quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
Oh echt?Hmz. Dan hebben hondje en ik ons aangesteld
Ik vond het niet lekker in elk geval. Kan ook komen dat ik veel vaker wakker ben geweest dan anders en dat het warme daardoor meer opviel ofzo
Ik doe ook elke dag een gieter water uit het vijvertje halen en een gieter nieuw vers koud water er in. En dan duiken Inge, Pieter en Ian in die straal, dus dat vinden ze vast heel lekker![]()
/oninteressante mededelingen
Dank je wel!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef Miss_S het volgende:
Veel plezier Cycleen dat klinkt als een leuke avond/nacht
nynke, alvast een goede vlucht enzo gewenst!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:46 schreef AKnynke het volgende:, wat een lieve TT!
ik ben 3 kilo afgevallen in de laatste 2 weken, kwam ik achter! Weeg ineens nog maar 80 kilo! Nog 5 kilo's te gaan, en dan vind ik het best..
Zo, en nu richting het dorp om de laatste dingen te doen..
Veel plezier!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:45 schreef cyclechick het volgende:
Dames, ik ga naar belgie, 4 dagen feesten op rock werchter, zorg goed voor elkaar en jezelf en tot maandag!
Het water had een prima temperatuur, de maan scheen, er waren eendjes en ergens op de kant zaten een paar groepen jongeren met kampvuur.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
Loveli, doe eens verslag van je middernachtelijke plonspartij?![]()
Dit! (Had ik al gepost, maar dat heb je dan gemist denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:27 schreef laziness het volgende:
Greys, wat zei de meneer van Inge, Pieter en Ian?
Ongemakkelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Loveli, wat een heerlijk kado heeft die vriend van je gehad! Hoe stond ie?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Ondertussen ben ik op het punt beland dat ik me afvraag waarom ik dit soort dingen in m'n hoofd haal, en niet gewoon voor de makkelijke weg ga. Maar goed, als ik er uiteindelijk ben komt alles vast goed!
quote:
Omdat de makkelijke weg saai is! En tuurlijk komt het goed als je er eenmaal bentquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Ondertussen ben ik op het punt beland dat ik me afvraag waarom ik dit soort dingen in m'n hoofd haal, en niet gewoon voor de makkelijke weg ga. Maar goed, als ik er uiteindelijk ben komt alles vast goed!
Nee! Niet doen! Dag sexleven!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waar kan je die dingen kopen? Ik wil Kaas wel eens zien in zo'n ding
Dat is normaal, no worries. Over drie dagen voelt het al heel anders, zeker weten!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Ik vind het stoer dat je het doet! Kudo's voor jou.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Ik ga er vanuit dat ik in ieder geval op het werk internet heb, dus dat moet wel goed komen..quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:47 schreef laziness het volgende:
[..]
![]()
Kan je ons nog op de hoogte houden vanaf daar?
Dat klinkt wel heel evil ja!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
In more ev0l news; ik ga vanavond weer witte-chocoladecrèmebruleetjes bakken, met frambozencoulisKrijg morgen eters, maar weinig tijd om te koken. Dan maar interessant doen met dingen die je vantevoren kunt maken
Het is echt heeeeeerlijk. Witte choco met frambozen is sowieso een gouden combi, en dan heb je dus onderin zo'n verrukkelijk koud laagje frambozenprut en een koud-naar-warmlaag witte-chococustardquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel evil ja!Maar ook wel lekker
.
Komt helemaal goed!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:45 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Ik wil hetquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is echt heeeeeerlijk. Witte choco met frambozen is sowieso een gouden combi, en dan heb je dus onderin zo'n verrukkelijk koud laagje frambozenprut en een koud-naar-warmlaag witte-chococustard![]()
![]()
Mijn favo combi. Hou op, ik zit hier gewoon te kwijlenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is echt heeeeeerlijk. Witte choco met frambozen is sowieso een gouden combi, en dan heb je dus onderin zo'n verrukkelijk koud laagje frambozenprut en een koud-naar-warmlaag witte-chococustard![]()
![]()
Dan weeg ik 100 kilo en kan dat toetje er ook nog wel bijquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan het wel maken voor de kookmeet; ik vind 't het lekkerst als ze ruim vantevoren zijn gemaakt, zodat ze echt goed koud zijn.
Tegen de tijd van de kookmeet ben je vast al zover dat je dat zonder zorgen kunt eten
Ik luv je doorgedraaide smiley!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil het. Maar toch ook weer niet
[ afbeelding ]
Als je verzekerd wilt zijn dat ik kom: doe het.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan het wel maken voor de kookmeet; ik vind 't het lekkerst als ze ruim vantevoren zijn gemaakt, zodat ze echt goed koud zijn.
Tegen de tijd van de kookmeet ben je vast al zover dat je dat zonder zorgen kunt eten
En als je niet wil dat Ewelina komt, doe het nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je verzekerd wilt zijn dat ik kom: doe het.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als je niet wil dat Ewelina komt, doe het niet.
Ik zie het probleem niet zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Creme Brulee van witte chocolade op een slankmeet?
Stond jij erbij op de Lijst, dan? Niet toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je verzekerd wilt zijn dat ik kom: doe het.
Als hoofdgerecht kauwen we dan wel op rauwe wortels ofzoquote:
Nee, om diverse redenen. Ik weet gewoon niet of ik genoeg geld/tijd heb.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stond jij erbij op de Lijst, dan? Niet toch?
*snel checken
Lekker! Pas je 'n beetje op dat je niet veel te weinig kcal gaat eten vandaag?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef Miss_S het volgende:
Zo als lunch heb ik nu een bord vol appels/peren en aardbeien en dan nog liggen er veel aarbeien/kiwis en watermeloen die vandaag op moeten
Ja smerig heh, warme boterhammenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:13 schreef Chicolate het volgende:
Mijn lunch wordt denk ik een ijsje en ik neem weer geen eten mee naar de uva dus de rest zie ik wel als ik in de winkel sta. Wel duur geintje, elke dag iets halen, maar ik eet mn warmgeworden boterhammen toch niet op
.
Zo, op naar de uni, eindpresentatie van mn stage/baantje, hierna is het helemaal klaar.
Ja, daar zat ik ook mee....quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker! Pas je 'n beetje op dat je niet veel te weinig kcal gaat eten vandaag?
Dat dus.quote:
Nja, een keer een dagje wat minder kcal, daar ga je niet dood van. Je doet tenslotte ook weleens een dagje meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook mee....
Maar mijn ontbijt was normaal en avondeten zal ook normaal zijn
Creme Brulee van witte chocolade?
quote:
quote:
oh dat klinkt wel goed! ik ken alleen de suikervrije chocolade van cereal: ws. is die ook niet echt ongezond, maar je kunt het niet eten als "light chocolade" zeg maar, daar vergissen mensen zich snel in...cereal producten zijn voor diabetici, níet voor de slanke lijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit stond in de Zonnatura-hoek bij de AH, dus zo slecht zal het dus toch niet zijn. Ik dacht, ik neem die pasta, dan heb ik wel zo whamm 71 kcals er extra bij. Net ff gegoogled, volgens voedingswaardetabel.nl bevat normale chocopasta 36 gr vet per 100 gram en deze zit op 34, waarvan 26 onverzadigd. Lijkt me dus helemaal niet zo'n groot drama? En die eeuwige kip op m'n brood, wil ook wel eens wat anders voor 1x in de week
.
Hij smaakte lekker!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaloers
O: Brinta
T: Twee knackebrot met Linerapate
T: Sneetje met rookvlees
L: Heb ik niet, ik heb avonddienst
D: Drie sneetjes met rookvlees
T: Appel
T: Banaan met vanilleyoghurt
T: Halve komkommer
En heel veel water *zweet*
Forum Opties | |