Er zit alleen wel zoetstof in, dat is dan het enige echt slechte misschien. Het is gewoon van AH, dus niet van een of ander merk. Wel duurquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh dat klinkt wel goed! ik ken alleen de suikervrije chocolade van cereal: ws. is die ook niet echt ongezond, maar je kunt het niet eten als "light chocolade" zeg maar, daar vergissen mensen zich snel in...cereal producten zijn voor diabetici, níet voor de slanke lijn.
maar het motief was heel goed! ik zou alleen dan pindakaas nóg beter vinden, want dat heeft hele goeie vetjes en vult ook goed enzo.
maar verder bravo dan!
Vreselijk, die laatste uren. M'n moeder en m'n zusje gaan mee naar Schiphol. Eigenlijk was ik liever alleen gegaan, denk ik. Ik hou niet zo van die emotionele afscheiden....quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, Nynke, die uren dat je nog helemaal niet weghoeft zijn altijd zo... raar. Maar hé, je kunt ons nog wel even vermaken
Heb je geen uitzwaaiers op Schiphol?
Ja, dat was inderdaad gister.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, hoe was je workshop? Dat was gister, toch?
Tink, kwaliteitslijst
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister een workshop gehad, maar het viel me een beetje tegen, eigenlijk.. Ik kan niet zeggen dat ik iets nieuws heb geleerd en soms was ik het zelfs niet eens met wat ze vertelde. Ook konden we alleen gebruik maken van de kleuren die de anderen hadden gemaakt voor het bekleden, dus ik kon bij m'n aquablauwe taart kiezen uit totaal niet matchende kleuren. Heb maar om een stukje wit gevraagd, maar dat was ook niet echt veel. Dit is het dus maar geworden:
[ afbeelding ]
Hij was wel súperlekker!
Wat dat laatste betreft: ik heb mijn taarten al het hele land doorgesjouwd hoor, in de trein. Dus dat is geen probleem, zolang je vullingen gebruikt die niet per sé in de koelkast hoeven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat kost het om zo'n taart te laten maken door jou DaD?![]()
Mijn beste vriendinnetje is volgend weekend jarig en wel tof om haar zo'n taart te geven. Hij moet alleen wel helemaal naar Zwolle... en jij woont ergens in Groningen toch?
Hmm, misschien niet zo'n handig idee.
Helaas, ze viert het de dag daarvoor... Ze is wel die dag jarig, maar weet niet of ze thuis is of plannen heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het op zondag, toevallig? Want ik ben zondagmiddag 12 juli zelf ook in Zwolle.
Goed bezig kwakquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net een heel moeilijk telefoongesprek gevoerd, en alles gezegd wat ik moest zeggen, en een beetje gehuild, en nu ben ik opgelucht en nog een beetje bibberig en heel trots (het gaat om een vriend, waar ik ook samen iets mee organiseer, en om miscommunicatie in combinatie met een veranderde vriendschap (ik vind dat hij afstand heeft genomen) en dat deed erg veel pijn... maar nu hebben we de lucht geklaard... phew... *nasnikje*)
knuf!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net een heel moeilijk telefoongesprek gevoerd, en alles gezegd wat ik moest zeggen, en een beetje gehuild, en nu ben ik opgelucht en nog een beetje bibberig en heel trots (het gaat om een vriend, waar ik ook samen iets mee organiseer, en om miscommunicatie in combinatie met een veranderde vriendschap (ik vind dat hij afstand heeft genomen) en dat deed erg veel pijn... maar nu hebben we de lucht geklaard... phew... *nasnikje*)
Euhm nee, dat is het dan. Dat zijn voor mij ongeveer de kosten, meer durf ik niet te vragen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
DaD, daar komen dan de kosten voor de spullen nog bij neem ik aan?
Anders is het zo goedkoop
Gekkie, je moet er toch wel een beetje winst op maken? De tijd en moeite die je er in steekt kosten ook centjes!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm nee, dat is het dan. Dat zijn voor mij ongeveer de kosten, meer durf ik niet te vragen..
Ja! Dus!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
En ja, je taarten zijn professioneel genoeg om méér te vragen
Wat kost een taart bij de bakker?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat ik het dan omdraaien: welk bedrag zouden jullie bereid zijn te betalen voor een taart als bovenstaande? Ik geloof er niks van dat dat meer dan 20 euro zou zijn.
En dan een mooie met marsepein, niet zo'n doorsnee slagroomding...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat kost een taart bij de bakker?
En dan bedoel ik dus een fatsoenlijke banketbakker, niet de troep van appie ofzo.
Als je m'n naam erop schrijft in witte letters: zeker 23-25 euroquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat ik het dan omdraaien: welk bedrag zouden jullie bereid zijn te betalen voor een taart als bovenstaande? Ik geloof er niks van dat dat meer dan 20 euro zou zijn.
De bakker koopt een stuk goedkoper in dan jijquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee wat zo'n taart bij de bakker kost, maar ik ben ook geen bakker! Ik heb geen personeel, pand, grote machines, gedoe met belastingen... Geen wonder dat een bakker duurder is!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg CF en Greys, willen jullie wel eens ophouden mij op kosten te jagen![]()
![]()
.
Die is cool!quote:
Denk ik ook!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is dat blauwe kokos gekleurd met levensmiddelverf.
Ik had al iets van blauwe hagelslag bedacht (ben ook niet zo'n fan van kokos)quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar was ik al bang voor, ik vind kokos echt vies.. 't Zou ook wel met marsepein of royal icing kunnen denk ik. Mmm...
Die hebben alledrie al geboekt & gepland. En eentje heeft pas begin september vakantie, dan is het bij ons enorm druk ivm de opening van het schooljaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, ik had me vandaag voorgenomen dat ik niet naar huis mocht voor ik een klein lullig kutklusje dat ik al weken uitstel, afhebDus ik lijd met je mee. Nog één piepklein dingetje
Kun je niet met een vriendin op vakantie?
Sorryquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
En Miss_S, ik was net gestopt met bakkenJe brengt me op slechte ideeën
Zou je blauwe kokos zelf moeten maken, of zou je 't ook ergens kunnen kopen?
De nieuste Allerhande? Ik grijp altijd mis in de winkel, echt irritant. Ik weet dat ik het op internet ook wel kan vinden, maar ik vind het blad juist zo leuk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
Hmmm, in de Allerhande staat een lekkere salade: veldsalade met geitenkaas, pijnboompitjes en frambozen![]()
Niet dat ik ooit nog pijnboompitten ga durven eten, maar die laat ik er dan wel uit.
En kersencakejes, die zien er ook al zo lekker uit *kwijl*.
Ik ben al helemaal aan het brainstormen over zelf kleuren. En de dingen voor de ogen heb ik ook al bedacht, nou ja, het wit. Je wordt bedanktquote:
Nummer 7, het kan ook die van vorige week zijn, ik weet het niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
De nieuste Allerhande? Ik grijp altijd mis in de winkel, echt irritant. Ik weet dat ik het op internet ook wel kan vinden, maar ik vind het blad juist zo leuk.
Mag ik nog wel naar de meet komen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal aan het brainstormen over zelf kleuren. En de dingen voor de ogen heb ik ook al bedacht, nou ja, het wit. Je wordt bedankt
ik denk dat je ook vanille botercreme blauw kan kleuren en dan met zo'n klein spuitmondje allemaal van die mini sterretjes erop spuiten...quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar was ik al bang voor, ik vind kokos echt vies.. 't Zou ook wel met marsepein of royal icing kunnen denk ik. Mmm...
[flauw] Je weet best veel van bakken voor iemand die geen fatsoenlijke cupcakes kan makenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk dat je ook vanille botercreme blauw kan kleuren en dan met zo'n klein spuitmondje allemaal van die mini sterretjes erop spuiten...
ziet er ook uit als "fur"
[ afbeelding ]
zoiets maar dan heel veel kleine, minder nette, met een kleine draai ofzo, bij elkaar.
ik hb net heerlijk twee lange hoofdstukken gelezen, in de tuin, en een bakje met wat gemengde nootjes en een bakje met uitjes en gurkjes gegeten. toen wat bladmuziek bestudeerd (de tijd dringt) en nu heb ik geen trek in rijst met kip dus ga ik lekker pasta met rode saus maken.doeiii
ik kan stiekem heel goed bakkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[flauw] Je weet best veel van bakken voor iemand die geen fatsoenlijke cupcakes kan maken![]()
[/flauw]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn!goede reis!
Ik heb een katermaar zit wel op 't werk
4 Paulaner op gisteren
Welles, je had een hele mooie cake met cupcakevormpjes erin gebakken!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar op de een of andere manier krijg ik cake zonder mix, from scratch, nooit goed :S
Leuk! Tante Kwakquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:15 schreef kwakveense het volgende:
oeh! mn mama belt net! mn enige nicht is zwanger(dat ging niet helemaal vanzelf zeg maar) ik ben heel blij voor dr! en dat is het dichtst bij een nichtje of neefje dat ik voorlopig zal komen (mn broertje is nog niet zo broeds - als in is single computernerd en woont thuis, en verder geen opties in de familie) dus ik voel me een klein beetje alsof ik tante word... ook al word ik slechts achternicht...
Ja ik denk 't ook, ze houd al niet van warmte enzo..quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Kwakketroela!
Kaas, wauw, wat zal ze het zwaar hebben nu met deze temperaturen!
Ik had zo'n afgesloten emmertje met fruitsalade van de supermarkt, t/m 4 juli goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:25 schreef Miss_S het volgende:
Gefeliciteerd kwak
Ik heb geen broers of zussen dus begrijp ik goed dat je dit wel erg leuk vind
Oja, de kiwi's waren niet goed meerdus nu maar watermeloen
Gebruik zeeuwse bloem ipv gewone bloem, dat scheelt zoooooo veel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik kan stiekem heel goed bakken
zo maak ik een mean ass chocolade truffeltaart (600 kcal per puntje)
perfecte slagroomsoesjes
hele fijne chocolate fudge brownies
een lekker dripping lemon cake
maar op de een of andere manier krijg ik cake zonder mix, from scratch, nooit goed :S
Dat hakt er wel in iddquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:35 schreef loveli het volgende:
Kwart liter rose en ik loop al scheefYay for hitte
Ooit van de turk om de hoek geleerd, absoluut idiot proof: couscous afwegen en in een grote schaal doen. Per gram couscous een ml kokend water erbij gieten, snel omroeren met de pollepel, 5 minuutjes laten rusten. Dan nogmaals omroeren met de lepel (het lijkt wat plakkerig, gewoon grof losroeren), nog 5 min wachten, handen wassen, handen in de kom en voorzichtig de klontjes kapotwrijven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:15 schreef Syrena het volgende:
Kwakz0r> Ik kan geen couscous maken. Gaat altijd stinken en klonteren en smaakt echt vies.
Ik heb nog een halve zak staan, volgende week eens proberen (en een backup pizza inslaan alvastquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ooit van de turk om de hoek geleerd, absoluut idiot proof: couscous afwegen en in een grote schaal doen. Per gram couscous een ml kokend water erbij gieten, snel omroeren met de pollepel, 5 minuutjes laten rusten. Dan nogmaals omroeren met de lepel (het lijkt wat plakkerig, gewoon grof losroeren), nog 5 min wachten, handen wassen, handen in de kom en voorzichtig de klontjes kapotwrijven.
Easy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |