abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70584887
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar was ik al bang voor, ik vind kokos echt vies. . 't Zou ook wel met marsepein of royal icing kunnen denk ik. Mmm...
Ik had al iets van blauwe hagelslag bedacht (ben ook niet zo'n fan van kokos)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:10:12 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70584961
Hoi,
Lekker gewerkt vandaag! Morgen vrij, dan het hele weekend en maandag nog en dan.... Vakantie!!
Met 2 kinderen, hmmm ben benieuwd

Lijst:
O: Peer, kom optimelvla
T's: Appel, kiwi, tomaat, volkoren met lever, bekertje cup a soup kip
L: Kom tomatencremesoep met ballen, 2 sneetjes volkoren met 20+ smeerkaas, beker karnemelk
T's: Nectarine, blokje chocla, sneetje met lever
D: 3 sneetjes volkoren, 1 met zoute haring en 2 met osseworst, daarbij 2 grote kommen soep.
T: Nog een zoute haring
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:10:57 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70584980
Kokos
Als ik moest kiezen tussen gefrituurde sprinkhaan of kokos dan was de sprinkhaan de klos
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70585156
Kokos Love it
Maar ik weet eigenlijk niet wat er voor gebruikt is
pi_70585307
O man, ik ben echt zo vreselijk gaar Het is hier binnen zeker 28 graden ofzo. En ik moet nog tot 20.30 uur.
Ik wil slapeeeeen. Gelukkig morgen vrij. En ik ben al zes keer van gedachten verandert wat betreft m'n zomervakantie, ik had vijf weken gepland, omdat ik dacht dat we of naar Amerika of naar Italië zouden gaan. Dus nu wilde ik dat weer terugdraaien, want ja, vijf weken in je eentje doorbrengen gezallig. Maar aan de andere kant, als het dit weer is, lig ik liever ergens in de tuin voor pampus dan op het werk zitten.

En ik heb nog heel veel verlof open staan Kon ik het maar doorverkopen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juli 2009 @ 17:28:16 #159
163650 Greys
pi_70585446
Oh heerlijk, kokos!
Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand dat vies vindt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70585818
Syrena, ik had me vandaag voorgenomen dat ik niet naar huis mocht voor ik een klein lullig kutklusje dat ik al weken uitstel, afheb Dus ik lijd met je mee. Nog één piepklein dingetje

Kun je niet met een vriendin op vakantie?
pi_70585846
En Miss_S, ik was net gestopt met bakken Je brengt me op slechte ideeën Zou je blauwe kokos zelf moeten maken, of zou je 't ook ergens kunnen kopen?
pi_70585898
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, ik had me vandaag voorgenomen dat ik niet naar huis mocht voor ik een klein lullig kutklusje dat ik al weken uitstel, afheb Dus ik lijd met je mee. Nog één piepklein dingetje

Kun je niet met een vriendin op vakantie?
Die hebben alledrie al geboekt & gepland. En eentje heeft pas begin september vakantie, dan is het bij ons enorm druk ivm de opening van het schooljaar.
En ik ben ook al geweest, die week naar Frankrijk

Ik hoef ook niet echt heel nodig weg. Het lijkt me nu alleen lang, 5 weken niksen . Ik heb wel een lijstje met huisklusjes, maar die ga ik dus niet doen als het zo warm is als nu. Jaja, luxeprobleem
pi_70585939
Ik kan me natuurlijk ook vijf weken een slag in de rondte daten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juli 2009 @ 17:54:02 #164
163650 Greys
pi_70585999
Hmmm, in de Allerhande staat een lekkere salade: veldsalade met geitenkaas, pijnboompitjes en frambozen
Niet dat ik ooit nog pijnboompitten ga durven eten, maar die laat ik er dan wel uit.

En kersencakejes, die zien er ook al zo lekker uit *kwijl*.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70586021
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
En Miss_S, ik was net gestopt met bakken Je brengt me op slechte ideeën Zou je blauwe kokos zelf moeten maken, of zou je 't ook ergens kunnen kopen?
Sorry
En ik heb geen idee
pi_70586048
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
Hmmm, in de Allerhande staat een lekkere salade: veldsalade met geitenkaas, pijnboompitjes en frambozen
Niet dat ik ooit nog pijnboompitten ga durven eten, maar die laat ik er dan wel uit.

En kersencakejes, die zien er ook al zo lekker uit *kwijl*.
De nieuste Allerhande? Ik grijp altijd mis in de winkel, echt irritant. Ik weet dat ik het op internet ook wel kan vinden, maar ik vind het blad juist zo leuk.
pi_70586079
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sorry
En ik heb geen idee
Ik ben al helemaal aan het brainstormen over zelf kleuren. En de dingen voor de ogen heb ik ook al bedacht, nou ja, het wit. Je wordt bedankt
pi_70586110
Oh. Hij is online doorbladerbaar
http://epub01.publitas.nl/allerhande/7/magazine.php
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juli 2009 @ 17:59:35 #169
163650 Greys
pi_70586114
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

De nieuste Allerhande? Ik grijp altijd mis in de winkel, echt irritant. Ik weet dat ik het op internet ook wel kan vinden, maar ik vind het blad juist zo leuk.
Nummer 7, het kan ook die van vorige week zijn, ik weet het niet meer
Het Zomers Voordeel-nummer, met budgetrecepten. Die salade ga ik zeker een keer proberen, ik had er nooit aan gedacht om frambozen met geitenkaas te combineren!

Oh ik heb even op de site gekeken en het is inderdaad de nieuwste. Er staan ook chilikarbonades met ananas in. Hier heb je trouwens niet alleen de recepten, maar het gehele blad online, da's nieuw geloof ik!

http://epub01.publitas.nl/allerhande/7/magazine.php
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juli 2009 @ 18:00:13 #170
163650 Greys
pi_70586123
Oh, dat had je al gevonden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:04:27 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70586211
Hooi!
Koekiemonster
*erg late zwaai naar Nynke!*

Etensplannen in puiiiiin! Vriendje is laat en wat ik gepland had is teveel voor 1 en kan niet makkelijk opgewarmd denk ik En ik moet eerder eten want moet naar Zumba. En ik wil dan geen brood eten (of iets met veel ui) ivm van-stokkie-gaan-en-stink-gehalte
Ik ga dus nog even naar de Appie

Lange TVP dus
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70586495
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben al helemaal aan het brainstormen over zelf kleuren. En de dingen voor de ogen heb ik ook al bedacht, nou ja, het wit. Je wordt bedankt
Mag ik nog wel naar de meet komen?
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:46:17 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70587160
O: snee brood met fricandeau
T: bakje kwark met aardbeispul
T: snee brood met fricandeau
Erg late L: grote donkerbruine bol met ozzewoz, gekookt ei, sla en alfalfa
T: Glas aardbeiensap
D: saai maar best te eten improvisatiesoepje van linzen, magere spekjes, ui en groentebouillon
S: Zumba!
T: Raketje
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:57:49 #174
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70587385
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar was ik al bang voor, ik vind kokos echt vies. . 't Zou ook wel met marsepein of royal icing kunnen denk ik. Mmm...
ik denk dat je ook vanille botercreme blauw kan kleuren en dan met zo'n klein spuitmondje allemaal van die mini sterretjes erop spuiten...
ziet er ook uit als "fur"

zoiets maar dan heel veel kleine, minder nette, met een kleine draai ofzo, bij elkaar.

ik hb net heerlijk twee lange hoofdstukken gelezen, in de tuin, en een bakje met wat gemengde nootjes en een bakje met uitjes en gurkjes gegeten. toen wat bladmuziek bestudeerd (de tijd dringt) en nu heb ik geen trek in rijst met kip dus ga ik lekker pasta met rode saus maken.

doeiii
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:00:30 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70587454
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:57 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik denk dat je ook vanille botercreme blauw kan kleuren en dan met zo'n klein spuitmondje allemaal van die mini sterretjes erop spuiten...
ziet er ook uit als "fur"

[ afbeelding ]

zoiets maar dan heel veel kleine, minder nette, met een kleine draai ofzo, bij elkaar.

ik hb net heerlijk twee lange hoofdstukken gelezen, in de tuin, en een bakje met wat gemengde nootjes en een bakje met uitjes en gurkjes gegeten. toen wat bladmuziek bestudeerd (de tijd dringt) en nu heb ik geen trek in rijst met kip dus ga ik lekker pasta met rode saus maken.

doeiii
[flauw] Je weet best veel van bakken voor iemand die geen fatsoenlijke cupcakes kan maken [/flauw]
Niet meer actief op Fok!
pi_70587520
Ja maar dat is wel erg veel werk voor muffins. Ff rollen door de kokos gaat sneller.
Ik ga HIMYM missen vandaag . Ik vond er eerst niks aan en nu wel

Ik heb een nieuwe TV-kijk-routine. Koken, dan The Hills, dan iets anders doen tot 20.00 uur (of Veronica kijken), dan Debbie's facelift voor je huis en dan om 20.30 HIMYM. Tot ze weer een serie stoppen natuurlijk
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:09:21 #177
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70587671
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[flauw] Je weet best veel van bakken voor iemand die geen fatsoenlijke cupcakes kan maken [/flauw]
ik kan stiekem heel goed bakken

zo maak ik een mean ass chocolade truffeltaart (600 kcal per puntje)
perfecte slagroomsoesjes
hele fijne chocolate fudge brownies
een lekker dripping lemon cake

maar op de een of andere manier krijg ik cake zonder mix, from scratch, nooit goed :S
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:11:23 #178
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70587717
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn! goede reis!

Ik heb een kater maar zit wel op 't werk

4 Paulaner op gisteren
Paulaner

Nynke is al weg zeker?
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:14:20 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70587798
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:

[..]

maar op de een of andere manier krijg ik cake zonder mix, from scratch, nooit goed :S
Welles, je had een hele mooie cake met cupcakevormpjes erin gebakken!
pi_70587809
Nou de enige twee studenten die nog in het gebouw zijn zitten in de bieb kwam de concierge net vertellen
Ik hoop wel dat ze zo klaar zijn en hij hoopte dat geloof ik ook
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:15:01 #181
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70587820
oeh! mn mama belt net! mn enige nicht is zwanger (dat ging niet helemaal vanzelf zeg maar) ik ben heel blij voor dr! en dat is het dichtst bij een nichtje of neefje dat ik voorlopig zal komen (mn broertje is nog niet zo broeds - als in is single computernerd en woont thuis, en verder geen opties in de familie) dus ik voel me een klein beetje alsof ik tante word... ook al word ik slechts achternicht...
pi_70587832
Kwakz0r> Ik kan geen couscous maken. Gaat altijd stinken en klonteren en smaakt echt vies.
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:19:47 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70587935
Gefelie, Kwakkert!
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:22:07 #184
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70588013
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:15 schreef kwakveense het volgende:
oeh! mn mama belt net! mn enige nicht is zwanger (dat ging niet helemaal vanzelf zeg maar) ik ben heel blij voor dr! en dat is het dichtst bij een nichtje of neefje dat ik voorlopig zal komen (mn broertje is nog niet zo broeds - als in is single computernerd en woont thuis, en verder geen opties in de familie) dus ik voel me een klein beetje alsof ik tante word... ook al word ik slechts achternicht...
Leuk! Tante Kwak

Mijn zus is ook zwanger btw, nog 4 weken
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juli 2009 @ 19:23:22 #185
163650 Greys
pi_70588048
Gefeliciteerd Kwakketroela!

Kaas, wauw, wat zal ze het zwaar hebben nu met deze temperaturen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70588103
Gefeliciteerd kwak
Ik heb geen broers of zussen dus begrijp ik goed dat je dit wel erg leuk vind

Oja, de kiwi's waren niet goed meer dus nu maar watermeloen
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:26:49 #187
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70588152
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Kwakketroela!

Kaas, wauw, wat zal ze het zwaar hebben nu met deze temperaturen!
Ja ik denk 't ook, ze houd al niet van warmte enzo.. Het is de 3e al dus ze weet hoe of wat. Morgen is papsie jarig dus dan zie ik haar weer even
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juli 2009 @ 19:28:06 #188
163650 Greys
pi_70588185
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:25 schreef Miss_S het volgende:
Gefeliciteerd kwak
Ik heb geen broers of zussen dus begrijp ik goed dat je dit wel erg leuk vind

Oja, de kiwi's waren niet goed meer dus nu maar watermeloen
Ik had zo'n afgesloten emmertje met fruitsalade van de supermarkt, t/m 4 juli goed.
Nou, mooi niet, want hij wankelde in de koelkast, zo bol stond het emmertje aan zowel onder- als bovenkant Gelukkig had ik ook nog een hele watermeloen en daar hebben we nu een stuk van geslacht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:29:54 #189
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70588227
Ik vind het warme weer trouwens heerlijk gimme more
pi_70588253
Wat leuk Kwak!

Voor de volgende module van m'n studie ben ik de website 23dingen aan het bekijken. Ik hoop niet dat we die dingen echt allemaal moeten gaan doen, de meeste dingen heb ik al eens gedaan (weblog aanmaken, Flickr gebruiken etc.) en ik ben al een beetje uitgekeken op de hele web 2.0 hype

Ik ga me alleen nog even op Twitter storten als mijn nieuwe telefoon er is (met GPS en wifi en HSDPA ofzoiets).
pi_70588290
Oh watermeloen Dat at ik vroeger altijd, toen ik nog bij de Edah werkte op zaterdag. Dan liet ik de groenteman een lekkere voor me uitzoeken en dan een stuk eruitsnijden
  Vis een optie? donderdag 2 juli 2009 @ 19:33:29 #192
70532 loveli
N
pi_70588333
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik kan stiekem heel goed bakken

zo maak ik een mean ass chocolade truffeltaart (600 kcal per puntje)
perfecte slagroomsoesjes
hele fijne chocolate fudge brownies
een lekker dripping lemon cake

Gebruik zeeuwse bloem ipv gewone bloem, dat scheelt zoooooo veel.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 2 juli 2009 @ 19:35:36 #193
70532 loveli
N
pi_70588389
Kwart liter rose en ik loop al scheef Yay for hitte
crap in = crap out
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:40:21 #194
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70588519
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:35 schreef loveli het volgende:
Kwart liter rose en ik loop al scheef Yay for hitte
Dat hakt er wel in idd
Neem anders even wat water tussendoor, en anders ga je toch lekker liggen
pi_70588560
Bij rosé horen toastjes. Met Franse kaas
pi_70588664
En slap geouwehoer, maar daar zit Fok vol mee
pi_70588666
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:15 schreef Syrena het volgende:
Kwakz0r> Ik kan geen couscous maken. Gaat altijd stinken en klonteren en smaakt echt vies.
Ooit van de turk om de hoek geleerd, absoluut idiot proof: couscous afwegen en in een grote schaal doen. Per gram couscous een ml kokend water erbij gieten, snel omroeren met de pollepel, 5 minuutjes laten rusten. Dan nogmaals omroeren met de lepel (het lijkt wat plakkerig, gewoon grof losroeren), nog 5 min wachten, handen wassen, handen in de kom en voorzichtig de klontjes kapotwrijven.

Easy
pi_70588703
En kwak: gewoon verschillende recepten proberen voor cake. Hoe maak jij je fudge brownies?
pi_70588757
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ooit van de turk om de hoek geleerd, absoluut idiot proof: couscous afwegen en in een grote schaal doen. Per gram couscous een ml kokend water erbij gieten, snel omroeren met de pollepel, 5 minuutjes laten rusten. Dan nogmaals omroeren met de lepel (het lijkt wat plakkerig, gewoon grof losroeren), nog 5 min wachten, handen wassen, handen in de kom en voorzichtig de klontjes kapotwrijven.

Easy
Ik heb nog een halve zak staan, volgende week eens proberen (en een backup pizza inslaan alvast )
pi_70588896
Heel veel verse kruiden erdoor en wat citroensap, lekker hoor!
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:53:40 #201
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70588942
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Easy
Ies echte gemakkelijk

ik maak te weinig couscous, ik vind tabouleh lekker in de zomer met rosé (of nog beter witte wijn)
pi_70589735
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Ze zitten er gewoon NOG. GA NAAR HUIS MENSEN!

Ik zit heel stil en er staat zweet op m'n bovenlip Ik heb het echt wel gehad.
Nog 16 minuten.
pi_70590864
Oooo wat een mooi weer hè! Gisteren zijn we naar het strand geweest met de mini, jammer alleen dat het eten aan zee meestal zo beroerd en duur is. Het uitzicht aan je tafeltje in het zand is dan weer wel onbetaalbaar

Te laat om Nynke uit te zwaaien! Die dappere heldin! Hoewel, Greys heeft ook de visjes al goed gedresseerd. Nu de mosselfilm nog hoor

Lijstje gisteren:
O: ananas yoghurt, sap
L: pompoensoep, bolletje oude kaas, bolletje zalm
T: 5 toastjes filet americain, kwark met vanilleyoghurt
T: lekkerbek
D: glas witte wijn, Griekse salade, friet

En zo wogen we weer 61 kilo.

Vandaag:
O: ananas yoghurt, sap
T: geroosterde boterham gebakken ei
L: salade gerookte kip met spekjes, ciabatta
T: cola light, pomelo light
D: broccolisoep met uitgebakken stukjes chorizo

Mijn meneer zet nu koffie, die gaan we zo opdrinken op 1 van de balcons. Maar welke? Ik heb er 1 met schaduw nu, en 1 met zon
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:51:27 #204
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70590944
Ik zou die met schaduw nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')