Vreselijk, die laatste uren. M'n moeder en m'n zusje gaan mee naar Schiphol. Eigenlijk was ik liever alleen gegaan, denk ik. Ik hou niet zo van die emotionele afscheiden....quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, Nynke, die uren dat je nog helemaal niet weghoeft zijn altijd zo... raar. Maar hé, je kunt ons nog wel even vermaken
Heb je geen uitzwaaiers op Schiphol?
Ja, dat was inderdaad gister.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, hoe was je workshop? Dat was gister, toch?
Tink, kwaliteitslijst
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister een workshop gehad, maar het viel me een beetje tegen, eigenlijk.. Ik kan niet zeggen dat ik iets nieuws heb geleerd en soms was ik het zelfs niet eens met wat ze vertelde. Ook konden we alleen gebruik maken van de kleuren die de anderen hadden gemaakt voor het bekleden, dus ik kon bij m'n aquablauwe taart kiezen uit totaal niet matchende kleuren. Heb maar om een stukje wit gevraagd, maar dat was ook niet echt veel. Dit is het dus maar geworden:
[ afbeelding ]
Hij was wel súperlekker!
Wat dat laatste betreft: ik heb mijn taarten al het hele land doorgesjouwd hoor, in de trein. Dus dat is geen probleem, zolang je vullingen gebruikt die niet per sé in de koelkast hoeven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat kost het om zo'n taart te laten maken door jou DaD?![]()
Mijn beste vriendinnetje is volgend weekend jarig en wel tof om haar zo'n taart te geven. Hij moet alleen wel helemaal naar Zwolle... en jij woont ergens in Groningen toch?
Hmm, misschien niet zo'n handig idee.
Helaas, ze viert het de dag daarvoor... Ze is wel die dag jarig, maar weet niet of ze thuis is of plannen heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het op zondag, toevallig? Want ik ben zondagmiddag 12 juli zelf ook in Zwolle.
Goed bezig kwakquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net een heel moeilijk telefoongesprek gevoerd, en alles gezegd wat ik moest zeggen, en een beetje gehuild, en nu ben ik opgelucht en nog een beetje bibberig en heel trots (het gaat om een vriend, waar ik ook samen iets mee organiseer, en om miscommunicatie in combinatie met een veranderde vriendschap (ik vind dat hij afstand heeft genomen) en dat deed erg veel pijn... maar nu hebben we de lucht geklaard... phew... *nasnikje*)
knuf!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net een heel moeilijk telefoongesprek gevoerd, en alles gezegd wat ik moest zeggen, en een beetje gehuild, en nu ben ik opgelucht en nog een beetje bibberig en heel trots (het gaat om een vriend, waar ik ook samen iets mee organiseer, en om miscommunicatie in combinatie met een veranderde vriendschap (ik vind dat hij afstand heeft genomen) en dat deed erg veel pijn... maar nu hebben we de lucht geklaard... phew... *nasnikje*)
Euhm nee, dat is het dan. Dat zijn voor mij ongeveer de kosten, meer durf ik niet te vragen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
DaD, daar komen dan de kosten voor de spullen nog bij neem ik aan?
Anders is het zo goedkoop
Gekkie, je moet er toch wel een beetje winst op maken? De tijd en moeite die je er in steekt kosten ook centjes!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm nee, dat is het dan. Dat zijn voor mij ongeveer de kosten, meer durf ik niet te vragen..
Ja! Dus!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
En ja, je taarten zijn professioneel genoeg om méér te vragen
Wat kost een taart bij de bakker?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat ik het dan omdraaien: welk bedrag zouden jullie bereid zijn te betalen voor een taart als bovenstaande? Ik geloof er niks van dat dat meer dan 20 euro zou zijn.
En dan een mooie met marsepein, niet zo'n doorsnee slagroomding...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat kost een taart bij de bakker?
En dan bedoel ik dus een fatsoenlijke banketbakker, niet de troep van appie ofzo.
Als je m'n naam erop schrijft in witte letters: zeker 23-25 euroquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat ik het dan omdraaien: welk bedrag zouden jullie bereid zijn te betalen voor een taart als bovenstaande? Ik geloof er niks van dat dat meer dan 20 euro zou zijn.
De bakker koopt een stuk goedkoper in dan jijquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee wat zo'n taart bij de bakker kost, maar ik ben ook geen bakker! Ik heb geen personeel, pand, grote machines, gedoe met belastingen... Geen wonder dat een bakker duurder is!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg CF en Greys, willen jullie wel eens ophouden mij op kosten te jagen![]()
![]()
.
Die is cool!quote:
Denk ik ook!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is dat blauwe kokos gekleurd met levensmiddelverf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |