Mijn mossel is een beetje verlegen Kaas.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
hoe zit dat met die mosselmovie van jou Greys?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn mossel is een beetje verlegen Kaas.
Maar ik krijg hem nog wel zo ver hoor, dat ie op de film gaat
het zijn meer luchtige chocolade vierkantjes met fudgeglazuur (brownies zijn plakkerig op een andere manier...)quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
En kwak: gewoon verschillende recepten proberen voor cake. Hoe maak jij je fudge brownies?
Switchen naar RTL8 voor Sideways? Hij gaat nu leuk worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Chico, woeiiiiiiii. Da's gewoon bijna een tien!
Die wijvenfilm is haske depressingEen beetje té realistisch, waarin alle relaties op de klippen lopen en niemand echt gelukkig is met het leven dat hij/zij heeft
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu voel ik me übermegavet.
Morgen maar even balansen.
Mijn hart breekt echt als ik dit lees....quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohh hell yeah! En morgen ook spinnen. Want ik moet zaterdag vast op zo'n eng ding zijnde een weegschaal staan![]()
![]()
.
Hoezo?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn hart breekt echt als ik dit lees....
En aan de ene kant vind ik dit topic dan zo'n foute plek voor jou
OUD!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo?Welk subforum / topic acht je meer geschikt dan?
Eentje die niet over gewichtsverlies gaat, of sowieso niet over gewicht gaatquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo?Welk subforum / topic acht je meer geschikt dan?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:03 schreef Chicolate het volgende:
Oh en even juichen (ik wist dit al eerder, maar het was nog niet officieel bevestigd) ...![]()
Ik heb een 9,5 als eindcijfer voor een project
![]()
![]()
Die komt dus gewoon op mn eindlijst.
Oh God ja! Die B-acteur was ook zo perfect gecast, foutere Amerikaanse soapkop kàn je gewoon niet vinden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Switchen naar RTL8 voor Sideways? Hij gaat nu leuk worden.
Samenvatting: Horny B-acteur en gescheiden mislukte schrijver gaan met een Saab cabrio door Californie om wijnen te proeven. De B-acteur gaat volgende week trouwen, maar wil nog even heel veel scoren. De mislukte schrijver is niet over z'n scheiding heen en verprutst ogenschijnlijk perfecte gelegenheden met een mooie vrouw. Aanrader.
Nou, nog 2 nachtjes slapen en dan komt er een mevrouw in een witte jas met me praten hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
OUD!
Die hebben ook zo'n vertekend beeld van de werkelijkheid.
No hard feelings verder hoor, maar dit begint gewoon irri te worden.
Uit eigen ervaring: pas als je zelf in de gaten hebt hoe diep je zit, dan ga je er iets aan doen. Eerder niet. En soms moet je een stuk dieper gaan voor dat je zelf ziet wat de rest al eerder ziet. En da's best jammer, want dan is de weg uit de put een stukje moeilijker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn hart breekt echt als ik dit lees....
En aan de ene kant vind ik dit topic dan zo'n foute plek voor jou
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oh God ja! Die B-acteur was ook zo perfect gecast, foutere Amerikaanse soapkop kàn je gewoon niet vinden.
Dat is helemaal waar....quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring: pas als je zelf in de gaten hebt hoe diep je zit, dan ga je er iets aan doen. Eerder niet. En soms moet je een stuk dieper gaan voor dat je zelf ziet wat de rest al eerder ziet. En da's best jammer, want dan is de weg uit de put een stukje moeilijker.
Dat is ook niet gek, maar heb je dan echt zo veel gegeten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, nog 2 nachtjes slapen en dan komt er een mevrouw in een witte jas met me praten hoor.
Maar dat neemt niet weg dat ik het echt niet gek vind om ff een dagje rustig aan te doen na veel te hebben gegeten.
Maar goed, ik ga wel weer in de lurkstand heur.
Na véél te hebben gegeten wel inderdaad, maar dat hebben we jou de afgelopen maanden niet zien doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat ik het echt niet gek vind om ff een dagje rustig aan te doen na veel te hebben gegeten.
Echt welquote:
Ow kokosquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Oh heerlijk, kokos!
Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand dat vies vindt!
Niks mis met nerds.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt wel. Gelukkig was dit een samenwerkingsopdracht, dus deel ik mijn nerd-zijn met 2 andere meiden.
Bedankt voor de complimenten allemaal. Ik post natuurlijk alleen cijfers die de moeite waard zijn
.
Ja. Voor een whooping 2ECquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niks mis met nerds.Gefeliciteerd.
Komt dit nou echt op je cijferlijst?
Maar wel een whooping 9,5quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. Voor een whooping 2EC, kleinste vak dat ik heb, maar het is toch iets.
Go chico indeed, en niet te vergeten, go mariaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
CHICOOOOO!Jij 9,5-halert, jij!
![]()
Yours truly is binnenkort Master of Arts, met een glorieuze 7.0 voor mn thesisIk baal stiekem een beetje want ik heb eigenlijk NOOIT zevens, en dan ineens voor zo'n belangrijk stuk wel
Maar tis mn eigen schuld want ik had genoeg van dit jaar, want liep het hele jaar al achter de feiten aan
Dus volgend jaar ga ik weer ass-kicken
![]()
Back to business: Gooooooo Chicoooo!
ik ben ook wild van coconut dingen; bounty puur, of de coconutshake van de kfcquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow kokosDaar ga ik letterlijk van over mijn nek. Net als van gember trouwens
Oeh, dat klinkt ook goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
CHICOOOOO!Jij 9,5-halert, jij!
![]()
Yours truly is binnenkort Master of Arts, met een glorieuze 7.0 voor mn thesisIk baal stiekem een beetje want ik heb eigenlijk NOOIT zevens, en dan ineens voor zo'n belangrijk stuk wel
Maar tis mn eigen schuld want ik had genoeg van dit jaar, want liep het hele jaar al achter de feiten aan
Dus volgend jaar ga ik weer ass-kicken
![]()
Back to business: Gooooooo Chicoooo!
Cijfers zijn wel vrij belangrijk als je misschien aan de uni wil werken ooitquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt ook goed.Uiteindelijk is de titel toch belangrijker dan je cijfers.
Ooh, dan komt het nog helemaal goed!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Cijfers zijn wel vrij belangrijk als je misschien aan de uni wil werken ooitMaar ik heb de research MA nog om even ass te kicken! Dit jaar was toch al gedeeltelijk faal wegens vage omstandigheden, dus ben eigenlijk wel blij dat ik volgend jaar een frisse start kan maken!
Tip: een duik in de plas bij de delftse hout doet wonderen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef Merel het volgende:
Ik heb vandaag over een treinreis die een uur zou moeten duren drie uur gedaan, brand in de schipholtunnelEn nu ben ik gesmolten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |