Ies echte gemakkelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ooit van de turk om de hoek geleerd, absoluut idiot proof: couscous afwegen en in een grote schaal doen. Per gram couscous een ml kokend water erbij gieten, snel omroeren met de pollepel, 5 minuutjes laten rusten. Dan nogmaals omroeren met de lepel (het lijkt wat plakkerig, gewoon grof losroeren), nog 5 min wachten, handen wassen, handen in de kom en voorzichtig de klontjes kapotwrijven.
Easy
Mijn mossel is een beetje verlegen Kaas.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
hoe zit dat met die mosselmovie van jou Greys?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn mossel is een beetje verlegen Kaas.
Maar ik krijg hem nog wel zo ver hoor, dat ie op de film gaat
het zijn meer luchtige chocolade vierkantjes met fudgeglazuur (brownies zijn plakkerig op een andere manier...)quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
En kwak: gewoon verschillende recepten proberen voor cake. Hoe maak jij je fudge brownies?
Switchen naar RTL8 voor Sideways? Hij gaat nu leuk worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Chico, woeiiiiiiii. Da's gewoon bijna een tien!
Die wijvenfilm is haske depressingEen beetje té realistisch, waarin alle relaties op de klippen lopen en niemand echt gelukkig is met het leven dat hij/zij heeft
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu voel ik me übermegavet.
Morgen maar even balansen.
Mijn hart breekt echt als ik dit lees....quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohh hell yeah! En morgen ook spinnen. Want ik moet zaterdag vast op zo'n eng ding zijnde een weegschaal staan![]()
![]()
.
Hoezo?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn hart breekt echt als ik dit lees....
En aan de ene kant vind ik dit topic dan zo'n foute plek voor jou
OUD!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo?Welk subforum / topic acht je meer geschikt dan?
Eentje die niet over gewichtsverlies gaat, of sowieso niet over gewicht gaatquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo?Welk subforum / topic acht je meer geschikt dan?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:03 schreef Chicolate het volgende:
Oh en even juichen (ik wist dit al eerder, maar het was nog niet officieel bevestigd) ...![]()
Ik heb een 9,5 als eindcijfer voor een project
![]()
![]()
Die komt dus gewoon op mn eindlijst.
Oh God ja! Die B-acteur was ook zo perfect gecast, foutere Amerikaanse soapkop kàn je gewoon niet vinden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Switchen naar RTL8 voor Sideways? Hij gaat nu leuk worden.
Samenvatting: Horny B-acteur en gescheiden mislukte schrijver gaan met een Saab cabrio door Californie om wijnen te proeven. De B-acteur gaat volgende week trouwen, maar wil nog even heel veel scoren. De mislukte schrijver is niet over z'n scheiding heen en verprutst ogenschijnlijk perfecte gelegenheden met een mooie vrouw. Aanrader.
Nou, nog 2 nachtjes slapen en dan komt er een mevrouw in een witte jas met me praten hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
OUD!
Die hebben ook zo'n vertekend beeld van de werkelijkheid.
No hard feelings verder hoor, maar dit begint gewoon irri te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |