geen openbare wake...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef tass het volgende:
Ik wou net zeggen: WAAR mogen we niet kijken van de familie??
Daar dacht ik nou net 30 minuten onder de douche ook aan...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Wedden dat hij niet dood is, dit is gewoon een enorme stunt voor zijn laatste concertreeks.
Want hoe gaaf zou het zijn als blijkt dat Michael toch nog leeft, zou de grootste herrijzenis zijn sinds Jezus, ben benieuwd...
Volgens mij deed hij qua choreografie wel heel veel zelf, kleding geen ideequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Isegrim het volgende:
Ontwierp hij eigenlijk al die kleding zelf en deed hij al de choreografie van de shows zelf?
quote:Jackson Family: No Public Viewing at Neverland
Posted Jul 1st 2009 3:25PM by TMZ Staff
The Jackson family has just released a statement via their newly acquired reps, saying there will be no public service for Michael Jackson at Neverland.
"Contrary to previous news reports, the Jackson family is officially stating that there will be no public or private viewing at Neverland.
Plans are underway regarding a public memorial for Michael Jackson, and we will announce those plans shortly."
Daar dacht ik enigzins ook aan, maar geloof me... zijn fans gaan dat zo NIET grappig vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Wedden dat hij niet dood is, dit is gewoon een enorme stunt voor zijn laatste concertreeks.
Want hoe gaaf zou het zijn als blijkt dat Michael toch nog leeft, zou de grootste herrijzenis zijn sinds Jezus, ben benieuwd...
Beter ook om daar ff mee te wachten tot er een officiële bevestiging is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:11 schreef shomila het volgende:
Leuk zijn mensen die hebben al kamers geboekt.
Die zullen dan weinig meekrijgen van zijn wederopstanding en daar weinig commentaar op kunnen gevenquote:
Nee joh, dat kunnen ze niet maken. Denk aan die 7 (toch?) fans die al zelfmoord hebben gepleegd omdat hun idool dood is. Dat kan je niet maken om dan te roepen Surpriseee! Heey Heey! I'm not out of your liiiiiiiiife, just beat it!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Nee, die lopen voorlopig nog rond in het hiernamaals op zoek naar Michael.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zullen dan weinig meekrijgen van zijn wederopstanding en daar weinig commentaar op kunnen geven
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Surpriseee! Heey Heey! I'm not out of your liiiiiiiiife, just beat it!
Briljant misschien, maar ook de meest walgelijke stunt ooit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat als het een stunt zou zijn, ik toch echt wel het een briljante vind
Wagelijk, absoluut. Maar men wat een publiciteitquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Briljant misschien, maar ook de meest walgelijke stunt ooit.
Neh, ik geloof er niets van
Je bent toch ook totaal debiel als je daarom zelfmoord gaat plegenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof niet dat hij dat zou doen, want hij weet dondersgoed dat er minimaal een paar zelfmoorden van komen.
Publiciteit, maar dan wel de verkeerde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wagelijk, absoluut. Maar men wat een publiciteitTering
Elvis leeft nog hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
Oh God, straks wordt het net zoiets als met Elvis, dat mensen over dertig jaar nog roepen dat ze 'm ergens hebben gezien.
Ik weet het niet. Ik vraag het me afquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Publiciteit, maar dan wel de verkeerde.
Dan kotsen ze hem uit ipv dat ze van hem houden.
*denkt na*quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent toch ook totaal debiel als je daarom zelfmoord gaat plegen
dat je daar nog over moest nadenkenquote:
Misschien juist wel om een statement te maken dat zelfmoord belachelijk is. En degenen die er serieus zelfmoord voor pleegden waren het leven toch al niet waardquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof niet dat hij dat zou doen, want hij weet dondersgoed dat er minimaal een paar zelfmoorden van komen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Misschien juist wel om een statement te maken dat zelfmoord belachelijk is. En degenen die er serieus zelfmoord voor pleegden waren het leven toch al niet waard![]()
Hij komt gewoon keihard terug, ik voel het!
Wacht evenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef wapwip het volgende:
Las gisterenavond laat nog een bericht van een man die MJ samen met iemand anders over de grens bij mexico zag lopen/rijden. Weet niet meer welke van de 2Die man wist zeker dat het MJ was maar vond het geen nieuws toen, omdat ie nog niet gehoord had dat MJ dood was
Hij had nachtwerk en was pas net wakker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht evende hele wereldpers doet niets anders dan MJ nieuws naar buiten brengen, maar die kerel had het nog niet gehoord
Right
KUTKUTKUTKUT IK NEEM ALLES TERUG! OMFG OMFG! HIJ LOOPT HIER VOOR MN HUIS LANGS! OOOOOOOOOOH JEEEEEEZUS!
Dus
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef wapwip het volgende:
[..]
Hij had nachtwerk en was pas net wakker.
R.I.Pquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb ook zelfmoord gepleegd om de dood van MJ
Rip, mop!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef Rekkie het volgende:
Ik dacht nog ; ik maak hem niet.quote:
heb jij ook al zm gedaan?quote:
Je hebt de schaar ook verkeerd om druifquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb jij ook al zm gedaan?
Ik ben bezig maar het lukt niet
KUT!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je hebt de schaar ook verkeerd om druif
Ik denk niet dat er een plek op aarde is waar hij anoniem verder kan leven, bijna de hele wereldbevolking kent hem.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef NY_Giant het volgende:
Dan denk ik nog eerder dat hij zijn dood in scene heeft gezet om vervolgens anoniem verder te leven.
Hier nog een mooi overzicht met foto's uit alle periode's. Het loopt overigens maar tot 2007:
http://www.mjfriendship.de/en/index.php?option=com_content&Itemid=8&task=view&id=4#1958-1963
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:34 schreef Andromache het volgende:
Hij was vroeger best wel knap, eigenlijk. Ik kijk nu nog steeds TMF, net Rock with you, en het is daar een heel knappe jongen. In de Bad-periode ook nog wel. Niet echt mijn type, maar wel knap.
*sputter*quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een plek op aarde is waar hij anoniem verder kan leven, bijna de hele wereldbevolking kent hem.
Al gaat ie op de zuidpool zitten, dan twitteren zelfs de pinguins "OMG guess who just showed up here!"
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een plek op aarde is waar hij anoniem verder kan leven, bijna de hele wereldbevolking kent hem.
Al gaat ie op de zuidpool zitten, dan twitteren zelfs de pinguins "OMG guess who just showed up here!"
Je kan je tegenwoordig toch prima laten ombouwenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik zou me als ik hem was dan gewoon zwart laten "bleken"quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je kan je tegenwoordig toch prima laten ombouwenAls ze MJ ombouwen naar hoe ie eigelijk eruit zou hebben gezien vóór al zijn plastische chirurgie, herkend niemand hem meer
"in het verleden behaalde resulaten, bieden geen garantie voor de toekomst"quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je kan je tegenwoordig toch prima laten ombouwenAls ze MJ ombouwen naar hoe ie eigelijk eruit zou hebben gezien vóór al zijn plastische chirurgie, herkend niemand hem meer
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
leugenaarquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef Isegrim het volgende:
Stelletje mafkezen. Hij is gewoon dood. Als in weg, komt nooit meer terug, gaat niet naar de Zuidpool en ook niet naar Mexico.
Bin Laden kan het ook, dus waarom MJ niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Pinguins kennen Bin Laden toch heul niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bin Laden kan het ook, dus waarom MJ niet?
Daarentegen luisteren ze dagelijks naar de CD's van Michael Jackson.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:46 schreef wapwip het volgende:
[..]
Pinguins kennen Bin Laden toch heul niet?
duh, das een wereld icoonquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daarentegen luisteren ze dagelijks naar de CD's van Michael Jackson.
Duh, natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik snap helemaal NIETS van deze postquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb jij ook al zm gedaan?
Ik ben bezig maar het lukt niet
Dat je dat niet weet zegquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
O meissie tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef Rekkie het volgende:
Serieus?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet zegMichael Jackson ging ieder jaar speciaal voor de Pinguins naar de Zuidpool om daar een concert te geven. Algemeen bekend. En die pinguins gingen dan moonwalken en flikkerde zo achterover een wak in
Hier waren ze aan het oefenen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet zegMichael Jackson ging ieder jaar speciaal voor de Pinguins naar de Zuidpool om daar een concert te geven. Algemeen bekend. En die pinguins gingen dan moonwalken en flikkerde zo achterover een wak in
ach, die 2 zelfmoorden kunnen er ook nog wel bijquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap helemaal NIETS van deze post
Wat is zm? En wat lukt er niet?
Oh wacht....
Nee, daar doe ik niet aan. Anders gaan al mijn fans zich ook verhangen.
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoax hè, ik ben geen meissie, maar een jochie.
Verpestert
Ik dacht dat je meisje was sorryquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoax hè, ik ben geen meissie, maar een jochie.
Verpestert
Er is al een minuut of 7,5 geen nieuwsbericht meer... ontwenningsverschijnselenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:11 schreef Ireth het volgende:
Zeg, zijn we stiekum verhuist naar Onzin ofzo?![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is al een minuut of 7,5 geen nieuwsbericht meer... ontwenningsverschijnselen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef Isegrim het volgende:
En ja hoor, hij was er al: Michael Jackson leeft nog!
Bedankt voor het meldenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:17 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een vet tof filmpje gevonden, het gaat alleen zo niet over MJ
Maar issie dan wel afgeblazen? Want je kan het ook zo lezen dat die is afgeblazen op Neverland (en dus elders plaats gaat vinden?)quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:19 schreef Felixa het volgende:
Vraag me af waarom ze die public viewing hebben afgeblazen.
Zou het zijn omdat ze te veel rouwende fans verwachtten met allerlei hysterische taferelen, of misschien is MJ niet meer "toonbaar" te maken?![]()
Ik denk toch dat veel fans het pas echt geloven als ze hem in een kist zien liggen.
Dat dus. Het is voornamelijk allemaal gegis door de mediaquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:20 schreef Cavalier1 het volgende:
Misschien was die public viewing wel helemaal nooit gepland...
Ja echt wel.Tevens tvpquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:10 schreef Oblivion het volgende:
Oh, nu weer niet?
Wat een hork is die vader zeg, met recht een rotkop heeft die vent.
okequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:18 schreef shomila het volgende:
Gooi er maar in zou ik zeggen.
Doen we net of het een reclameblok is wachtende op het volgende nieuws.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Heb je het filmpje over Michael Jackson gezien die ik hier geplaats hebt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:26 schreef shomila het volgende:
Whahahah leuk filmpje.
Maar MJ doet toch ook mee dus kan wel hier geplaatst worden hoor.
12quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar dacht ik enigzins ook aan, maar geloof me... zijn fans gaan dat zo NIET grappig vinden.
12 zelfmoorden voor niks
ik bedoelde het filmpje van QWEA.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb je het filmpje over Michael Jackson gezien die ik hier geplaats hebt?
Sorriequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef shomila het volgende:
[..]
ik bedoelde het filmpje van QWEA.
Sorry vergat te quoten.
Maar ik heb jou filmpje ook gekeken.
Die Murray is echt de meeste waardeloze dokter evah, niet normaal hoeveel dingen die vent heeft verknald.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef wapwip het volgende:
Er gaat dus sowieso iemand de bak in, voor het toedienen en mogelijk maken van dat spul
Ik zet me geld in op de privé dokter
ik plaats alleen maar leuke dingenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef shomila het volgende:
[..]
ik bedoelde het filmpje van QWEA.
Sorry vergat te quoten.
Maar ik heb jou filmpje ook gekeken.
Ik denk die prive dokter.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:34 schreef Phrits het volgende:
Nieuws, nieuws!
Betrouwbaar of niet, ik weet 't niet meer.
Maar als het zo is, wie heeft het hem gegeven en waarom?
ja, of die darmendoktert.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef wapwip het volgende:
Er gaat dus sowieso iemand de bak in, voor het toedienen en mogelijk maken van dat spul
Ik zet me geld in op de privé dokter
Een kist waar je twintig dollar in moet gooien en dan gaat het luikje open.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:56 schreef Inca het volgende:
vaag gedoe weer pa jackson zal wel geld willen zien
Hopen dat Katharine daar een stokje voor steektquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:56 schreef Inca het volgende:
vaag gedoe weer pa jackson zal wel geld willen zien
quote:Jackson Drug Aliases
Posted Jul 2nd 2009 12:30AM by TMZ Staff
Michael JacksonMichael Jackson used a slew of aliases to score prescription meds, and we know the two names that could unlock the key to gross abuse by Jackson and some prominent doctors.
We've learned Jackson frequently used the names Omar Arnold and Jack London to get powerful drugs, including Demerol. Jackson also used the name of one of his bodyguards, as well as the name of the office manager for one of his doctors.
The DEA, which is joining to assist the LAPD in its investigation of several doctors who prescribed drugs to Jackson, will be hunting down these names and others.
Sources tell us the prescription abuse was so egregious, one doctor would call the pharmacy and say Jackson was coming down to get Demerol. The pharmacy would then fill the prescription, leaving the patient's name blank.
quote:DEA Will Assist in Jackson Case
Posted Jul 1st 2009 9:48PM by TMZ Staff
Law enforcement sources tell TMZ the LAPD has asked the DEA to assist them in its investigation into multiple doctors who treated and prescribed medications for Michael Jackson.
The LAPD wants help in tracking down the source of medications. As we first reported, the powerful anesthesia Propofol was found in Jackson's home and it appears he got the drug through an IV before he died.
quote:Michael Jackson Funeral
Posted Jul 1st 2009 9:47PM by TMZ Staff
Everyone's speculating on Michael Jackson's funeral. We know three things for sure.
-- it won't be until next week
-- it will not be at Neverland
-- it will be in the L.A. area, and the Staples Center is an option but it hasn't been decided.
Beyond that -- the family still hasn't made its decision.
quote:No Second Jackson Will
Posted Jul 1st 2009 9:45PM by TMZ Staff
There are all sorts of reports of a second Michael Jackson will -- we're told a second will does NOT exist.
We do know Jackson signed several wills prior to the one that was filed today in court. The will was signed in July, 2002 -- almost five months after Prince Michael Jackson II was born. We're told Jackson had wills before that but updated them after the birth of the third child.
The prior wills became null and void when Jackson signed the 2002 will.
Bronquote:Michael Jackson Funeral Set for July 7 at Staples Center
Wednesday, July 01, 2009
The Michael Jackson funeral is scheduled for 10 a.m. on Tuesday, July 7, at Los Angeles’ Staples Center. Sources tell me that AEG Live, which owns Staples and next-door neighbor Nokia Theatre, will use both facilities and the surrounding plaza.
There’s no official confirmation yet, but I’m told all systems are go.
Insiders also say that AEG will put gigantic screens outside the facilities for the thousands who will not get inside. No word yet on how ticketing will be handled.
In order to do this, the Ringling Bros. and Barnum & Bailey Circus, scheduled to begin its run at Staples on July 8, had to be persuaded to postpone moving into Staples by several hours.
Insert your own circus joke here.
Somehow it seems appropriate. It will be a day for the Greatest Show on Earth to follow The Biggest Funeral in History. Jackson would love this, that’s for sure.
Earlier speculation had the funeral being held everywhere from Neverland to Los Angeles Memorial Coliseum.
Hoelaat is dat hier ongeveer dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:47 schreef Rianne84 het volgende:
10 a.m.? dan kunnen we nog live meekijken ook
Het is hier 9 uur later dan in L.A., dus dat wordt dan 19 uur voor ons.quote:
Ik ben nog bezig met de berichten van 3 dagen geleden te ontcijferen naar het NLquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
Ik moet gewoon even eerlijk toegeven dat ik het niet meer kan bijhouden, al die berichtgeving
quote:Lopen de erven Jackson toch binnen?
Michael Jacksons schulden leken groter dan zijn bezittingen. Maar nu zijn cd-verkoop explodeert, trekken zijn erfgenamen wellicht toch aan het langste eind.
Wereldwijd zijn de cd-verkopen van Michael Jackson geëxplodeerd. De artiest verkoopt relatief veel meer dan John Lennon en Elvis Presley na hun overlijden.
Zo meldde Amazon aan de Financial Times dat het meer cd's van Jackson verkocht in de 24 uur na zijn dood dan in de afgelopen 11 jaar bij elkaar. Vandaag, woensdag, zijn de tien best verkopende muziek cd's op de site alle tien van Jackson. HMV, een keten van muziekwinkels, zag de verkoop vertachtigvoudigen.
In Nederland verkocht bol.com de dag na Jacksons dood elke tien seconden een cd.
Feit is dat het kopen van muziek door het internet veel eenvoudiger is geworden. Waar je voorheen eerst de gang naar een platenzaak moest maken, om vervolgens een leeg bakje aan te treffen bij de naam van de overleden artiest, plaats je nu gewoon online een bestelling.
Vraag is uiteraard of Jacksons platenmaatschappij Sony erin slaagt om de Michael Jacksonmania te blijven voeden. De vergelijking met Elvis Presley ligt voor de hand. Na diens dood zijn er nog talrijke cd's en dvd's verschenen: van compilaties tot live-optredens en reeksen niet eerder uiitgebrachte nummers.
Onuitgebracht materiaal
Voor Michael Jackson is zo'n scenario ook niet ondenkbaar. Bekend is dat de artiest een enorme perfectionist was die slechts een hele kleine selectie nummers geschikt achtte om uit te brengen. Dat betekent dat er nog veel niet uitgebracht materiaal moet zijn.
Heb ik ook een beetje hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
Ik moet gewoon even eerlijk toegeven dat ik het niet meer kan bijhouden, al die berichtgeving
Ik heb ook The Essential Michael Jackson gekocht via iTunes dus ik zit ook de nabestaanden te spekken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:33 schreef beequeen het volgende:
Hier staat CNN de hele ochtend al aan. Daar weten ze ook van niks.
Ik vind dit wel een aardig artikel in het AD.
[..]
Je vergeet Nona, dochter van de Duivel, moeder van de kinderen en vrouw van Michael!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:34 schreef Felixa het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje hoor.
Eerst dat hele gedoe met die dokter: hij was er wel bij, hij was er niet bij, de dokter heeft gebeld, oh nee de dokter heeft niet gebeld etc.
Toen alle verhalen over wie nou de ouders zijn van die kinderen: Debbie Rowe is de moeder, Michael de vader, oh nee toch maar niet, ze was alleen de draagmoeder en de dermatoloog de zaaddonor enz enz.
Dan hadden we ook nog zijn gezondheid: de ene zegt dat ie in de vorm van zijn leven was, de ander zegt dat ie amper nog kon lopen.
O shoot, da's waar ook!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet Nona, dochter van de Duivel, moeder van de kinderen en vrouw van Michael!
Volgens mij was ie best wel het een en ander gewend na al die jaren met leugens en halve waarheden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:53 schreef Rianne84 het volgende:
ik vraag me af wat MJ van al die berichtgeving had gevonden...
Volgens mij went dat nooit... Ik zou er strontziek van worden iig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij was ie best wel het een en ander gewend na al die jaren met leugens en halve waarheden.
Ja, je hebt wel gelijk inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij went dat nooit... Ik zou er strontziek van worden iig.
Wacht even.. er zijn mensen die zelfmoord hebben gepleegd omdat MJ dood is?quote:
Ze zeggen nu weer van niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:44 schreef detulp050 het volgende:
Wordt Jackson nu wel of niet -al dan niet tijdelijk- naar Neverland gebracht? Lijkt me niet toch?
Ik denk niet dat het U2 lukt mensen zelfmoord te laten plegen,quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:38 schreef Maraca het volgende:![]()
Nou, er gaan geruchten dat U2 er ook mee gaat stoppen na deze tour.. kijken hoeveel mensenlevens dat gaat kosten![]()
Maar over die Death Hoax.. mocht het allemaal in scene gezet zijn dan denk ik niet dat hij terug gaat komen voor de concertreeks.. denk dat hij dan gewoon lekker anoniem (voor zover dat mogelijk is, de beste man wordt nog herkend in een burka) gaat leven.. Klinkt stom, maar ergens hoop ik dat het waar is want dat gun ik hem wel..
Maar vooralsnog denk ik dat hij echt is overleden...
in de ontwikkelingslanden misschien, want wat moeten ze zonder Bono??????quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het U2 lukt mensen zelfmoord te laten plegen,.
De U2 mensen zijn dan ook niet doodquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het U2 lukt mensen zelfmoord te laten plegen,.
Neuh oké, maargoed, je snapt wat ik bedoel,quote:
Harder werken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
in de ontwikkelingslanden misschien, want wat moeten ze zonder Bono??????
Nee, hopelijk niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:52 schreef Rianne84 het volgende:
gaan we nu een MJ topic vervuilen met U2?
met Boris?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef Frosting het volgende:
Gaan we vanavond naar het Michael Jackson tribute in Paradiso/Max Eeuwenplein?
Ik denk dat Boris dat wel erg goed kan, gezien zijn Billie Jean uitvoeringquote:
Ik zie die topic met dat filmpje niet meer,quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:38 schreef Maraca het volgende:![]()
Nou, er gaan geruchten dat U2 er ook mee gaat stoppen na deze tour.. kijken hoeveel mensenlevens dat gaat kosten![]()
Maar over die Death Hoax.. mocht het allemaal in scene gezet zijn dan denk ik niet dat hij terug gaat komen voor de concertreeks.. denk dat hij dan gewoon lekker anoniem (voor zover dat mogelijk is, de beste man wordt nog herkend in een burka) gaat leven.. Klinkt stom, maar ergens hoop ik dat het waar is want dat gun ik hem wel..
Maar vooralsnog denk ik dat hij echt is overleden...
dit gebeurde niet met elvis...quote:Michael Jackson duikt op als computervirus
Uitgegeven: 2 juli 2009 10:54
Laatst gewijzigd: 2 juli 2009 10:54
SINGAPORE - Cybercriminelen verspreiden via e-mail een computervirus dat argeloze ontvangers liedjes en foto's van Michael Jackson belooft.
Het Aziatische computerbeveiligingsbedrijf Sophos waarschuwt donderdag voor de bulkmail onder de naam Remembering Michael Jackson, die wordt verstuurd door sarah@michaeljackson.com.
Een bijlage met de naam Michael songs and pictures.zip belooft de ontvangers geheime liedjes en foto's van de popster die donderdag 25 juni overleed aan een hartstilstand. Sophos adviseert de afzenders de bijlage niet te openen en te verwijderen om hun eigen computer en die van hun mailcontacten niet te infecteren.
Verleiding
Sophos vermoedt dat de verleiding groot is om het attachment toch te openen, omdat veel mensen geïnteresseerd zijn in de plotselinge dood van de King of Pop. Het gevolg is echter dat computers geïnfecteerd raken en eenmaal besmette computers verspreiden het virus automatisch verder.
Moord
Eerder waarschuwde hetzelfde bedrijf al voor verschillende andere virussen en oplichtingsmailtjes die inspelen op het overlijden van Jackson. Die beloven een filmpje met details over de vermeende moord op de popster.
Als gebruikers het aangeboden bestand downloaden, worden ze besmet met een virus. Een andere variant verwijst naar een nagemaakte Youtube-pagina, die bezoekers maant om hun Flashplayer te updaten. In werkelijkheid gaat het ook hier om kwaadaardige software.
Actualiteit
Cybercriminelen spelen vaak in op actuele onderwerpen. Recent waren ook onder meer de protesten tegen de verkiezingsuitslag in Iran, het net verschenen nieuwe model van de iPhone en de nieuwe Harry Potterfilm, die later dit jaar verschijnt.
ik had hem al gekregen gisterenquote:
dit riekt wel heel erg naar komkommertijd...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:48 schreef shomila het volgende:
Uw laatste woorden voor Michael Jackson
van onze redactie
AMSTERDAM - De dood van Michael Jackson is al bijna een week het gesprek van de dag. De wereld is geschokt en fans zijn hevig geëmotioneerd. Wat zou u nog tegen The King of Pop willen zeggen? Mail uw laatste woorden naar michaeljackson@telegraaf.nl. De mooiste brieven verschijnen in De Telegraaf.
bron telegraaf.nl
is al gepost.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Michael Jackson haalde medicijnen onder schuilnamen
AMSTERDAM - Michael Jackson gebruikte meerdere schuilnamen om aan zijn medicijnen te komen.
Dat Michael Jackson een drugsprobleem had is wel duidelijk, maar hoe ernstig de situatie was bleef tot nog toe een beetje de vraag.
Daar lijkt nu antwoord op de komen, aangezien er namen zijn uitgelekt waaronder de King of Pop de medicijnen bestelde. Met deze informatie kan het onderzoeksteam veel beter vaststellen hoeveel gevaarlijk spul er het huis is binnengekomen, meldt TMZ.
Michael heette vaak Omar Arnold en Jack Londen. Ook gebruikte hij de namen van een van zijn bodyguards en van de office manager van een van zijn doktoren. Volgens bronnen was Michaels verslaving zo ernstig dat zijn artsen op het gegeven moment rechtstreeks de apotheek belden en zeiden dat hij het zeer zware Demerol kwam halen. De apotheker liet de naam van de aanvrager dan gewoon leeg.
Bron:Telegraaf.nl
Ongelooflijk! Als je het vergelijkt met de danser achter hem valt pas op hoe waanzinnig strak zijn bewegingen zijn (en hoe ongelooflijk dus hij is...)quote:
Ik vin dhem heel erg natuurlijk dansen, helemaal niet ingestuurd, maar echt heel natuurlijk, alsof ie bij wijze van spreken dansend de baarmoeder uit kwam (nou scheelt het niet veel maar a la)quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ongelooflijk! Als je het vergelijkt met de danser achter hem valt pas op hoe waanzinnig strak zijn bewegingen zijn (en hoe ongelooflijk dus hij is...)
Nee denk het ook niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:36 schreef wapwip het volgende:
Telegraaf & The Sun in een artikel, kan niet veel van kloppen
dat kloptquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht even.. er zijn mensen die zelfmoord hebben gepleegd omdat MJ dood is?wtf..
michael jackson & een vrouw?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:11 schreef shomila het volgende:
'Michael Jackson had geheime vriendin'
van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson zou helemaal niet zo alleen zijn, maar al lange tijd een relatie hebben met een vrouw.
Volgens de voormalig bodyguard van Michael, Matt Fiddes, was er al lange tijd een vrouw in zijn leven die de popster afschermde voor de buitenwereld, meldt The Sun.
'Ik zeg niet wie het is, maar ik denk dat de familie ook weet van haar bestaan en dat ze ook weten dat het een vrouw was om wie Michael heel veel gaf en met wie hij goede en slechte momenten beleefde.'
Matt denkt wel dat er minder speculaties over de seksuele geaardheid van de ster zouden zijn als Michael er gewoon open over was geweest. 'Maar hij had zijn eigen manier van doen en ongelukkig genoeg gaf dat mensen een andere indruk.'
bron telegraaf.nl
En dat ze dan zo beginnen in het donker, en dat er dan opeens licht aan gaat, en dan staat mj daar en zegtie weeeeheeeeh, en dan bleek ie helemaal niet doodquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef shomila het volgende:
LOS ANGELES, California (CNN) -- Michael Jackson's memorial service will take place Tuesday morning in the Staples Center, the 20,000-seat coliseum in downtown Los Angeles where Jackson rehearsed his show the night before he died, according to a person who has been briefed by a representative of the family.
Michael Jackson was rehearsing at Los Angeles' Staples Center. His memorial will now be there.
No other details about the service, set to begin at 10 a.m. Tuesday, have been revealed.
bron cnn.com
dát dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:27 schreef Rianne84 het volgende:
is when the rain begins to fall van jermaine jackson??
ik leer echt van alles deze weken
Tof nummerquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:27 schreef Rianne84 het volgende:
is when the rain begins to fall van jermaine jackson??
ik leer echt van alles deze weken
geen idee, zag wel cameramensen op dat podium lopen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt dat Nederlandse memorial nog uitgezonden vanavond eigenlijk?
De commentator ter plaatse vertelde dat hij een paar koeien zag en een wijngaard. Welke buren?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Vanuit de helicopter beelden dat de tuinen van Neverland grondig worden aangepakt.
En een bewoonster van dat durp daar is er niet blij mee, het is zo'n lekker rustig buurtje
Jammer, Neverland was leuker geweest voor de fans.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef shomila het volgende:
LOS ANGELES, California (CNN) -- Michael Jackson's memorial service will take place Tuesday morning in the Staples Center, the 20,000-seat coliseum in downtown Los Angeles where Jackson rehearsed his show the night before he died, according to a person who has been briefed by a representative of the family.
Michael Jackson was rehearsing at Los Angeles' Staples Center. His memorial will now be there.
No other details about the service, set to begin at 10 a.m. Tuesday, have been revealed.
bron cnn.com
Bron: TMZ.quote:DEA Will Assist in Jackson Case
Posted Jul 2nd 2009 10:00AM by TMZ Staff
Law enforcement sources tell TMZ the LAPD has asked the DEA to assist them in its investigation into multiple doctors who treated and prescribed medications for Michael Jackson.
The LAPD wants help in tracking down the source of medications. As we first reported, the powerful anesthesia Propofol was found in Jackson's home and it appears he got the drug through an IV before he died.
Inderdaad ja, geen flikker te zien daar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:34 schreef beequeen het volgende:
De commentator ter plaatse vertelde dat hij een paar koeien zag en een wijngaard. Welke buren?
Die van onder aan de berg ofzo?
Wie wordt daar bedekt rechts boven in beeld met een zwarte blur?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:32 schreef Roi het volgende:
Eén van de comments onder het filmpje:quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie wordt daar bedekt rechts boven in beeld met een zwarte blur?
quote:pathaniprincess07 (1 uur geleden) Toon Verbergen
why is there a black shadowy kinda thing in top right hand of screen. is it trying to cover that fugly ass randy phillips of aeg live??? wonder why.....
Bron:Telegraaf.nlquote:Jermaine Jackson: Ik wou dat ik dood was
AMSTERDAM - Michael Jacksons broer Jermaine wou dat hij dood was gegaan in plaats van The King of
Pop.
Jermaine heeft in zijn eerste interview sinds het overlijden van Michael onder meer verteld over het moment dat hij het nieuws hoorde.
'Mijn moeder belde me huilend op. Om haar die woorden te horen zeggen, om een moeder te horen zeggen dat haar kind is overleden, dat is iets onvoorstelbaars. Toen ik hem zo levenloos zag werd ik heel emotioneel', zegt Jermaine tegen de Today Show. 'Ik heb hem op zijn voorhoofd gekust en hem geknuffeld, en ik heb gezegd dat we elkaar nooit in de steek zullen laten.'
Ook zei Michaels broer dat het overlijden veel te vroeg is gekomen. 'Ik weet niet hoe mensen dit gaan opvatten, maar ik wou dat ik was overleden in plaats van Michael.'
quote:
Of het is bullshit, of het is flink aangedikt met een laag sensatie.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wordt die tribute aan MJ nu in Paradiso nog ergens live uitgezonden?
Ja het is de telegraaf weerquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef Phrits het volgende:
[..]
Of het is bullshit, of het is flink aangedikt met een laag sensatie.
Die titel al, ik wou dat ik dood was.
Dit is toch niet meer te volgen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef shomila het volgende:
Debbie Rowe to Fight for Custody
Posted Jul 2nd 2009 2:10PM by TMZ Staff
Debbie Rowe will fight for custody of Paris and Michael Jr. -- the children born during her marriage to Michael Jackson -- this, according to NBC 4 in Los Angeles.
According to the NBC 4 website, Rowe said during a 90-minute phone conversation, "I want my children."
Rowe says she will seek a restraining order to keep Joe Jackson away from the children.
Rowe says she'll submit to a DNA test to prove she's the biological mother.
Eerst zien, dan geloven. Waarom zou Rowe anderhalf uur bellen met NBC....quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:29 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch niet meer te volgen?
Ze doet afstand van haar kinderen na de scheiding van MJ. Daarna duiken er geruchten op dat ze kunstmatig geinsimineerd is. Niet m.b.v. met haar eigen eitjes(Nona's eitjes?) en een onbekende donor, niet MJ dus.
Hoe het ook zit, mij hart huilt voor de kinderen. Je vader verliezen en dan dit meemaken.
Godver en ik heb hier geen tvquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:02 schreef beequeen het volgende:
Ik kijk nu naar CNN en zie een geweldige rehearsle van MJ. Niet te geloven dat hij een paar dagen later dood is.
Daar komt ongetwijfeld een YT van. Don't worry.quote:
Wie is friedman?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:38 schreef matthijst het volgende:
Die luit van TMZ tikken alles over van Friedman.
Die dokter gaat toch zo gigantisch de lul zijn...quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:34 schreef matthijst het volgende:
Deze is van twee dagen voor zijn dood:
http://edition.cnn.com/vi(...)ackson.rehearsal.cnn
Godnondju.. waarom hed die flut dokter van 'm doodgespoten met van alles en nog wat...quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:34 schreef matthijst het volgende:
Ik ken een man die in een roelstol zit en bijna heel zijn linkerkant van zijn lichaam is verlamd. Als ie naar een concert gaat, pakt ie altijd een paar pilletjes en kan ie heel de nacht dansen. De dag erop heeft ie dan wel enorm veel pijn, maar dat heeft ie er voor over.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:41 schreef Treezz het volgende:
[..]
Godnondju.. waarom hed die flut dokter van 'm doodgespoten met van alles en nog wat...![]()
Hij zag er echt niet zo dun en eng uit ofzo.. hij danste ?!!
Maar goed, dinsdag de begrafenis ? kunnen we 'm hem ook zien liggen denk je ??
Bedoel je zijn zoon, Prince Michael?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Overigens wat een mooi meisje die ene dochter van hem met dat knalblonde haar en die donkere bijna zwarte ogen...echt apart!
DAt is toch Prince Michael nummer twee, aka Blanket?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:48 schreef JX het volgende:
[..]
Bedoel je zijn zoon, Prince Michael?
Hier rechts op de foto:
[ afbeelding ]
Nope, Prince Michael II aka Blanket heeft lang donker haar en is 4 en 5 jaar jonger dan Prince I en Paris.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
DAt is toch Prince Michael nummer twee, aka Blanket?
Mooi jongetje bedoel je. Klein engeltje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:32 schreef wapwip het volgende:
Had hem nog niet eerder gezien, hij ziet er daar toch prima uitNiet zo uitgemergeld dun waar men het over had. Trouwens, wat ik zo mooi vind is hoe extreem relaxed hij is, ook in dit filmpje weer hoe ie loopt, echt alsof ie alle tijd van de wereld heeft.
Dit filmpje bedoel ik dus, thanx.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:34 schreef matthijst het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Dea ? kijk , dat weet ik niet wat dat is..quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:50 schreef matthijst het volgende:
Hij zal ongetwijfeld flink aan de medicijnen gezeten hebben: de DEA komt niet zomaar even helpen bij het onderzoek... Benieuwd of ze nog dokters kunnen veroordelen.
Ik neem aan dat we die kist wel te zien krijgen, James Brown stijl.
Was het maar waar...quote:
Drugs Enforcement Administrationquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef Treezz het volgende:
[..]
Dea ? kijk , dat weet ik niet wat dat is..
en die kinderen, die lijken gewoon op michael.. de gewone en niet de verbouwde
Er is geen sprake van als, als inderdaad dat spul wat eerder genoemd was gebruikt is. Niet demerol maar dat andere spul. Want dat kon ie zelf niet toedienen zeggen ze.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:34 schreef matthijst het volgende:
Da's nog onbekend.
"His death remains a mystery and a tragedy. What a shame if, as so far indicated, it turns out to have been an accidental overdose that did him in."
Inderdaad, daar lijkt het goddomme wel op: gevalletje pech...
Als blijkt dat een dokter hem iets heeft toegediend kan die zichzelf beter vast verhangen denk ik
Telegraafquote:Lach en traan bij eerbetoon Jackson
AMSTERDAM - Fans van de precies een week geleden overleden Michael Jackson zijn donderdagavond bijeen in Paradiso voor een gratis toegankelijk eerbetoon, georganiseerd door Boris.
De zanger en Jackson-fan brengt samen met een groot aantal andere Nederlandse artiesten in de Amsterdamse poptempel liedjes van de King of Pop ten gehore. Binnen zitten 1500 mensen ondanks de hitte in een bomvolle tent.
Voor de mensen die niet naar binnen kunnen, staat buiten een groot beeldscherm. Op het Max Euweplein kijkt en luistert een kleine 2000 man mee. Hier en daar vloeien er nog wat tranen om het verlies van het popicoon, maar de Jackson-hits zorgen vooral voor blije gezichten en een uitgelaten sfeer.
Naast Boris zelf staan onder anderen Do, Valerius, ANNY (voormalig Leaf-zangeres), Waylon, Rigby, Christon en Leona op het podium. De fans hebben tot nu toe onder meer al Ben, Dirty Diana en Human Nature te horen gekregen.
De Nederlandse fanclub van Jackson, TNG, exposeert in Paradiso beeldmateriaal uit het archief van de club. Er zijn foto’s uit alle Jackson-tijdperken te zien.
Alsof het eerst niet erg was dat Joe Jackson in het leven van die kids was. It's all about the money....quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef shomila het volgende:
Debbie Rowe to Fight for Custody
Posted Jul 2nd 2009 2:10PM by TMZ Staff
Debbie Rowe will fight for custody of Paris and Michael Jr. -- the children born during her marriage to Michael Jackson -- this, according to NBC 4 in Los Angeles.
According to the NBC 4 website, Rowe said during a 90-minute phone conversation, "I want my children."
Rowe says she will seek a restraining order to keep Joe Jackson away from the children.
Rowe says she'll submit to a DNA test to prove she's the biological mother.
bron tmz.com
Hm, ik moest ook even nadenken. Maar Christon is uit Idols 3 en het is een getalenteerde singer songwriter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:08 schreef wapwip het volgende:
Boris en Do ken ik, maar wie zijn al die andere in vredesnaam?
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:08 schreef wapwip het volgende:
Boris en Do ken ik, maar wie zijn al die andere in vredesnaam?
Waarschijnlijk heeft ze de kinders dan al in bad gedaan as we speak, want CNN loopt nogal eens een beetje achterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Thelonious het volgende:
Breaking News op CNN: Debbie Row 'has not reached a decision yet.'
Het laatste stukje van het filmpje was veel betekenent. "doctors, not me." "I tell you this, the ridge, the poor and the famous are the worst ......(niet verstaanbaar) and sometimes doctors do some things they should'nt do"quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:42 schreef wapwip het volgende:
Dr Klein spreekt:
Jackson Doctor: I'm the Best Doc I Can Be
Posted Jul 2nd 2009 5:27PM by TMZ Staff
Dr. Arnold Klein, Michael Jackson's longtime dermatologist and friend, spoke to photogs outside his home this morning about Jackson and buzz about him in the media.
The LAPD wants to speak with Klein about drugs and Michael. Klein said, "There are no allegations about me. I guarantee it." There are also reports that he's the biological father of Jackson's kids
FILMPJE
Was er live bij, was zeker de moeite waard!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik zou die tribute toch wel heel graag willen zien, er zitten vast pareltjes tussen
Benieuwd of het ooit wordt uitgezonden of dat de optredens op youtube komen.
quote:Jackson Family Reps: Memorial Service at Staples
Posted Jul 2nd 2009 9:30PM by TMZ Staff
Michael JacksonAEG and reps for the Jackson family just announced a memorial service for Michael Jackson will take place at the Staples Center on Tuesday at 10:00 AM.
11,000 tickets will be distributed free of charge to the general public -- a press conference will be held tomorrow morning to address the situation further.
quote:Michael Jackson -- Who Gets What
Posted Jul 2nd 2009 6:35PM by TMZ Staff
We've learned who's getting what in Michael Jackson's trust. Here's how it breaks down.
Katherine Jackson will get 40% of the assets.
Michael's 3 kids will get another 40%.
And the remaining 20% goes to several children's charities. We're told the charities have not been designated yet and are not specified in the trust.
We've also learned the California Attorney General is filing legal papers right now in the probate case -- the docs relate to the charitable gifts. The A.G. regulates charities in California.
A lawyer for the A.G.'s office will be in court at the next hearing.
Bron ; www.tmz.comquote:Michael Jackson's $25,000 Custom Casket
Posted Jul 2nd 2009 6:22PM by TMZ Staff
A $25,000, solid bronze, 14-karat gold plated, custom casket has been ordered for Michael Jackson.
Michael Jackson's coffin
( Copyrighted by getty images!)
The casket -- ordered last night from Batesville Casket Company -- is called a Promethean and will feature a flame blue velvet interior and a hand-polished, mirror finish.
This is the same casket used to bury James Brown... and is extremely rare.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het laatste stukje van het filmpje was veel betekenent. "doctors, not me." "I tell you this, the ridge, the poor and the famous are the worst ......(niet verstaanbaar) and sometimes doctors do some things they should'nt do"
ja leuk zo'n moeder die nooit naar je heeft omgekeken en heeft gezegd dat je haar geen mama mag noemenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:36 schreef berney het volgende:
Dat Debbie de kinderen wil vind ik ergens ook wel goed. Daar zijn ze beter af dan bij die opa. Als ik die zie krijg ik er geen goed gevoel bij. Aan de andere kant worden ze dan gescheiden dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling.
Tof zeg! Wie waren de uitblinkers en met welke nummers?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Was er live bij, was zeker de moeite waard!!
Noemen ze dat 'breaking news'?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Thelonious het volgende:
Breaking News op CNN: Debbie Row 'has not reached a decision yet.'
ja dat is al eens gezegd. maar ik snap dat zinnetje over die heirs niet... dat zijn toch zijn erfgenamen=kinderen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef Shitney het volgende:
Is het testament van Jackson al een keer gepost?
http://i2.cdn.turner.com/(...)ael.jackson.will.pdf
Vooral de paragraaf
Except as otherwise provided in this Will or in the Trust referred to in Article III
hereof, I have intentionally omitted to provide for my heirs. I have intentionally omitted to
provide for my former wife, DEBORAH JEAN ROWE JACKSON.
laat wel zien dat hij wel goed, maar niet gek was. Of zo komt dat in ieder geval op mij over. Echt zo van "ze hebben al genoeg gegraaid, maar nu ben ik er klaar mee".
Ze hadden zoiets als een bezoekregeling toch? Had ik ergens gelezen. maar ja of dat waar is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja leuk zo'n moeder die nooit naar je heeft omgekeken en heeft gezegd dat je haar geen mama mag noemen
Voor de kinderen is dat apart geregeld. Met de erfgenamen wordt de rest van de familie bedoeld. Want ook ouders broers en zussen hebben normaal gesproken recht op een deel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat is al eens gezegd. maar ik snap dat zinnetje over die heirs niet... dat zijn toch zijn erfgenamen=kinderen?
Nee, dat zijn zijn broers en zussen en zijn vader. Je heirs zijn je eerste- en tweedegraads familieleden, dus ouders en kinderen, en broers en zussen. Dus wat er staat is: Behalve degenen die direct door mij genoemd zijn (= moeder en kinderen) heb ik bewust besloten mijn andere familieleden en mijn ex-vrouw niets na te laten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat is al eens gezegd. maar ik snap dat zinnetje over die heirs niet... dat zijn toch zijn erfgenamen=kinderen?
neinquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:07 schreef Shitney het volgende:
Deze al gepost?
Over het medical exam voor de verzekering van de concerten. "Passed the drugtest with flying colors".
http://edition.cnn.com/vi(...)illips.drug.test.cnn
Toch weet ik het niet hoor. Ee verzekeraar heeft er natuurlijk geen baat bij om iemand die een wrak is te verzekeren voor ettelijke miljoenen, want dat gaat ze geld kosten. Serieus geld. En op die rehearsal video ziet hij er ook niet wrakkig uit. Dus het lijkt onaannemelijk dat de verzekeraar zou sjoemelen. Dat de organisator dat zou doen kan ik nog inkomen, maar de verzekeraar die miljoenen moet uitkeren als hij om gezondheidsredenen niet kan optreden?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef Qwea het volgende:
hmmm, ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.
Zou me niks verbazen als die dokter omgekocht is ofzo. Kom op, het was algemeen bekend dat hij wel van wat medicijnen hield.
maar verzekeraar aeg, is de organisatorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Shitney het volgende:
[..]
Toch weet ik het niet hoor. Ee verzekeraar heeft er natuurlijk geen baat bij om iemand die een wrak is te verzekeren voor ettelijke miljoenen, want dat gaat ze geld kosten. Serieus geld. En op die rehearsal video ziet hij er ook niet wrakkig uit. Dus het lijkt onaannemelijk dat de verzekeraar zou sjoemelen. Dat de organisator dat zou doen kan ik nog inkomen, maar de verzekeraar die miljoenen moet uitkeren als hij om gezondheidsredenen niet kan optreden?
Oh, dat wist ik niet, ik begreep uit het filmpje dat dat een andere organisatie was en dat de arts en het medisch rapport ook niet bij hen bekend waren ivm patient-dokter geheimhoudingsplicht. Maar als de verzekeraar hetzelfde bedrijf is als de organisator dan is dat wellicht anders. Maar dat had ik zo niet begrepen, my bad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar verzekeraar aeg, is de organisator
toch?
In een van de eerdere topics schreef Matthijst dat er 23 concerten verzekerd waren, maar ik weet niet meer in welk deel dat was.quote:
in hoeverre kun je dat serieus nemen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor die AEG meneer in het begin van het filmpje toch echt zeggen dat het ging om een onafhankelijke arts. Niet iemand van AEG dus.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Shitney het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, ik begreep uit het filmpje dat dat een andere organisatie was en dat de arts en het medisch rapport ook niet bij hen bekend waren ivm patient-dokter geheimhoudingsplicht. Maar als de verzekeraar hetzelfde bedrijf is als de organisator dan is dat wellicht anders. Maar dat had ik zo niet begrepen, my bad.
quote:Concert promoter[/b[ AEG plans to give refunds to fans who bought tickets for what was supposed to be Michael Jackson's This Is It concert serie
quote:[b]AEG Live, which was producing and promoting them, footed the bill for what the company said was a $20 million production
Alleen ik kan niet concreet vinden dat eag zelf maar ging verzekeren. Ik weet alleen wel 99% zeker dat ik dat in 1 van de topics heb gelezen. Want niemand wilde MJ verzekeren omdat hij niet in goeie gezondheid was, en dus heeft eag het zelf maar deels gedaan.quote:AEG Live CEO Randy Phillips told Billboard.biz May 12 that his company was well-insured. "We have one policy in place and we're negotiating for an even larger binder," said Phillips, who couldn't immediately be reached for comment regarding Jackson's death. "We have insured the production costs. In order to get the first part of the insurance in place,
je hoorde die ene arts van MJ ook zeggen dat hij geen demerol/andere zooi aan hem heeft gegeven, en dat hij absoluut geen schuld had aan zijn dood.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor die AEG meneer in het begin van het filmpje toch echt zeggen dat het ging om een onafhankelijke arts. Niet iemand van AEG dus.
quote:Los Angeles is in de ban van de dood van Michael Jackson. The King of Pop zelf had een innige haat-liefde verhouding met dit sterrenparadijs. De stad maakte hem groot, maar ook ongenadig klein na een aanklacht van kindermisbruik op zijn ranch Neverland. Jackson zocht en vond een veilige thuishaven in het puisant rijke oliestaatje Bahrein, maar keerde terug naar de Stad der Engelen voor zijn comeback. Die kwam er, maar niet op het podium… Los Angeles staat door de tragische dood van Michael Jackson weer volop in de belangstelling. Zo niet Jacksons geboortestad Gary in de staat Indiana. Was Gary in de jaren zestig met zijn eerste zwarte burgemeester nog de hoop van de Afro-Amerikaanse gemeenschap, momenteel is de stad afgegleden naar een van de armste en meest gewelddadige steden van Amerika. Een grotere tegenstelling dan die tussen Los Angeles en Gary is nauwelijks denkbaar. NCRV Netwerk reist van Los Angeles naar Gary; de kraamkamer van de Jacksons.
dat is in de VS neem ik aan? als het hier 8 uur 's ochtends is, is het daar 11 uur 's avonds...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:45 schreef Shitney het volgende:
De hele dag live op CNN, vanaf 8 uur 's ochtends, las ik net op de CNN site.
Het begint daar om 10u 's ochtends, dus ik neem idd aan 08u plaatselijke tijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is in de VS neem ik aan? als het hier 8 uur 's ochtends is, is het daar 11 uur 's avonds...
Oh, LA tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is in de VS neem ik aan? als het hier 8 uur 's ochtends is, is het daar 11 uur 's avonds...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Rianne84 het volgende:
ok, zorgen dat je om 17:00 thuis bent dan
10 uur amerikaanse tijdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het begint daar om 10u 's ochtends, dus ik neem idd aan 08u plaatselijke tijd.
8 uur dan maar opstaan voor deze keerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:45 schreef Shitney het volgende:
De hele dag live op CNN, vanaf 8 uur 's ochtends, las ik net op de CNN site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |