Godnondju.. waarom hed die flut dokter van 'm doodgespoten met van alles en nog wat...quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:34 schreef matthijst het volgende:
Deze is van twee dagen voor zijn dood:
http://edition.cnn.com/vi(...)ackson.rehearsal.cnn
Ik ken een man die in een roelstol zit en bijna heel zijn linkerkant van zijn lichaam is verlamd. Als ie naar een concert gaat, pakt ie altijd een paar pilletjes en kan ie heel de nacht dansen. De dag erop heeft ie dan wel enorm veel pijn, maar dat heeft ie er voor over.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:41 schreef Treezz het volgende:
[..]
Godnondju.. waarom hed die flut dokter van 'm doodgespoten met van alles en nog wat...![]()
Hij zag er echt niet zo dun en eng uit ofzo.. hij danste ?!!
Maar goed, dinsdag de begrafenis ? kunnen we 'm hem ook zien liggen denk je ??
Bedoel je zijn zoon, Prince Michael?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Overigens wat een mooi meisje die ene dochter van hem met dat knalblonde haar en die donkere bijna zwarte ogen...echt apart!
DAt is toch Prince Michael nummer twee, aka Blanket?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:48 schreef JX het volgende:
[..]
Bedoel je zijn zoon, Prince Michael?
Hier rechts op de foto:
[ afbeelding ]
Nope, Prince Michael II aka Blanket heeft lang donker haar en is 4 en 5 jaar jonger dan Prince I en Paris.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:49 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
DAt is toch Prince Michael nummer twee, aka Blanket?
Mooi jongetje bedoel je. Klein engeltje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:32 schreef wapwip het volgende:
Had hem nog niet eerder gezien, hij ziet er daar toch prima uitNiet zo uitgemergeld dun waar men het over had. Trouwens, wat ik zo mooi vind is hoe extreem relaxed hij is, ook in dit filmpje weer hoe ie loopt, echt alsof ie alle tijd van de wereld heeft.
Dit filmpje bedoel ik dus, thanx.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:34 schreef matthijst het volgende:
Deze is van twee dagen voor zijn dood:
http://edition.cnn.com/vi(...)ackson.rehearsal.cnn
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Wedden dat hij niet dood is, dit is gewoon een enorme stunt voor zijn laatste concertreeks.
Want hoe gaaf zou het zijn als blijkt dat Michael toch nog leeft, zou de grootste herrijzenis zijn sinds Jezus, ben benieuwd...
Dea ? kijk , dat weet ik niet wat dat is..quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:50 schreef matthijst het volgende:
Hij zal ongetwijfeld flink aan de medicijnen gezeten hebben: de DEA komt niet zomaar even helpen bij het onderzoek... Benieuwd of ze nog dokters kunnen veroordelen.
Ik neem aan dat we die kist wel te zien krijgen, James Brown stijl.
Was het maar waar...quote:
Drugs Enforcement Administrationquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef Treezz het volgende:
[..]
Dea ? kijk , dat weet ik niet wat dat is..
en die kinderen, die lijken gewoon op michael.. de gewone en niet de verbouwde
Er is geen sprake van als, als inderdaad dat spul wat eerder genoemd was gebruikt is. Niet demerol maar dat andere spul. Want dat kon ie zelf niet toedienen zeggen ze.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:34 schreef matthijst het volgende:
Da's nog onbekend.
"His death remains a mystery and a tragedy. What a shame if, as so far indicated, it turns out to have been an accidental overdose that did him in."
Inderdaad, daar lijkt het goddomme wel op: gevalletje pech...
Als blijkt dat een dokter hem iets heeft toegediend kan die zichzelf beter vast verhangen denk ik
Telegraafquote:Lach en traan bij eerbetoon Jackson
AMSTERDAM - Fans van de precies een week geleden overleden Michael Jackson zijn donderdagavond bijeen in Paradiso voor een gratis toegankelijk eerbetoon, georganiseerd door Boris.
De zanger en Jackson-fan brengt samen met een groot aantal andere Nederlandse artiesten in de Amsterdamse poptempel liedjes van de King of Pop ten gehore. Binnen zitten 1500 mensen ondanks de hitte in een bomvolle tent.
Voor de mensen die niet naar binnen kunnen, staat buiten een groot beeldscherm. Op het Max Euweplein kijkt en luistert een kleine 2000 man mee. Hier en daar vloeien er nog wat tranen om het verlies van het popicoon, maar de Jackson-hits zorgen vooral voor blije gezichten en een uitgelaten sfeer.
Naast Boris zelf staan onder anderen Do, Valerius, ANNY (voormalig Leaf-zangeres), Waylon, Rigby, Christon en Leona op het podium. De fans hebben tot nu toe onder meer al Ben, Dirty Diana en Human Nature te horen gekregen.
De Nederlandse fanclub van Jackson, TNG, exposeert in Paradiso beeldmateriaal uit het archief van de club. Er zijn foto’s uit alle Jackson-tijdperken te zien.
Alsof het eerst niet erg was dat Joe Jackson in het leven van die kids was. It's all about the money....quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef shomila het volgende:
Debbie Rowe to Fight for Custody
Posted Jul 2nd 2009 2:10PM by TMZ Staff
Debbie Rowe will fight for custody of Paris and Michael Jr. -- the children born during her marriage to Michael Jackson -- this, according to NBC 4 in Los Angeles.
According to the NBC 4 website, Rowe said during a 90-minute phone conversation, "I want my children."
Rowe says she will seek a restraining order to keep Joe Jackson away from the children.
Rowe says she'll submit to a DNA test to prove she's the biological mother.
bron tmz.com
Hm, ik moest ook even nadenken. Maar Christon is uit Idols 3 en het is een getalenteerde singer songwriter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:08 schreef wapwip het volgende:
Boris en Do ken ik, maar wie zijn al die andere in vredesnaam?
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:08 schreef wapwip het volgende:
Boris en Do ken ik, maar wie zijn al die andere in vredesnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |