geen openbare wake...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef tass het volgende:
Ik wou net zeggen: WAAR mogen we niet kijken van de familie??
Daar dacht ik nou net 30 minuten onder de douche ook aan...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Wedden dat hij niet dood is, dit is gewoon een enorme stunt voor zijn laatste concertreeks.
Want hoe gaaf zou het zijn als blijkt dat Michael toch nog leeft, zou de grootste herrijzenis zijn sinds Jezus, ben benieuwd...
Volgens mij deed hij qua choreografie wel heel veel zelf, kleding geen ideequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Isegrim het volgende:
Ontwierp hij eigenlijk al die kleding zelf en deed hij al de choreografie van de shows zelf?
quote:Jackson Family: No Public Viewing at Neverland
Posted Jul 1st 2009 3:25PM by TMZ Staff
The Jackson family has just released a statement via their newly acquired reps, saying there will be no public service for Michael Jackson at Neverland.
"Contrary to previous news reports, the Jackson family is officially stating that there will be no public or private viewing at Neverland.
Plans are underway regarding a public memorial for Michael Jackson, and we will announce those plans shortly."
Daar dacht ik enigzins ook aan, maar geloof me... zijn fans gaan dat zo NIET grappig vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Wedden dat hij niet dood is, dit is gewoon een enorme stunt voor zijn laatste concertreeks.
Want hoe gaaf zou het zijn als blijkt dat Michael toch nog leeft, zou de grootste herrijzenis zijn sinds Jezus, ben benieuwd...
Beter ook om daar ff mee te wachten tot er een officiële bevestiging is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:11 schreef shomila het volgende:
Leuk zijn mensen die hebben al kamers geboekt.
Die zullen dan weinig meekrijgen van zijn wederopstanding en daar weinig commentaar op kunnen gevenquote:
Nee joh, dat kunnen ze niet maken. Denk aan die 7 (toch?) fans die al zelfmoord hebben gepleegd omdat hun idool dood is. Dat kan je niet maken om dan te roepen Surpriseee! Heey Heey! I'm not out of your liiiiiiiiife, just beat it!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Nee, die lopen voorlopig nog rond in het hiernamaals op zoek naar Michael.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zullen dan weinig meekrijgen van zijn wederopstanding en daar weinig commentaar op kunnen geven
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Surpriseee! Heey Heey! I'm not out of your liiiiiiiiife, just beat it!
Briljant misschien, maar ook de meest walgelijke stunt ooit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat als het een stunt zou zijn, ik toch echt wel het een briljante vind
Wagelijk, absoluut. Maar men wat een publiciteitquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Briljant misschien, maar ook de meest walgelijke stunt ooit.
Neh, ik geloof er niets van
Je bent toch ook totaal debiel als je daarom zelfmoord gaat plegenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof niet dat hij dat zou doen, want hij weet dondersgoed dat er minimaal een paar zelfmoorden van komen.
Publiciteit, maar dan wel de verkeerde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wagelijk, absoluut. Maar men wat een publiciteitTering
Elvis leeft nog hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
Oh God, straks wordt het net zoiets als met Elvis, dat mensen over dertig jaar nog roepen dat ze 'm ergens hebben gezien.
Ik weet het niet. Ik vraag het me afquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Publiciteit, maar dan wel de verkeerde.
Dan kotsen ze hem uit ipv dat ze van hem houden.
*denkt na*quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent toch ook totaal debiel als je daarom zelfmoord gaat plegen
dat je daar nog over moest nadenkenquote:
Misschien juist wel om een statement te maken dat zelfmoord belachelijk is. En degenen die er serieus zelfmoord voor pleegden waren het leven toch al niet waardquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof niet dat hij dat zou doen, want hij weet dondersgoed dat er minimaal een paar zelfmoorden van komen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Misschien juist wel om een statement te maken dat zelfmoord belachelijk is. En degenen die er serieus zelfmoord voor pleegden waren het leven toch al niet waard![]()
Hij komt gewoon keihard terug, ik voel het!
Wacht evenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef wapwip het volgende:
Las gisterenavond laat nog een bericht van een man die MJ samen met iemand anders over de grens bij mexico zag lopen/rijden. Weet niet meer welke van de 2Die man wist zeker dat het MJ was maar vond het geen nieuws toen, omdat ie nog niet gehoord had dat MJ dood was
Hij had nachtwerk en was pas net wakker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht evende hele wereldpers doet niets anders dan MJ nieuws naar buiten brengen, maar die kerel had het nog niet gehoord
Right
KUTKUTKUTKUT IK NEEM ALLES TERUG! OMFG OMFG! HIJ LOOPT HIER VOOR MN HUIS LANGS! OOOOOOOOOOH JEEEEEEZUS!
Dus
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef wapwip het volgende:
[..]
Hij had nachtwerk en was pas net wakker.
R.I.Pquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb ook zelfmoord gepleegd om de dood van MJ
Rip, mop!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb ook zelfmoord gepleegd om de dood van MJ
Ik dacht nog ; ik maak hem niet.quote:
heb jij ook al zm gedaan?quote:
Je hebt de schaar ook verkeerd om druifquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb jij ook al zm gedaan?
Ik ben bezig maar het lukt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |