ik bedoelde het filmpje van QWEA.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb je het filmpje over Michael Jackson gezien die ik hier geplaats hebt?
Sorriequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef shomila het volgende:
[..]
ik bedoelde het filmpje van QWEA.
Sorry vergat te quoten.
Maar ik heb jou filmpje ook gekeken.
Die Murray is echt de meeste waardeloze dokter evah, niet normaal hoeveel dingen die vent heeft verknald.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef wapwip het volgende:
Er gaat dus sowieso iemand de bak in, voor het toedienen en mogelijk maken van dat spul
Ik zet me geld in op de privé dokter
ik plaats alleen maar leuke dingenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef shomila het volgende:
[..]
ik bedoelde het filmpje van QWEA.
Sorry vergat te quoten.
Maar ik heb jou filmpje ook gekeken.
Ik denk die prive dokter.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:34 schreef Phrits het volgende:
Nieuws, nieuws!
Betrouwbaar of niet, ik weet 't niet meer.
Maar als het zo is, wie heeft het hem gegeven en waarom?
ja, of die darmendoktert.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef wapwip het volgende:
Er gaat dus sowieso iemand de bak in, voor het toedienen en mogelijk maken van dat spul
Ik zet me geld in op de privé dokter
Een kist waar je twintig dollar in moet gooien en dan gaat het luikje open.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:56 schreef Inca het volgende:
vaag gedoe weer pa jackson zal wel geld willen zien
Hopen dat Katharine daar een stokje voor steektquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:56 schreef Inca het volgende:
vaag gedoe weer pa jackson zal wel geld willen zien
quote:Jackson Drug Aliases
Posted Jul 2nd 2009 12:30AM by TMZ Staff
Michael JacksonMichael Jackson used a slew of aliases to score prescription meds, and we know the two names that could unlock the key to gross abuse by Jackson and some prominent doctors.
We've learned Jackson frequently used the names Omar Arnold and Jack London to get powerful drugs, including Demerol. Jackson also used the name of one of his bodyguards, as well as the name of the office manager for one of his doctors.
The DEA, which is joining to assist the LAPD in its investigation of several doctors who prescribed drugs to Jackson, will be hunting down these names and others.
Sources tell us the prescription abuse was so egregious, one doctor would call the pharmacy and say Jackson was coming down to get Demerol. The pharmacy would then fill the prescription, leaving the patient's name blank.
quote:DEA Will Assist in Jackson Case
Posted Jul 1st 2009 9:48PM by TMZ Staff
Law enforcement sources tell TMZ the LAPD has asked the DEA to assist them in its investigation into multiple doctors who treated and prescribed medications for Michael Jackson.
The LAPD wants help in tracking down the source of medications. As we first reported, the powerful anesthesia Propofol was found in Jackson's home and it appears he got the drug through an IV before he died.
quote:Michael Jackson Funeral
Posted Jul 1st 2009 9:47PM by TMZ Staff
Everyone's speculating on Michael Jackson's funeral. We know three things for sure.
-- it won't be until next week
-- it will not be at Neverland
-- it will be in the L.A. area, and the Staples Center is an option but it hasn't been decided.
Beyond that -- the family still hasn't made its decision.
quote:No Second Jackson Will
Posted Jul 1st 2009 9:45PM by TMZ Staff
There are all sorts of reports of a second Michael Jackson will -- we're told a second will does NOT exist.
We do know Jackson signed several wills prior to the one that was filed today in court. The will was signed in July, 2002 -- almost five months after Prince Michael Jackson II was born. We're told Jackson had wills before that but updated them after the birth of the third child.
The prior wills became null and void when Jackson signed the 2002 will.
Bronquote:Michael Jackson Funeral Set for July 7 at Staples Center
Wednesday, July 01, 2009
The Michael Jackson funeral is scheduled for 10 a.m. on Tuesday, July 7, at Los Angeles’ Staples Center. Sources tell me that AEG Live, which owns Staples and next-door neighbor Nokia Theatre, will use both facilities and the surrounding plaza.
There’s no official confirmation yet, but I’m told all systems are go.
Insiders also say that AEG will put gigantic screens outside the facilities for the thousands who will not get inside. No word yet on how ticketing will be handled.
In order to do this, the Ringling Bros. and Barnum & Bailey Circus, scheduled to begin its run at Staples on July 8, had to be persuaded to postpone moving into Staples by several hours.
Insert your own circus joke here.
Somehow it seems appropriate. It will be a day for the Greatest Show on Earth to follow The Biggest Funeral in History. Jackson would love this, that’s for sure.
Earlier speculation had the funeral being held everywhere from Neverland to Los Angeles Memorial Coliseum.
Hoelaat is dat hier ongeveer dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:47 schreef Rianne84 het volgende:
10 a.m.? dan kunnen we nog live meekijken ook
Het is hier 9 uur later dan in L.A., dus dat wordt dan 19 uur voor ons.quote:
Ik ben nog bezig met de berichten van 3 dagen geleden te ontcijferen naar het NLquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
Ik moet gewoon even eerlijk toegeven dat ik het niet meer kan bijhouden, al die berichtgeving
quote:Lopen de erven Jackson toch binnen?
Michael Jacksons schulden leken groter dan zijn bezittingen. Maar nu zijn cd-verkoop explodeert, trekken zijn erfgenamen wellicht toch aan het langste eind.
Wereldwijd zijn de cd-verkopen van Michael Jackson geëxplodeerd. De artiest verkoopt relatief veel meer dan John Lennon en Elvis Presley na hun overlijden.
Zo meldde Amazon aan de Financial Times dat het meer cd's van Jackson verkocht in de 24 uur na zijn dood dan in de afgelopen 11 jaar bij elkaar. Vandaag, woensdag, zijn de tien best verkopende muziek cd's op de site alle tien van Jackson. HMV, een keten van muziekwinkels, zag de verkoop vertachtigvoudigen.
In Nederland verkocht bol.com de dag na Jacksons dood elke tien seconden een cd.
Feit is dat het kopen van muziek door het internet veel eenvoudiger is geworden. Waar je voorheen eerst de gang naar een platenzaak moest maken, om vervolgens een leeg bakje aan te treffen bij de naam van de overleden artiest, plaats je nu gewoon online een bestelling.
Vraag is uiteraard of Jacksons platenmaatschappij Sony erin slaagt om de Michael Jacksonmania te blijven voeden. De vergelijking met Elvis Presley ligt voor de hand. Na diens dood zijn er nog talrijke cd's en dvd's verschenen: van compilaties tot live-optredens en reeksen niet eerder uiitgebrachte nummers.
Onuitgebracht materiaal
Voor Michael Jackson is zo'n scenario ook niet ondenkbaar. Bekend is dat de artiest een enorme perfectionist was die slechts een hele kleine selectie nummers geschikt achtte om uit te brengen. Dat betekent dat er nog veel niet uitgebracht materiaal moet zijn.
Heb ik ook een beetje hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
Ik moet gewoon even eerlijk toegeven dat ik het niet meer kan bijhouden, al die berichtgeving
Ik heb ook The Essential Michael Jackson gekocht via iTunes dus ik zit ook de nabestaanden te spekken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:33 schreef beequeen het volgende:
Hier staat CNN de hele ochtend al aan. Daar weten ze ook van niks.
Ik vind dit wel een aardig artikel in het AD.
[..]
Je vergeet Nona, dochter van de Duivel, moeder van de kinderen en vrouw van Michael!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:34 schreef Felixa het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje hoor.
Eerst dat hele gedoe met die dokter: hij was er wel bij, hij was er niet bij, de dokter heeft gebeld, oh nee de dokter heeft niet gebeld etc.
Toen alle verhalen over wie nou de ouders zijn van die kinderen: Debbie Rowe is de moeder, Michael de vader, oh nee toch maar niet, ze was alleen de draagmoeder en de dermatoloog de zaaddonor enz enz.
Dan hadden we ook nog zijn gezondheid: de ene zegt dat ie in de vorm van zijn leven was, de ander zegt dat ie amper nog kon lopen.
O shoot, da's waar ook!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet Nona, dochter van de Duivel, moeder van de kinderen en vrouw van Michael!
Volgens mij was ie best wel het een en ander gewend na al die jaren met leugens en halve waarheden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:53 schreef Rianne84 het volgende:
ik vraag me af wat MJ van al die berichtgeving had gevonden...
Volgens mij went dat nooit... Ik zou er strontziek van worden iig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij was ie best wel het een en ander gewend na al die jaren met leugens en halve waarheden.
Ja, je hebt wel gelijk inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij went dat nooit... Ik zou er strontziek van worden iig.
Wacht even.. er zijn mensen die zelfmoord hebben gepleegd omdat MJ dood is?quote:
Ze zeggen nu weer van niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:44 schreef detulp050 het volgende:
Wordt Jackson nu wel of niet -al dan niet tijdelijk- naar Neverland gebracht? Lijkt me niet toch?
Ik denk niet dat het U2 lukt mensen zelfmoord te laten plegen,quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:38 schreef Maraca het volgende:![]()
Nou, er gaan geruchten dat U2 er ook mee gaat stoppen na deze tour.. kijken hoeveel mensenlevens dat gaat kosten![]()
Maar over die Death Hoax.. mocht het allemaal in scene gezet zijn dan denk ik niet dat hij terug gaat komen voor de concertreeks.. denk dat hij dan gewoon lekker anoniem (voor zover dat mogelijk is, de beste man wordt nog herkend in een burka) gaat leven.. Klinkt stom, maar ergens hoop ik dat het waar is want dat gun ik hem wel..
Maar vooralsnog denk ik dat hij echt is overleden...
in de ontwikkelingslanden misschien, want wat moeten ze zonder Bono??????quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het U2 lukt mensen zelfmoord te laten plegen,.
De U2 mensen zijn dan ook niet doodquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het U2 lukt mensen zelfmoord te laten plegen,.
Neuh oké, maargoed, je snapt wat ik bedoel,quote:
Harder werken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
in de ontwikkelingslanden misschien, want wat moeten ze zonder Bono??????
Nee, hopelijk niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:52 schreef Rianne84 het volgende:
gaan we nu een MJ topic vervuilen met U2?
met Boris?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef Frosting het volgende:
Gaan we vanavond naar het Michael Jackson tribute in Paradiso/Max Eeuwenplein?
Ik denk dat Boris dat wel erg goed kan, gezien zijn Billie Jean uitvoeringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |