En dat ze dan zo beginnen in het donker, en dat er dan opeens licht aan gaat, en dan staat mj daar en zegtie weeeeheeeeh, en dan bleek ie helemaal niet doodquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef shomila het volgende:
LOS ANGELES, California (CNN) -- Michael Jackson's memorial service will take place Tuesday morning in the Staples Center, the 20,000-seat coliseum in downtown Los Angeles where Jackson rehearsed his show the night before he died, according to a person who has been briefed by a representative of the family.
Michael Jackson was rehearsing at Los Angeles' Staples Center. His memorial will now be there.
No other details about the service, set to begin at 10 a.m. Tuesday, have been revealed.
bron cnn.com
dát dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:27 schreef Rianne84 het volgende:
is when the rain begins to fall van jermaine jackson??
ik leer echt van alles deze weken
Tof nummerquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:27 schreef Rianne84 het volgende:
is when the rain begins to fall van jermaine jackson??
ik leer echt van alles deze weken
geen idee, zag wel cameramensen op dat podium lopen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt dat Nederlandse memorial nog uitgezonden vanavond eigenlijk?
De commentator ter plaatse vertelde dat hij een paar koeien zag en een wijngaard. Welke buren?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Vanuit de helicopter beelden dat de tuinen van Neverland grondig worden aangepakt.
En een bewoonster van dat durp daar is er niet blij mee, het is zo'n lekker rustig buurtje
Jammer, Neverland was leuker geweest voor de fans.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef shomila het volgende:
LOS ANGELES, California (CNN) -- Michael Jackson's memorial service will take place Tuesday morning in the Staples Center, the 20,000-seat coliseum in downtown Los Angeles where Jackson rehearsed his show the night before he died, according to a person who has been briefed by a representative of the family.
Michael Jackson was rehearsing at Los Angeles' Staples Center. His memorial will now be there.
No other details about the service, set to begin at 10 a.m. Tuesday, have been revealed.
bron cnn.com
Bron: TMZ.quote:DEA Will Assist in Jackson Case
Posted Jul 2nd 2009 10:00AM by TMZ Staff
Law enforcement sources tell TMZ the LAPD has asked the DEA to assist them in its investigation into multiple doctors who treated and prescribed medications for Michael Jackson.
The LAPD wants help in tracking down the source of medications. As we first reported, the powerful anesthesia Propofol was found in Jackson's home and it appears he got the drug through an IV before he died.
Inderdaad ja, geen flikker te zien daar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:34 schreef beequeen het volgende:
De commentator ter plaatse vertelde dat hij een paar koeien zag en een wijngaard. Welke buren?
Die van onder aan de berg ofzo?
Wie wordt daar bedekt rechts boven in beeld met een zwarte blur?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:32 schreef Roi het volgende:
Eén van de comments onder het filmpje:quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie wordt daar bedekt rechts boven in beeld met een zwarte blur?
quote:pathaniprincess07 (1 uur geleden) Toon Verbergen
why is there a black shadowy kinda thing in top right hand of screen. is it trying to cover that fugly ass randy phillips of aeg live??? wonder why.....
Bron:Telegraaf.nlquote:Jermaine Jackson: Ik wou dat ik dood was
AMSTERDAM - Michael Jacksons broer Jermaine wou dat hij dood was gegaan in plaats van The King of
Pop.
Jermaine heeft in zijn eerste interview sinds het overlijden van Michael onder meer verteld over het moment dat hij het nieuws hoorde.
'Mijn moeder belde me huilend op. Om haar die woorden te horen zeggen, om een moeder te horen zeggen dat haar kind is overleden, dat is iets onvoorstelbaars. Toen ik hem zo levenloos zag werd ik heel emotioneel', zegt Jermaine tegen de Today Show. 'Ik heb hem op zijn voorhoofd gekust en hem geknuffeld, en ik heb gezegd dat we elkaar nooit in de steek zullen laten.'
Ook zei Michaels broer dat het overlijden veel te vroeg is gekomen. 'Ik weet niet hoe mensen dit gaan opvatten, maar ik wou dat ik was overleden in plaats van Michael.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |