abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juli 2009 @ 23:26:32 #251
163650 Greys
pi_70596665
Ik zou die tribute toch wel heel graag willen zien, er zitten vast pareltjes tussen
Benieuwd of het ooit wordt uitgezonden of dat de optredens op youtube komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70597185
Dr Klein spreekt:

Jackson Doctor: I'm the Best Doc I Can Be
Posted Jul 2nd 2009 5:27PM by TMZ Staff

Dr. Arnold Klein, Michael Jackson's longtime dermatologist and friend, spoke to photogs outside his home this morning about Jackson and buzz about him in the media.

The LAPD wants to speak with Klein about drugs and Michael. Klein said, "There are no allegations about me. I guarantee it." There are also reports that he's the biological father of Jackson's kids

FILMPJE
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:12:11 #253
18026 Thelonious
le samouraï
pi_70598151
Breaking News op CNN: Debbie Row 'has not reached a decision yet.'
Keeping an eye on the world going by my window.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 00:19:15 #254
163650 Greys
pi_70598353
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Thelonious het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze de kinders dan al in bad gedaan as we speak, want CNN loopt nogal eens een beetje achter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:38:12 #255
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70598769
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:42 schreef wapwip het volgende:
Dr Klein spreekt:

Jackson Doctor: I'm the Best Doc I Can Be
Posted Jul 2nd 2009 5:27PM by TMZ Staff

Dr. Arnold Klein, Michael Jackson's longtime dermatologist and friend, spoke to photogs outside his home this morning about Jackson and buzz about him in the media.

The LAPD wants to speak with Klein about drugs and Michael. Klein said, "There are no allegations about me. I guarantee it." There are also reports that he's the biological father of Jackson's kids

FILMPJE
Het laatste stukje van het filmpje was veel betekenent. "doctors, not me." "I tell you this, the ridge, the poor and the famous are the worst ......(niet verstaanbaar) and sometimes doctors do some things they should'nt do"
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_70598794
Heeft iemand dat HHNNNGGGGGG Michael Jackson plaatje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 02:29:06 #257
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_70600307
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik zou die tribute toch wel heel graag willen zien, er zitten vast pareltjes tussen
Benieuwd of het ooit wordt uitgezonden of dat de optredens op youtube komen.
Was er live bij, was zeker de moeite waard!!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_70600377
Het uitmelken van vergane glorie gaat gewoon verder.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 07:12:18 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70601052
quote:
Jackson Family Reps: Memorial Service at Staples

Posted Jul 2nd 2009 9:30PM by TMZ Staff

Michael JacksonAEG and reps for the Jackson family just announced a memorial service for Michael Jackson will take place at the Staples Center on Tuesday at 10:00 AM.

11,000 tickets will be distributed free of charge to the general public -- a press conference will be held tomorrow morning to address the situation further.
quote:
Michael Jackson -- Who Gets What

Posted Jul 2nd 2009 6:35PM by TMZ Staff

We've learned who's getting what in Michael Jackson's trust. Here's how it breaks down.

Katherine Jackson will get 40% of the assets.
Michael's 3 kids will get another 40%.
And the remaining 20% goes to several children's charities. We're told the charities have not been designated yet and are not specified in the trust.

We've also learned the California Attorney General is filing legal papers right now in the probate case -- the docs relate to the charitable gifts. The A.G. regulates charities in California.

A lawyer for the A.G.'s office will be in court at the next hearing.
quote:
Michael Jackson's $25,000 Custom Casket

Posted Jul 2nd 2009 6:22PM by TMZ Staff

A $25,000, solid bronze, 14-karat gold plated, custom casket has been ordered for Michael Jackson.

Michael Jackson's coffin

( Copyrighted by getty images!)

The casket -- ordered last night from Batesville Casket Company -- is called a Promethean and will feature a flame blue velvet interior and a hand-polished, mirror finish.

This is the same casket used to bury James Brown... and is extremely rare.
Bron ; www.tmz.com
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 3 juli 2009 @ 07:47:53 #260
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70601258
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Het laatste stukje van het filmpje was veel betekenent. "doctors, not me." "I tell you this, the ridge, the poor and the famous are the worst ......(niet verstaanbaar) and sometimes doctors do some things they should'nt do"
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70601281
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 07:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 08:36:05 #262
149703 Frosting
So Jazzy!
pi_70601779
Gisteravond naar het Michael Jackson tribute geweest in de Paradiso. Geweldig! 1500 man in de Paradiso. En nog even 2000 man op het Max Eeuwenplein kijken naar het scherm met wat er binnen gebeurd. Kon niet alle artiesten maar iedereen was gek op The king of Pop!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_70601793
Ik heb dat filmpje gezien, prachtig. Ik wist eerlijk gezegd niet dat hij nog zo fit was en nog goed kon zingen. Hij had een keer ergens gezongen en dat klonk nergens naar dat blijft dan bij.

Dat Debbie de kinderen wil vind ik ergens ook wel goed. Daar zijn ze beter af dan bij die opa. Als ik die zie krijg ik er geen goed gevoel bij. Aan de andere kant worden ze dan gescheiden dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling.

En die Nona Jackson. .....
pi_70602562
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 08:36 schreef berney het volgende:
Dat Debbie de kinderen wil vind ik ergens ook wel goed. Daar zijn ze beter af dan bij die opa. Als ik die zie krijg ik er geen goed gevoel bij. Aan de andere kant worden ze dan gescheiden dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling.
ja leuk zo'n moeder die nooit naar je heeft omgekeken en heeft gezegd dat je haar geen mama mag noemen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 09:21:21 #265
163650 Greys
pi_70602617
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 02:29 schreef BVO het volgende:

[..]

Was er live bij, was zeker de moeite waard!!
Tof zeg! Wie waren de uitblinkers en met welke nummers?
Deed Boris weer Billie Jean? En hoe was Christon?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70602686
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Thelonious het volgende:
Noemen ze dat 'breaking news'?
pi_70602839
Ben benieuwd of die kist echt is. Is wel passend voor een King of Pop. Going out in style.
pi_70603018
belachelijk dat google nog reclame maakt voor de concerten
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:45:39 #269
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70603213
Is het testament van Jackson al een keer gepost?

http://i2.cdn.turner.com/(...)ael.jackson.will.pdf

Vooral de paragraaf

Except as otherwise provided in this Will or in the Trust referred to in Article III
hereof, I have intentionally omitted to provide for my heirs. I have intentionally omitted to
provide for my former wife, DEBORAH JEAN ROWE JACKSON.

laat wel zien dat hij wel goed, maar niet gek was. Of zo komt dat in ieder geval op mij over. Echt zo van "ze hebben al genoeg gegraaid, maar nu ben ik er klaar mee".
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70603290
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef Shitney het volgende:
Is het testament van Jackson al een keer gepost?

http://i2.cdn.turner.com/(...)ael.jackson.will.pdf

Vooral de paragraaf

Except as otherwise provided in this Will or in the Trust referred to in Article III
hereof, I have intentionally omitted to provide for my heirs. I have intentionally omitted to
provide for my former wife, DEBORAH JEAN ROWE JACKSON.

laat wel zien dat hij wel goed, maar niet gek was. Of zo komt dat in ieder geval op mij over. Echt zo van "ze hebben al genoeg gegraaid, maar nu ben ik er klaar mee".
ja dat is al eens gezegd. maar ik snap dat zinnetje over die heirs niet... dat zijn toch zijn erfgenamen=kinderen?
pi_70603337
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

ja leuk zo'n moeder die nooit naar je heeft omgekeken en heeft gezegd dat je haar geen mama mag noemen
Ze hadden zoiets als een bezoekregeling toch? Had ik ergens gelezen. maar ja of dat waar is.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:57:48 #272
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70603500
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

ja dat is al eens gezegd. maar ik snap dat zinnetje over die heirs niet... dat zijn toch zijn erfgenamen=kinderen?
Voor de kinderen is dat apart geregeld. Met de erfgenamen wordt de rest van de familie bedoeld. Want ook ouders broers en zussen hebben normaal gesproken recht op een deel.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:00:42 #273
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70603575
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Nee, dat zijn zijn broers en zussen en zijn vader. Je heirs zijn je eerste- en tweedegraads familieleden, dus ouders en kinderen, en broers en zussen. Dus wat er staat is: Behalve degenen die direct door mij genoemd zijn (= moeder en kinderen) heb ik bewust besloten mijn andere familieleden en mijn ex-vrouw niets na te laten.

Dit zal waarschijnlijk zijn om te voorkomen dat er ineens claims komen van bijvoorbeeld zijn vader, of zijn broers, dat ie ooit beloofd had dat zij de rechten op bepaalde muziek mochten hebben, of dat zijn ex vrouw ineens zou claimen dat hij beloofd had dat zij een huis mocht hebben, dat soort dingen. Hij zegt dus feitelijk heel duidelijk: de enigen die iets van mij krijgen zijn mijn moeder en mijn kinderen.

ETA: En daar zegt hij dus ook bij: en als mijn moeder overlijdt, moet alles wat ik aan haar heb nagelaten naar mijn kinderen gaan. Hij wilde dus echt niet dat zijn vader ergens recht op had, dat is wel tekenend.
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:07:39 #274
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70603746
Deze al gepost?

Over het medical exam voor de verzekering van de concerten. "Passed the drugtest with flying colors".

http://edition.cnn.com/vi(...)illips.drug.test.cnn
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:32:09 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70604460
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:07 schreef Shitney het volgende:
Deze al gepost?

Over het medical exam voor de verzekering van de concerten. "Passed the drugtest with flying colors".

http://edition.cnn.com/vi(...)illips.drug.test.cnn
nein

*lezen gaat
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:34:42 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70604535
hmmm, ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.

Zou me niks verbazen als die dokter omgekocht is ofzo. Kom op, het was algemeen bekend dat hij wel van wat medicijnen hield.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:39:01 #277
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70604667
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef Qwea het volgende:
hmmm, ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.

Zou me niks verbazen als die dokter omgekocht is ofzo. Kom op, het was algemeen bekend dat hij wel van wat medicijnen hield.
Toch weet ik het niet hoor. Ee verzekeraar heeft er natuurlijk geen baat bij om iemand die een wrak is te verzekeren voor ettelijke miljoenen, want dat gaat ze geld kosten. Serieus geld. En op die rehearsal video ziet hij er ook niet wrakkig uit. Dus het lijkt onaannemelijk dat de verzekeraar zou sjoemelen. Dat de organisator dat zou doen kan ik nog inkomen, maar de verzekeraar die miljoenen moet uitkeren als hij om gezondheidsredenen niet kan optreden?
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:41:46 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70604752
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Shitney het volgende:

[..]

Toch weet ik het niet hoor. Ee verzekeraar heeft er natuurlijk geen baat bij om iemand die een wrak is te verzekeren voor ettelijke miljoenen, want dat gaat ze geld kosten. Serieus geld. En op die rehearsal video ziet hij er ook niet wrakkig uit. Dus het lijkt onaannemelijk dat de verzekeraar zou sjoemelen. Dat de organisator dat zou doen kan ik nog inkomen, maar de verzekeraar die miljoenen moet uitkeren als hij om gezondheidsredenen niet kan optreden?
maar verzekeraar aeg, is de organisator

toch?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:42:49 #279
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70604791
Wat ik me wel kan voorstellen is dat een inschatting gemaakt wordt in hoeverre bestaande medische aandoeningen van invloed zijn op het functioneren. Bijvoorbeeld dat als je al je hele leven diabetes hebt maar met die aandoening al jaren probleemloos functioneert, dat dat geen reden is om je niet te verzekeren. Dus ik zou me kunnen voorstellen dat bepaald medicijngebruik als zijn normale status gezien werd of iets dergelijks. Zoals insuline gebruik voor een diabetes patient als normale status gezien wordt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70604820
het was toch helemaal niet verzekerd?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:44:39 #281
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70604856
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

maar verzekeraar aeg, is de organisator

toch?
Oh, dat wist ik niet, ik begreep uit het filmpje dat dat een andere organisatie was en dat de arts en het medisch rapport ook niet bij hen bekend waren ivm patient-dokter geheimhoudingsplicht. Maar als de verzekeraar hetzelfde bedrijf is als de organisator dan is dat wellicht anders. Maar dat had ik zo niet begrepen, my bad.
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:45:28 #282
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70604876
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef Rianne84 het volgende:
het was toch helemaal niet verzekerd?
In een van de eerdere topics schreef Matthijst dat er 23 concerten verzekerd waren, maar ik weet niet meer in welk deel dat was.
Does it lead you home?
When you're all alone
  † In Memoriam † vrijdag 3 juli 2009 @ 10:51:22 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_70605066
Ik hoor die AEG meneer in het begin van het filmpje toch echt zeggen dat het ging om een onafhankelijke arts. Niet iemand van AEG dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_70605366
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor die AEG meneer in het begin van het filmpje toch echt zeggen dat het ging om een onafhankelijke arts. Niet iemand van AEG dus.
in hoeverre kun je dat serieus nemen?
misschien wilde die arts zelf gewoon naar zo'n concert
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:00:20 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70605391
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Shitney het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet, ik begreep uit het filmpje dat dat een andere organisatie was en dat de arts en het medisch rapport ook niet bij hen bekend waren ivm patient-dokter geheimhoudingsplicht. Maar als de verzekeraar hetzelfde bedrijf is als de organisator dan is dat wellicht anders. Maar dat had ik zo niet begrepen, my bad.
quote:
Concert promoter[/b[ AEG plans to give refunds to fans who bought tickets for what was supposed to be Michael Jackson's This Is It concert serie
quote:
[b]AEG Live, which was producing and promoting them, footed the bill for what the company said was a $20 million production
quote:
AEG Live CEO Randy Phillips told Billboard.biz May 12 that his company was well-insured. "We have one policy in place and we're negotiating for an even larger binder," said Phillips, who couldn't immediately be reached for comment regarding Jackson's death. "We have insured the production costs. In order to get the first part of the insurance in place,
Alleen ik kan niet concreet vinden dat eag zelf maar ging verzekeren. Ik weet alleen wel 99% zeker dat ik dat in 1 van de topics heb gelezen. Want niemand wilde MJ verzekeren omdat hij niet in goeie gezondheid was, en dus heeft eag het zelf maar deels gedaan.

Ik wil weten waar ik dta gelezen heb
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:01:34 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70605430
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
je hoorde die ene arts van MJ ook zeggen dat hij geen demerol/andere zooi aan hem heeft gegeven, en dat hij absoluut geen schuld had aan zijn dood.

Daar geloof ik ook geen poep van
  † In Memoriam † vrijdag 3 juli 2009 @ 11:09:04 #287
135305 beequeen
Lost.
pi_70605701
Tsja, inmiddels is niemand meer te vertrouwen, daar hebben jullie gelijk in. Het draait allemaal om poen en niet meer om MJ. Bloedzuigers zijn het.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:41:50 #288
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70606861
Herdenking Michael Jackson wordt grootste show ooit

Michael Jackson krijgt dinsdag het afscheid waar hij zelf van gedroomd heeft: een groots spektakel met beroemde artiesten die er de grootste show op aarde van willen maken. De herdenking gaat door in Staples Center, het stadion van NBA-kampioen LA Lakers. Een miljoen mensen zal afzakken naar Los Angeles en zeker 750 miljoen mensen zullen het op tv volgen.

Obama
In het stadion kunnen slechts 20.000 mensen binnen, maar buiten zullen grote schermen worden opgesteld. Het lijstje genodigden zal mogelijk indrukwekkend worden. Enkele mensen die al zeker een uitnodiging kregen: de Amerikaanse president Barack Obama, Sir Paul McCartney, Diana Ross en Liz Taylor.

Dure kist
Quincy Jones, het brein achter het album 'Thriller', liet alvast weten dat hij niet aanwezig zal zijn. "Dit is niet wat ik wou zien. Ik ga niet meer naar begrafenissen zolang ik leef. Dat kan ik niet meer aan." Jacko zal in een gouden kist ter waarde van 17,5 miljoen euro liggen. Het is hetzelfde type kist als die van James Brown enkele jaren geleden.

Circus
De eigenaars van het stadion, AEG Live, wilden de fans 17 euro aanrekenen om de herdenking bij te wonen. Volgens de familie Jackson zullen zeker 11.000 kaartjes gratis worden aangeboden. Een groot circus had Staples Centre volgende week al geboekt, maar voor Michael Jackson maakten ze graag plaats. Ze noemen zichzelf 'de grootste show op aarde'. Dat zijn exact dezelfde woorden die Michael ooit gebruikte toen hij zijn begrafenis omschreef.

Het afscheid van Michael Jackson wordt zeker in aantal het meest indrukwekkende ooit. Elvis lokte 'slechts' 75.000 mensen naar Memphis en ook prinses Diana haalde maar 250.000 toeschouwers. (gb)

op mijn verjaardag
ik hoop dat het uitgezonden wordt op TV anders ga ik huilen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_70606912
Vanavond in Netwerk 20:25, Nederland 2:
quote:
Los Angeles is in de ban van de dood van Michael Jackson. The King of Pop zelf had een innige haat-liefde verhouding met dit sterrenparadijs. De stad maakte hem groot, maar ook ongenadig klein na een aanklacht van kindermisbruik op zijn ranch Neverland. Jackson zocht en vond een veilige thuishaven in het puisant rijke oliestaatje Bahrein, maar keerde terug naar de Stad der Engelen voor zijn comeback. Die kwam er, maar niet op het podium… Los Angeles staat door de tragische dood van Michael Jackson weer volop in de belangstelling. Zo niet Jacksons geboortestad Gary in de staat Indiana. Was Gary in de jaren zestig met zijn eerste zwarte burgemeester nog de hoop van de Afro-Amerikaanse gemeenschap, momenteel is de stad afgegleden naar een van de armste en meest gewelddadige steden van Amerika. Een grotere tegenstelling dan die tussen Los Angeles en Gary is nauwelijks denkbaar. NCRV Netwerk reist van Los Angeles naar Gary; de kraamkamer van de Jacksons.
pi_70606954
Is dit nu definitief? Volgens mij hoef ik die avond niet te werken, dus dan kan ik live kijken.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:45:35 #291
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70606976
De hele dag live op CNN, vanaf 8 uur 's ochtends, las ik net op de CNN site.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70607005
Dan neem ik 's middags vrij.
pi_70607019
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:45 schreef Shitney het volgende:
De hele dag live op CNN, vanaf 8 uur 's ochtends, las ik net op de CNN site.
dat is in de VS neem ik aan? als het hier 8 uur 's ochtends is, is het daar 11 uur 's avonds...
pi_70607072
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

dat is in de VS neem ik aan? als het hier 8 uur 's ochtends is, is het daar 11 uur 's avonds...
Het begint daar om 10u 's ochtends, dus ik neem idd aan 08u plaatselijke tijd.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:48:46 #295
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70607092
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Oh, LA tijd inderdaad.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70607096
ok, zorgen dat je om 17:00 thuis bent dan
pi_70607175
Ik hoorde ergens dat Jermaine een rondleidinh door zijn huis had gegeven, iemand een link?
pi_70607176
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Rianne84 het volgende:
ok, zorgen dat je om 17:00 thuis bent dan
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:55:47 #299
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70607324
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het begint daar om 10u 's ochtends, dus ik neem idd aan 08u plaatselijke tijd.
10 uur amerikaanse tijd
8 uur nederlandse tijd
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_70607390
Ah, 20u. Maar dat klopt niet want het is hier als het goed is negen uur later en niet tien uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')