Waarschijnlijk heeft ze de kinders dan al in bad gedaan as we speak, want CNN loopt nogal eens een beetje achterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Thelonious het volgende:
Breaking News op CNN: Debbie Row 'has not reached a decision yet.'
Het laatste stukje van het filmpje was veel betekenent. "doctors, not me." "I tell you this, the ridge, the poor and the famous are the worst ......(niet verstaanbaar) and sometimes doctors do some things they should'nt do"quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:42 schreef wapwip het volgende:
Dr Klein spreekt:
Jackson Doctor: I'm the Best Doc I Can Be
Posted Jul 2nd 2009 5:27PM by TMZ Staff
Dr. Arnold Klein, Michael Jackson's longtime dermatologist and friend, spoke to photogs outside his home this morning about Jackson and buzz about him in the media.
The LAPD wants to speak with Klein about drugs and Michael. Klein said, "There are no allegations about me. I guarantee it." There are also reports that he's the biological father of Jackson's kids
FILMPJE
Was er live bij, was zeker de moeite waard!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik zou die tribute toch wel heel graag willen zien, er zitten vast pareltjes tussen
Benieuwd of het ooit wordt uitgezonden of dat de optredens op youtube komen.
quote:Jackson Family Reps: Memorial Service at Staples
Posted Jul 2nd 2009 9:30PM by TMZ Staff
Michael JacksonAEG and reps for the Jackson family just announced a memorial service for Michael Jackson will take place at the Staples Center on Tuesday at 10:00 AM.
11,000 tickets will be distributed free of charge to the general public -- a press conference will be held tomorrow morning to address the situation further.
quote:Michael Jackson -- Who Gets What
Posted Jul 2nd 2009 6:35PM by TMZ Staff
We've learned who's getting what in Michael Jackson's trust. Here's how it breaks down.
Katherine Jackson will get 40% of the assets.
Michael's 3 kids will get another 40%.
And the remaining 20% goes to several children's charities. We're told the charities have not been designated yet and are not specified in the trust.
We've also learned the California Attorney General is filing legal papers right now in the probate case -- the docs relate to the charitable gifts. The A.G. regulates charities in California.
A lawyer for the A.G.'s office will be in court at the next hearing.
Bron ; www.tmz.comquote:Michael Jackson's $25,000 Custom Casket
Posted Jul 2nd 2009 6:22PM by TMZ Staff
A $25,000, solid bronze, 14-karat gold plated, custom casket has been ordered for Michael Jackson.
Michael Jackson's coffin
( Copyrighted by getty images!)
The casket -- ordered last night from Batesville Casket Company -- is called a Promethean and will feature a flame blue velvet interior and a hand-polished, mirror finish.
This is the same casket used to bury James Brown... and is extremely rare.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het laatste stukje van het filmpje was veel betekenent. "doctors, not me." "I tell you this, the ridge, the poor and the famous are the worst ......(niet verstaanbaar) and sometimes doctors do some things they should'nt do"
ja leuk zo'n moeder die nooit naar je heeft omgekeken en heeft gezegd dat je haar geen mama mag noemenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:36 schreef berney het volgende:
Dat Debbie de kinderen wil vind ik ergens ook wel goed. Daar zijn ze beter af dan bij die opa. Als ik die zie krijg ik er geen goed gevoel bij. Aan de andere kant worden ze dan gescheiden dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling.
Tof zeg! Wie waren de uitblinkers en met welke nummers?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Was er live bij, was zeker de moeite waard!!
Noemen ze dat 'breaking news'?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Thelonious het volgende:
Breaking News op CNN: Debbie Row 'has not reached a decision yet.'
ja dat is al eens gezegd. maar ik snap dat zinnetje over die heirs niet... dat zijn toch zijn erfgenamen=kinderen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef Shitney het volgende:
Is het testament van Jackson al een keer gepost?
http://i2.cdn.turner.com/(...)ael.jackson.will.pdf
Vooral de paragraaf
Except as otherwise provided in this Will or in the Trust referred to in Article III
hereof, I have intentionally omitted to provide for my heirs. I have intentionally omitted to
provide for my former wife, DEBORAH JEAN ROWE JACKSON.
laat wel zien dat hij wel goed, maar niet gek was. Of zo komt dat in ieder geval op mij over. Echt zo van "ze hebben al genoeg gegraaid, maar nu ben ik er klaar mee".
Ze hadden zoiets als een bezoekregeling toch? Had ik ergens gelezen. maar ja of dat waar is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja leuk zo'n moeder die nooit naar je heeft omgekeken en heeft gezegd dat je haar geen mama mag noemen
Voor de kinderen is dat apart geregeld. Met de erfgenamen wordt de rest van de familie bedoeld. Want ook ouders broers en zussen hebben normaal gesproken recht op een deel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat is al eens gezegd. maar ik snap dat zinnetje over die heirs niet... dat zijn toch zijn erfgenamen=kinderen?
Nee, dat zijn zijn broers en zussen en zijn vader. Je heirs zijn je eerste- en tweedegraads familieleden, dus ouders en kinderen, en broers en zussen. Dus wat er staat is: Behalve degenen die direct door mij genoemd zijn (= moeder en kinderen) heb ik bewust besloten mijn andere familieleden en mijn ex-vrouw niets na te laten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat is al eens gezegd. maar ik snap dat zinnetje over die heirs niet... dat zijn toch zijn erfgenamen=kinderen?
neinquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:07 schreef Shitney het volgende:
Deze al gepost?
Over het medical exam voor de verzekering van de concerten. "Passed the drugtest with flying colors".
http://edition.cnn.com/vi(...)illips.drug.test.cnn
Toch weet ik het niet hoor. Ee verzekeraar heeft er natuurlijk geen baat bij om iemand die een wrak is te verzekeren voor ettelijke miljoenen, want dat gaat ze geld kosten. Serieus geld. En op die rehearsal video ziet hij er ook niet wrakkig uit. Dus het lijkt onaannemelijk dat de verzekeraar zou sjoemelen. Dat de organisator dat zou doen kan ik nog inkomen, maar de verzekeraar die miljoenen moet uitkeren als hij om gezondheidsredenen niet kan optreden?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef Qwea het volgende:
hmmm, ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.
Zou me niks verbazen als die dokter omgekocht is ofzo. Kom op, het was algemeen bekend dat hij wel van wat medicijnen hield.
maar verzekeraar aeg, is de organisatorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Shitney het volgende:
[..]
Toch weet ik het niet hoor. Ee verzekeraar heeft er natuurlijk geen baat bij om iemand die een wrak is te verzekeren voor ettelijke miljoenen, want dat gaat ze geld kosten. Serieus geld. En op die rehearsal video ziet hij er ook niet wrakkig uit. Dus het lijkt onaannemelijk dat de verzekeraar zou sjoemelen. Dat de organisator dat zou doen kan ik nog inkomen, maar de verzekeraar die miljoenen moet uitkeren als hij om gezondheidsredenen niet kan optreden?
Oh, dat wist ik niet, ik begreep uit het filmpje dat dat een andere organisatie was en dat de arts en het medisch rapport ook niet bij hen bekend waren ivm patient-dokter geheimhoudingsplicht. Maar als de verzekeraar hetzelfde bedrijf is als de organisator dan is dat wellicht anders. Maar dat had ik zo niet begrepen, my bad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar verzekeraar aeg, is de organisator
toch?
In een van de eerdere topics schreef Matthijst dat er 23 concerten verzekerd waren, maar ik weet niet meer in welk deel dat was.quote:
in hoeverre kun je dat serieus nemen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor die AEG meneer in het begin van het filmpje toch echt zeggen dat het ging om een onafhankelijke arts. Niet iemand van AEG dus.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Shitney het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, ik begreep uit het filmpje dat dat een andere organisatie was en dat de arts en het medisch rapport ook niet bij hen bekend waren ivm patient-dokter geheimhoudingsplicht. Maar als de verzekeraar hetzelfde bedrijf is als de organisator dan is dat wellicht anders. Maar dat had ik zo niet begrepen, my bad.
quote:Concert promoter[/b[ AEG plans to give refunds to fans who bought tickets for what was supposed to be Michael Jackson's This Is It concert serie
quote:[b]AEG Live, which was producing and promoting them, footed the bill for what the company said was a $20 million production
Alleen ik kan niet concreet vinden dat eag zelf maar ging verzekeren. Ik weet alleen wel 99% zeker dat ik dat in 1 van de topics heb gelezen. Want niemand wilde MJ verzekeren omdat hij niet in goeie gezondheid was, en dus heeft eag het zelf maar deels gedaan.quote:AEG Live CEO Randy Phillips told Billboard.biz May 12 that his company was well-insured. "We have one policy in place and we're negotiating for an even larger binder," said Phillips, who couldn't immediately be reached for comment regarding Jackson's death. "We have insured the production costs. In order to get the first part of the insurance in place,
je hoorde die ene arts van MJ ook zeggen dat hij geen demerol/andere zooi aan hem heeft gegeven, en dat hij absoluut geen schuld had aan zijn dood.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor die AEG meneer in het begin van het filmpje toch echt zeggen dat het ging om een onafhankelijke arts. Niet iemand van AEG dus.
quote:Los Angeles is in de ban van de dood van Michael Jackson. The King of Pop zelf had een innige haat-liefde verhouding met dit sterrenparadijs. De stad maakte hem groot, maar ook ongenadig klein na een aanklacht van kindermisbruik op zijn ranch Neverland. Jackson zocht en vond een veilige thuishaven in het puisant rijke oliestaatje Bahrein, maar keerde terug naar de Stad der Engelen voor zijn comeback. Die kwam er, maar niet op het podium… Los Angeles staat door de tragische dood van Michael Jackson weer volop in de belangstelling. Zo niet Jacksons geboortestad Gary in de staat Indiana. Was Gary in de jaren zestig met zijn eerste zwarte burgemeester nog de hoop van de Afro-Amerikaanse gemeenschap, momenteel is de stad afgegleden naar een van de armste en meest gewelddadige steden van Amerika. Een grotere tegenstelling dan die tussen Los Angeles en Gary is nauwelijks denkbaar. NCRV Netwerk reist van Los Angeles naar Gary; de kraamkamer van de Jacksons.
dat is in de VS neem ik aan? als het hier 8 uur 's ochtends is, is het daar 11 uur 's avonds...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:45 schreef Shitney het volgende:
De hele dag live op CNN, vanaf 8 uur 's ochtends, las ik net op de CNN site.
Het begint daar om 10u 's ochtends, dus ik neem idd aan 08u plaatselijke tijd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is in de VS neem ik aan? als het hier 8 uur 's ochtends is, is het daar 11 uur 's avonds...
Oh, LA tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is in de VS neem ik aan? als het hier 8 uur 's ochtends is, is het daar 11 uur 's avonds...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Rianne84 het volgende:
ok, zorgen dat je om 17:00 thuis bent dan
10 uur amerikaanse tijdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het begint daar om 10u 's ochtends, dus ik neem idd aan 08u plaatselijke tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |