abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:34:42 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70604535
hmmm, ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.

Zou me niks verbazen als die dokter omgekocht is ofzo. Kom op, het was algemeen bekend dat hij wel van wat medicijnen hield.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:39:01 #277
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70604667
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef Qwea het volgende:
hmmm, ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.

Zou me niks verbazen als die dokter omgekocht is ofzo. Kom op, het was algemeen bekend dat hij wel van wat medicijnen hield.
Toch weet ik het niet hoor. Ee verzekeraar heeft er natuurlijk geen baat bij om iemand die een wrak is te verzekeren voor ettelijke miljoenen, want dat gaat ze geld kosten. Serieus geld. En op die rehearsal video ziet hij er ook niet wrakkig uit. Dus het lijkt onaannemelijk dat de verzekeraar zou sjoemelen. Dat de organisator dat zou doen kan ik nog inkomen, maar de verzekeraar die miljoenen moet uitkeren als hij om gezondheidsredenen niet kan optreden?
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:41:46 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70604752
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Shitney het volgende:

[..]

Toch weet ik het niet hoor. Ee verzekeraar heeft er natuurlijk geen baat bij om iemand die een wrak is te verzekeren voor ettelijke miljoenen, want dat gaat ze geld kosten. Serieus geld. En op die rehearsal video ziet hij er ook niet wrakkig uit. Dus het lijkt onaannemelijk dat de verzekeraar zou sjoemelen. Dat de organisator dat zou doen kan ik nog inkomen, maar de verzekeraar die miljoenen moet uitkeren als hij om gezondheidsredenen niet kan optreden?
maar verzekeraar aeg, is de organisator

toch?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:42:49 #279
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70604791
Wat ik me wel kan voorstellen is dat een inschatting gemaakt wordt in hoeverre bestaande medische aandoeningen van invloed zijn op het functioneren. Bijvoorbeeld dat als je al je hele leven diabetes hebt maar met die aandoening al jaren probleemloos functioneert, dat dat geen reden is om je niet te verzekeren. Dus ik zou me kunnen voorstellen dat bepaald medicijngebruik als zijn normale status gezien werd of iets dergelijks. Zoals insuline gebruik voor een diabetes patient als normale status gezien wordt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70604820
het was toch helemaal niet verzekerd?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:44:39 #281
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70604856
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

maar verzekeraar aeg, is de organisator

toch?
Oh, dat wist ik niet, ik begreep uit het filmpje dat dat een andere organisatie was en dat de arts en het medisch rapport ook niet bij hen bekend waren ivm patient-dokter geheimhoudingsplicht. Maar als de verzekeraar hetzelfde bedrijf is als de organisator dan is dat wellicht anders. Maar dat had ik zo niet begrepen, my bad.
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:45:28 #282
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70604876
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef Rianne84 het volgende:
het was toch helemaal niet verzekerd?
In een van de eerdere topics schreef Matthijst dat er 23 concerten verzekerd waren, maar ik weet niet meer in welk deel dat was.
Does it lead you home?
When you're all alone
  † In Memoriam † vrijdag 3 juli 2009 @ 10:51:22 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_70605066
Ik hoor die AEG meneer in het begin van het filmpje toch echt zeggen dat het ging om een onafhankelijke arts. Niet iemand van AEG dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_70605366
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor die AEG meneer in het begin van het filmpje toch echt zeggen dat het ging om een onafhankelijke arts. Niet iemand van AEG dus.
in hoeverre kun je dat serieus nemen?
misschien wilde die arts zelf gewoon naar zo'n concert
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:00:20 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70605391
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Shitney het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet, ik begreep uit het filmpje dat dat een andere organisatie was en dat de arts en het medisch rapport ook niet bij hen bekend waren ivm patient-dokter geheimhoudingsplicht. Maar als de verzekeraar hetzelfde bedrijf is als de organisator dan is dat wellicht anders. Maar dat had ik zo niet begrepen, my bad.
quote:
Concert promoter[/b[ AEG plans to give refunds to fans who bought tickets for what was supposed to be Michael Jackson's This Is It concert serie
quote:
[b]AEG Live, which was producing and promoting them, footed the bill for what the company said was a $20 million production
quote:
AEG Live CEO Randy Phillips told Billboard.biz May 12 that his company was well-insured. "We have one policy in place and we're negotiating for an even larger binder," said Phillips, who couldn't immediately be reached for comment regarding Jackson's death. "We have insured the production costs. In order to get the first part of the insurance in place,
Alleen ik kan niet concreet vinden dat eag zelf maar ging verzekeren. Ik weet alleen wel 99% zeker dat ik dat in 1 van de topics heb gelezen. Want niemand wilde MJ verzekeren omdat hij niet in goeie gezondheid was, en dus heeft eag het zelf maar deels gedaan.

Ik wil weten waar ik dta gelezen heb
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:01:34 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70605430
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
je hoorde die ene arts van MJ ook zeggen dat hij geen demerol/andere zooi aan hem heeft gegeven, en dat hij absoluut geen schuld had aan zijn dood.

Daar geloof ik ook geen poep van
  † In Memoriam † vrijdag 3 juli 2009 @ 11:09:04 #287
135305 beequeen
Lost.
pi_70605701
Tsja, inmiddels is niemand meer te vertrouwen, daar hebben jullie gelijk in. Het draait allemaal om poen en niet meer om MJ. Bloedzuigers zijn het.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:41:50 #288
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70606861
Herdenking Michael Jackson wordt grootste show ooit

Michael Jackson krijgt dinsdag het afscheid waar hij zelf van gedroomd heeft: een groots spektakel met beroemde artiesten die er de grootste show op aarde van willen maken. De herdenking gaat door in Staples Center, het stadion van NBA-kampioen LA Lakers. Een miljoen mensen zal afzakken naar Los Angeles en zeker 750 miljoen mensen zullen het op tv volgen.

Obama
In het stadion kunnen slechts 20.000 mensen binnen, maar buiten zullen grote schermen worden opgesteld. Het lijstje genodigden zal mogelijk indrukwekkend worden. Enkele mensen die al zeker een uitnodiging kregen: de Amerikaanse president Barack Obama, Sir Paul McCartney, Diana Ross en Liz Taylor.

Dure kist
Quincy Jones, het brein achter het album 'Thriller', liet alvast weten dat hij niet aanwezig zal zijn. "Dit is niet wat ik wou zien. Ik ga niet meer naar begrafenissen zolang ik leef. Dat kan ik niet meer aan." Jacko zal in een gouden kist ter waarde van 17,5 miljoen euro liggen. Het is hetzelfde type kist als die van James Brown enkele jaren geleden.

Circus
De eigenaars van het stadion, AEG Live, wilden de fans 17 euro aanrekenen om de herdenking bij te wonen. Volgens de familie Jackson zullen zeker 11.000 kaartjes gratis worden aangeboden. Een groot circus had Staples Centre volgende week al geboekt, maar voor Michael Jackson maakten ze graag plaats. Ze noemen zichzelf 'de grootste show op aarde'. Dat zijn exact dezelfde woorden die Michael ooit gebruikte toen hij zijn begrafenis omschreef.

Het afscheid van Michael Jackson wordt zeker in aantal het meest indrukwekkende ooit. Elvis lokte 'slechts' 75.000 mensen naar Memphis en ook prinses Diana haalde maar 250.000 toeschouwers. (gb)

op mijn verjaardag
ik hoop dat het uitgezonden wordt op TV anders ga ik huilen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_70606912
Vanavond in Netwerk 20:25, Nederland 2:
quote:
Los Angeles is in de ban van de dood van Michael Jackson. The King of Pop zelf had een innige haat-liefde verhouding met dit sterrenparadijs. De stad maakte hem groot, maar ook ongenadig klein na een aanklacht van kindermisbruik op zijn ranch Neverland. Jackson zocht en vond een veilige thuishaven in het puisant rijke oliestaatje Bahrein, maar keerde terug naar de Stad der Engelen voor zijn comeback. Die kwam er, maar niet op het podium… Los Angeles staat door de tragische dood van Michael Jackson weer volop in de belangstelling. Zo niet Jacksons geboortestad Gary in de staat Indiana. Was Gary in de jaren zestig met zijn eerste zwarte burgemeester nog de hoop van de Afro-Amerikaanse gemeenschap, momenteel is de stad afgegleden naar een van de armste en meest gewelddadige steden van Amerika. Een grotere tegenstelling dan die tussen Los Angeles en Gary is nauwelijks denkbaar. NCRV Netwerk reist van Los Angeles naar Gary; de kraamkamer van de Jacksons.
pi_70606954
Is dit nu definitief? Volgens mij hoef ik die avond niet te werken, dus dan kan ik live kijken.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:45:35 #291
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70606976
De hele dag live op CNN, vanaf 8 uur 's ochtends, las ik net op de CNN site.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70607005
Dan neem ik 's middags vrij.
pi_70607019
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:45 schreef Shitney het volgende:
De hele dag live op CNN, vanaf 8 uur 's ochtends, las ik net op de CNN site.
dat is in de VS neem ik aan? als het hier 8 uur 's ochtends is, is het daar 11 uur 's avonds...
pi_70607072
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

dat is in de VS neem ik aan? als het hier 8 uur 's ochtends is, is het daar 11 uur 's avonds...
Het begint daar om 10u 's ochtends, dus ik neem idd aan 08u plaatselijke tijd.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:48:46 #295
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70607092
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Oh, LA tijd inderdaad.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70607096
ok, zorgen dat je om 17:00 thuis bent dan
pi_70607175
Ik hoorde ergens dat Jermaine een rondleidinh door zijn huis had gegeven, iemand een link?
pi_70607176
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Rianne84 het volgende:
ok, zorgen dat je om 17:00 thuis bent dan
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:55:47 #299
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70607324
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het begint daar om 10u 's ochtends, dus ik neem idd aan 08u plaatselijke tijd.
10 uur amerikaanse tijd
8 uur nederlandse tijd
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_70607390
Ah, 20u. Maar dat klopt niet want het is hier als het goed is negen uur later en niet tien uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')