KUT!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je hebt de schaar ook verkeerd om druif
Ik denk niet dat er een plek op aarde is waar hij anoniem verder kan leven, bijna de hele wereldbevolking kent hem.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef NY_Giant het volgende:
Dan denk ik nog eerder dat hij zijn dood in scene heeft gezet om vervolgens anoniem verder te leven.
Hier nog een mooi overzicht met foto's uit alle periode's. Het loopt overigens maar tot 2007:
http://www.mjfriendship.de/en/index.php?option=com_content&Itemid=8&task=view&id=4#1958-1963
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:34 schreef Andromache het volgende:
Hij was vroeger best wel knap, eigenlijk. Ik kijk nu nog steeds TMF, net Rock with you, en het is daar een heel knappe jongen. In de Bad-periode ook nog wel. Niet echt mijn type, maar wel knap.
*sputter*quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een plek op aarde is waar hij anoniem verder kan leven, bijna de hele wereldbevolking kent hem.
Al gaat ie op de zuidpool zitten, dan twitteren zelfs de pinguins "OMG guess who just showed up here!"
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een plek op aarde is waar hij anoniem verder kan leven, bijna de hele wereldbevolking kent hem.
Al gaat ie op de zuidpool zitten, dan twitteren zelfs de pinguins "OMG guess who just showed up here!"
Je kan je tegenwoordig toch prima laten ombouwenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik zou me als ik hem was dan gewoon zwart laten "bleken"quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je kan je tegenwoordig toch prima laten ombouwenAls ze MJ ombouwen naar hoe ie eigelijk eruit zou hebben gezien vóór al zijn plastische chirurgie, herkend niemand hem meer
"in het verleden behaalde resulaten, bieden geen garantie voor de toekomst"quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je kan je tegenwoordig toch prima laten ombouwenAls ze MJ ombouwen naar hoe ie eigelijk eruit zou hebben gezien vóór al zijn plastische chirurgie, herkend niemand hem meer
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
leugenaarquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef Isegrim het volgende:
Stelletje mafkezen. Hij is gewoon dood. Als in weg, komt nooit meer terug, gaat niet naar de Zuidpool en ook niet naar Mexico.
Bin Laden kan het ook, dus waarom MJ niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Pinguins kennen Bin Laden toch heul niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bin Laden kan het ook, dus waarom MJ niet?
Daarentegen luisteren ze dagelijks naar de CD's van Michael Jackson.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:46 schreef wapwip het volgende:
[..]
Pinguins kennen Bin Laden toch heul niet?
duh, das een wereld icoonquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daarentegen luisteren ze dagelijks naar de CD's van Michael Jackson.
Duh, natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik snap helemaal NIETS van deze postquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb jij ook al zm gedaan?
Ik ben bezig maar het lukt niet
Dat je dat niet weet zegquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
O meissie tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb ook zelfmoord gepleegd om de dood van MJ
Serieus?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet zegMichael Jackson ging ieder jaar speciaal voor de Pinguins naar de Zuidpool om daar een concert te geven. Algemeen bekend. En die pinguins gingen dan moonwalken en flikkerde zo achterover een wak in
Hier waren ze aan het oefenen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet zegMichael Jackson ging ieder jaar speciaal voor de Pinguins naar de Zuidpool om daar een concert te geven. Algemeen bekend. En die pinguins gingen dan moonwalken en flikkerde zo achterover een wak in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |