quote:
Of het is bullshit, of het is flink aangedikt met een laag sensatie.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wordt die tribute aan MJ nu in Paradiso nog ergens live uitgezonden?
Ja het is de telegraaf weerquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef Phrits het volgende:
[..]
Of het is bullshit, of het is flink aangedikt met een laag sensatie.
Die titel al, ik wou dat ik dood was.
Dit is toch niet meer te volgen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef shomila het volgende:
Debbie Rowe to Fight for Custody
Posted Jul 2nd 2009 2:10PM by TMZ Staff
Debbie Rowe will fight for custody of Paris and Michael Jr. -- the children born during her marriage to Michael Jackson -- this, according to NBC 4 in Los Angeles.
According to the NBC 4 website, Rowe said during a 90-minute phone conversation, "I want my children."
Rowe says she will seek a restraining order to keep Joe Jackson away from the children.
Rowe says she'll submit to a DNA test to prove she's the biological mother.
Eerst zien, dan geloven. Waarom zou Rowe anderhalf uur bellen met NBC....quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:29 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch niet meer te volgen?
Ze doet afstand van haar kinderen na de scheiding van MJ. Daarna duiken er geruchten op dat ze kunstmatig geinsimineerd is. Niet m.b.v. met haar eigen eitjes(Nona's eitjes?) en een onbekende donor, niet MJ dus.
Hoe het ook zit, mij hart huilt voor de kinderen. Je vader verliezen en dan dit meemaken.
Godver en ik heb hier geen tvquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:02 schreef beequeen het volgende:
Ik kijk nu naar CNN en zie een geweldige rehearsle van MJ. Niet te geloven dat hij een paar dagen later dood is.
Daar komt ongetwijfeld een YT van. Don't worry.quote:
Wie is friedman?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:38 schreef matthijst het volgende:
Die luit van TMZ tikken alles over van Friedman.
Die dokter gaat toch zo gigantisch de lul zijn...quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:34 schreef matthijst het volgende:
Deze is van twee dagen voor zijn dood:
http://edition.cnn.com/vi(...)ackson.rehearsal.cnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |