Weet jij niks vanquote:
Bedenk een leuke stelling of vraag dan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:
jah komt omdat ik zn ongelovelijk vrolijk en tof wijf benquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jah komt omdat ik zn ongelovelijk vrolijk en tof wijf ben
met 3 in een douche is nog leuker natuurlijkquote:
QFTquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha
cant argue with thatquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha
Als douche groot genoeg is wel...quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
met 3 in een douche is nog leuker natuurlijk
Volgende week dinsdag zit ik weer in de buurt lekker zonne op een camping tijdens werktijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw daar wil ik heen.. naar walibi world
Mijn singels kan ik inderdaad beter niet laten douchen, is niet goed voor ze.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
enne @ TT: singels hoeven niet te douchen, die zijn van zichzelf al nat
haha, ja "nat" enzo
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
enne @ TT: singels hoeven niet te douchen, die zijn van zichzelf al nat
haha, ja "nat" enzo
quote:
ik moet beter op gaan letten wanneer ik post alle TT's die ik bedenk worden de grond in geboordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
i like the way you thinkquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als douche groot genoeg is wel...
oehh lekkerquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag zit ik weer in de buurt lekker zonne op een camping tijdens werktijd
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben wat stijf. Wie wil mij even lekker masseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Sex is lekker om te doen minder om alleen maar over te pratenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef mrbox het volgende:
maar laten we het sex en neuken weer ff achter ons laten door een goede stelling/vraag enzo
laten we dat gewoon niet doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef mrbox het volgende:
maar laten we het sex en neuken weer ff achter ons laten door een goede stelling/vraag enzo
okok: agreed!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sex is lekker om te doen minder om alleen maar over te praten
Die kwastjes doen het hem.quote:
Je weet niet wat je mistquote:
ohwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Door de drank of er vliegen er gewoon meer pick onequote:Op woensdag 1 juli 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kwastjes doen het hem.![]()
Ok ok, wie weet waarom ik steeds meer zeppelins zie? Die dingen waren er voorheen niet, nu zie ik ze elke week zowat.
Gave dingen daar niet van.
Geen idee... ik zie ze nooitquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok ok, wie weet waarom ik steeds meer zeppelins zie? Die dingen waren er voorheen niet, nu zie ik ze elke week zowat.
Gave dingen daar niet van.
ik bedoelde, wil liever alleenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
met 3 in een douche is nog leuker natuurlijk
Vanavond straalnuchter andersquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Door de drank of er vliegen er gewoon meer pick one
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je doet me nog wat kan naar die koude douche blijven lopen
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
[..]
ohw
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
ohw
Ik geloof dat ik ziekjes word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
[..]
ohw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
ach jochie tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je doet me nog wat kan naar die koude douche blijven lopen
Dat magquote:
*flikkerd een bak ijs over zich heen*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
kan ook maar is ietwat saaiquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef getl0st het volgende:
Dit is mijn laatste post. Ik mag hier niet meer komen van Lub_ya.
Doei
Je kan hem een handje helpen.quote:
It's the name.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef getl0st het volgende:
Doei
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef getl0st het volgende:
Doei
pff das een moeilijke... relaties zijn engquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
In hoeverre denken jullie klaar te zijn voor een Relatie ?
Ik sta er open voor klinkt zo cliche en gay, maar goed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
Niet denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
pfff box geen zwakke stelling : Als ik nu niet klaar ben voor een relatie word ik het nooit meer dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
Nee, dat was schaamluis.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pff das een moeilijke... relaties zijn eng
hmm is wel ee uiteindelijk doel natuurlijk maar wil nu wel zeker zijn dus moet niet te impulsief erin springen en wat rustiger aan doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
quote:
Waaaaaattttttttquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef getl0st het volgende:
Doei
Ikzelf dacht redelijk klaar te zijn voor een relatie maar ik merk nu gewoon dat het wel tegenvalt...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
nee nee die jeukte alleen maarquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
It's the name.
*mompelt iets van onder de plak enzo*
Mee eens, ik zou niet weten hoe ik daar mee om zou moeten gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee nee die jeukte alleen maar![]()
nee serieus relaties zijn eng
Vind ik ook weer zo'n laffe, dus eerst kunnen beesten op vakantie gaat voor ookal kom je nu iemand die leuk is tegen ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta er open voor klinkt zo cliche en gay, maar goed.
Nu even niet. Eerst op vakantie.
we hebben het niet gelijk over samenwonen trouwen (en nog meer kinderen) gewoon vriendje vriendinnetje gebeuren of een scharrel is al een vorm van relatiequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee nee die jeukte alleen maar![]()
nee serieus relaties zijn eng
Mannen blijven jagersquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind ik ook weer zo'n laffe, dus eerst kunnen beesten op vakantie gaat voor ookal kom je nu iemand die leuk is tegen ?
Zelfs dat zou ik al eng vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
we hebben het niet gelijk over samenwonen trouwen (en nog meer kinderen) gewoon vriendje vriendinnetje gebeuren of een scharrel is al een vorm van relatie
Hoeft niet per se, maar ik ben er wel klaar voor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
weet niet hoelang je al vrijgezel bent? maar weet van mezelf dat ik het al een flinke tijd ben en het zal niet makkelijk zijn daarom moet je ook niet bij de eerste de beste tegenslag opgeven een beetje geduld geven komt het vast goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ikzelf dacht redelijk klaar te zijn voor een relatie maar ik merk nu gewoon dat het wel tegenvalt...
Ik ga niet vreemd, daar ben ik heel eerlijk in.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind ik ook weer zo'n laffe, dus eerst kunnen beesten op vakantie gaat voor ookal kom je nu iemand die leuk is tegen ?
ja maar een scharrel is makkelijk daar weet je van dat het niet serieus gaat worden, dus ik kan daar beter mee omgaan..... ik weet van mezelf als iemand serieus intresse toont en zn best doet dat ik me meestal terug trek... en vervolgens verliest een man zn intresse...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
we hebben het niet gelijk over samenwonen trouwen (en nog meer kinderen) gewoon vriendje vriendinnetje gebeuren of een scharrel is al een vorm van relatie
Zo veel stelt het nou ook weer niet voor, dat het met een hoofdletter moet..quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
Gaat vanzelf. Je al zorgen gaan maken hoe je in een relatie staat, is in ieder geval NIET de juiste instelling.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ik al eng vinden.Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat moet aanpakken.
en als hij dan zijn intresse niet verliest?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar een scharrel is makkelijk daar weet je van dat het niet serieus gaat worden, dus ik kan daar beter mee omgaan..... ik weet van mezelf als iemand serieus intresse toont en zn best doet dat ik me meestal terug trek... en vervolgens verliest een man zn intresse...
oh nou ja zoiets als met je maatje alleen knuffel zoenen en misschien dan met de tijd neuken zie het gewoon als een maatje + wat extra'squote:Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ik al eng vinden.Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat moet aanpakken.
Conclusies trekkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
Geen idee nog nooit meegemaakt... meestal maak ik het zelf wel zooo bont dat ie vanzelf begint te rennenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:10 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
en als hij dan zijn intresse niet verliest?
Dat spel van aftasten is inderdaad "eng", maar dan ben je niet bang voor een relatie, maar voor het aftastspel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar een scharrel is makkelijk daar weet je van dat het niet serieus gaat worden, dus ik kan daar beter mee omgaan..... ik weet van mezelf als iemand serieus intresse toont en zn best doet dat ik me meestal terug trek... en vervolgens verliest een man zn intresse...
Nou eigenlijk begint het topic me gewoon steeds sneller te vervelenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
It's the name.
*mompelt iets van onder de plak enzo*
ligt aan je acties denk ik dan kan me voorstellen dat de 1 het bijltje erbij neerlegt terwijl er vast mannen rondlopen die dat niet doen en toch ervoor gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen idee nog nooit meegemaakt... meestal maak ik het zelf wel zooo bont dat ie vanzelf begint te rennen
er zijn ook mannen die wel hun best voor je doen en die zouden het verschil kunnen maken maar goed scharrel is volgens mij al een stap in de richtig van een gezonde stabiele relatiequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee niet zozeer dat aftasten dat vind ik allemaal wel spannend en leuk om te doen.... maar ik heb het altijd als ik merk dat ikzelf meer voor iemand begin te voelen... dan pas kap ik het af... eigenlijks ben ik een ongelovelijke trut daarmeequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat spel van aftasten is inderdaad "eng", maar dan ben je niet bang voor een relatie, maar voor het aftastspel.
Ik vind dat juist een gave fase. De ene dag ben je dolblij met weer aandacht en een date en het volgende moment doodongelukkig dat je niks hoort of dat het niet meer hoeft.
Juist dat spel maakt het aantrekkelijk.
Als je relaties kon hebben als een Big Mac halen, dan was het net zo smerig.
*toch blij dat ik je belofte heb kunnen breken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nou eigenlijk begint het topic me gewoon steeds sneller te vervelen
elke keer hetzelfde geblaat..
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo veel stelt het nou ook weer niet voor, dat het met een hoofdletter moet..
Meis wat zit je op me te voeteren, wat is er mis ?quote:
Weet ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaat vanzelf. Je al zorgen gaan maken hoe je in een relatie staat, is in ieder geval NIET de juiste instelling.
Ahquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh nou ja zoiets als met je maatje alleen knuffel zoenen en misschien dan met de tijd neuken zie het gewoon als een maatje + wat extra's
Dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef getl0st het volgende:
nee denk dat je eerder jezelf tekort doet daar mee is gewoon je ervaring die je afschrikt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee niet zozeer dat aftasten dat vind ik allemaal wel spannend en leuk om te doen.... maar ik heb het altijd als ik merk dat ikzelf meer voor iemand begin te voelen... dan pas kap ik het af... eigenlijks ben ik een ongelovelijke trut daarmee
Waarom zou je iets afkappen als je iets begint te voelen? Dat snap ik niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee niet zozeer dat aftasten dat vind ik allemaal wel spannend en leuk om te doen.... maar ik heb het altijd als ik merk dat ikzelf meer voor iemand begin te voelen... dan pas kap ik het af... eigenlijks ben ik een ongelovelijke trut daarmee
Ja, eerlijk gezegd kom ik daarom ook maar soms.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
avond gozahquote:
Dat eerste was een grapje en dat tweede vind ik een té domme conclusie. Waarom zou hij de beest uit willen hangen? Zegt hij dat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
Meis wat zit je op me te voeteren, wat is er mis ?
Het is een stuk leuker geweest ja.. imhoquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*toch blij dat ik je belofte heb kunnen breken.*
Wat hebben sommigen de laatste tijd? Tegan, JamesBrownie, jij nu, allemaal niet leuk meer in Singles? Was het zoveel leuker dan?
ja komt waarschijnlijk vanzelf wel, ik wacht wel af.... zie wel wat er wel (of niet) gaat komenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:15 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nee denk dat je eerder jezelf tekort doet daar mee is gewoon je ervaring die je afschrikt.
dat zul je eens doorbreken als je dat zelf wilt en er klaar voor bent.
tijd om traditie te brekenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat spel is voor te ingewikkeld.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat spel van aftasten is inderdaad "eng", maar dan ben je niet bang voor een relatie, maar voor het aftastspel.
Ik vind dat juist een gave fase. De ene dag ben je dolblij met weer aandacht en een date en het volgende moment doodongelukkig dat je niks hoort of dat het niet meer hoeft.
Als je relaties kon hebben als een Big Mac halen, dan was het net zo smerig.
inderdaad je moet niet druk op jezelf gaan leggen dat werkt sowieso averechtsquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja komt waarschijnlijk vanzelf wel, ik wacht wel af.... zie wel wat er wel (of niet) gaat komen
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat eerste was een grapje en dat tweede vind ik een té domme conclusie. Waarom zou hij de beest uit willen hangen? Zegt hij dat?
? u zegt ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd, daar ben ik heel eerlijk in.
En dan wil ik liever, als er dan toch een relatie komt, dat na mijn vakantie dan 3 weken "afzien" terwijl je 2 weekjes iets prils hebt.
NIks lafs aan, maar juist een bewuste eerlijke keuze.
Zeker ben ik met je eens, ik word vooral gezeur over Sex e.d. erg zat hier...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het is een stuk leuker geweest ja.. imho
ja ik weet ook wel dat dat spontaan gebeurd, maar ik laat mezelf niet toe om voor iemand die gevoelens te krijgen... niet dat ik het niet wil.. maar ik ben gwn bang, komt gwn door slechte ervaringen denk ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou je iets afkappen als je iets begint te voelen? Dat snap ik niet?
In mijn relaties ging het heel natuurlijk, ik (en ook zij) heb nooit een moment gehad in die eerste fase van "nu ga ik een relatie krijgen". Zoiets gebeurt gewoon.
Zeker niet zelfs.. Iedere avond weer hetzelfde stelletje ... bij elkaar dat elkaar op zit te geilen maar niets uitvoertquote:
Dat is ook "eng". Maar die angst moet je overwinnen tijn. Het beperkt je namelijk in alles. En een meid ziet/voelt dat ook en stoot haar af.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ik.Maar ik ben bang voor het onbekende
![]()
Daar ben ik van overtuigdquote:Maar ik weet zeker dat het met de juiste persoon wel gaat lukken.![]()
Ga nou gewoon es goed stappen en laat je gaan. Vrouwen vallen op mannen die schijt aan anderen hebben en zich kunnen laten gaan.quote:Ahnu alleen nog zo'n iemand vinden
Dat zei hij in de eerste post waarover je je conclusie trok nog niet. Daarbij begrijp ik het wel, precies om de reden die hij noemt.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik weet ook wel dat dat spontaan gebeurd, maar ik laat mezelf niet toe om voor iemand die gevoelens te krijgen... niet dat ik het niet wil.. maar ik ben gwn bang, komt gwn door slechte ervaringen denk ik
Je kwoot me wel als reactie op Nouk, maar je reageert niet op me.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh meisie wat doe je die arme radeloze mannen toch aan wat ze allemaal mis lopen omdat je niet een klein beetje gevoelens toont
Dag!quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker niet zelfs.. Iedere avond weer hetzelfde stelletje ... bij elkaar dat elkaar op zit te geilen maar niets uitvoert
hmm ik ben van mening dat als een serieus persoon die gevoelens kweekt voor iemand in haar situatie dat die wel tot het bot gaat en zij dat dus doorbreekt maar goed dat denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh meisie wat doe je die arme radeloze mannen toch aan wat ze allemaal mis lopen omdat je niet een klein beetje gevoelens toont
ik wil niks zeggen hoor, maar die gaan wel in op de stelling... de enigste die het nog over sex hebben zijn julliequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker niet zelfs.. Iedere avond weer hetzelfde stelletje ... bij elkaar dat elkaar op zit te geilen maar niets uitvoert
kan er ergens ook wel begrijpen maar het ligt er vooral aan hoeveel dates je hebt en hoesnel je onder de indruk bent van iemandquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kwoot me wel als reactie op Nouk, maar je reageert niet op me.
Snap je wat ik bedoel of vind je met nog steeds "laf"?
Ik heb het over sex? En dank je, ik vind mezelf ook enigquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:22 schreef Carooltje79 het volgende:
ik wil niks zeggen hoor, maar die gaan wel in op de stelling... de enigste die het nog over sex hebben zijn jullie
Ja dat weet ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is ook "eng". Maar die angst moet je overwinnen tijn. Het beperkt je namelijk in alles. En een meid ziet/voelt dat ook en stoot haar af.
Hoe moeilijk ook, probeer het te doorbreken.
Jaquote:[..]
Daar ben ik van overtuigd![]()
Oh gelukkig want ik dans net zo goed als mijn dubbelganger (Herman)quote:[..]
Ga nou gewoon es goed stappen en laat je gaan. Vrouwen vallen op mannen die schijt aan anderen hebben en zich kunnen laten gaan.
Hoeveel vrouwen niet afstappen op mannen die dansen. Dan zie je die gasten bewegen als horkerige bonestaken in een centrifuge, maar daar GAAT het niet om.
2 weken (bijvoorbeeld) is vrij kort en als je een beetje normale vrouw hebt, zal zij ook alle begrip voor opbrengen dat je eerst op vakantie gaatquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:22 schreef mrbox het volgende:
kan er ergens ook wel begrijpen maar het ligt er vooral aan hoeveel dates je hebt en hoesnel je onder de indruk bent van iemand
gaat niet zozeer dat je het over sex hebt... maar dat je comentaar blijft geven dat andere daar wel over lullen... en je moet je nie alles zo persoonlijk aantrekkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het over sex? En dank je, ik vind mezelf ook enig
Ik vind eerlijk gezegd niet zo snel/veel vrouwen interessant. Kan prima seks hebben, maar dan nog geen relatie ofzo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
kan er ergens ook wel begrijpen maar het ligt er vooral aan hoeveel dates je hebt en hoesnel je onder de indruk bent van iemand
Zeker maar je hebt verschillende soorten vakantiesquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 weken (bijvoorbeeld) is vrij kort en als je een beetje normale vrouw hebt, zal zij ook alle begrip voor opbrengen dat je eerst op vakantie gaat
Dat heb ik het op dit moment ook niet overquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
gaat niet zozeer dat je het over sex hebt... maar dat je comentaar blijft geven dat andere daar wel over lullen... en je moet je nie alles zo persoonlijk aantrekken
2 weken was een periode die E_M noemde, en daarom ging ik daarop door. Als je een relatie hebt, dan ben je imo inderdaad niet al 2 weken bezig, maar minstens een half jaar oid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:26 schreef mrbox het volgende:
Zeker maar je hebt verschillende soorten vakantiesen in 2 weken een relatie beginnen ?
Mooi zo. Dat helpt al heel erg veel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.daar ben ik mee bezig om mijn angsten te overwinnen.
![]()
Maar, hoe cliche ook, het gaat niet vanzelf. Mensen die dat vergoeilijkend (vaak goed bedoeld) zeggen, zitten er naast. Een relatie/date/scharrel/oogcontact/een praatje/een huwelijk krijg je niet vanzelf. Je moet er moeite voor doen. DIe moeite is eng, lastig, aftasten en op je bek gaan.quote:Ja![]()
Ja, dat is dus niet goed. Helemaal laveloos om iedereen heen hangen is een ander uiterste, maar laten zien dat je staat boven wat anderen van je vinden of denken, is al erg belangrijk.quote:Mijzelf laten gaan dat kan ik moeilijk ik wil altijd controle blijven houden over de situatie.
2. 1 van 3 jaar en 1 van 2,5 jaar. Die van 3 jaar is het mooist geweest. Ik denk nooit meer zo´n maatje te vinden. Maar dat heb ik geaccepteerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel relaties heb je gehad en hoelang duurde ze?
Ja, precies, en ik heb genoeg vrienden dus ik heb 9ja ook ik) ook wel andere dingen te doen vaakquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 eentje van 4jaar en een van 3jaarquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
1 echte van 5 jaarquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
eentje van 13 jaarquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaar, ik ga over 2 weken (nu iets korter) op vakantie, vandaar dat ik antwoordde op "ben je nu toe aan een relatie", dan ff niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 weken was een periode die E_M noemde, en daarom ging ik daarop door. Als je een relatie hebt, dan ben je imo inderdaad niet al 2 weken bezig, maar minstens een half jaar oid.
Dus als je een relatie hebt, dan wordt het al een heel ander verhaal.
tot mijn 18e de gebruikelijke kort durende relaties max 3 maandjes ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
Het is een beetje puberaal om dan je "schatje te dumpen" iddquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
2 weken was een periode die E_M noemde, en daarom ging ik daarop door. Als je een relatie hebt, dan ben je imo inderdaad niet al 2 weken bezig, maar minstens een half jaar oid.
Dus als je een relatie hebt, dan wordt het al een heel ander verhaal.
3:quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat helpt al heel erg veel.
Dat is waar.quote:[..]
Maar, hoe cliche ook, het gaat niet vanzelf. Mensen die dat vergoeilijkend (vaak goed bedoeld) zeggen, zitten er naast. Een relatie/date/scharrel/oogcontact/een praatje/een huwelijk krijg je niet vanzelf. Je moet er moeite voor doen. DIe moeite is eng, lastig, aftasten en op je bek gaan.
Maar als je 20 keer op je bek gaat en ondertussen heb je 4 keer ongelooflijk geile seks en 1 keer een geweldige vriendin, dan is het alleszins de moeite waard!![]()
Zodra ik zekerder van mijzelf bent komt het goed.quote:[..]
Ja, dat is dus niet goed. Helemaal laveloos om iedereen heen hangen is een ander uiterste, maar laten zien dat je staat boven wat anderen van je vinden of denken, is al erg belangrijk.
Maar ik geef ook maar advies als man, je kan beter een vrouw vragen (ookal zijn ze allemaal anders, die kutwijven)
Logischquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:32 schreef El_Matador het volgende:
Vandaar, ik ga over 2 weken (nu iets korter) op vakantie, vandaar dat ik antwoordde op "ben je nu toe aan een relatie", dan ff niet.
Wel een smsje van mijn laatste scharrel net. Droog, onpersoonlijk en koeltjes.
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef mrbox het volgende:
Het is een beetje puberaal om dan je "schatje te dumpen" iddmaar dat bedoelde hij vast niet.
Heb jij weer een date vrijdag ?
Ik loog. Een ONS. Al had het voor mij wel een scharrel en wel meer ook mogen worden. Een mooi schatje.quote:
Oké, dat is wel jammer danquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:39 schreef El_Matador het volgende:
Ik loog. Een ONS. Al had het voor mij wel een scharrel en wel meer ook mogen worden. Een mooi schatje.
Ja vond ik ook wel. Maar goed, heb een leuke tijd gehad, hoe kort ook, en daar gaat het om. Bovendien is 200 km uit elkaar wonen ook niet het meest relaxede..quote:
Daar gaat om inderdaad en voor een scharrel is dat zeker niet handigquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:45 schreef El_Matador het volgende:
Ja vond ik ook wel. Maar goed, heb een leuke tijd gehad, hoe kort ook, en daar gaat het om. Bovendien is 200 km uit elkaar wonen ook niet het meest relaxede..
Maar jij hebt ook een date-slachtoffer begreep ik?
Ow dacht dat je dat zei vanmiddagquote:
Zondagquote:
Nou kom ik vaak genoeg in Utreg, dus dat is ook wel weer overkomelijk, maar toch.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar gaat om inderdaad en voor een scharrel is dat zeker niet handig
En? Scharrelen, daten, aftasten of al serieus aan het worden?quote:Ja, klopt
Is afstaat een bezwaar in een relatie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou kom ik vaak genoeg in Utreg, dus dat is ook wel weer overkomelijk, maar toch.
[..]
En? Scharrelen, daten, aftasten of al serieus aan het worden?
Maar toch inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
Nou kom ik vaak genoeg in Utreg, dus dat is ook wel weer overkomelijk, maar toch.
Aftasten vooral eigenlijk. Weet niet welke het op looptquote:En? Scharrelen, daten, aftasten of al serieus aan het worden?
Ja, dat spel vind ik dus echt heel erg oninteressant. Het is uiteraard uiterst a-romantisch om de kleinkinderen te vertellen hoe het leren-kennen van oma en opa door opa als "een noodzakelijk kwaad" werd beschouwd, maar voor mij werd het daarna pas echt leuk. Het naar elkaar toegroeien is tofquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef El_Matador het volgende:
Afstaat? Aftasten? Ligt eraan of je het binnen of buiten je relatie om doetquote:
Mee eens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:51 schreef Litpho het volgende:
Ja, dat spel vind ik dus echt heel erg oninteressant. Het is uiteraard uiterst a-romantisch om de kleinkinderen te vertellen hoe het leren-kennen van oma en opa door opa als "een noodzakelijk kwaad" werd beschouwd, maar voor mij werd het daarna pas echt leuk. Het naar elkaar toegroeien is tof.
Ehm ik weet het niet. Ja en nee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is afstaat een bezwaar in een relatie?
Afstandquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Afstaat? Aftasten? Ligt eraan of je het binnen of buiten je relatie om doet
Naar elkaar toegroeien als in na de prille verliefdheid het houden van meemaken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat spel vind ik dus echt heel erg oninteressant. Het is uiteraard uiterst a-romantisch om de kleinkinderen te vertellen hoe het leren-kennen van oma en opa door opa als "een noodzakelijk kwaad" werd beschouwd, maar voor mij werd het daarna pas echt leuk. Het naar elkaar toegroeien is tof.
Eeej das lang geledenquote:
Ah okequote:
Nee hoorquote:
Dat, ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:56 schreef El_Matador het volgende:
Naar elkaar toegroeien als in na de prille verliefdheid het houden van meemaken?
Mijn innerlijke controlfreak zegt 'nee'quote:Ja, dat vind ik ook mooi, maar is toch anders. Ik ben meer van het "dramatische" gepassioneerde up en down gedoe.
Liefde maakt blind toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehm ik weet het niet. Ja en nee.
Als ik dadelijk in Armenie een geweldige meid tegenkom, waar ik smoorverliefd op word, dan denk ik toch dat de afstand een te groot probleem gaat worden.
Maar aan de andere kant kom ik hier in de buurt GEEN leuke vrouwen tegen. Duitse vrouwen zijn onbegrijpelijk onbenaderbaar en koel. En in Limburg ga ik nooit stappen, dus dat ken ik niet zo goed.
Het is toch wel bizar dat de enige meid die ik in het afgelopen halfjaar heb ontmoet die leuk was gewoon uit "mijn staadsjie" kwam, nu 200 km ver weg.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
had me zusje aan de telefoon... is een buurjongetje van haar verdronken![]()
http://www.ad.nl/utrecht/(...)Haarrijnse_Plas.html
brrr kippenvel we gaan daar altijd met de kids zwemmen
Godver wat klote.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Heyquote:
ja t is dat kleine van me zus koorts had anders groote kans dat we er ook hadden gezetenquote:
Yesh. Goedjes. Dank je.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej das lang geleden![]()
Alles goed?
jaaa gaat goed hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Yesh. Goedjes. Dank je.
Met jou? Behalve dat slechte nieuws van net dan.
Is idd een naar gebeuren daarom is die jongen van mij zo snel mogelijk op zwemles gegaan maar dan lees ik dit : Er waren veel mensen aanwezig bij de plas en dus getuige van het zoeken en vinden van het jongetje.’’ dat er dan nog mensen zijn die op hun gemak op afstand zijn te kijken terwijl je kind zoek is lijkt me verschrikkelijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Mijn eerste relatie was een Zeeuwse (ik Utreg), mijn tweede een Groningse (ik Utreg) en mijn derde een tukker (ik Den Haag).quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liefde maakt blind toch?Dus dan is afstand ook geen bezwaar meer.
Nah ligt het aan mij of heb je er toch zeker elke maand wel 1 gehad ? (niet dat het erg is ofzo)quote:
jaaa idd is echt vreslijk.. vriendin van me zus was erbij.. ze gaan nu samen naar de moeder toe... die woont echt om de hoek bij ze...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is idd een naar gebeuren daarom is die jongen van mij zo snel mogelijk op zwemles gegaan maar dan lees ik dit : Er waren veel mensen aanwezig bij de plas en dus getuige van het zoeken en vinden van het jongetje.’’ dat er dan nog mensen zijn die op hun gemak op afstand zijn te kijken terwijl je kind zoek is lijkt me verschrikkelijk
Dat is waar. Binnen Nederland is geen probleemquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn eerste relatie was een Zeeuwse (ik Utreg), mijn tweede een Groningse (ik Utreg) en mijn derde een tukker (ik Den Haag).
Maar Armenie is toch net ff een ander verhaal.
Elke maand 1 date beschouw jij toch niet als "druk zijn met daten"?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah ligt het aan mij of heb je er toch zeker elke maand wel 1 gehad ? (niet dat het erg is ofzo)
Ja dat red ik wel ja makkelijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef mrbox het volgende:
Nah ligt het aan mij of heb je er toch zeker elke maand wel 1 gehad ? (niet dat het erg is ofzo)
Inderdaad kinderen leren zwemmen is erg belangrijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa idd is echt vreslijk.. vriendin van me zus was erbij.. ze gaan nu samen naar de moeder toe... die woont echt om de hoek bij ze...
jaa ik ben echt blij dat kleine A en B diploma heeft...zeker als je zoiets hoort brrr
Nee, dat is er nooit. Maar een jochie van 5 mag toch wel zwembandjes om lijkt me.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad kinderen leren zwemmen is erg belangrijk![]()
Maar dat is helaas geen garantie dat er niks gebeuren.
Ja best wel eigenlijk, heb jij dan minimaal 1 date per maand ? (serieuze dates)quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elke maand 1 date beschouw jij toch niet als "druk zijn met daten"?
Nee, nu zeker niet, zoals ik net vertelde (over Duitse vrouwen).quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk, heb jij dan minimaal 1 date per maand ? (serieuze dates)
Wat maakt het uit of het een man of een vrouw is ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, nu zeker niet, zoals ik net vertelde (over Duitse vrouwen).
Maar heb wel fases gehad waarin ik 4 dates in 2 weken had. Het komt in vlagen. Maar ik vind 1 date per maand echt niet druk ofzo. Zeker niet voor een meid.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, nu zeker niet, zoals ik net vertelde (over Duitse vrouwen).
Maar heb wel fases gehad waarin ik 4 dates in 2 weken had. Het komt in vlagen. Maar ik vind 1 date per maand echt niet druk ofzo. Zeker niet voor een meid.
Dat lijkt mij ook en je laat een kind van 5 niet alleen spelen bij het water.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is er nooit. Maar een jochie van 5 mag toch wel zwembandjes om lijkt me.
Een vrouw date nu eenmaal makkelijker. Die hoeft maar een beetje zwoel te kijken en een rokje aan te trekken en er staan 30 kwijlende mannen omheen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of het een man of een vrouw is ?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw date nu eenmaal makkelijker. Die hoeft maar een beetje zwoel te kijken en een rokje aan te trekken en er staan 30 kwijlende mannen omheen.
Een man moet nou eenmaal iets meer moeite doen.
Het is onmogelijk om je kind constant in de gaten te houden en ja ze dwalen wel eens wegquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook en je laat een kind van 5 niet alleen spelen bij het water.
Haha, niet dat ik weet. Maar hier is geen water in de buurt. In Keulen wel, das wel een leuke stad. Maar weet niet of de vrouwen daar beter zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Duitse vrouwen toevallig op een boot
De meeste vrouwen die ik ken hebben daarentegen niet meer zo de neiging om genoegen te nemen met elke willekeurige aandacht, en daten dus over het algemeen maar één man tegelijk. Dat vertelden ze mij in ieder geval altijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw date nu eenmaal makkelijker. Die hoeft maar een beetje zwoel te kijken en een rokje aan te trekken en er staan 30 kwijlende mannen omheen.
Een man moet nou eenmaal iets meer moeite doen.
Dat weet ik. Mijn broertje is ook bijna verdronken in bad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om je kind constant in de gaten te houden en ja ze dwalen wel eens weg
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:11 schreef Litpho het volgende:
De meeste vrouwen die ik ken hebben daarentegen niet meer zo de neiging om genoegen te nemen met elke willekeurige aandacht, en daten dus over het algemeen maar één man tegelijk. Dat vertelden ze mij in ieder geval altijd.
Ja, dat is natuurlijk zo, ze moeten meer kiezen, maar ze hebben in ieder geval makkelijker de keuze.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die ik ken hebben daarentegen niet meer zo de neiging om genoegen te nemen met elke willekeurige aandacht, en daten dus over het algemeen maar één man tegelijk. Dat vertelden ze mij in ieder geval altijd.
Er heeft iemand al dibs op mn weekenden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa gaat goed hoor![]()
wanneer gaan we weer xtje stappen in eindhoven
Iemand van hier?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Er heeft iemand al dibs op mn weekenden.Vraag me af of ik nog wel mag posten hier.
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Er heeft iemand al dibs op mn weekenden.Vraag me af of ik nog wel mag posten hier.
![]()
Wie? Duim?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
Scherpquote:
Het hangt er natuurlijk wel van af of je vrouwen of meisjes date inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef El_Matador het volgende:
En dat ze maar 1 man tegelijk daten...![]()
Hoe ouder hoe sletteriger.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk wel van af of je vrouwen of meisjes date inderdaad.
Jij bent te klein voor mijquote:
*checkt fobo*quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk wel van af of je vrouwen of meisjes date inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Hoiquote:
Begin jij nu ook alquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Ok, jij bent wel heeeeeeel oud.
Bijna antiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeg ik, bijna....
Das best hard. Keihard zelfs.quote:
Daar gaat het goede voorbeeldquote:
Ik ben dan ook niet singlequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef El_Matador het volgende:
*checkt fobo*
Ok, jij bent wel heeeeeeel oud.![]()
Stiekem ben ik stikjaloers op zo'n geyle MILFhunter als Litpho...quote:
Soms. Maar dat is dan in ieder geval een bewuste keuze, niet een "hoeveel aandacht kan ik lospeuteren". Vrouwen die weten wat ze willen zijn tof.quote:
Dus Nouk, als je ooit je teennagels gelakt wil hebben...quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stiekem ben ik stikjaloers op zo'n geyle MILFhunter als Litpho...Wat heb je er alleen aan als je midden op je hoogtepunt last van je rug krijgt van ouderdom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik niet![]()
Langere vrouwen met kleinere mannen zijn juist hip, maarja graag of niet hoorquote:
Ik zal het mijn eeuwig vrijgezelle collega vertellen. Type nerd, heeft nog een moeder nodig, je kent het wel. Die is net zo oud als jij.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet single. Op mijn eerbiedwaardige leeftijd heb je toch niets meer te zoeken op de datemarkt.
quote:
*padaboem tsjing*quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus Nouk, als je ooit je teennagels gelakt wil hebben...
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef Litpho het volgende:Vrouwen die weten wat ze willen zijn tof.
Ik heb liever een kleinere vrouwquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Langere vrouwen met kleinere mannen zijn juist hip, maarja graag of niet hoor![]()
Ik mankeer niks.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef Litpho het volgende:
Dus Nouk, als je ooit je teennagels gelakt wil hebben...
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Langere vrouwen met kleinere mannen zijn juist hip, maarja graag of niet hoor![]()
Ik mankeer niks.
boeit me eigenlijk niet zo, eigenlijk lijkt een langere vrouw me ook wel eens leuk/lekker.quote:
Ongeveer 1.70m. Dat is niet zo lang, maarja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
Ik vond de toon van de opmerking alleen nogal hard. Vandaar. Ik val zelf niet op langere vrouwen.
Het was niet hard bedoeld. In feite zeg jij hier hetzelfdequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef El_Matador het volgende:
Hoe lang ben je?
Ik vond de toon van de opmerking alleen nogal hard. Vandaar. Ik val zelf niet op langere vrouwen.
1,68 dusquote:
Nee, dat is inderdaad niet zo lang. Maar er zijn genoeg vrouwen van 1,60.quote:Dat is niet zo lang, maarja.
Voor een dwerg is het gigantischquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ongeveer 1.70m. Dat is niet zo lang, maarja.
he bah! klein maandje terug is hetzelfde gebeurd met het zoontje van collega's van me, ze werken beiden bij ikea. echt brrrquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Een beetje afwisseling kan geen kwaad inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
boeit me eigenlijk niet zo, eigenlijk lijkt een langere vrouw me ook wel eens leuk/lekker.
Whaha, ukkie!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ongeveer 1.70m. Dat is niet zo lang, maarja.
Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar zo teruglezend staat het er nog steeds hard. Ook omdat "klein" zowel letterlijk als figuurlijk klein kan zijn. Dat maakt het voor mij extra hard.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was niet hard bedoeld. In feite zeg jij hier hetzelfde
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
he bah! klein maandje terug is hetzelfde gebeurd met het zoontje van collega's van me, ze werken beiden bij ikea. echt brrr
Figuurlijk ben ik zeker niet klein. Te lief, misschien, maar klein, nee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar zo teruglezend staat het er nog steeds hard. Ook omdat "klein" zowel letterlijk als figuurlijk klein kan zijn. Dat maakt het voor mij extra hard.
Oké..quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef El_Matador het volgende:
Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar zo teruglezend staat het er nog steeds hard. Ook omdat "klein" zowel letterlijk als figuurlijk klein kan zijn. Dat maakt het voor mij extra hard.
Wel te klein voor Nouk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Figuurlijk ben ik zeker niet klein. Te lief, misschien, maar klein, nee.
Ik ben 1.73m. Maar aangezien ik vrij vaak op hakken loop, vind ik ook 1.80 vrij klein voor een man bij mijquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef Sp00k13 het volgende:
maar hoe lang is nouk dan ? langer dan 1.80?
Dat zegt ze nuquote:
Hoiquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben 1.73m. Maar aangezien ik vrij vaak op hakken loop, vind ik ook 1.80 vrij klein voor een man bij mij
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
he bah! klein maandje terug is hetzelfde gebeurd met het zoontje van collega's van me, ze werken beiden bij ikea. echt brrr
kan ik me wel voorstellen dan als je zonder hakken al even lang bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben 1.73m. Maar aangezien ik vrij vaak op hakken loop, vind ik ook 1.80 vrij klein voor een man bij mij
Dan ben je dus niet lang.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goeie instellingquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef ThE_ED het volgende:
Grappen over mezelf kan ik echt heel goed zelf maken.
Ik ben misschien wel een kleine nerd maar ook wel een toffe gast. En denk je "nou ik hoef niet met zo'n kleine nerd" nou dan lekker niet toch. Ik heb wel iets beters te doen dan me daar écht druk om te maken.
ha ha zelf op de PPquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En bescheiden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben ....een toffe gast.
Terechtquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben misschien wel een kleine nerd maar ook wel een toffe gast. En denk je "nou ik hoef niet met zo'n kleine nerd" nou dan lekker niet toch. Ik heb wel iets beters te doen dan me daar écht druk om te maken.
5 cm langer dan de gemiddelde NLse vrouwquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef El_Matador het volgende:
Dan ben je dus niet lang.
Maar op hakken ben je nog steeds kleiner dan een man van 1,80, of draag jij serieus hakken van 9 cm (herenschoenen zijn ook zo 2 cm dik)?
En dat wordt door de échte hakkenfanaten geen hakken genoemdquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ha ha zelf op de PPmaar dat had vast met de rest van de outfit te maken
Niks mis met gezond zelfvertrouwen. Zeker als je je grootspraak vervolgens ook nog waar kan makenquote:
De gemiddelde NLse vrouw is 1,68???quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Terecht![]()
[..]
5 cm langer dan de gemiddelde NLse vrouw![]()
Ik weet niet, maar tot nu toe steek ik bij mannen die zeggen dat ze 1.80m zijn nog steeds boven ze uit, terwijl ik echt geen hakken van 9cm draag
Slaap lekker Tijnquote:
Jazeker wel.. En de man is geloof ik rond de 1.80mquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef El_Matador het volgende:
De gemiddelde NLse vrouw is 1,68???![]()
Echt niet. Eerder iets van 1,75. De gemiddelde NLse man iets van 1,84.
Misschien wordt het tijd voor een ander kapsel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet niet, maar tot nu toe steek ik bij mannen die zeggen dat ze 1.80m zijn nog steeds boven ze uit, terwijl ik echt geen hakken van 9cm draag
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Slaap lekker Tijn
ik ga ook me bedje maar eens opzoeken, fijne avond nog
1,82. Nog wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef El_Matador het volgende:
De gemiddelde NLse man iets van 1,84.
Die nagellak!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een ander kapsel?
Dank je! gaat vast lukkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een beetje lekker slaapt.
Maar je zag er uit als een kado met strik en alquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat wordt door de échte hakkenfanaten geen hakken genoemd
haha,quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met gezond zelfvertrouwen. Zeker als je je grootspraak vervolgens ook nog waar kan maken.
Check!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:
Niks mis met gezond zelfvertrouwen. Zeker als je je grootspraak vervolgens ook nog waar kan maken.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maar je zag er uit als een kado met strik en al
Slaapzachtquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Slaap lekker Tijn
Jij hebt hakken van 7cmquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het verschilt heeeel erg per regio. In Friesland zijn de mannen en vrouwen allemaal lang.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker wel.. En de man is geloof ik rond de 1.80m
truste tijn en carooltjequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Slaap lekker Tijn
Tussen de 5 en 7 cm jaquote:
heb ik in frankrijk ook bij mijn familie daar ben ik een reus met mijn 1.73quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het verschilt heeeel erg per regio. In Friesland zijn de mannen en vrouwen allemaal lang.
Hier in Duitsland, net over de grens, merk ik het verschil al. Hier ben ik iets langer dan gemiddeld, terwijl ik in NL kleiner dan gemiddeld ben.
Impressivequote:
gaat wel ver om zelf daar wat achter te zoekenquote:
Het is wel singles, hier weet je het nooit!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gaat wel ver om zelf daar wat achter te zoeken
Maar het ziet er wel verdomd gaaf uit hèquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef kingmob het volgende:
Impressiveop dat soort momenten ben ik blij dat ik geen vrouw ben
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengtequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
http://uuprod.zappwerk.nl(...)iversiteit/index.cfm
Ja precies, en met een kleinere man ligt ook niet gelijk je be zo vol, om maar iets te noemenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
Ik heb iig geen probleem met langere vrouwenHet is in het begin ff vreemd en mss lastig met sommige standjes ... maar voor de rest
Er zijn ook zat mannen die op hakken lopen hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef kingmob het volgende:
Ik heb nog nooit een langere vriendin gehad, maar te klein is ook maar lastig. Als je alleen maar fatsoenlijk wil zoenen moet je ze al optillenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
Ik heb iig geen probleem met langere vrouwenHet is in het begin ff vreemd en mss lastig met sommige standjes ... maar voor de rest
checkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het ziet er wel verdomd gaaf uit hè
Smoking I'm surequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, op hun 21e. Dat is niet echt het gemiddelde over heel Nederland, wel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef El_Matador het volgende:
Geeft weer iets anders. NLse man 1,84 en vrouw 170 volgens de langste van de onderzoeken.
Yup.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde juist Wiki niet gebruikenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef El_Matador het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengte
Geeft weer iets anders. NLse man 1,84 en vrouw 170 volgens de langste van de onderzoeken.
De meeste Nederlandse vrouwen dragen dan dus gewoon hakken van 5 cm
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef kingmob het volgende:
Ik heb nog nooit een langere vriendin gehad, maar te klein is ook maar lastig. Als je alleen maar fatsoenlijk wil zoenen moet je ze al optillen
Ik ben 1m96 en heb ooit een vriendin van 1m50 gehad. Ging allemaal prima hoor. Het is zo makkelijk als je het zelf maakt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef kingmob het volgende:
Ik heb nog nooit een langere vriendin gehad, maar te klein is ook maar lastig. Als je alleen maar fatsoenlijk wil zoenen moet je ze al optillen
Volgens mij was Healfbeard met een onderzoek bezig op dat gebied?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde juist Wiki niet gebruikenMaar goed, 1.68m is wat me tijdens statistiek is geleerd, dus dat zit in mijn hoofd
En 1.69,6 is afgerond 1.70 inderdaad
Ik omring me niet dagelijks met hordes bejaarden. Vaker met 21jarigen dan met 61jarigen eerlijkgezegd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, op hun 21e. Dat is niet echt het gemiddelde over heel Nederland, wel?.
Wat ik heb begrepen is dat het in de laatste decennia extreem hard is gestegen. Afgelopen 2 jaar ofzo is pas voor het eerst dat de gemiddelde lengte NIET is gestegen. Jongeren zijn dus significant groter dan ouderen, daarmee is leeftijd een belangerijk onderscheid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde juist Wiki niet gebruikenMaar goed, 1.68m is wat me tijdens statistiek is geleerd, dus dat zit in mijn hoofd
Ja, maar in een heel andere, niet te vergelijken, leeftijdscategoriequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Volgens mij was Healfbeard met een onderzoek bezig op dat gebied?
Huiliequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
JA LATEN WE ALLEMAAL OVER GEMIDDELDE LENGTES GAAN PRATEN JA, LATEN WE OOK NOG ONZE LULLEN VERGELIJKEN!
Geez weer zeg!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
JA LATEN WE ALLEMAAL OVER GEMIDDELDE LENGTES GAAN PRATEN JA, LATEN WE OOK NOG ONZE LULLEN VERGELIJKEN!
Geez weer zeg!
Statistisch gezien heeft 1 op de 6 mensen 5 anderen om zich heen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waren je argumenten weer eens op?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik omring me niet dagelijks met hordes bejaarden. Vaker met 21jarigen dan met 61jarigen eerlijkgezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |