Das best hard. Keihard zelfs.quote:
Daar gaat het goede voorbeeldquote:
Ik ben dan ook niet singlequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef El_Matador het volgende:
*checkt fobo*
Ok, jij bent wel heeeeeeel oud.![]()
Stiekem ben ik stikjaloers op zo'n geyle MILFhunter als Litpho...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Soms. Maar dat is dan in ieder geval een bewuste keuze, niet een "hoeveel aandacht kan ik lospeuteren". Vrouwen die weten wat ze willen zijn tof.quote:
Dus Nouk, als je ooit je teennagels gelakt wil hebben...quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stiekem ben ik stikjaloers op zo'n geyle MILFhunter als Litpho...Wat heb je er alleen aan als je midden op je hoogtepunt last van je rug krijgt van ouderdom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik niet![]()
Langere vrouwen met kleinere mannen zijn juist hip, maarja graag of niet hoorquote:
Ik zal het mijn eeuwig vrijgezelle collega vertellen. Type nerd, heeft nog een moeder nodig, je kent het wel. Die is net zo oud als jij.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet single. Op mijn eerbiedwaardige leeftijd heb je toch niets meer te zoeken op de datemarkt.
quote:
*padaboem tsjing*quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus Nouk, als je ooit je teennagels gelakt wil hebben...
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef Litpho het volgende:Vrouwen die weten wat ze willen zijn tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik heb liever een kleinere vrouwquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Langere vrouwen met kleinere mannen zijn juist hip, maarja graag of niet hoor![]()
Ik mankeer niks.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef Litpho het volgende:
Dus Nouk, als je ooit je teennagels gelakt wil hebben...
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Langere vrouwen met kleinere mannen zijn juist hip, maarja graag of niet hoor![]()
Ik mankeer niks.
boeit me eigenlijk niet zo, eigenlijk lijkt een langere vrouw me ook wel eens leuk/lekker.quote:
Ongeveer 1.70m. Dat is niet zo lang, maarja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?
Ik vond de toon van de opmerking alleen nogal hard. Vandaar. Ik val zelf niet op langere vrouwen.
Het was niet hard bedoeld. In feite zeg jij hier hetzelfdequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef El_Matador het volgende:
Hoe lang ben je?
Ik vond de toon van de opmerking alleen nogal hard. Vandaar. Ik val zelf niet op langere vrouwen.
1,68 dusquote:
Nee, dat is inderdaad niet zo lang. Maar er zijn genoeg vrouwen van 1,60.quote:Dat is niet zo lang, maarja.
Voor een dwerg is het gigantischquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ongeveer 1.70m. Dat is niet zo lang, maarja.
he bah! klein maandje terug is hetzelfde gebeurd met het zoontje van collega's van me, ze werken beiden bij ikea. echt brrrquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
had me zusje aan de telefoon... is een buurjongetje van haar verdronken![]()
http://www.ad.nl/utrecht/(...)Haarrijnse_Plas.html
brrr kippenvel we gaan daar altijd met de kids zwemmen
Een beetje afwisseling kan geen kwaad inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
boeit me eigenlijk niet zo, eigenlijk lijkt een langere vrouw me ook wel eens leuk/lekker.
Whaha, ukkie!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ongeveer 1.70m. Dat is niet zo lang, maarja.
Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar zo teruglezend staat het er nog steeds hard. Ook omdat "klein" zowel letterlijk als figuurlijk klein kan zijn. Dat maakt het voor mij extra hard.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was niet hard bedoeld. In feite zeg jij hier hetzelfde
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
he bah! klein maandje terug is hetzelfde gebeurd met het zoontje van collega's van me, ze werken beiden bij ikea. echt brrr
Figuurlijk ben ik zeker niet klein. Te lief, misschien, maar klein, nee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar zo teruglezend staat het er nog steeds hard. Ook omdat "klein" zowel letterlijk als figuurlijk klein kan zijn. Dat maakt het voor mij extra hard.
Oké..quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef El_Matador het volgende:
Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar zo teruglezend staat het er nog steeds hard. Ook omdat "klein" zowel letterlijk als figuurlijk klein kan zijn. Dat maakt het voor mij extra hard.
Wel te klein voor Nouk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Figuurlijk ben ik zeker niet klein. Te lief, misschien, maar klein, nee.
Ik ben 1.73m. Maar aangezien ik vrij vaak op hakken loop, vind ik ook 1.80 vrij klein voor een man bij mijquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef Sp00k13 het volgende:
maar hoe lang is nouk dan ? langer dan 1.80?
Dat zegt ze nuquote:
Hoiquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben 1.73m. Maar aangezien ik vrij vaak op hakken loop, vind ik ook 1.80 vrij klein voor een man bij mij
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
he bah! klein maandje terug is hetzelfde gebeurd met het zoontje van collega's van me, ze werken beiden bij ikea. echt brrr
kan ik me wel voorstellen dan als je zonder hakken al even lang bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben 1.73m. Maar aangezien ik vrij vaak op hakken loop, vind ik ook 1.80 vrij klein voor een man bij mij
Dan ben je dus niet lang.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goeie instellingquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef ThE_ED het volgende:
Grappen over mezelf kan ik echt heel goed zelf maken.
Ik ben misschien wel een kleine nerd maar ook wel een toffe gast. En denk je "nou ik hoef niet met zo'n kleine nerd" nou dan lekker niet toch. Ik heb wel iets beters te doen dan me daar écht druk om te maken.
ha ha zelf op de PPquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En bescheiden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben ....een toffe gast.
Terechtquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben misschien wel een kleine nerd maar ook wel een toffe gast. En denk je "nou ik hoef niet met zo'n kleine nerd" nou dan lekker niet toch. Ik heb wel iets beters te doen dan me daar écht druk om te maken.
5 cm langer dan de gemiddelde NLse vrouwquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef El_Matador het volgende:
Dan ben je dus niet lang.
Maar op hakken ben je nog steeds kleiner dan een man van 1,80, of draag jij serieus hakken van 9 cm (herenschoenen zijn ook zo 2 cm dik)?
En dat wordt door de échte hakkenfanaten geen hakken genoemdquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ha ha zelf op de PPmaar dat had vast met de rest van de outfit te maken
Niks mis met gezond zelfvertrouwen. Zeker als je je grootspraak vervolgens ook nog waar kan makenquote:
De gemiddelde NLse vrouw is 1,68???quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Terecht![]()
[..]
5 cm langer dan de gemiddelde NLse vrouw![]()
Ik weet niet, maar tot nu toe steek ik bij mannen die zeggen dat ze 1.80m zijn nog steeds boven ze uit, terwijl ik echt geen hakken van 9cm draag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |