Dat lijkt mij ook en je laat een kind van 5 niet alleen spelen bij het water.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is er nooit. Maar een jochie van 5 mag toch wel zwembandjes om lijkt me.
Een vrouw date nu eenmaal makkelijker. Die hoeft maar een beetje zwoel te kijken en een rokje aan te trekken en er staan 30 kwijlende mannen omheen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of het een man of een vrouw is ?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw date nu eenmaal makkelijker. Die hoeft maar een beetje zwoel te kijken en een rokje aan te trekken en er staan 30 kwijlende mannen omheen.
Een man moet nou eenmaal iets meer moeite doen.
Het is onmogelijk om je kind constant in de gaten te houden en ja ze dwalen wel eens wegquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook en je laat een kind van 5 niet alleen spelen bij het water.
Haha, niet dat ik weet. Maar hier is geen water in de buurt. In Keulen wel, das wel een leuke stad. Maar weet niet of de vrouwen daar beter zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Duitse vrouwen toevallig op een boot
De meeste vrouwen die ik ken hebben daarentegen niet meer zo de neiging om genoegen te nemen met elke willekeurige aandacht, en daten dus over het algemeen maar één man tegelijk. Dat vertelden ze mij in ieder geval altijdquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouw date nu eenmaal makkelijker. Die hoeft maar een beetje zwoel te kijken en een rokje aan te trekken en er staan 30 kwijlende mannen omheen.
Een man moet nou eenmaal iets meer moeite doen.
Dat weet ik. Mijn broertje is ook bijna verdronken in bad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om je kind constant in de gaten te houden en ja ze dwalen wel eens weg
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:11 schreef Litpho het volgende:
De meeste vrouwen die ik ken hebben daarentegen niet meer zo de neiging om genoegen te nemen met elke willekeurige aandacht, en daten dus over het algemeen maar één man tegelijk. Dat vertelden ze mij in ieder geval altijd.
Ja, dat is natuurlijk zo, ze moeten meer kiezen, maar ze hebben in ieder geval makkelijker de keuze.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die ik ken hebben daarentegen niet meer zo de neiging om genoegen te nemen met elke willekeurige aandacht, en daten dus over het algemeen maar één man tegelijk. Dat vertelden ze mij in ieder geval altijd.
Er heeft iemand al dibs op mn weekenden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa gaat goed hoor![]()
wanneer gaan we weer xtje stappen in eindhoven
Iemand van hier?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Er heeft iemand al dibs op mn weekenden.Vraag me af of ik nog wel mag posten hier.
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Er heeft iemand al dibs op mn weekenden.Vraag me af of ik nog wel mag posten hier.
![]()
Wie? Duim?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
Scherpquote:
Het hangt er natuurlijk wel van af of je vrouwen of meisjes date inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef El_Matador het volgende:
En dat ze maar 1 man tegelijk daten...![]()
Hoe ouder hoe sletteriger.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk wel van af of je vrouwen of meisjes date inderdaad.
Jij bent te klein voor mijquote:
*checkt fobo*quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk wel van af of je vrouwen of meisjes date inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hoiquote:
Begin jij nu ook alquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Ok, jij bent wel heeeeeeel oud.
Bijna antiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeg ik, bijna....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |