Whaha, ukkie!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ongeveer 1.70m. Dat is niet zo lang, maarja.
Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar zo teruglezend staat het er nog steeds hard. Ook omdat "klein" zowel letterlijk als figuurlijk klein kan zijn. Dat maakt het voor mij extra hard.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was niet hard bedoeld. In feite zeg jij hier hetzelfde
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
he bah! klein maandje terug is hetzelfde gebeurd met het zoontje van collega's van me, ze werken beiden bij ikea. echt brrr
Figuurlijk ben ik zeker niet klein. Te lief, misschien, maar klein, nee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar zo teruglezend staat het er nog steeds hard. Ook omdat "klein" zowel letterlijk als figuurlijk klein kan zijn. Dat maakt het voor mij extra hard.
Oké..quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef El_Matador het volgende:
Nee, ik snap dat je het niet zo bedoelde, maar zo teruglezend staat het er nog steeds hard. Ook omdat "klein" zowel letterlijk als figuurlijk klein kan zijn. Dat maakt het voor mij extra hard.
Wel te klein voor Nouk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Figuurlijk ben ik zeker niet klein. Te lief, misschien, maar klein, nee.
Ik ben 1.73m. Maar aangezien ik vrij vaak op hakken loop, vind ik ook 1.80 vrij klein voor een man bij mijquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef Sp00k13 het volgende:
maar hoe lang is nouk dan ? langer dan 1.80?
Dat zegt ze nuquote:
Hoiquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben 1.73m. Maar aangezien ik vrij vaak op hakken loop, vind ik ook 1.80 vrij klein voor een man bij mij
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
he bah! klein maandje terug is hetzelfde gebeurd met het zoontje van collega's van me, ze werken beiden bij ikea. echt brrr
kan ik me wel voorstellen dan als je zonder hakken al even lang bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben 1.73m. Maar aangezien ik vrij vaak op hakken loop, vind ik ook 1.80 vrij klein voor een man bij mij
Dan ben je dus niet lang.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goeie instellingquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef ThE_ED het volgende:
Grappen over mezelf kan ik echt heel goed zelf maken.
Ik ben misschien wel een kleine nerd maar ook wel een toffe gast. En denk je "nou ik hoef niet met zo'n kleine nerd" nou dan lekker niet toch. Ik heb wel iets beters te doen dan me daar écht druk om te maken.
ha ha zelf op de PPquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En bescheiden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben ....een toffe gast.
Terechtquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben misschien wel een kleine nerd maar ook wel een toffe gast. En denk je "nou ik hoef niet met zo'n kleine nerd" nou dan lekker niet toch. Ik heb wel iets beters te doen dan me daar écht druk om te maken.
5 cm langer dan de gemiddelde NLse vrouwquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef El_Matador het volgende:
Dan ben je dus niet lang.
Maar op hakken ben je nog steeds kleiner dan een man van 1,80, of draag jij serieus hakken van 9 cm (herenschoenen zijn ook zo 2 cm dik)?
En dat wordt door de échte hakkenfanaten geen hakken genoemdquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ha ha zelf op de PPmaar dat had vast met de rest van de outfit te maken
Niks mis met gezond zelfvertrouwen. Zeker als je je grootspraak vervolgens ook nog waar kan makenquote:
De gemiddelde NLse vrouw is 1,68???quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Terecht![]()
[..]
5 cm langer dan de gemiddelde NLse vrouw![]()
Ik weet niet, maar tot nu toe steek ik bij mannen die zeggen dat ze 1.80m zijn nog steeds boven ze uit, terwijl ik echt geen hakken van 9cm draag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |