Slaap lekker Tijnquote:
Jazeker wel.. En de man is geloof ik rond de 1.80mquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef El_Matador het volgende:
De gemiddelde NLse vrouw is 1,68???![]()
Echt niet. Eerder iets van 1,75. De gemiddelde NLse man iets van 1,84.
Misschien wordt het tijd voor een ander kapsel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet niet, maar tot nu toe steek ik bij mannen die zeggen dat ze 1.80m zijn nog steeds boven ze uit, terwijl ik echt geen hakken van 9cm draag
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Slaap lekker Tijn
ik ga ook me bedje maar eens opzoeken, fijne avond nog
1,82. Nog wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef El_Matador het volgende:
De gemiddelde NLse man iets van 1,84.
Die nagellak!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een ander kapsel?
Dank je! gaat vast lukkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een beetje lekker slaapt.
Maar je zag er uit als een kado met strik en alquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat wordt door de échte hakkenfanaten geen hakken genoemd
haha,quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met gezond zelfvertrouwen. Zeker als je je grootspraak vervolgens ook nog waar kan maken.
Check!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef Litpho het volgende:
Niks mis met gezond zelfvertrouwen. Zeker als je je grootspraak vervolgens ook nog waar kan maken.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maar je zag er uit als een kado met strik en al
Slaapzachtquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Slaap lekker Tijn
Jij hebt hakken van 7cmquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben 1.73m. Maar aangezien ik vrij vaak op hakken loop, vind ik ook 1.80 vrij klein voor een man bij mij
Het verschilt heeeel erg per regio. In Friesland zijn de mannen en vrouwen allemaal lang.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker wel.. En de man is geloof ik rond de 1.80m
truste tijn en carooltjequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Slaap lekker Tijn
Tussen de 5 en 7 cm jaquote:
heb ik in frankrijk ook bij mijn familie daar ben ik een reus met mijn 1.73quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het verschilt heeeel erg per regio. In Friesland zijn de mannen en vrouwen allemaal lang.
Hier in Duitsland, net over de grens, merk ik het verschil al. Hier ben ik iets langer dan gemiddeld, terwijl ik in NL kleiner dan gemiddeld ben.
Impressivequote:
gaat wel ver om zelf daar wat achter te zoekenquote:
Het is wel singles, hier weet je het nooit!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gaat wel ver om zelf daar wat achter te zoeken
Maar het ziet er wel verdomd gaaf uit hèquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef kingmob het volgende:
Impressiveop dat soort momenten ben ik blij dat ik geen vrouw ben
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengtequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
http://uuprod.zappwerk.nl(...)iversiteit/index.cfm
Ja precies, en met een kleinere man ligt ook niet gelijk je be zo vol, om maar iets te noemenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
Ik heb iig geen probleem met langere vrouwenHet is in het begin ff vreemd en mss lastig met sommige standjes ... maar voor de rest
Er zijn ook zat mannen die op hakken lopen hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef kingmob het volgende:
Ik heb nog nooit een langere vriendin gehad, maar te klein is ook maar lastig. Als je alleen maar fatsoenlijk wil zoenen moet je ze al optillenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
Ik heb iig geen probleem met langere vrouwenHet is in het begin ff vreemd en mss lastig met sommige standjes ... maar voor de rest
checkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het ziet er wel verdomd gaaf uit hè
Smoking I'm surequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, op hun 21e. Dat is niet echt het gemiddelde over heel Nederland, wel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef El_Matador het volgende:
Geeft weer iets anders. NLse man 1,84 en vrouw 170 volgens de langste van de onderzoeken.
Yup.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde juist Wiki niet gebruikenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef El_Matador het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengte
Geeft weer iets anders. NLse man 1,84 en vrouw 170 volgens de langste van de onderzoeken.
De meeste Nederlandse vrouwen dragen dan dus gewoon hakken van 5 cm
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef kingmob het volgende:
Ik heb nog nooit een langere vriendin gehad, maar te klein is ook maar lastig. Als je alleen maar fatsoenlijk wil zoenen moet je ze al optillen
Ik ben 1m96 en heb ooit een vriendin van 1m50 gehad. Ging allemaal prima hoor. Het is zo makkelijk als je het zelf maakt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef kingmob het volgende:
Ik heb nog nooit een langere vriendin gehad, maar te klein is ook maar lastig. Als je alleen maar fatsoenlijk wil zoenen moet je ze al optillen
Volgens mij was Healfbeard met een onderzoek bezig op dat gebied?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde juist Wiki niet gebruikenMaar goed, 1.68m is wat me tijdens statistiek is geleerd, dus dat zit in mijn hoofd
En 1.69,6 is afgerond 1.70 inderdaad
Ik omring me niet dagelijks met hordes bejaarden. Vaker met 21jarigen dan met 61jarigen eerlijkgezegd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, op hun 21e. Dat is niet echt het gemiddelde over heel Nederland, wel?.
Wat ik heb begrepen is dat het in de laatste decennia extreem hard is gestegen. Afgelopen 2 jaar ofzo is pas voor het eerst dat de gemiddelde lengte NIET is gestegen. Jongeren zijn dus significant groter dan ouderen, daarmee is leeftijd een belangerijk onderscheid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde juist Wiki niet gebruikenMaar goed, 1.68m is wat me tijdens statistiek is geleerd, dus dat zit in mijn hoofd
Ja, maar in een heel andere, niet te vergelijken, leeftijdscategoriequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Volgens mij was Healfbeard met een onderzoek bezig op dat gebied?
Huiliequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
JA LATEN WE ALLEMAAL OVER GEMIDDELDE LENGTES GAAN PRATEN JA, LATEN WE OOK NOG ONZE LULLEN VERGELIJKEN!
Geez weer zeg!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
JA LATEN WE ALLEMAAL OVER GEMIDDELDE LENGTES GAAN PRATEN JA, LATEN WE OOK NOG ONZE LULLEN VERGELIJKEN!
Geez weer zeg!
Statistisch gezien heeft 1 op de 6 mensen 5 anderen om zich heen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waren je argumenten weer eens op?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik omring me niet dagelijks met hordes bejaarden. Vaker met 21jarigen dan met 61jarigen eerlijkgezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |