http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengtequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
http://uuprod.zappwerk.nl(...)iversiteit/index.cfm
Ja precies, en met een kleinere man ligt ook niet gelijk je be zo vol, om maar iets te noemenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
Ik heb iig geen probleem met langere vrouwenHet is in het begin ff vreemd en mss lastig met sommige standjes ... maar voor de rest
Er zijn ook zat mannen die op hakken lopen hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef kingmob het volgende:
Impressiveop dat soort momenten ben ik blij dat ik geen vrouw ben
Ik heb nog nooit een langere vriendin gehad, maar te klein is ook maar lastig. Als je alleen maar fatsoenlijk wil zoenen moet je ze al optillenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
Ik heb iig geen probleem met langere vrouwenHet is in het begin ff vreemd en mss lastig met sommige standjes ... maar voor de rest
checkquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het ziet er wel verdomd gaaf uit hè
Smoking I'm surequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Impressiveop dat soort momenten ben ik blij dat ik geen vrouw ben
Ja, op hun 21e. Dat is niet echt het gemiddelde over heel Nederland, wel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef El_Matador het volgende:
Geeft weer iets anders. NLse man 1,84 en vrouw 170 volgens de langste van de onderzoeken.
Yup.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde juist Wiki niet gebruikenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef El_Matador het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengte
Geeft weer iets anders. NLse man 1,84 en vrouw 170 volgens de langste van de onderzoeken.
De meeste Nederlandse vrouwen dragen dan dus gewoon hakken van 5 cm
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef kingmob het volgende:
Ik heb nog nooit een langere vriendin gehad, maar te klein is ook maar lastig. Als je alleen maar fatsoenlijk wil zoenen moet je ze al optillen
Ik ben 1m96 en heb ooit een vriendin van 1m50 gehad. Ging allemaal prima hoor. Het is zo makkelijk als je het zelf maakt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef kingmob het volgende:
Ik heb nog nooit een langere vriendin gehad, maar te klein is ook maar lastig. Als je alleen maar fatsoenlijk wil zoenen moet je ze al optillen
Volgens mij was Healfbeard met een onderzoek bezig op dat gebied?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde juist Wiki niet gebruikenMaar goed, 1.68m is wat me tijdens statistiek is geleerd, dus dat zit in mijn hoofd
En 1.69,6 is afgerond 1.70 inderdaad
Ik omring me niet dagelijks met hordes bejaarden. Vaker met 21jarigen dan met 61jarigen eerlijkgezegd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, op hun 21e. Dat is niet echt het gemiddelde over heel Nederland, wel?.
Wat ik heb begrepen is dat het in de laatste decennia extreem hard is gestegen. Afgelopen 2 jaar ofzo is pas voor het eerst dat de gemiddelde lengte NIET is gestegen. Jongeren zijn dus significant groter dan ouderen, daarmee is leeftijd een belangerijk onderscheid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde juist Wiki niet gebruikenMaar goed, 1.68m is wat me tijdens statistiek is geleerd, dus dat zit in mijn hoofd
Ja, maar in een heel andere, niet te vergelijken, leeftijdscategoriequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Volgens mij was Healfbeard met een onderzoek bezig op dat gebied?
Huiliequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
JA LATEN WE ALLEMAAL OVER GEMIDDELDE LENGTES GAAN PRATEN JA, LATEN WE OOK NOG ONZE LULLEN VERGELIJKEN!
Geez weer zeg!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
JA LATEN WE ALLEMAAL OVER GEMIDDELDE LENGTES GAAN PRATEN JA, LATEN WE OOK NOG ONZE LULLEN VERGELIJKEN!
Geez weer zeg!
Statistisch gezien heeft 1 op de 6 mensen 5 anderen om zich heen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waren je argumenten weer eens op?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik omring me niet dagelijks met hordes bejaarden. Vaker met 21jarigen dan met 61jarigen eerlijkgezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |