Gedraag je eens johquote:
haha, "klaar"..quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Beetje laat Tijn, ik ben nu al klaar
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
haha, "klaar"..
niet echt een goeie he...
*zoekt dorpje op de kaart* Dus we moeten nog even duimenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Morgen hoop ik. Vrijdag weer een gesprek ergens. En ja
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Beetje laat Tijn, ik ben nu al klaar
tis het weer weerquote:
Wat heb ik in de middag dan gedaan ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
nee eigenlijk heb ik het niet zo warm, in de middag had ik t wel
Jaaa en dan krijg ik straks weer de schuld dat het hier over sex gaatquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
tis het weer weeren jij en de douche en en ...... ok ok ik heb een dirty mind
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
tis het weer weeren jij en de douche en en ...... ok ok ik heb een dirty mind
quote:
Dat is normaal hierquote:
ja jij gaat toch douchenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa en dan krijg ik straks weer de schuld dat het hier over sex gaat
wuhahahaquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als je dat al een dirty mind noemt hebben ze voor die van mijn nog geen naam
Hahahaquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het is Darwinjaar!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Sinds wanneer is douchen geil?? dat heeft toch niks met sex te makenquote:
Dat slap lullen is wat minder in de praktijk brengen jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Elke avond tegenwoordigquote:
Oprechte typo Lubbyquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is Darwinjaar!
Dat verklaard hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is Darwinjaar!
Ga jij nou ook al beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Spook heeft 13 jaar op korfbal gezeten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is douchen geil?? dat heeft toch niks met sex te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |