Ik sta er open voor klinkt zo cliche en gay, maar goed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
In hoeverre denken jullie klaar te zijn voor een Relatie ?
Niet denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
pfff box geen zwakke stelling : Als ik nu niet klaar ben voor een relatie word ik het nooit meer dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
Nee, dat was schaamluis.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pff das een moeilijke... relaties zijn eng
hmm is wel ee uiteindelijk doel natuurlijk maar wil nu wel zeker zijn dus moet niet te impulsief erin springen en wat rustiger aan doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
quote:
Waaaaaattttttttquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef getl0st het volgende:
Dit is mijn laatste post. Ik mag hier niet meer komen van Lub_ya.
Doei
Ikzelf dacht redelijk klaar te zijn voor een relatie maar ik merk nu gewoon dat het wel tegenvalt...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
nee nee die jeukte alleen maarquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
It's the name.
*mompelt iets van onder de plak enzo*
Mee eens, ik zou niet weten hoe ik daar mee om zou moeten gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee nee die jeukte alleen maar![]()
nee serieus relaties zijn eng
Vind ik ook weer zo'n laffe, dus eerst kunnen beesten op vakantie gaat voor ookal kom je nu iemand die leuk is tegen ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta er open voor klinkt zo cliche en gay, maar goed.
Nu even niet. Eerst op vakantie.
we hebben het niet gelijk over samenwonen trouwen (en nog meer kinderen) gewoon vriendje vriendinnetje gebeuren of een scharrel is al een vorm van relatiequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee nee die jeukte alleen maar![]()
nee serieus relaties zijn eng
Mannen blijven jagersquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind ik ook weer zo'n laffe, dus eerst kunnen beesten op vakantie gaat voor ookal kom je nu iemand die leuk is tegen ?
Zelfs dat zou ik al eng vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
we hebben het niet gelijk over samenwonen trouwen (en nog meer kinderen) gewoon vriendje vriendinnetje gebeuren of een scharrel is al een vorm van relatie
Hoeft niet per se, maar ik ben er wel klaar voor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
weet niet hoelang je al vrijgezel bent? maar weet van mezelf dat ik het al een flinke tijd ben en het zal niet makkelijk zijn daarom moet je ook niet bij de eerste de beste tegenslag opgeven een beetje geduld geven komt het vast goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ikzelf dacht redelijk klaar te zijn voor een relatie maar ik merk nu gewoon dat het wel tegenvalt...
Ik ga niet vreemd, daar ben ik heel eerlijk in.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind ik ook weer zo'n laffe, dus eerst kunnen beesten op vakantie gaat voor ookal kom je nu iemand die leuk is tegen ?
ja maar een scharrel is makkelijk daar weet je van dat het niet serieus gaat worden, dus ik kan daar beter mee omgaan..... ik weet van mezelf als iemand serieus intresse toont en zn best doet dat ik me meestal terug trek... en vervolgens verliest een man zn intresse...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
we hebben het niet gelijk over samenwonen trouwen (en nog meer kinderen) gewoon vriendje vriendinnetje gebeuren of een scharrel is al een vorm van relatie
Zo veel stelt het nou ook weer niet voor, dat het met een hoofdletter moet..quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
Gaat vanzelf. Je al zorgen gaan maken hoe je in een relatie staat, is in ieder geval NIET de juiste instelling.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ik al eng vinden.Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat moet aanpakken.
en als hij dan zijn intresse niet verliest?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar een scharrel is makkelijk daar weet je van dat het niet serieus gaat worden, dus ik kan daar beter mee omgaan..... ik weet van mezelf als iemand serieus intresse toont en zn best doet dat ik me meestal terug trek... en vervolgens verliest een man zn intresse...
oh nou ja zoiets als met je maatje alleen knuffel zoenen en misschien dan met de tijd neuken zie het gewoon als een maatje + wat extra'squote:Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ik al eng vinden.Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat moet aanpakken.
Conclusies trekkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
Geen idee nog nooit meegemaakt... meestal maak ik het zelf wel zooo bont dat ie vanzelf begint te rennenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:10 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
en als hij dan zijn intresse niet verliest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |