quote:Startpost wordt nog uitgebreid.
Ik denk dat ik hem morgen ga aanschaffen... Heb ik eindelijk een normale bestekla!quote:
Een typsche iBOOD-reactie...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:13 schreef aardappel het volgende:
Mooi horloge @ ibood
Alleen koop ik horloges liever in de winkel
true, mja, ik had ook dit kunnen zeggen:quote:
Geen HD!?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef aardappel het volgende:
[..]
true, mja, ik had ook dit kunnen zeggen:
- Ik heb het al
- Ik heb er al 3
- Ik heb eentje die veel beter is
- Ik heb er eentje die 5 euro goedkoper was
- Dit is geen ps3
- Waaaaar blijft die 70" FULLHD TV?!
Je vergeet de "Hier ga ik lekker een nachtje over slapen"!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef aardappel het volgende:
[..]
true, mja, ik had ook dit kunnen zeggen:
- Ik heb het al
- Ik heb er al 3
- Ik heb eentje die veel beter is
- Ik heb er eentje die 5 euro goedkoper was
- Dit is geen ps3
- Waaaaar blijft die 70" FULLHD TV?!
Voor een tientje had hij inderdaad leuk geweest, maar voor 30 euro? Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
Welke idioot daar 30 euro voor gaat betalen
Gaat wel heel traagquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Sjowhan het volgende:
http://dailymania.mediamarkt.nl/
Tot 23-07-2009 12:00 spullen voor "dumpprijzen".
Nadeel: moet opgehaald worden bij de Mediamarkt Arena in Amsterdam (of kan verzonden in sommige gevallen).
DVD box van Marvel voor 9,99quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:57 schreef Rejected het volgende:
wtf is dat voor een lelijke lasermuis.
Wat ging er vooraf?
Geen idee, heb het pas net aan gezet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:59 schreef dmk het volgende:
zijn er daarvoor dan al echt spectaculaire aanbiedingen geweest of is het net begonnen ?
oh ok toch bedankt voor je antwoord .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen idee, heb het pas net aan gezet.
Of MacBooks voor 300 euro!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Externe harde schijven willen we
Nee echt totaal niet gewoon.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog wat boeiend voorbij gekomen?
20 euro!? keb zo'n ding voor 5 euro bij de blokker zien liggen...quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef aardappel het volgende:
Ik moet zeggen dat deze ook supercool is: http://www.megagadgets.nl/nl/dag-aanbieding-c-177/
[ afbeelding ]
Mja, wanneer gebruik je zo'n ding
De manier om daar achter te komen is ff bellen/mailen/langs gaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:03 schreef Gkhn het volgende:
Wie weet of de spullen aangeboden bij dailymania showmodellen zijn?
Want er staat dat t niet in doos is.
Geen digitale camera of webcam?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Anne het volgende:
Ibood maakt mij arm. De volgende dingen besteld (van nieuw naar oud):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik natuurlijk allang in huisquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geen digitale camera of webcam?![]()
Al die tshirt die langs komen zijn of heel erg kut, of iig kut genoeg om te weten dat je er geen 20 euro of meer voor gaat geven...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef mickeyD het volgende:
wie koopt er nou een T-shirt van patrick swayze?!?
als je met gister dit topic bedoelt: bulk inkoop site (nederlands)quote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Feestkabouter het volgende:
ligt het aan mij of hebben veel van die DAGaanbiedingssites soms dagen achter elkaar hetzelfde in de aanbieding???
gisteren vanwege een ander topic eens gaan kijken, en vandaag zie ik op een aantal sies (waar specifiek wordt genoemd dat het DAGaanbiedingen zijn) weer hetzelfde.
I'm afraid that you're 100% exactly and completely ................ right!!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Rijpie het volgende:
[..]
als je met gister dit topic bedoelt: bulk inkoop site (nederlands)
dat was al vandaag
Idd, ik heb leuke dingen gezien, willen bestellen, maar dat lukt nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hunt zou leuk kunnen zijn. Maar als producten weer supersnel uitverkocht zijn of de site te traag is (ook met de betalingen) dan is het leuke snel weer vanaf.
Verslaafdequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Anne het volgende:
Ibood maakt mij arm. De volgende dingen besteld (van nieuw naar oud):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het merk zegt mij niet zoveelquote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef sander89 het volgende:
Super horloge voor die prijs @ Ibood.
Had er nog eentje nodig.
Denk dat wel mooi vind, maarja je ziet pas als je hem echt om je pols hebt.quote:
Geniaal! Valt dit niet cheap te verkrijgen bij dealextreme oid?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef aardappel het volgende:
Ik vind die bottlelock op dagactie.nl geweldig
[ afbeelding ]
Mooi horloge idd, ben allleen bang dat hij nogal groot is, ik heb vrij dunne polsen.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef sander89 het volgende:
Had er nog eentje nodig.
Ik heb een beetje rondgegoogled, maar het goedkoopste wat ik kon vinden was 22 dollar (15e). Maar die moet dan nog uit de vs geshipt worden. Waarschijnlijk is de aanbieding op dagactie (een van de) beste. Nog wel iets te duur imoquote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Geniaal! Valt dit niet cheap te verkrijgen bij dealextreme oid?
Nuttelooschquote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef aardappel het volgende:
Ik vind die bottlelock op dagactie.nl geweldig
[ afbeelding ]
He die heb ik ook besteld.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef sander89 het volgende:
Had er nog eentje nodig.
Ik heb de voorganger hiervan en ben er erg tevreden over.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:35 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/13449/
Iemand enig idee of het wat is?
Is volgens mij wel aardig. Alleen jammer dat de verzendkosten altijd zo'n groot deel van de prijs zijn bij dit soort aanbiedingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:35 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/13449/
Iemand enig idee of het wat is?
Handig om te weten. En ook handig dat je een mailtje krijgt wanneer het verzonden isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:17 schreef sander89 het volgende:
Tot nu toe had ik altijd de volgende dag het pakketje binnen nadat ik het mailtje had gehad dat verzonden is.
Dus komt wel goed morgen verwacht ik.
http://www.ibood.com/nu/n(...)fzakloze_Stofzuiger/quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
Die stofzuiger op ibood vandaag lijkt me wel wat.. Zo eerst maar eens even zoeken of dat ding normaliter echt 299 kost
99 lees ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nu/n(...)fzakloze_Stofzuiger/
7e reactie! 158 euro dus.
ICquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een ander type.Zie edit van mod.
10 voor half 1 's avonds, dan krijg k de aanbieding op me telefoon binnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:14 schreef Cerbie het volgende:
Te laat voor de ibood van vandaag. Alles ingevuld, ineens een popup: even geduld, er klikten heel veel mensen tegelijk. 10 minuten later pagina overbelast -> refresh -> uitverkocht.
Iedereen gaat ineens om 8 uur 's avonds kijken zeker.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:39 schreef ASSpirine het volgende:
Wow, ipod touch en macbook pro in de aanbieding
1,68 zelfs, thanks voor de tip!!quote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef seventhseagulll het volgende:
En hier is die twee euro. Ook afrekenen met paypal, geen verzendkosten en in twee weken in huis.
Ik heb er eentje besteldquote:Op donderdag 12 november 2009 01:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Ook vandaag een zeer goede aanbieiding!
Hopen dat ze dit niveau van kwaliteit aanhouden de komende dagen
Vrij betrouwbaar, als je niet op de levertijd let, soms kan het langer duren dan de levertijd aangeeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.1dayfly.nl/
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met deze site?
quote:Beste iBOOD’er,
Deze maand wordt het jachtseizoen op de koopjes weer geopend, de iBOOD Hunt staat voor de deur!
Wat kun je verwachten?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Echter tijdens de iBOOD Hunt volgen spectaculaire aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Tijdens de Hunt zie je naast nieuwe aanbiedingen ook oude iBOOD aanbiedingen voorbij komen met een korting die kan oplopen tot wel 90%!
Wanneer is de Hunt?
Zoals gewoonlijk verklappen we niet op welke dag de Hunt losbarst, maar we kunnen je wel aanraden om komend weekend goed uit te slapen! ;-)
We wensen jullie heel veel succes en natuurlijk ook veel plezier met de aankomende iBOOD Hunt!
Team iBOOD
Leuk goed nieuws.. ben benieuwd.quote:
ben ook benieuwd, als er weer een hunt is, wel melden hequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk goed nieuws.. ben benieuwd.
Precies, denk dat het maandag is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:32 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
je moet uitslapen in het weekend......... dus ik denk dat het dan pas NA zondag is.
Ja hoor goede ervaringen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vrij betrouwbaar, als je niet op de levertijd let, soms kan het langer duren dan de levertijd aangeeft.
Ik heb verder geen ervaring met retourzendingen of defecte producten.
Dat denk ik ook, ben beniewd. Liever maandag dan een andere dag trouwens, morgen ben ik vrijquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:36 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Precies, denk dat het maandag is.
En ik amper geldquote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de hunt, maar heb amper tijd natuurlijk.
ook datquote:
Oh jammer, ik dacht anders zie ik een combiquote:
Is er wel iets met de hardware/software gedaan van de servers sinds de laatste hunt?quote:Op maandag 23 november 2009 00:33 schreef synnath het volgende:
Ben moderator op het iBood forum en kan je vertellen dat er nogal VEEL reacties zijn met users die klagen dat ze een hunt willen, haha. De hunt komt er deze week aan, meer kan ik niet verklappen.
Pas als er voldoende aandacht isquote:Op maandag 23 november 2009 13:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik had m ook verwacht vandaagmaarja, dan van de week maar
dat is het toch ook? resten van afgelopen maand/half jaar goedkoper aangeboden?quote:Op maandag 23 november 2009 13:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Pas als er voldoende aandacht is
Overigens vraag ik me af of zo'n hunt niet bedoeld is om oude voorraad kwijt te raken. De restanten van dagelijkse producten.
De hunt zal er deze week zijn, het loont ook om iBood op twitter te volgen, daar zal de hunt ook worden aangekondigd.quote:Op maandag 23 november 2009 13:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Pas als er voldoende aandacht is
Overigens vraag ik me af of zo'n hunt niet bedoeld is om oude voorraad kwijt te raken. De restanten van dagelijkse producten.
Van de servers weet ik het niet, ik neem aan (en hoop) ook van wel. Probleem is dat we normaal het verkeer makkelijk aankunnen, zelfs op drukkere momenten zoals gisternacht, erg veel bezoekers. Maar het probleem zit er meer in dat GIGANTISCH veel mensen constant zitten te F5-en.quote:Op maandag 23 november 2009 01:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Is er wel iets met de hardware/software gedaan van de servers sinds de laatste hunt?
Al snap ik wel dat wat trager is maar het scheen de laatste keer wel erg bagger te zijn.
Zullen we dat maar niet doen aub, zal de severs alleen maar overbelasten. Als je elke minuut of twee refresht zal dat ook wel genoeg zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 13:46 schreef Fastmatti het volgende:
Tipje voor de hunters
http://www.pagereboot.com/?url=http://www.ibood.com/nl/nl/&refresh=15
Elke 15 seconden een reboot
Ik start pas 1 december met werken dus heb ik pas eind december wat geldquote:Op maandag 23 november 2009 13:57 schreef synnath het volgende:
[..]
De hunt zal er deze week zijn, het loont ook om iBood op twitter te volgen, daar zal de hunt ook worden aangekondigd.
Van de servers weet ik het niet, ik neem aan (en hoop) ook van wel. Weet er niet zo heel veel van, ben ook maar een mod op vrijwillige basis.
Wat is de iBOOD Hunt?quote:Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef g0dz0r het volgende:
Wat houdt die hunt eigenlijk in?Moet je bieden ofzo?
Ja, daarom staat er ook bij dat de boos beschadigd kan zijn of al open gemaaktquote:Op maandag 23 november 2009 23:38 schreef Adelante het volgende:
Meestal is het toch oude meuk die ze niet kwijt zijn geraakt voor een paar tientjes voordeliger, toch
Neehoor, dan gaan we hier vrolijk verder.quote:Op maandag 23 november 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
ja
vannacht: IBOOD hunt :? als die er is maken we daar t hunt topic van
Maar dan staat dat er vaak bij volgens mijquote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, daarom staat er ook bij dat de boos beschadigd kan zijn of al open gemaakt
Misschien dus ook wel geretourneerde producten ofzo
Dat staat er inderdaad bij.quote:Op maandag 23 november 2009 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dan staat dat er vaak bij volgens mij
quote:Op maandag 23 november 2009 15:25 schreef synnath het volgende:
[..]
Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
http://www.ibood.com/nl/nl/whats_ibood/type,general/
Haha, morgen die van mij ookquote:Op maandag 23 november 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
Beter komt het nog niet, aangezien mn stufi er nog niet is
Clear internet cache eens.quote:Op maandag 23 november 2009 23:58 schreef Prowl het volgende:
Waarom kan ik ineens niet meer inloggen op ibood?
Das geen klantvriendelijkheidquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:02 schreef synnath het volgende:
[..]
Ben heel hard aan het modereren. Sukkels op het forum.
Het blijft tussen ons hequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Das geen klantvriendelijkheid
Voor 166,- al te koop. 7 euro korting eraf is niets.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wel mooie aanbieding voor de mensen die nog niet aan een 24 inch scherm zitten.
en terechtquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:02 schreef synnath het volgende:
[..]
Ben heel hard aan het modereren. Sukkels op het forum.
zo werkt het op alle foraquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Das geen klantvriendelijkheid
Paar jaar geleden koste mijn 24 Dell bijna duizend.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Voor 166,- al te koop. 7 euro korting eraf is niets.
Haha. Doe dat maarquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en terechtik open dalijk een klb topic over die kut hunt
Ding is trouwens echt spotgoedkoop.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Polen heeft trouwens wel een hunt.
Is op de nacht van 24 naar 25 :p Dan heeft iedereen zijn loon binnen en kunnen veel mensen aankopen doen die ze eigenlijk niet nodig hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:06 schreef synnath het volgende:
[..]
Haha. Doe dat maar. De hunt is in aantocht jongens, dat kan ik wel verklappen. Deze week. Beloofd.
En wie ben jij ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:06 schreef synnath het volgende:
[..]
Haha. Doe dat maar. De hunt is in aantocht jongens, dat kan ik wel verklappen. Deze week. Beloofd.
Iedereen zijn loon binnen? Ik heb dan alleen m'n studiefinanciering hoor. M'n loon krijg ik paar dagen eerder. (Wel parttime baan overigens, ben studentquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is op de nacht van 24 naar 25 :p Dan heeft iedereen zijn loon binnen en kunnen veel mensen aankopen doen die ze eigenlijk niet nodig hebben
ik word telkens uitgelogd bij die sitequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:06 schreef Prowl het volgende:
Ik ben bang dat deze hunt nog erger/trager gaat worden als de vorige
lees dit topic snotneusquote:
Voor het merendeel van Nederland is het normaal dat je rond de 24ste je loon krijgt uitbetaald. Daarom dusquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:08 schreef synnath het volgende:
[..]
Iedereen zijn loon binnen? Ik heb dan alleen m'n studiefinanciering hoor. M'n loon krijg ik paar dagen eerder. (Wel parttime baan overigens, ben student).
Hmmm zou wel een tactische zet zijn dan haha idd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Voor het merendeel van Nederland is het normaal dat je rond de 24ste je loon krijgt uitbetaald. Daarom dus
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:09 schreef synnath het volgende:
[..]
Of je leest het topic door, sukkel.
Waarschijnlijk ligt de server platquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:10 schreef Ludacriss het volgende:
De Poolse hunt gaat nog niet erg snel he?
Yup. We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt de server plat
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef synnath het volgende:
[..]
Heb in vijf minuten twee dingen geconcludeerd:
1. Je hebt moeite met het lezen van van de Nederlandse taal.
2. Je hebt moeite met het schrijven van de Nederlandse taal.
Wat doe je op dit forum?
Wat een aanbieding ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:10 schreef Ludacriss het volgende:
De Poolse hunt gaat nog niet erg snel he?
Precies!quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:32 schreef swarmahoer het volgende:
ik snap de hint al: we moesten het weekend goed uitslapen omdat ze ons een aantal dagen voor niets laat wakker houden
zou je hier eens moeten moddenquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:37 schreef synnath het volgende:
[..]
Precies!
Maar geen zorgen, binnenkort is ie er! En dat is maar goed ook, haha. Tig reacties die ik moet verwijderen (en elke keer page refresh).
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zou je hier eens moeten modden
Begint de hunt straks eindelijk ligt iedereen op één oorquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:32 schreef swarmahoer het volgende:
ik snap de hint al: we moesten het weekend goed uitslapen omdat ze ons een aantal dagen voor niets laat wakker houden
Geen enkel probleem, dan houd de site het tenminste vol.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Begint de hunt straks eindelijk ligt iedereen op één oor
Sterker nog ze hebben nu twee weken lang een dagaanbieding.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:51 schreef Karina het volgende:
Misschien iets voor de OP: bij Wehkamp hebben ze elke dat tussen 12:00 en 13:00 uur de "Lunchbreaker", meestal electronica met flinke korting. En elke dag een daybreaker zie ik nu ook.
Beetje hetzelfde zoals altijdquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:51 schreef Fastmatti het volgende:
Hunt in Polen is trouwens ook allang en breed voorbij.
http://www.ibood.com/pl/pl/product_list/
Hier de producten die verkocht zijn in de hunt.
Zeg dan gewoon welke dag het wordtquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef synnath het volgende:
Het salaris gedoe heeft niets met de dagbepaling te maken.
Nee, en stop dan met rammen op F5.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon welke dag het wordtDe servers gaan toch wel plat.
Ben je net een paar dagen te laatquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel de hunt volgen, ik wil een koffiemachine, misschien komt er wel eentje voorbij.
Koffiemachine voorbij gekomen? Damn, maar er komt er vast wel weer eentje hopelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ben je net een paar dagen te laat
Kan goed zijn dat ie nog een keer zichzelf laat zien tijdens de huntquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Koffiemachine voorbij gekomen? Damn, maar er komt er vast wel weer eentje hopelijk.
durf je te stellen dat de bepaling van de dag geheel willekeurig is dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef synnath het volgende:
Het salaris gedoe heeft niets met de dagbepaling te maken.
Hoe de dag tot stand is gekomen weet ik ook niet precies, maar ik kan je wel vertellen dat deze al een keer is uitgesteld wegens een omstandigheid! En dat er gewoon de dag erop is gekozen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
durf je te stellen dat de bepaling van de dag geheel willekeurig is dan?
of op een andere factor of factoren gebaseerd is?
ik heb natuurlijk geen inzage in hoe bepaalde beslissingen in jullie bedrijf worden genomen, maar tenzij jij helemaal in je eentje de dag mag bepalen kun je volgens mij niet stellen dat zo'n factor (salarisuitbetaling) niet meetelt. natuurlijk zeggen ze tegen jou die op het forum werkt dat de salarisbetaling niet meeweegt, maar stiekum neemt de directeur die de hunt-dag bepaalt die factor echt wel mee.......... denk ik.
maar misschien kun je me ervan overtuigen dat het anders is dan ik denk, doe je best, ik ben erg benieuwd naar je uitleg: hoe wordt de hunt-dag dan bepaald volgens jou (en kom niet met de smoes dat je het niet mag vertellen omdat je dan teveel verklapt, want als er een uitleg is dan kun je die best in grote lijnen vertellen zonder dat we een bedrijfsgeheim horen).
Jep,, heb een site in me favorieten staanquote:
Over 15 minuten weet je hetquote:
Beter worden het geen thuisbezorgd.nl-praktijkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:48 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat om 0:02 de website de volgende melding geeft:
We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
Hebben ze goed uitgemikt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:52 schreef RacerDKB het volgende:
Die monitor is nog uitverkocht ook.
nee dan moet ik zelf weer gaan modden hahahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:45 schreef synnath het volgende:
[..]
Over 15 minuten weet je het. Heb je KLB topic nog niet gezien trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |