quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
iBood is zo sloom
http://www.ibood.com/nl/n(...)ts.php?product=10778
Deze mensen wachten al 2 weken op hun mp3 speler
iBood heeft echt baggerservice. zoals iemand op fok al zei : Het is daar een sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:59 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ken iemand die al drie maand op materiaal wacht, elke week bellen en standaard antwoord krijgen. Nu staat er advocaat op de zaak, aangezien levering niet meer binnen redelijke termijn valt
Tja, vind het ook wel bizar dat als je dat forum leest, mensen blijkbaar een uitstekende service verwachten. Ibood concurreert nu eenmaal op prijs en dan moet je concessies doen aan levertijden en service. Wil je dat niet dan betaal je daar ook voor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
iBood is zo sloom
http://www.ibood.com/nl/n(...)ts.php?product=10778
Deze mensen wachten al 2 weken op hun mp3 speler
Maar ze zetten wel op de site binnen 5 tot 7 dagen thuis. Dan moeten ze dat er ook niet bij zetten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:09 schreef xman het volgende:
Ik denk dat ze restpartijen inkopen en zelf vaak ook moeten wachten op levering vanuit de leverancier.
Ik heb nu 3 keer iets besteld en het duurde langer dan een week voordat ik het binnen had.
of: http://www.jouwaanbieding.nlquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Kijk eens per dag op www.dagaanbieding.net , best een relaxte site...
Haha dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
iBood heeft echt baggerservice. zoals iemand op fok al zei : Het is daar een sociale werkplaats.
Erg relaxed jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Kijk eens per dag op www.dagaanbieding.net , best een relaxte site...
Ja en? Heb jij daar als klant wat mee te maken? Nooit dat ik weer iets op die arrogante baggersite bestel. In december het bravia debacle meegemaakt.quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef FlyHighFly het volgende:
[..]
Haha dat valt wel mee hoorJe moet alleen wel begrijpen dat iBOOD geen geisoleerd bedrijf is. Het is een schakel in een veel groter netwerk, en kan dus ook maar een deel ervan besturen. Zowat alle problemen met levering komen NIET direct door iBOOD. Dat de communicatie daarvan af en toe beter kan, tsja, dat is wat anders
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
Beste iBOOD’ers,
Pak al je slaap die je nog pakken kunt, vannacht om 12 uur barst er namelijk weer een Hunt los!
Allerlei oude en nieuwe iBOOD’s zullen elkaar tijdens de Hunt in een razend tempo afwisselen. Traditie getrouw worden tijdens de Hunt alle iBOOD’s tegen bodemprijzen aangeboden!
Dus zorg dat je erbij bent en geen enkele aanbieding mist!
Namens de hele crew wensen we jullie enorm veel plezier.
Team iBOOD
vorige keer was het erg gezellig met alle fokkers, wie gaan het weer volgen vanavond?
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
vanaf 12 uur vanavond dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |