quote:Startpost wordt nog uitgebreid.
Ik denk dat ik hem morgen ga aanschaffen... Heb ik eindelijk een normale bestekla!quote:
Een typsche iBOOD-reactie...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:13 schreef aardappel het volgende:
Mooi horloge @ ibood
Alleen koop ik horloges liever in de winkel
true, mja, ik had ook dit kunnen zeggen:quote:
Geen HD!?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef aardappel het volgende:
[..]
true, mja, ik had ook dit kunnen zeggen:
- Ik heb het al
- Ik heb er al 3
- Ik heb eentje die veel beter is
- Ik heb er eentje die 5 euro goedkoper was
- Dit is geen ps3
- Waaaaar blijft die 70" FULLHD TV?!
Je vergeet de "Hier ga ik lekker een nachtje over slapen"!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef aardappel het volgende:
[..]
true, mja, ik had ook dit kunnen zeggen:
- Ik heb het al
- Ik heb er al 3
- Ik heb eentje die veel beter is
- Ik heb er eentje die 5 euro goedkoper was
- Dit is geen ps3
- Waaaaar blijft die 70" FULLHD TV?!
Voor een tientje had hij inderdaad leuk geweest, maar voor 30 euro? Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
Welke idioot daar 30 euro voor gaat betalen
Gaat wel heel traagquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Sjowhan het volgende:
http://dailymania.mediamarkt.nl/
Tot 23-07-2009 12:00 spullen voor "dumpprijzen".
Nadeel: moet opgehaald worden bij de Mediamarkt Arena in Amsterdam (of kan verzonden in sommige gevallen).
DVD box van Marvel voor 9,99quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:57 schreef Rejected het volgende:
wtf is dat voor een lelijke lasermuis.
Wat ging er vooraf?
Geen idee, heb het pas net aan gezet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:59 schreef dmk het volgende:
zijn er daarvoor dan al echt spectaculaire aanbiedingen geweest of is het net begonnen ?
oh ok toch bedankt voor je antwoord .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen idee, heb het pas net aan gezet.
Of MacBooks voor 300 euro!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Externe harde schijven willen we
Nee echt totaal niet gewoon.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog wat boeiend voorbij gekomen?
20 euro!? keb zo'n ding voor 5 euro bij de blokker zien liggen...quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef aardappel het volgende:
Ik moet zeggen dat deze ook supercool is: http://www.megagadgets.nl/nl/dag-aanbieding-c-177/
[ afbeelding ]
Mja, wanneer gebruik je zo'n ding
De manier om daar achter te komen is ff bellen/mailen/langs gaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:03 schreef Gkhn het volgende:
Wie weet of de spullen aangeboden bij dailymania showmodellen zijn?
Want er staat dat t niet in doos is.
Geen digitale camera of webcam?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Anne het volgende:
Ibood maakt mij arm. De volgende dingen besteld (van nieuw naar oud):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik natuurlijk allang in huisquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geen digitale camera of webcam?![]()
Al die tshirt die langs komen zijn of heel erg kut, of iig kut genoeg om te weten dat je er geen 20 euro of meer voor gaat geven...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef mickeyD het volgende:
wie koopt er nou een T-shirt van patrick swayze?!?
als je met gister dit topic bedoelt: bulk inkoop site (nederlands)quote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Feestkabouter het volgende:
ligt het aan mij of hebben veel van die DAGaanbiedingssites soms dagen achter elkaar hetzelfde in de aanbieding???
gisteren vanwege een ander topic eens gaan kijken, en vandaag zie ik op een aantal sies (waar specifiek wordt genoemd dat het DAGaanbiedingen zijn) weer hetzelfde.
I'm afraid that you're 100% exactly and completely ................ right!!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Rijpie het volgende:
[..]
als je met gister dit topic bedoelt: bulk inkoop site (nederlands)
dat was al vandaag
Idd, ik heb leuke dingen gezien, willen bestellen, maar dat lukt nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hunt zou leuk kunnen zijn. Maar als producten weer supersnel uitverkocht zijn of de site te traag is (ook met de betalingen) dan is het leuke snel weer vanaf.
Verslaafdequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Anne het volgende:
Ibood maakt mij arm. De volgende dingen besteld (van nieuw naar oud):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het merk zegt mij niet zoveelquote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef sander89 het volgende:
Super horloge voor die prijs @ Ibood.
Had er nog eentje nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |