20 euro!? keb zo'n ding voor 5 euro bij de blokker zien liggen...quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef aardappel het volgende:
Ik moet zeggen dat deze ook supercool is: http://www.megagadgets.nl/nl/dag-aanbieding-c-177/
[ afbeelding ]
Mja, wanneer gebruik je zo'n ding
De manier om daar achter te komen is ff bellen/mailen/langs gaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:03 schreef Gkhn het volgende:
Wie weet of de spullen aangeboden bij dailymania showmodellen zijn?
Want er staat dat t niet in doos is.
Geen digitale camera of webcam?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Anne het volgende:
Ibood maakt mij arm. De volgende dingen besteld (van nieuw naar oud):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik natuurlijk allang in huisquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geen digitale camera of webcam?![]()
Al die tshirt die langs komen zijn of heel erg kut, of iig kut genoeg om te weten dat je er geen 20 euro of meer voor gaat geven...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:00 schreef mickeyD het volgende:
wie koopt er nou een T-shirt van patrick swayze?!?
als je met gister dit topic bedoelt: bulk inkoop site (nederlands)quote:Op woensdag 16 september 2009 15:56 schreef Feestkabouter het volgende:
ligt het aan mij of hebben veel van die DAGaanbiedingssites soms dagen achter elkaar hetzelfde in de aanbieding???
gisteren vanwege een ander topic eens gaan kijken, en vandaag zie ik op een aantal sies (waar specifiek wordt genoemd dat het DAGaanbiedingen zijn) weer hetzelfde.
I'm afraid that you're 100% exactly and completely ................ right!!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Rijpie het volgende:
[..]
als je met gister dit topic bedoelt: bulk inkoop site (nederlands)
dat was al vandaag
Idd, ik heb leuke dingen gezien, willen bestellen, maar dat lukt nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hunt zou leuk kunnen zijn. Maar als producten weer supersnel uitverkocht zijn of de site te traag is (ook met de betalingen) dan is het leuke snel weer vanaf.
Verslaafdequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Anne het volgende:
Ibood maakt mij arm. De volgende dingen besteld (van nieuw naar oud):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het merk zegt mij niet zoveelquote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef sander89 het volgende:
Super horloge voor die prijs @ Ibood.
Had er nog eentje nodig.
Denk dat wel mooi vind, maarja je ziet pas als je hem echt om je pols hebt.quote:
Geniaal! Valt dit niet cheap te verkrijgen bij dealextreme oid?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef aardappel het volgende:
Ik vind die bottlelock op dagactie.nl geweldig
[ afbeelding ]
Mooi horloge idd, ben allleen bang dat hij nogal groot is, ik heb vrij dunne polsen.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef sander89 het volgende:
Had er nog eentje nodig.
Ik heb een beetje rondgegoogled, maar het goedkoopste wat ik kon vinden was 22 dollar (15e). Maar die moet dan nog uit de vs geshipt worden. Waarschijnlijk is de aanbieding op dagactie (een van de) beste. Nog wel iets te duur imoquote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Geniaal! Valt dit niet cheap te verkrijgen bij dealextreme oid?
Nuttelooschquote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef aardappel het volgende:
Ik vind die bottlelock op dagactie.nl geweldig
[ afbeelding ]
He die heb ik ook besteld.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:25 schreef sander89 het volgende:
Had er nog eentje nodig.
Ik heb de voorganger hiervan en ben er erg tevreden over.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:35 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/13449/
Iemand enig idee of het wat is?
Is volgens mij wel aardig. Alleen jammer dat de verzendkosten altijd zo'n groot deel van de prijs zijn bij dit soort aanbiedingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:35 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/13449/
Iemand enig idee of het wat is?
Handig om te weten. En ook handig dat je een mailtje krijgt wanneer het verzonden isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:17 schreef sander89 het volgende:
Tot nu toe had ik altijd de volgende dag het pakketje binnen nadat ik het mailtje had gehad dat verzonden is.
Dus komt wel goed morgen verwacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |