quote:Startpost wordt nog uitgebreid.
Ik denk dat ik hem morgen ga aanschaffen... Heb ik eindelijk een normale bestekla!quote:
Een typsche iBOOD-reactie...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:13 schreef aardappel het volgende:
Mooi horloge @ ibood
Alleen koop ik horloges liever in de winkel
true, mja, ik had ook dit kunnen zeggen:quote:
Geen HD!?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef aardappel het volgende:
[..]
true, mja, ik had ook dit kunnen zeggen:
- Ik heb het al
- Ik heb er al 3
- Ik heb eentje die veel beter is
- Ik heb er eentje die 5 euro goedkoper was
- Dit is geen ps3
- Waaaaar blijft die 70" FULLHD TV?!
Je vergeet de "Hier ga ik lekker een nachtje over slapen"!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef aardappel het volgende:
[..]
true, mja, ik had ook dit kunnen zeggen:
- Ik heb het al
- Ik heb er al 3
- Ik heb eentje die veel beter is
- Ik heb er eentje die 5 euro goedkoper was
- Dit is geen ps3
- Waaaaar blijft die 70" FULLHD TV?!
Voor een tientje had hij inderdaad leuk geweest, maar voor 30 euro? Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef Zapper het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
Welke idioot daar 30 euro voor gaat betalen
Gaat wel heel traagquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:56 schreef Sjowhan het volgende:
http://dailymania.mediamarkt.nl/
Tot 23-07-2009 12:00 spullen voor "dumpprijzen".
Nadeel: moet opgehaald worden bij de Mediamarkt Arena in Amsterdam (of kan verzonden in sommige gevallen).
DVD box van Marvel voor 9,99quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:57 schreef Rejected het volgende:
wtf is dat voor een lelijke lasermuis.
Wat ging er vooraf?
Geen idee, heb het pas net aan gezet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:59 schreef dmk het volgende:
zijn er daarvoor dan al echt spectaculaire aanbiedingen geweest of is het net begonnen ?
oh ok toch bedankt voor je antwoord .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen idee, heb het pas net aan gezet.
Of MacBooks voor 300 euro!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Externe harde schijven willen we
Nee echt totaal niet gewoon.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nog wat boeiend voorbij gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |