quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:09 schreef synnath het volgende:
[..]
Of je leest het topic door, sukkel.
Waarschijnlijk ligt de server platquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:10 schreef Ludacriss het volgende:
De Poolse hunt gaat nog niet erg snel he?
Yup. We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt de server plat
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef synnath het volgende:
[..]
Heb in vijf minuten twee dingen geconcludeerd:
1. Je hebt moeite met het lezen van van de Nederlandse taal.
2. Je hebt moeite met het schrijven van de Nederlandse taal.
Wat doe je op dit forum?
Wat een aanbieding ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:10 schreef Ludacriss het volgende:
De Poolse hunt gaat nog niet erg snel he?
Precies!quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:32 schreef swarmahoer het volgende:
ik snap de hint al: we moesten het weekend goed uitslapen omdat ze ons een aantal dagen voor niets laat wakker houden
zou je hier eens moeten moddenquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:37 schreef synnath het volgende:
[..]
Precies!
Maar geen zorgen, binnenkort is ie er! En dat is maar goed ook, haha. Tig reacties die ik moet verwijderen (en elke keer page refresh).
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zou je hier eens moeten modden
Begint de hunt straks eindelijk ligt iedereen op één oorquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:32 schreef swarmahoer het volgende:
ik snap de hint al: we moesten het weekend goed uitslapen omdat ze ons een aantal dagen voor niets laat wakker houden
Geen enkel probleem, dan houd de site het tenminste vol.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Begint de hunt straks eindelijk ligt iedereen op één oor
Sterker nog ze hebben nu twee weken lang een dagaanbieding.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:51 schreef Karina het volgende:
Misschien iets voor de OP: bij Wehkamp hebben ze elke dat tussen 12:00 en 13:00 uur de "Lunchbreaker", meestal electronica met flinke korting. En elke dag een daybreaker zie ik nu ook.
Beetje hetzelfde zoals altijdquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:51 schreef Fastmatti het volgende:
Hunt in Polen is trouwens ook allang en breed voorbij.
http://www.ibood.com/pl/pl/product_list/
Hier de producten die verkocht zijn in de hunt.
Zeg dan gewoon welke dag het wordtquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef synnath het volgende:
Het salaris gedoe heeft niets met de dagbepaling te maken.
Nee, en stop dan met rammen op F5.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon welke dag het wordtDe servers gaan toch wel plat.
Ben je net een paar dagen te laatquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel de hunt volgen, ik wil een koffiemachine, misschien komt er wel eentje voorbij.
Koffiemachine voorbij gekomen? Damn, maar er komt er vast wel weer eentje hopelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ben je net een paar dagen te laat
Kan goed zijn dat ie nog een keer zichzelf laat zien tijdens de huntquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Koffiemachine voorbij gekomen? Damn, maar er komt er vast wel weer eentje hopelijk.
durf je te stellen dat de bepaling van de dag geheel willekeurig is dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef synnath het volgende:
Het salaris gedoe heeft niets met de dagbepaling te maken.
Hoe de dag tot stand is gekomen weet ik ook niet precies, maar ik kan je wel vertellen dat deze al een keer is uitgesteld wegens een omstandigheid! En dat er gewoon de dag erop is gekozen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
durf je te stellen dat de bepaling van de dag geheel willekeurig is dan?
of op een andere factor of factoren gebaseerd is?
ik heb natuurlijk geen inzage in hoe bepaalde beslissingen in jullie bedrijf worden genomen, maar tenzij jij helemaal in je eentje de dag mag bepalen kun je volgens mij niet stellen dat zo'n factor (salarisuitbetaling) niet meetelt. natuurlijk zeggen ze tegen jou die op het forum werkt dat de salarisbetaling niet meeweegt, maar stiekum neemt de directeur die de hunt-dag bepaalt die factor echt wel mee.......... denk ik.
maar misschien kun je me ervan overtuigen dat het anders is dan ik denk, doe je best, ik ben erg benieuwd naar je uitleg: hoe wordt de hunt-dag dan bepaald volgens jou (en kom niet met de smoes dat je het niet mag vertellen omdat je dan teveel verklapt, want als er een uitleg is dan kun je die best in grote lijnen vertellen zonder dat we een bedrijfsgeheim horen).
Jep,, heb een site in me favorieten staanquote:
Over 15 minuten weet je hetquote:
Beter worden het geen thuisbezorgd.nl-praktijkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:48 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat om 0:02 de website de volgende melding geeft:
We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |