SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Single Muziek:
De OP is hier te vinden.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Beetje verrot vandaag maar verder goed hoorquote:
Sommige posts zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:38 schreef Ripley het volgende:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
quote:
Als MM het zegt, hoe kan jij er dan voor uitkomen?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben gewoon een patser en kom er voor uit.
Tenminste, volgens tomato_mori.
Sommige mensen leren het nooitquote:
Had je maar werk moeten zoekenquote:
Ja, wat is de volgende Singlesmeet eigenlijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef STING het volgende:
Zoenorgies dus.
Het klinkt bijna alsof ik iets gemist heb
Kan 1e foto niet zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Ripley het volgende:
KF:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit even opnemen in de OP als disclaimer
Dat zijn inderdaad "tussendoortjes". Volgens mij gaan er ook wel een aantal naar de grote Fok! meet in September.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat is de volgende Singlesmeet eigenlijk?
Ik denk dat de komende zaken in de OP (de echte OP dan...) dat niet iedereen komt.
Wij patsers kunnen dat, bijdehandjequote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als MM het zegt, hoe kan jij er dan voor uitkomen?
zie nog steeds die eerste foto nietquote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Ripley het volgende:
KF:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Dan liever die onderste dan die bovenstequote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Ripley het volgende:
KF:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Met mij gaat het prima.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Beetje verrot vandaag maar verder goed hoormet jou? heb je goed weekend gehad?
Tsss, patser! En nog arrogant ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij patsers kunnen dat, bijdehandje.
Je vergeet de spontane meets nogquote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad "tussendoortjes". Volgens mij gaan er ook wel een aantal naar de grote Fok! meet in September.
Dude, dat is die gozert uit Boy meets World. Google helpt jou.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan liever die onderste dan die bovenste
Maar wie is die onderste dan
Is dat die homo van dat toverballen lied ?
Balen!quote:
Nou inderdaad, kwijlend achter me aanrennen. Maar ik dacht alleen aan jou!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik niet iig. En jij? Onderweg naar huis, vrouwen die finaal onder de indruk waren van je dure, luxe cabrio!
quote:
Ik vind een super vergelijking.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef Ripley het volgende:
http://lh6.ggpht.com/_M_h(...)met_thumb%5B2%5D.jpg
Knippen en plakken dames?
Die onderste is Corey uit Boy Meets World, zo'n koppie heb je vind ikquote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan liever die onderste dan die bovenste
Maar wie is die onderste dan
Is dat die homo van dat toverballen lied ?
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef Ripley het volgende:
http://lh6.ggpht.com/_M_h(...)met_thumb%5B2%5D.jpg
Knippen en plakken dames?
.....Cory Matthews!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dude, dat is die gozert uit Boy meets World. Google helpt jou.
Ej sssttt denk een beetje aan me reputatie hequote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef Sp00k13 het volgende:
fokking warm weer hier in den haag als we dit weer gisteren hadden gehad was het bier nog harder ingeslagen
zeker omdat een zeker persoon stiekem haar volle biertje omwisselde met mijn minder volle
owja, grote fok meet in september.. moet me nog aanmeldenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad "tussendoortjes". Volgens mij gaan er ook wel een aantal naar de grote Fok! meet in September.
Dat valt wel mee hoorquote:
die verhaal strookt dan wel weer met de bovenste fotoquote:Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
Volgens mij zijn het die 2 gasten van die verhaal:
http://www.volkskrant.nl/(...)pgepakt_in_Rotterdam
Slijmbal.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef djayzz het volgende:
Nou inderdaad, kwijlend achter me aanrennen. Maar ik dacht alleen aan jou!
hahaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
owja, grote fok meet in september.. moet me nog aanmelden
hehehe dat was ik niet hequote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ej sssttt denk een beetje aan me reputatie heenneee wie probeerde er mij nou dronken te voeren
ok danquote:
Welke meet?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wacht het nog wel even afquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Welke datum? (please not 12.... dan heb ik al 4 dingen waarvan ik er 3 van moet afzeggen ofzo...)quote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had je die dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ej sssttt denk een beetje aan me reputatie heenneee wie probeerde er mij nou dronken te voeren
Volgens mij is het niet nodig om jou dronken te voerenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
De beste man in kwestie hosselt zelf ook wat af zie ikquote:Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die onderste is Corey uit Boy Meets World, zo'n koppie heb je vind ik
Geen idee....quote:Op maandag 29 juni 2009 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke datum? (please not 12.... dan heb ik al 4 dingen waarvan ik er 3 van moet afzeggen ofzo...)
Djayzz z'n krulletjesquote:Op maandag 29 juni 2009 19:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De beste man in kwestie hosselt zelf ook wat af zie ik![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk nooit tv, en heb ook nog nooit van hem of die serie gehoordquote:Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dude, dat is die gozert uit Boy meets World. Google helpt jou.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pffff nou echt he haha maar was wel een relaxte kanariepiet hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehehe dat was ik niet hedat was de kanariepiet
hahaha die houd graag een rap tempo aan met bier
quote:
Pindakaas is zooooo smerigquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:49 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet nodig om jou dronken te voeren![]()
*ren*
Pindakaas met jamquote:
Dat is z'n tegenspeelster in de serie.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:49 schreef KudFokker het volgende:
De beste man in kwestie hosselt zelf ook wat af zie ik![]()
[ afbeelding ]
Dat was best grappig.quote:
Met jou kan ik praten!!quote:
ja echt he morgen ff langs bij ze ff internet fixen daar en een bakkie doenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pffff nou echt he haha maar was wel een relaxte kanariepiet hoor
Is dat uit de mode, een glimmende huid?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:51 schreef KudFokker het volgende:
Even een vraag aan de dames, wat kan je het best doen tegen een glimmende huid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker eten![]()
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was best grappig.
Heel stoer op een festival ff boterham met pindakaas zitten eten.Ik miste nog net een glaasje melk.
Fristiquote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was best grappig.
Heel stoer op een festival ff boterham met pindakaas zitten eten.Ik miste nog net een glaasje melk.
Dat zal vast wel te koop zijn daarquote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was best grappig.
Op niemand.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
Ok, leuke maandagavondvraag:
Welk bekend persoon lijk jij (erg) op (volgens jezelf of anderen)?
En dan een boertje als je zachtjes op zijn ruggetje tikt. En een Bert en Ernie broodtrommeltjequote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Fristi
Zie ik KF ook zo drinken. Met een rietje.
Leuke vraag ja, ware het niet dat niemand me ooit op een bekende ster vinden lijkenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
Nja het glimt té erg nuquote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat uit de mode, een glimmende huid?
Dat was juist slim, gewoon fuck it en die dingen meenemenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was best grappig.
lol op neo van the matrix als ik me zonnebril op heb volgens mijn collega'squote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
Ik drink dagelijks yogho.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Fristi
Heyquote:Op maandag 29 juni 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo, ben ik weer
Was van het kamp waar de kindjes komende zomer naar toe gaan, vind het maar spannend
Doe ze maar de groetjes van me... ik vond het echt lief dat ze me ook gelijk uitnodigde... ik ken ze helemaal niet dat vond ik echt lief!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ja echt he morgen ff langs bij ze ff internet fixen daar en een bakkie doen
Ik schijn op Uma Thurman te lijken.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
Alleen als ik mijn Budgy de helikopter slabbertje om heb hoor, anders mors ik over mijn maatpak van 475 euroquote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Fristi
Bij jou stond Shakira al in het lijstje...quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuke vraag ja, ware het niet dat niemand me ooit op een bekende ster vinden lijken
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan een boertje als je zachtjes op zijn ruggetje tikt. En een Bert en Ernie broodtrommeltje
Je probeert gewoon je reputatie als gladjakker weer op te vijzelen he?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het glimt té erg nuvind het een beetje vies staan
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat was juist slim, gewoon fuck it en die dingen meenemen![]()
Oh vond het ook prima hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat was juist slim, gewoon fuck it en die dingen meenemen![]()
Klopt, althans van je fobo.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik schijn op Uma Thurman te lijken.
Hahaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Je probeert gewoon je reputatie als gladjakker weer op te vijzelen he?
Nee, wil er gewoon graag verzorgd uit zienquote:Op maandag 29 juni 2009 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Je probeert gewoon je reputatie als gladjakker weer op te vijzelen he?
Volgens oude klasgenoten.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
babe-heidquote:
Maatpak van 475quote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn Budgy de helikopter slabbertje om heb hoor, anders mors ik over mijn maatpak van 475 euro
De verbeterde versie danquote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik schijn op Uma Thurman te lijken.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zo ben ik een keer verkleed gegaan. Haar zwart, zelf guns gemaakt en een holster en een lange zwarte jas geleend. De zonnebril heb ik al (zie fobo).quote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
lol op neo van the matrix als ik me zonnebril op heb volgens mijn collega's
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Je hebt wel goed beeld van jezelf he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico![]()
maar je lijkt er indd. op.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens oude klasgenoten.Die heeft wel altijd van die geyle vampiresjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Niemand zegt ooit dat ik op een bekend persoon lijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat heb ik nog nooit geprobeerd is dat geil ???quote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niemand zegt ooit dat ik op een bekend persoon lijk.
Ik heb één keer van iemand gehoord dat ik op haar:
[ afbeelding ]
leek en dat is de enige vergelijking die ooit gemaakt is. Die bovendien als een lul op een slagroomgebakje slaat
Kut, ik zie het alweer voor me.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
leek en dat is de enige vergelijking die ooit gemaakt is. Die bovendien als een lul op een slagroomgebakje slaat
Geen tieten.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niemand zegt ooit dat ik op een bekend persoon lijk.
Ik heb één keer van iemand gehoord dat ik op haar:
[ afbeelding ]
dat karakter zit binnen moet je meer moeite voor doen ook ;Pquote:Op maandag 29 juni 2009 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen tieten.![]()
Maar vast een lief karakter.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Ik hoop van harte dat dat vanwege je danskwaliteiten isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico![]()
Soms niet echtquote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt wel goed beeld van jezelf he.![]()
maar je lijkt er indd. op.
Ik heb meer tietenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen tieten.![]()
Maar vast een lief karakter.
die 3 lijken toch niet op elkaarquote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef KudFokker het volgende:
Hmm de ene zegt Brad Pitt, de andere Orlando Bloom en de andere weer die gast van Pirates of the blablageen duidelijkheid dus
Ja doei, daar lijk je dus niet op. Helaas.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef KudFokker het volgende:
Hmm de ene zegt Brad Pitt, de andere Orlando Bloom en de andere weer die gast van Pirates of the blablageen duidelijkheid dus
Een diamant heeft vele facetten...quote:
Brad Pitt, Orlando Bloom en Johnny Deppquote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef KudFokker het volgende:
lol ik dacht al had je sarcasme niet gespotquote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een diamant heeft vele facetten...
Maar ik was sarcastisch...
Waarom is een varken minder passend dan een slagroomgebakje?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb meer tieten
En ik wilde als een tang op een varken zeggen, maar vond een lul op een slagroomgebakje beter voor in singles
ik zou mijn lul niet graag op een varken slaan eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom is een varken minder passend dan een slagroomgebakje?
Een lul op drumstel met een kut geluid had ook gekund.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb meer tieten
En ik wilde als een tang op een varken zeggen, maar vond een lul op een slagroomgebakje beter voor in singles
Ik had beter een lul op een varken kunnen zeggen bedoel je?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom is een varken minder passend dan een slagroomgebakje?
Gelukkig.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een diamant heeft vele facetten...
Maar ik was sarcastisch...
Jaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat vanwege je danskwaliteiten is
Italianen vinden altijd dat je op een of andere godin lijkt.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:02 schreef Ripley het volgende:
Italianen vonden me altijd op de jonge spagna lijken. Maar die's nu langs gegaan bij een hele enge plastisch chirurg:
[ afbeelding ]
Verder heb ik Shakira of mariah carey wel eens gehoord. Basically alles wat krullen heeft dus
Hap niet zo met je lekkere bekkiequote:Op maandag 29 juni 2009 20:03 schreef Ripley het volgende:
Je lijkt echt op corey van Boy meets world, KF. De namen die jij noemt lijk je in de verste verte niet op
Nee, maar ik snapte je reden niet om slagroomgebakje te zeggen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had beter een lul op een varken kunnen zeggen bedoel je?
Ik heb het dan ook over aardige italianen, mannen en vrouwen. En spagna is nu een soort van spookquote:Op maandag 29 juni 2009 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Italianen vinden altijd dat je op een of andere godin lijkt.![]()
Van die typische Italiaanse mannen...Ken gelukkig genoeg aardige Italianen die niet zo zijn.
90 proberen vandaagquote:
Ja!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:03 schreef Ripley het volgende:
Je lijkt echt op corey van Boy meets world, KF. De namen die jij noemt lijk je in de verste verte niet op
Leuk tochquote:Op maandag 29 juni 2009 20:04 schreef erikje14 het volgende:
Ik heb wel eens Harry Potter naar m'n hoofd gekregen (moest nodig langs de kapper en ik had m'n bril op)
Zo gaat dat gezegde nou eenmaalquote:Op maandag 29 juni 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik snapte je reden niet om slagroomgebakje te zeggen.
Dit vraagt natuurlijk om een paint versie met KF aspecten.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja!
Ik vond hem ook al op iemand lijken, maar kon het niet plaatsen, maar nu je het zegt
[ afbeelding ]
Best een verschil
[ afbeelding ]
Leuk toch. Is that your magic wand in your pocket or are you happy to see me?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:04 schreef erikje14 het volgende:
Ik heb wel eens Harry Potter naar m'n hoofd gekregen (moest nodig langs de kapper en ik had m'n bril op)
Ik ken die wel van tang op een varken en lul op een drumstel. Deze niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo gaat dat gezegde nou eenmaal
*mompelt iets over een drumstel*quote:Op maandag 29 juni 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo gaat dat gezegde nou eenmaal
En klopt het een beetje?quote:
Ik denk dat die mensen even naar de opticien moetenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef KudFokker het volgende:
Dat ken jij helemaal niet ben je te jong voorquote:
ooit eens? je klinkt gelijk oudquote:Op maandag 29 juni 2009 20:07 schreef Ofresca het volgende:
Liv Tyler ooit eens.
Die bezigen ze in dat gehucht waar mn ex vandaan komt, kende hem voor die tijd ook niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ken die wel van tang op een varken en lul op een drumstel. Deze niet.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ken jij helemaal niet ben je te jong voor.
re-runsquote:Op maandag 29 juni 2009 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ken jij helemaal niet ben je te jong voor.
Dat vond ik toen ik puber was een mooie vrouw. Nu weet ik het niet zo.quote:
Dat zijn de beste uitspraken toch.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die bezigen ze in dat gehucht waar mn ex vandaan komt, kende hem voor die tijd ook niet.
Zal wel verzonnen zijn en een eigen leven gaan leiden.
Er was iemand jarig denk ik
Het is een leuke iig.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die bezigen ze in dat gehucht waar mn ex vandaan komt, kende hem voor die tijd ook niet.
Zal wel verzonnen zijn en een eigen leven gaan leiden.
Er was iemand jarig denk ik
Nu nog steeds.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ik puber was een mooie vrouw. Nu weet ik het niet zo.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een leuke iig.Ik kan alleen geen gebakje meer eten zonder euh...nah ja
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Teveel fantasie denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weer met die dirty mind aan de gang
waar het hart van vol is ......quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
En de rest?quote:
Een visueel in gestelde geest is soms ook niet allesquote:
hahahaquote:Op maandag 29 juni 2009 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, mijn hart is vol van slagroomgebakjes.
... loopt de neus mond van overquote:
Pm box leeg ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:
Wie? Ofresca (geloof ik graag) of Liv Tyler?quote:
Nee, indd.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een visueel in gestelde geest is soms ook niet alles
Hahahaquote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Pm box leeg ?![]()
ze lijkt idd wel op deze versie van liv :hmmmm ik ken mooiere foto's van haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Pm box leeg ?![]()
ze lijkt idd wel op deze versie van liv :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liv Tylerquote:Op maandag 29 juni 2009 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie? Ofresca (geloof ik graag) of Liv Tyler?![]()
Ofresca heb ik nog niet gezien
+1quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Mag jij ook je zonnebrillen declareren dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:16 schreef El_Matador het volgende:
Volgens een gast van een ander forum leek ik op Wouter Bos, maar dat is nou ook niet echt een persoon om trots als alter ego te hebben...![]()
![]()
Hahahaquote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Mag jij ook je zonnebrillen declareren dan?
Ren & Stimpy is jeugdsentiment! Geweldig!!quote:
[..]
Pm box leeg ?![]()
ze lijkt idd wel op deze versie van liv :Wauw, dat jij nog eens wat aardigs over mij zou zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ouwe cartoons zijn echt vet iddquote:Op maandag 29 juni 2009 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ren & Stimpy is jeugdsentiment! Geweldig!!
Ander forum!? Sloeriequote:Op maandag 29 juni 2009 20:16 schreef El_Matador het volgende:
Volgens een gast van een ander forum leek ik op Wouter Bos, maar dat is nou ook niet echt een persoon om trots als alter ego te hebben...![]()
![]()
daar lijkt ze niet opquote:
FOK is een van de weinige fora waar ik nog niet gepermbanned ben.quote:
Goh.. dat verwacht je toch niet bij deze reeksquote:Op maandag 29 juni 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Sting, volgens mij is die TT al vaker geweest
Jaa geniet er maar ff van, zal wel weer een tijdje durenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wauw, dat jij nog eens wat aardigs over mij zou zeggen.
Ik ook niet, maar politiek gezien staat de NsdAP zo ongeveer diagonaal tegenover wat ik wil.quote:
originaliteit staat hier niet erg hoog in het vaandelquote:Op maandag 29 juni 2009 20:21 schreef STING het volgende:
[..]
Goh.. dat verwacht je toch niet bij deze reeks
wicked sick thanksquote:
Zaterdag om 7:00 op. Vol verwachting de Sky Channel "wolken" kijkenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
wicked sick thankshahaha ken er zoveel eigenlijkw el allemaal volgens mij hahaha in ieder geval van naam
good old days met de fun factory
Ja, dat kan, maar het ging hier over uiterlijk en niet over politiek gedachtengoed.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar politiek gezien staat de NsdAP zo ongeveer diagonaal tegenover wat ik wil.
Zij: conservatief-links
Ik: progressief-rechts
Working on itquote:Op maandag 29 juni 2009 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
FOK is een van de weinige fora waar ik nog niet gepermbanned ben.
Jij toch heel creatief met TTquote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
originaliteit staat hier niet erg hoog in het vaandel
Cliché's zijn niet voor niets cliché's, zei mijn grootvader altijdquote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
originaliteit staat hier niet erg hoog in het vaandel
Waarom zo blij?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:24 schreef Carooltje79 het volgende:
BLOCKED
ja inderdaad en dan hadden we hier ook nog superchannel erbij hele weekend vanaf vroeg tot 13 uur voor de buis hahahaquote:Op maandag 29 juni 2009 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Zaterdag om 7:00 op. Vol verwachting de Sky Channel "wolken" kijken![]()
Qua uiterlijk klopt het wel redelijk. Ben alleen wel 15 jaar jonger...quote:Op maandag 29 juni 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar het ging hier over uiterlijk en niet over politiek gedachtengoed.
Zo jij bent vrolijkquote:
quote:
niks heb gwn zin om lekker te dansenquote:
Dat dansen van jou kennen we inmiddels.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
niks heb gwn zin om lekker te dansen
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
He psst pas je dat je het niet te warm krijgt.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
na na na naaaaa naquote:Op maandag 29 juni 2009 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Your popup blocker has blocked an aandachttrekkende post.
Ik dans met je mee!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat dansen van jou kennen we inmiddels.
Welterusten Tijn.quote:
nu al??quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Yupquote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat dansen van jou kennen we inmiddels.
Gezellie!!quote:
quote:
slaapzequote:
Hey Q, is Pien bij jou dan?quote:
Ik ontken allesquote:Op maandag 29 juni 2009 20:28 schreef STING het volgende:
[..]
Gelijk als reflex die smiley zegt genoeg.
mwah al zijn de tekstenn iet vergelijkbaar soms is luchtige rap wel lekker hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
kutmuziek...
Rap is al erg (op KRS-One en Eminem na), maar NLse rap slaat alles...
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
valt er wat te ontkennen dan?
definieer raarquote:Op maandag 29 juni 2009 20:32 schreef Flena het volgende:
wat een weertje zeg...
word er helemaal raar van
ja ik weet het, ik was al raar
zeg ff dat ze voorzichtig is met mijn GSMquote:
Ja nogal moe van het afgelopen weekend. Weinig geslapen.quote:
Dat maakt niet gewoon aan slaap toe.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:27 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Da's nie gezond.
Hoe vroeg moet je er wel niet uit dan?
In mijn tijd als drum 'n basser (eind jaren 90) vond ik deze geweldig (ging voor hun naar PinkPop 1998, daar speelden ze LIVE. Live drum 'n bass, met drums en contrabas en jazz-zangeres, kippenvel):quote:Op maandag 29 juni 2009 20:29 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
mwah al zijn de tekstenn iet vergelijkbaar soms is luchtige rap wel lekker hoor
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:32 schreef Flena het volgende:
wat een weertje zeg...
Ik gun je een goeie avond jongen...quote:Op maandag 29 juni 2009 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Het idee alleen al! Hoe durf je zoiets te denken?
Oh ja, het is antiek hè? Nog van Hitler geweest?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zeg ff dat ze voorzichtig is met mijn GSM.
ja...raar...gewoon raar..haha..voel me gekquote:
lekkah nummer inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In mijn tijd als drum 'n basser (eind jaren 90) vond ik deze geweldig (ging voor hun naar PinkPop 1998, daar speelden ze LIVE. Live drum 'n bass, met drums en contrabas en jazz-zangeres, kippenvel):
Haha.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:32 schreef Flena het volgende:
wat een weertje zeg...
hahaha geef het goede weer maar weer de schuldquote:Op maandag 29 juni 2009 20:35 schreef Flena het volgende:
[..]
ja...raar...gewoon raar..haha..voel me gek
nee ben een beetje maf vandaag sorry...komt van t weer..
Warmte is het probleem niet. Vochtigheidsgraad is me iets te hoog... Maar verder klagen we niet...quote:Op maandag 29 juni 2009 20:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Haha.![]()
Ik vind het juist heerlijk, dit weer. Van mij mag het nog wel wat warmer.
meh dat hoeft niet dit is perfect anders zit ik straks helemaal naakt achter fokquote:Op maandag 29 juni 2009 20:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Haha.![]()
nee niet nog warmer gekquote:Op maandag 29 juni 2009 20:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Haha.![]()
we doen hier toch niet aan netjes hahahahahahahaquote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Flena het volgende:
[..]
nee niet nog warmer gek
raar mens![]()
ik word altijd euhm...hoe zeg je dat netjes...aanhankelijk enzo van dit weer
ja goed van mij hequote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha geef het goede weer maar weer de schuld
Knuffelen?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Flena het volgende:
[..]
nee niet nog warmer gek
raar mens![]()
jawel..tis altijd heel netjes hier..en anders krijg ik straks op me kop...dat moeten we niet hebbenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:37 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
we doen hier toch niet aan netjes hahahahahahaha
Kan het gewoon zegen hoor of het moet afkoelen of nodig neukenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Flena het volgende:
[..]
nee niet nog warmer gek
raar mens![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
meh dat hoeft niet dit is perfect anders zit ik straks helemaal naakt achter fok
neuh das ook wel weer waarquote:Op maandag 29 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:
[..]
jawel..tis altijd heel netjes hier..en anders krijg ik straks op me kop...dat moeten we niet hebben
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan het gewoon zegen hoor of het moet afkoelen of nodig neuken
quote:
zelfs ik was niet zo direct normaal welquote:
ik wil ook knuffelenquote:
Laat de webcam lekker uitquote:
Oeh, jij ook een knuffel.quote:
quote:
mijn webcam staat al uit...niemand die me durft te zienquote:Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat de webcam lekker uit
je, mooi logo erophe?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, het is antiek hè? Nog van Hitler geweest?
nu zit je weer te liegen als of het gedrukt staatquote:Op maandag 29 juni 2009 20:41 schreef Flena het volgende:
[..]
mijn webcam staat al uit...niemand die me durft te zien![]()
Vissen naar complimentjes heet datquote:Op maandag 29 juni 2009 20:41 schreef Flena het volgende:
[..]
mijn webcam staat al uit...niemand die me durft te zien![]()
quote:
ik heb fansquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijk, en dit is nou wat ik niet zo leuk meer vind aan singles
En dat is?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijk, en dit is nou wat ik niet zo leuk meer vind aan singles
haha je begon zelf over naakt achter je pc zittenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:42 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
[..]
ik heb fans![]()
![]()
![]()
maar niet zo opdringerig he dames
dat gedoe van: knuffel?quote:
ja als het nog warmer zou wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:43 schreef Flena het volgende:
[..]
haha je begon zelf over naakt achter je pc zitten
Ik zal maar niet vragen of je ook een knuffel wil.quote:
ja maar....ik wil een knuffelquote:Op maandag 29 juni 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat gedoe van: knuffel?
en dan als reaktie:
en dan: O, ik wil ook!
en dan: jij ook een knufel dan
Echt, tè irritant
Knuffel? [JamesBrownie-approvalmode]Nee, dank je, ik ben liever koud en alleen... [/JamesBrownie-approvalmode]quote:Op maandag 29 juni 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan als reaktie:
Echt, tè irritant
jullie lezen gewoon wat jullie willen lezenquote:
Ja, gaat goed, zei net al dat ik gemakkelijker wen aan samen zijn met hem, dan aan het weer alleen zijn na het weekend.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen of je ook een knuffel wil.![]()
Hoe is het verder, met vriendje loopt alles lekker?
Volgens mij moet jij gewoon es goed geknuffeld wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan als reaktie:
Echt, tè irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |