lekkah nummer inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In mijn tijd als drum 'n basser (eind jaren 90) vond ik deze geweldig (ging voor hun naar PinkPop 1998, daar speelden ze LIVE. Live drum 'n bass, met drums en contrabas en jazz-zangeres, kippenvel):
Haha.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:32 schreef Flena het volgende:
wat een weertje zeg...
word er helemaal raar van
ja ik weet het, ik was al raar
hahaha geef het goede weer maar weer de schuldquote:Op maandag 29 juni 2009 20:35 schreef Flena het volgende:
[..]
ja...raar...gewoon raar..haha..voel me gek
nee ben een beetje maf vandaag sorry...komt van t weer..
Warmte is het probleem niet. Vochtigheidsgraad is me iets te hoog... Maar verder klagen we niet...quote:Op maandag 29 juni 2009 20:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Haha.![]()
Ik vind het juist heerlijk, dit weer. Van mij mag het nog wel wat warmer.
meh dat hoeft niet dit is perfect anders zit ik straks helemaal naakt achter fokquote:Op maandag 29 juni 2009 20:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Haha.![]()
nee niet nog warmer gekquote:Op maandag 29 juni 2009 20:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Haha.![]()
we doen hier toch niet aan netjes hahahahahahahaquote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Flena het volgende:
[..]
nee niet nog warmer gek
raar mens![]()
ik word altijd euhm...hoe zeg je dat netjes...aanhankelijk enzo van dit weer
ja goed van mij hequote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha geef het goede weer maar weer de schuld
Knuffelen?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Flena het volgende:
[..]
nee niet nog warmer gek
raar mens![]()
jawel..tis altijd heel netjes hier..en anders krijg ik straks op me kop...dat moeten we niet hebbenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:37 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
we doen hier toch niet aan netjes hahahahahahaha
Kan het gewoon zegen hoor of het moet afkoelen of nodig neukenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Flena het volgende:
[..]
nee niet nog warmer gek
raar mens![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:36 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
meh dat hoeft niet dit is perfect anders zit ik straks helemaal naakt achter fok
neuh das ook wel weer waarquote:Op maandag 29 juni 2009 20:37 schreef Flena het volgende:
[..]
jawel..tis altijd heel netjes hier..en anders krijg ik straks op me kop...dat moeten we niet hebben
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan het gewoon zegen hoor of het moet afkoelen of nodig neuken
quote:
zelfs ik was niet zo direct normaal welquote:
ik wil ook knuffelenquote:
Laat de webcam lekker uitquote:
Oeh, jij ook een knuffel.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |