Goh.. dat verwacht je toch niet bij deze reeksquote:Op maandag 29 juni 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ Sting, volgens mij is die TT al vaker geweest
Jaa geniet er maar ff van, zal wel weer een tijdje durenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wauw, dat jij nog eens wat aardigs over mij zou zeggen.
Ik ook niet, maar politiek gezien staat de NsdAP zo ongeveer diagonaal tegenover wat ik wil.quote:
originaliteit staat hier niet erg hoog in het vaandelquote:Op maandag 29 juni 2009 20:21 schreef STING het volgende:
[..]
Goh.. dat verwacht je toch niet bij deze reeks
wicked sick thanksquote:
Zaterdag om 7:00 op. Vol verwachting de Sky Channel "wolken" kijkenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
wicked sick thankshahaha ken er zoveel eigenlijkw el allemaal volgens mij hahaha in ieder geval van naam
good old days met de fun factory
Ja, dat kan, maar het ging hier over uiterlijk en niet over politiek gedachtengoed.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar politiek gezien staat de NsdAP zo ongeveer diagonaal tegenover wat ik wil.
Zij: conservatief-links
Ik: progressief-rechts
Working on itquote:Op maandag 29 juni 2009 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
FOK is een van de weinige fora waar ik nog niet gepermbanned ben.
Jij toch heel creatief met TTquote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
originaliteit staat hier niet erg hoog in het vaandel
Cliché's zijn niet voor niets cliché's, zei mijn grootvader altijdquote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
originaliteit staat hier niet erg hoog in het vaandel
Waarom zo blij?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:24 schreef Carooltje79 het volgende:
BLOCKED
ja inderdaad en dan hadden we hier ook nog superchannel erbij hele weekend vanaf vroeg tot 13 uur voor de buis hahahaquote:Op maandag 29 juni 2009 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Zaterdag om 7:00 op. Vol verwachting de Sky Channel "wolken" kijken![]()
Qua uiterlijk klopt het wel redelijk. Ben alleen wel 15 jaar jonger...quote:Op maandag 29 juni 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar het ging hier over uiterlijk en niet over politiek gedachtengoed.
Zo jij bent vrolijkquote:
quote:
niks heb gwn zin om lekker te dansenquote:
Dat dansen van jou kennen we inmiddels.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
niks heb gwn zin om lekker te dansen
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
He psst pas je dat je het niet te warm krijgt.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
na na na naaaaa naquote:Op maandag 29 juni 2009 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Your popup blocker has blocked an aandachttrekkende post.
Ik dans met je mee!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dat dansen van jou kennen we inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |