Leuke vraag ja, ware het niet dat niemand me ooit op een bekende ster vinden lijkenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
Ok, leuke maandagavondvraag:
Welk bekend persoon lijk jij (erg) op (volgens jezelf of anderen)?
Nja het glimt té erg nuquote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat uit de mode, een glimmende huid?
Dat was juist slim, gewoon fuck it en die dingen meenemenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was best grappig.
Heel stoer op een festival ff boterham met pindakaas zitten eten.Ik miste nog net een glaasje melk.
lol op neo van the matrix als ik me zonnebril op heb volgens mijn collega'squote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
Ik drink dagelijks yogho.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Fristi
Zie ik KF ook zo drinken. Met een rietje.
Heyquote:Op maandag 29 juni 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo, ben ik weer
Was van het kamp waar de kindjes komende zomer naar toe gaan, vind het maar spannend
Doe ze maar de groetjes van me... ik vond het echt lief dat ze me ook gelijk uitnodigde... ik ken ze helemaal niet dat vond ik echt lief!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ja echt he morgen ff langs bij ze ff internet fixen daar en een bakkie doen
Ik schijn op Uma Thurman te lijken.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
Alleen als ik mijn Budgy de helikopter slabbertje om heb hoor, anders mors ik over mijn maatpak van 475 euroquote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Fristi
Zie ik KF ook zo drinken. Met een rietje.
Bij jou stond Shakira al in het lijstje...quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuke vraag ja, ware het niet dat niemand me ooit op een bekende ster vinden lijken
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan een boertje als je zachtjes op zijn ruggetje tikt. En een Bert en Ernie broodtrommeltje
Je probeert gewoon je reputatie als gladjakker weer op te vijzelen he?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het glimt té erg nuvind het een beetje vies staan
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat was juist slim, gewoon fuck it en die dingen meenemen![]()
Oh vond het ook prima hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat was juist slim, gewoon fuck it en die dingen meenemen![]()
Klopt, althans van je fobo.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik schijn op Uma Thurman te lijken.
Hahaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Je probeert gewoon je reputatie als gladjakker weer op te vijzelen he?
Nee, wil er gewoon graag verzorgd uit zienquote:Op maandag 29 juni 2009 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Je probeert gewoon je reputatie als gladjakker weer op te vijzelen he?
Volgens oude klasgenoten.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
babe-heidquote:
Maatpak van 475quote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn Budgy de helikopter slabbertje om heb hoor, anders mors ik over mijn maatpak van 475 euro
De verbeterde versie danquote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik schijn op Uma Thurman te lijken.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zo ben ik een keer verkleed gegaan. Haar zwart, zelf guns gemaakt en een holster en een lange zwarte jas geleend. De zonnebril heb ik al (zie fobo).quote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
lol op neo van the matrix als ik me zonnebril op heb volgens mijn collega's
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Je hebt wel goed beeld van jezelf he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico![]()
maar je lijkt er indd. op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |