mijn webcam staat al uit...niemand die me durft te zienquote:Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat de webcam lekker uit
je, mooi logo erophe?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, het is antiek hè? Nog van Hitler geweest?
nu zit je weer te liegen als of het gedrukt staatquote:Op maandag 29 juni 2009 20:41 schreef Flena het volgende:
[..]
mijn webcam staat al uit...niemand die me durft te zien![]()
Vissen naar complimentjes heet datquote:Op maandag 29 juni 2009 20:41 schreef Flena het volgende:
[..]
mijn webcam staat al uit...niemand die me durft te zien![]()
quote:
ik heb fansquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijk, en dit is nou wat ik niet zo leuk meer vind aan singles
En dat is?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijk, en dit is nou wat ik niet zo leuk meer vind aan singles
haha je begon zelf over naakt achter je pc zittenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:42 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
[..]
ik heb fans![]()
![]()
![]()
maar niet zo opdringerig he dames
dat gedoe van: knuffel?quote:
ja als het nog warmer zou wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:43 schreef Flena het volgende:
[..]
haha je begon zelf over naakt achter je pc zitten
Ik zal maar niet vragen of je ook een knuffel wil.quote:
ja maar....ik wil een knuffelquote:Op maandag 29 juni 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat gedoe van: knuffel?
en dan als reaktie:
en dan: O, ik wil ook!
en dan: jij ook een knufel dan
Echt, tè irritant
Knuffel? [JamesBrownie-approvalmode]Nee, dank je, ik ben liever koud en alleen... [/JamesBrownie-approvalmode]quote:Op maandag 29 juni 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat gedoe van: knuffel?
en dan als reaktie:
en dan: O, ik wil ook!
en dan: jij ook een knufel dan
Echt, tè irritant
jullie lezen gewoon wat jullie willen lezenquote:
Ja, gaat goed, zei net al dat ik gemakkelijker wen aan samen zijn met hem, dan aan het weer alleen zijn na het weekend.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen of je ook een knuffel wil.![]()
Hoe is het verder, met vriendje loopt alles lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |