SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Single Muziek:
De OP is hier te vinden.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Beetje verrot vandaag maar verder goed hoorquote:
Sommige posts zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:38 schreef Ripley het volgende:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
quote:
Als MM het zegt, hoe kan jij er dan voor uitkomen?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben gewoon een patser en kom er voor uit.
Tenminste, volgens tomato_mori.
Sommige mensen leren het nooitquote:
Had je maar werk moeten zoekenquote:
Ja, wat is de volgende Singlesmeet eigenlijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef STING het volgende:
Zoenorgies dus.
Het klinkt bijna alsof ik iets gemist heb
Kan 1e foto niet zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Ripley het volgende:
KF:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit even opnemen in de OP als disclaimer
Dat zijn inderdaad "tussendoortjes". Volgens mij gaan er ook wel een aantal naar de grote Fok! meet in September.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat is de volgende Singlesmeet eigenlijk?
Ik denk dat de komende zaken in de OP (de echte OP dan...) dat niet iedereen komt.
Wij patsers kunnen dat, bijdehandjequote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als MM het zegt, hoe kan jij er dan voor uitkomen?
zie nog steeds die eerste foto nietquote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Ripley het volgende:
KF:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Dan liever die onderste dan die bovenstequote:Op maandag 29 juni 2009 19:43 schreef Ripley het volgende:
KF:
Je verwacht dit:
[ afbeelding ]
En het is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Met mij gaat het prima.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Beetje verrot vandaag maar verder goed hoormet jou? heb je goed weekend gehad?
Tsss, patser! En nog arrogant ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij patsers kunnen dat, bijdehandje.
Je vergeet de spontane meets nogquote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad "tussendoortjes". Volgens mij gaan er ook wel een aantal naar de grote Fok! meet in September.
Dude, dat is die gozert uit Boy meets World. Google helpt jou.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan liever die onderste dan die bovenste
Maar wie is die onderste dan
Is dat die homo van dat toverballen lied ?
Balen!quote:
Nou inderdaad, kwijlend achter me aanrennen. Maar ik dacht alleen aan jou!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik niet iig. En jij? Onderweg naar huis, vrouwen die finaal onder de indruk waren van je dure, luxe cabrio!
quote:
Ik vind een super vergelijking.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef Ripley het volgende:
http://lh6.ggpht.com/_M_h(...)met_thumb%5B2%5D.jpg
Knippen en plakken dames?
Die onderste is Corey uit Boy Meets World, zo'n koppie heb je vind ikquote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan liever die onderste dan die bovenste
Maar wie is die onderste dan
Is dat die homo van dat toverballen lied ?
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef Ripley het volgende:
http://lh6.ggpht.com/_M_h(...)met_thumb%5B2%5D.jpg
Knippen en plakken dames?
.....Cory Matthews!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dude, dat is die gozert uit Boy meets World. Google helpt jou.
Ej sssttt denk een beetje aan me reputatie hequote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef Sp00k13 het volgende:
fokking warm weer hier in den haag als we dit weer gisteren hadden gehad was het bier nog harder ingeslagen
zeker omdat een zeker persoon stiekem haar volle biertje omwisselde met mijn minder volle
owja, grote fok meet in september.. moet me nog aanmeldenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad "tussendoortjes". Volgens mij gaan er ook wel een aantal naar de grote Fok! meet in September.
Dat valt wel mee hoorquote:
die verhaal strookt dan wel weer met de bovenste fotoquote:Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
Volgens mij zijn het die 2 gasten van die verhaal:
http://www.volkskrant.nl/(...)pgepakt_in_Rotterdam
Slijmbal.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef djayzz het volgende:
Nou inderdaad, kwijlend achter me aanrennen. Maar ik dacht alleen aan jou!
hahaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
owja, grote fok meet in september.. moet me nog aanmelden
hehehe dat was ik niet hequote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ej sssttt denk een beetje aan me reputatie heenneee wie probeerde er mij nou dronken te voeren
ok danquote:
Welke meet?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wacht het nog wel even afquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Welke datum? (please not 12.... dan heb ik al 4 dingen waarvan ik er 3 van moet afzeggen ofzo...)quote:Op maandag 29 juni 2009 19:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had je die dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ej sssttt denk een beetje aan me reputatie heenneee wie probeerde er mij nou dronken te voeren
Volgens mij is het niet nodig om jou dronken te voerenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
De beste man in kwestie hosselt zelf ook wat af zie ikquote:Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die onderste is Corey uit Boy Meets World, zo'n koppie heb je vind ik
Geen idee....quote:Op maandag 29 juni 2009 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke datum? (please not 12.... dan heb ik al 4 dingen waarvan ik er 3 van moet afzeggen ofzo...)
Djayzz z'n krulletjesquote:Op maandag 29 juni 2009 19:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De beste man in kwestie hosselt zelf ook wat af zie ik![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk nooit tv, en heb ook nog nooit van hem of die serie gehoordquote:Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dude, dat is die gozert uit Boy meets World. Google helpt jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |