Ik had beter een lul op een varken kunnen zeggen bedoel je?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom is een varken minder passend dan een slagroomgebakje?
Gelukkig.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een diamant heeft vele facetten...
Maar ik was sarcastisch...
Jaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat vanwege je danskwaliteiten is
Italianen vinden altijd dat je op een of andere godin lijkt.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:02 schreef Ripley het volgende:
Italianen vonden me altijd op de jonge spagna lijken. Maar die's nu langs gegaan bij een hele enge plastisch chirurg:
[ afbeelding ]
Verder heb ik Shakira of mariah carey wel eens gehoord. Basically alles wat krullen heeft dus
Hap niet zo met je lekkere bekkiequote:Op maandag 29 juni 2009 20:03 schreef Ripley het volgende:
Je lijkt echt op corey van Boy meets world, KF. De namen die jij noemt lijk je in de verste verte niet op
Nee, maar ik snapte je reden niet om slagroomgebakje te zeggen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had beter een lul op een varken kunnen zeggen bedoel je?
Ik heb het dan ook over aardige italianen, mannen en vrouwen. En spagna is nu een soort van spookquote:Op maandag 29 juni 2009 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Italianen vinden altijd dat je op een of andere godin lijkt.![]()
Van die typische Italiaanse mannen...Ken gelukkig genoeg aardige Italianen die niet zo zijn.
90 proberen vandaagquote:
Ja!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:03 schreef Ripley het volgende:
Je lijkt echt op corey van Boy meets world, KF. De namen die jij noemt lijk je in de verste verte niet op
Leuk tochquote:Op maandag 29 juni 2009 20:04 schreef erikje14 het volgende:
Ik heb wel eens Harry Potter naar m'n hoofd gekregen (moest nodig langs de kapper en ik had m'n bril op)
Zo gaat dat gezegde nou eenmaalquote:Op maandag 29 juni 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik snapte je reden niet om slagroomgebakje te zeggen.
Dit vraagt natuurlijk om een paint versie met KF aspecten.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja!
Ik vond hem ook al op iemand lijken, maar kon het niet plaatsen, maar nu je het zegt
[ afbeelding ]
Best een verschil
[ afbeelding ]
Leuk toch. Is that your magic wand in your pocket or are you happy to see me?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:04 schreef erikje14 het volgende:
Ik heb wel eens Harry Potter naar m'n hoofd gekregen (moest nodig langs de kapper en ik had m'n bril op)
Ik ken die wel van tang op een varken en lul op een drumstel. Deze niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo gaat dat gezegde nou eenmaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |