quote:Op maandag 29 juni 2009 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens oude klasgenoten.Die heeft wel altijd van die geyle vampiresjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Niemand zegt ooit dat ik op een bekend persoon lijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
Ok, leuke maandagavondvraag:
Welk bekend persoon lijk jij (erg) op (volgens jezelf of anderen)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat heb ik nog nooit geprobeerd is dat geil ???quote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niemand zegt ooit dat ik op een bekend persoon lijk.
Ik heb één keer van iemand gehoord dat ik op haar:
[ afbeelding ]
leek en dat is de enige vergelijking die ooit gemaakt is. Die bovendien als een lul op een slagroomgebakje slaat
Kut, ik zie het alweer voor me.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
leek en dat is de enige vergelijking die ooit gemaakt is. Die bovendien als een lul op een slagroomgebakje slaat
Geen tieten.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niemand zegt ooit dat ik op een bekend persoon lijk.
Ik heb één keer van iemand gehoord dat ik op haar:
[ afbeelding ]
dat karakter zit binnen moet je meer moeite voor doen ook ;Pquote:Op maandag 29 juni 2009 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen tieten.![]()
Maar vast een lief karakter.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Ik hoop van harte dat dat vanwege je danskwaliteiten isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico![]()
Soms niet echtquote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt wel goed beeld van jezelf he.![]()
maar je lijkt er indd. op.
Ik heb meer tietenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen tieten.![]()
Maar vast een lief karakter.
die 3 lijken toch niet op elkaarquote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef KudFokker het volgende:
Hmm de ene zegt Brad Pitt, de andere Orlando Bloom en de andere weer die gast van Pirates of the blablageen duidelijkheid dus
Ja doei, daar lijk je dus niet op. Helaas.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef KudFokker het volgende:
Hmm de ene zegt Brad Pitt, de andere Orlando Bloom en de andere weer die gast van Pirates of the blablageen duidelijkheid dus
Een diamant heeft vele facetten...quote:
Brad Pitt, Orlando Bloom en Johnny Deppquote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef KudFokker het volgende:
lol ik dacht al had je sarcasme niet gespotquote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een diamant heeft vele facetten...
Maar ik was sarcastisch...
Waarom is een varken minder passend dan een slagroomgebakje?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb meer tieten
En ik wilde als een tang op een varken zeggen, maar vond een lul op een slagroomgebakje beter voor in singles
ik zou mijn lul niet graag op een varken slaan eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom is een varken minder passend dan een slagroomgebakje?
Een lul op drumstel met een kut geluid had ook gekund.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb meer tieten
En ik wilde als een tang op een varken zeggen, maar vond een lul op een slagroomgebakje beter voor in singles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |