Die gaat pas op zijn 90e stoppen denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef LeonH het volgende:
Tom Jones
Wat een energie met zijn leeftijd, en dan ook nog eens goed bij adem en stem zijn. Alleen maar respect voor die man!
Die is echt freakyquote:
las ik net op twitter:quote:
Want nu al toeter?quote:
Ah, Glastonbury is zogenaamd alweer afgelopen, begrijp ikquote:Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
las ik net op twitter:
michielveenstra Zometeen naar Zeist, samen met @gerardekdom draaien op een groot feest. Pogen onderwijl niet om te vallen
Ah, tof. Jammer dat ik er uitgerekend vandaag niet benquote:Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
las ik net op twitter:
michielveenstra Zometeen naar Zeist, samen met @gerardekdom draaien op een groot feest. Pogen onderwijl niet om te vallen
Ik heb er ook niets van gehoord, misschien is het privé ?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan dat hele festival niet vinden in Zeist op Google...
Lijkt wel het Glastonbury topic hierquote:Op zondag 28 juni 2009 19:33 schreef Timo20 het volgende:
the way to amarillo @ Glastonbury!!
![]()
![]()
![]()
zoveel fouts op 1 festival![]()
![]()
![]()
jah ik denk tquote:Op zondag 28 juni 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets van gehoord, misschien is het privé ?
Kijken jullie het allemaal via tvquote:Op zondag 28 juni 2009 19:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Lijkt wel het Glastonbury topic hier
Maja er zijn gewoon zo nu en dan betere dingen dan een zondagavond op 3fm
Nu is Madness bezig!
Waar woon jij dan?quote:
Geen digitale tv? Ik ben het hier zelfs via het gewone kabelaanbod aan het kijken...quote:
Zelhem dacht ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Noord-Holland![]()
Verder.. een kerstmarkt, nu
Het is toch ook een beetje overdreven geweest, iedereen daalt weer neer op aarde nu.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat MJ niet langer in de top 30 meest gedraaid in de afgelopen 24 uur staat. Had dat wel verwacht eigenlijk.
Aan de andere kant, het is ook wel mooi geweest nu. Een dag of 2 erbij stilstaan is wel genoeg.
Het gaat verder op BBC4. Om 23.00 weer op BBC2.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Geen digitale tv? Ik ben het hier zelfs via het gewone kabelaanbod aan het kijken...
edit: het is nu weer even afgelopen. Volgens mij gaat het vanavond weer even verder.
quote:
niet verdiendquote:Op zondag 28 juni 2009 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en toen wonnen de samba's met 2-3
Vreselijk domme crap inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Trouwens, wat maakt Linkin Park toch een ongelofelijke kutmuziek. (Sorry, ik hoorde net weer het nieuwe copy/paste nummer van ze bij Giel)
Die Dag top 5 zal wel helemaal MJ zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de Dag Top 5 bij Veenstra vanavond. Hij heeft by the way een mooie entry op zijn weblog geschreven.
Helemaal mee eens ja., Verschrikkelijk. Van 6:00 tot 7:00 uur had Gielepiel het ook alleen maar over Krezipquote:En ik hoef ook niet 24/7 alleen maar MJ te horen maar vind dat we nu wel iets te veel de Hollandse Nuchterheid aan het uithangen zijn door helemaal niks te draaien. "Meuhhhh 't is wel genoeg geweest, terug naar de orde van de dag."
Krezip is uit elkaar, blijkbaar is dat dan toch een grotere ramp voor de muziek als je af moet gaan op de verhalen/liedjes die je daarvan dit weekend op de radio hoort.
Ceequote:Trouwens, wat maakt Linkin Park toch een ongelofelijke kutmuziek. (Sorry, ik hoorde net weer het nieuwe copy/paste nummer van ze bij Giel)
nicequote:Op maandag 29 juni 2009 08:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vandaag wordt het voor mij indirect vakantie8 weken niks doen
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:48 schreef Timo20 het volgende:
In Belgie een ontzettende hit, wordt tijd dat 3FM deze ook op high rotation gaat zetten![]()
Wat een pracht plaat, de ultieme chill track:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morguh, hier het eerste berichtje via UMTS via de Iphone
net bezorgd
Zelfs dood gaan wil niet helpen , dan gaan ze juist meer van je draaienquote:Op maandag 29 juni 2009 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Krezip
Irritant dat als zo'n band uit elkaar gaat je er niet voor goed vanaf bent...
Je was toch dit jaar nog naar ierland geweest of was dat vorig jaar nog.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik nog precies twee maanden. Maar goed, ik heb al drie hele dagen vrij gehad dit jaar
.
Vorig jaar septemberquote:Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je was toch dit jaar nog naar ierland geweest of was dat vorig jaar nog.
Wat ga je doen, ga je weg uit het Utrechtse ?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
Voor mij nog 6 weken, dan ben ik 3 weken vrij en begin ik daarna bij m'n nieuwe baan
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Virus is aanstekelijk , zit denk ik einde van de week met 4 iphone 3Gs om mij heen
Damn wat gaat de tijd toch hardquote:Op maandag 29 juni 2009 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vorig jaar september. Ben in maart paar dagen met collega's naar Edinburgh geweest
.
Idd. Ik moet driekwart van de pics van Ierland nog bewerken en online zettenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Damn wat gaat de tijd toch hard
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Weet nog goed toen ik m'n iPhone net had. M'n vader had een N95 bij een nieuw abo genomen. Toen ie mijn iPhone zag, heeft ie die N95 niet eens uitgepakt, maar meteen weer doorverkocht, en voor zichzelf ook een iPhone aangeschaft.
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Alweer zo'n plaatje dat op StuBru wèl lekker is opgepikt
.
Ik heb thuis een vrij simpel internet abotje, ik doe te weinig met die extra snelheid, ik wacht wel wat langer.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.internetten.nl(...)hoog-en-prijs-omlaag
Fijne verhogingen van de internetsnelheden. Heb zelf Alles-in-1 Extra dus van 20 naar 50 mbit
.
Gelukkig wel, ze moeten om dat utrecht een hek bouwen met een grenspostquote:Op maandag 29 juni 2009 10:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat ga je doen, ga je weg uit het Utrechtse ?
Zoquote:Op maandag 29 juni 2009 10:18 schreef cosmick het volgende:
Het enige Maria Mena-deuntje waar ik niet misselijk van wordt.
Die vindt 't ook allemaal geweldigquote:Op maandag 29 juni 2009 10:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]is je vader net zo gadgetfreak als jij dat bent
Als je er thuis idd niet veel mee doet, is 't zonde om een relatief duur abo te nemen. Ik betaal bij Ziggo al jaren hetzelfde bedrag, maar de snelheid neemt rap toequote:Op maandag 29 juni 2009 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik heb thuis een vrij simpel internet abotje, ik doe te weinig met die extra snelheid, ik wacht wel wat langer.
400kb/s vind ik voldoende download.
Weet je zeker dat je 3FM luistertquote:
Geeft niksquote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aaaaiiii.... Zwaar (in de zin van alcohol) doch gezellig weekend achter de rug.
tja, zoals iemand vandaag al schreef: "altijd de eerste met nieuwe muziek", dat is niet meer. Jammer hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
Dit was geen verkeerde MH geweest 1 maand geleden!
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het fijne 3FM-gevoel is weer volop aanwezig.
Als een warme benauwde deken.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het fijne 3FM-gevoel is weer volop aanwezig.
Ieder z'n ding zullen we maar zeggenquote:
Zeker, leuk nummer.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef on_air het volgende:
Om het maar even over iets anders te hebben; Sandra Kim kan best op de radio gedraaid worden, J'aime La Vie.
Ha, een van m'n eerste jeugdliefdes. Samen met Kim Wilde.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef on_air het volgende:
Om het maar even over iets anders te hebben; Sandra Kim kan best op de radio gedraaid worden, J'aime La Vie.
Nee hoor is niet erg, ice ice babyquote:Op maandag 29 juni 2009 11:22 schreef Dandelion het volgende:
is het heel erg dat ik liever Vanilla Ice hoor dan Guus Meeuwis?
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:01 schreef muisje-eliza het volgende:
oeh oeh 80 uwv medewerkers staan op straat...ze hebben niks te doen.... niet veel anders dan wat ze normaal doen...alleen het grote verschil is dat ze niet achter een buro zitten te suffen maar buiten in de zon
ik moet eerlijk toegeven dat ik het heul niet erg vind als dat gebouw instort....voor al het leed wat ze sommige mensen aandoenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], moet wel eerst hun bureau op instorten staan
Als je ook ziet wat voor volk er werkt, heb ooit 4 callcentres uitgerold voor UWVquote:Op maandag 29 juni 2009 12:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik het heul niet erg vind als dat gebouw instort....voor al het leed wat ze sommige mensen aandoen
Vervelend zegquote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Timo20 het volgende:
Mensen. tot over een dag of 16. Ga zometeen vertrekken naar Salou![]()
Veel plezierquote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Timo20 het volgende:
Oh in tegendeel! Ik vind het vele malen beter klinken dan het Nederlands of Duits. Voor mijn gevoel pas de taal prima bij de flow!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:45 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb heel, heel weinig met rap in het Frans. Het past niet imho.
quote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Timo20 het volgende:
neem condooms mee...quote:Op maandag 29 juni 2009 12:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
fijne vakantie!!!
-goed smeren
-veel plezier maken
-kijk uit voor zakkenrollers
-kijk goed links-rechts-links bij oversteken
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
De "nieuwe" Franz klinkt best oke
iets met een computerquote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En waar aan ga jij je vele tijd aan besteden
idd, dat is al iig iets wat LEAF nooit heeft gepresteerdquote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Dandelion het volgende:
wow een acceptabele plaat van Miss Montreal!
ik denk dat het over een paar dagen wel komt te staan op de sitequote:Op maandag 29 juni 2009 14:23 schreef mutzenbacher het volgende:
wie was dat nou net in Vare TV Prive?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Bergequote:Op maandag 29 juni 2009 14:23 schreef mutzenbacher het volgende:
wie was dat nou net in Vare TV Prive?
die dusquote:Op maandag 29 juni 2009 14:29 schreef Dandelion het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Berge
Oftewel Chiel Ottink...
Vakantiequote:Op maandag 29 juni 2009 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iets met een computerMaar eigenlijk weet ik niet
Ik ga zowieso mn mp3 collectie toch wat vergroten voor als ik 3 weken weg ben
naar de bergen
![]()
nah, het is nog niet echt officieel vakantie, maar ik hoef niet meer te leren![]()
8 weken tijd voor jenever
dat beslissen we pas 1 dag van tevorenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:31 schreef 3FMaster het volgende:
Hello
[..]
Vakantie![]()
Dat heb ik pas over 2 weken ofzo
Maaree, waar ga je naar toe in de bergen?
Ik word niet zoveel lesbisch geconfronteerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
hebben jullie ook dat bij elke lesbische confrontatie het liedje van de faggot fairys in je hoofd komt
in PUB SC welquote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik word niet zoveel lesbisch geconfronteerd.
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Sirolf het volgende:
Mahala Rai Banda - Mahalageasca!
En ja, dat is juist gespeld zo.
Zeuren over het weer doe ik alleen maar in de winterquote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef on_air het volgende:
Was er maar een coldness in the air. Dat gezweet.
ik nooitquote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zeuren over het weer doe ik alleen maar in de winter
Het weer is fantastisch, alleen hier thuis, op een zolder, waar het niet door kan luchten bij gebrek aan wind, is het niet echt prettig.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zeuren over het weer doe ik alleen maar in de winter
Daar sterft het van de Puberende Naatjes , om dood moe van te wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PUB SC slowchat van het puberale hoekje op FOK
whehequote:Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar sterft het van de Puberende Naatjes , om dood moe van te worden
Land weet je toch welquote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat beslissen we pas 1 dag van tevoren
Oi Veyron...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PUB SC slowchat van het puberale hoekje op FOK
neequote:
KXquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt ie weer met z'n debiele programma-item.
Tjah, op zolder is het idd best wel kut.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Het weer is fantastisch, alleen hier thuis, op een zolder, waar het niet door kan luchten bij gebrek aan wind, is het niet echt prettig.
ik slaap daarquote:Op maandag 29 juni 2009 15:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tjah, op zolder is het idd best wel kut.
Als artiesten afwijken van hun gebruikelijke stijl, kan het knap vernieuwend overkomenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zoals Roel ineens Adele mooi vind, vind ik dit wel aardig.
Kom dan ook eens wat sneller to the point!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
En weer terug na een vermoeiende meeting!
Heel bijzonder inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk , het enige wat ik kan uitbrengen
hoe een cynischeposter zo kan omslaan naar
Komt in het geheel door dit nummer. Ken het al maaaanden (> 100 keer gedraaid in iTunesquote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk , het enige wat ik kan uitbrengen
hoe een cynischeposter zo kan omslaan naar
En dan deze plaat wel mooi vinden?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komt in het geheel door dit nummer. Ken het al maaaanden (> 100 keer gedraaid in iTunes) dus niet geheel onprettig dat dit de nieuwe single is. Verder maakt Adele natuurlijk alleen maar zeurderige kutmuziek.
bijzonder mee eens , een van de albums die meegaat naar itunesquote:Op maandag 29 juni 2009 15:44 schreef June. het volgende:
[..]
En dan deze plaat wel mooi vinden?Adele is tof, dat hele album 19 is trouwens geweldig.
Heb je daar nog niet al die terabytes in zittenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bijzonder mee eens , een van de albums die meegaat naar itunes
Voor de pc heb ik een eigen webbased systeem geschreven die winamp playlists genereerd op mijn database output.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je daar nog niet al die terabytes in zitten![]()
Of bedoel je je 3GS?
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor de pc heb ik een eigen webbased systeem geschreven die winamp playlists genereerd op mijn database output.
Itunes moet ik helaas alleen gebruiken voor de 3Gs heb 32 gb te vullen
eerst vanavond hem activeren.
quote:
waarvanquote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef Noortje. het volgende:
Wil iemand printscreentjes maken? Ik zit op Werchter namelijk.
Boos? Fans?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef erfc4ever het volgende:
vanavond is de algemeen directeur van Excelsior te gast bij Radio Rijnmond. dat kan nog leuk worden met boze fans
Ah ik zat met het platenlabel in mijn hoofd.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
Excelsior gaat weer samenwerken met Feyenoord en daar zijn veel fans van Excelsior boos om
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:31 schreef Dandelion het volgende:
[..]
euh? Wie is het? Ik schakel net in bij shaka demus...
ach ja, dat kan ook nog.quote:
Ik hoor hem vaak in december.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:32 schreef Sersjee het volgende:
Tevens m'n eerste kennismaking met het fenomeen Alice Cooper.
We gaan brieven sturen.quote:
Doenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We gaan brieven sturen.
Ik wil dat die 'Comic Sans MS'-dag compleet flopt. Hacken hoeft niet, alleen boze brieven versturen.
vakantie hier dus goedquote:Op maandag 29 juni 2009 18:35 schreef MarijeH het volgende:
Hoe gaat het hier?
Ik ben begonnen met vakantiewerk.
een actie starten op fok tegen die dagquote:Op maandag 29 juni 2009 18:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb jij nog een betere plan van aanpak?
Kun je Sirolf omkopen?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een actie starten op fok tegen die dag
omkopen, die werkt toch gewoon meequote:Op maandag 29 juni 2009 18:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je Sirolf omkopen?
Iets met scriptfucks, zoals: In de font-tag 'Comic Sans MS' in diakritische tekens schrijven.
Dus:
C çedille-O umlaut-M-I accent aigu-C çedille enzovoort.
beetje boeiend?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:53 schreef Derek010 het volgende:
Net Gerard Ekdom in het Jeugdjournaal (daar keek ik ff naar omdat ik na het eten beneden was blijven hangen), over Michael Jackson en waarom zijn muziek nu hoog in de hitlijsten staat. Hij liet iets horen van Itunes.
ow hey, die is nu hehquote:Op maandag 29 juni 2009 18:58 schreef Derek010 het volgende:
Wel redelijk, op het eind ging hij zelfs ff op de tafel dansen.
__
Trouwens, ik hoor Michiel Veenstra!!!![]()
Vind jij het dan weer om binnen te zitten?quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind jij het dan weer om binnen te zitten?
quote:
Dat bedoel ik.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:25 schreef Cee het volgende:
Ben?
muisje_eliza, deze is voor jou.
Oh shit ik ruik de waterlanders weer.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen sporten. In de sportschool. Bij 50 graden Celsius in de schaduw. Slim idee ja/nee?
als je wilt sporten in de sauna vooral doenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen sporten. In de sportschool. Bij 50 graden Celsius in de schaduw. Slim idee ja/nee?
Welk excuus hebben ze hiervoor verzonnen ?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
De TROS raakt mogelijk z'n uitzendlicentie kwijt vanaf 2010...
Merchandising spammen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welk excuus hebben ze hiervoor verzonnen ?
Palingoproer 2.0 in aantocht!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
De TROS raakt mogelijk z'n uitzendlicentie kwijt vanaf 2010...
volgende keer foto makenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Brennel het volgende:
MIjn kat keek zojuist tijdens Bonkers heel raar naar de speakers
Nadat onze oudste een tijdje op de meest vreemde momenten opeens 'MARS !!!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Brennel het volgende:
MIjn kat keek zojuist tijdens Bonkers heel raar naar de speakers
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nadat onze oudste een tijdje op de meest vreemde momenten opeens 'MARS !!!![]()
![]()
' riep moet ik nu bang zijn voor 'BONKERS
![]()
![]()
' ben ik bang
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nadat onze oudste een tijdje op de meest vreemde momenten opeens 'MARS !!!![]()
![]()
' riep moet ik nu bang zijn voor 'BONKERS
![]()
![]()
' ben ik bang
tuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |