quote:Op zondag 28 juni 2009 10:38 schreef 3FMaster het volgende:
Roel + Marije
@Marije: Heb je ook foto's gemaakt?
quote:
Ik ken die gast uit de tijd dat ik nog Krezipfan was (1999-2000). Daar was ie idd bij elk concertquote:
quote:
Eindelijk een moeder die zich onderscheidt van de grijze huismoeders.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hele fijne lijst op Stu Bru, die hotlist![]()
Op 2: The Gossip - Heavy Cross![]()
![]()
![]()
Wordt ik net wakker, hoor ik dat m`n ma (radio 2 luisteraar) onder de radio heeft aanstaan en dat Kings Of Leon er op zijn. Kom ik onder, zeg ik:"sinds wanneer heb jij Kings Of Leon op staan?" zegt ze:"er was niets op, heb ik maar Studio Brussel opgezet"![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:21 schreef borisz het volgende:
Beoordeling paper binnen. IK heb een 8
.
De paper was een afsluiter van de eerste twee jaar economie.![]()
Op naar jaar drie volgend jaar. Al heb ik nog en aantal tweede jaars vakken open staan
.
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/zondagquote:Op zondag 28 juni 2009 13:35 schreef Nieuweling. het volgende:
Hee mensen even een vraagje ; ik ben ongeveer een uurtje geleden op 3FM tijdens Timur Open Radio te horen geweest en nu wil ik dat fragment graag terughoren, maar hoe vind ik dat fragment terug? Bij voorbaat dank.
Als de uitzending is afgelopen is het terug te vinden via uitzending gemist op 3fm.nl Achterdeur. Klik na uitzending op de achterdeur en daar kan je hem zelfs downloaden.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:35 schreef Nieuweling. het volgende:
Hee mensen even een vraagje ; ik ben ongeveer een uurtje geleden op 3FM tijdens Timur Open Radio te horen geweest en nu wil ik dat fragment graag terughoren, maar hoe vind ik dat fragment terug? Bij voorbaat dank.
Ik zie mijn fragment er niet tussen staan.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Als de uitzending is afgelopen is het terug te vinden via uitzending gemist op 3fm.nl Achterdeur. Klik na uitzending op de achterdeur en daar kan je hem zelfs downloaden.
De laatste die er nu staat zou het moeten zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:20 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ik zie mijn fragment er niet tussen staan. :o Ik kwam btw rond 12:20-12:25 op de radio. En nu? :o
| 1 |
Finale was niet zo denderend, wel leuk was dat de hele groep niets aankon met Koos' plotselinge uitbraak.quote:
Dat gaat ook al het hele weekend heb het nu wel gehad ook al in zijn muziek briljantquote:Op zondag 28 juni 2009 18:50 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow allemaal
ben TMF aan t kijken met alle hits van MJ
quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eindelijk een moeder die zich onderscheidt van de grijze huismoeders.
hihi naja zijn clips zijn natuurlijk briljant en dr is toch geen reet op tvquote:Op zondag 28 juni 2009 19:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat gaat ook al het hele weekend heb het nu wel gehad ook al in zijn muziek briljant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |