vakantie hier dus goedquote:Op maandag 29 juni 2009 18:35 schreef MarijeH het volgende:
Hoe gaat het hier?
Ik ben begonnen met vakantiewerk.
een actie starten op fok tegen die dagquote:Op maandag 29 juni 2009 18:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb jij nog een betere plan van aanpak?
Kun je Sirolf omkopen?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een actie starten op fok tegen die dag
omkopen, die werkt toch gewoon meequote:Op maandag 29 juni 2009 18:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je Sirolf omkopen?
Iets met scriptfucks, zoals: In de font-tag 'Comic Sans MS' in diakritische tekens schrijven.
Dus:
C çedille-O umlaut-M-I accent aigu-C çedille enzovoort.
beetje boeiend?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:53 schreef Derek010 het volgende:
Net Gerard Ekdom in het Jeugdjournaal (daar keek ik ff naar omdat ik na het eten beneden was blijven hangen), over Michael Jackson en waarom zijn muziek nu hoog in de hitlijsten staat. Hij liet iets horen van Itunes.
ow hey, die is nu hehquote:Op maandag 29 juni 2009 18:58 schreef Derek010 het volgende:
Wel redelijk, op het eind ging hij zelfs ff op de tafel dansen.
__
Trouwens, ik hoor Michiel Veenstra!!!![]()
Vind jij het dan weer om binnen te zitten?quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind jij het dan weer om binnen te zitten?
quote:
Dat bedoel ik.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:25 schreef Cee het volgende:
Ben?
muisje_eliza, deze is voor jou.
Oh shit ik ruik de waterlanders weer.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen sporten. In de sportschool. Bij 50 graden Celsius in de schaduw. Slim idee ja/nee?
als je wilt sporten in de sauna vooral doenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen sporten. In de sportschool. Bij 50 graden Celsius in de schaduw. Slim idee ja/nee?
Welk excuus hebben ze hiervoor verzonnen ?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
De TROS raakt mogelijk z'n uitzendlicentie kwijt vanaf 2010...
Merchandising spammen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welk excuus hebben ze hiervoor verzonnen ?
Palingoproer 2.0 in aantocht!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
De TROS raakt mogelijk z'n uitzendlicentie kwijt vanaf 2010...
volgende keer foto makenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Brennel het volgende:
MIjn kat keek zojuist tijdens Bonkers heel raar naar de speakers
Nadat onze oudste een tijdje op de meest vreemde momenten opeens 'MARS !!!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Brennel het volgende:
MIjn kat keek zojuist tijdens Bonkers heel raar naar de speakers
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nadat onze oudste een tijdje op de meest vreemde momenten opeens 'MARS !!!![]()
![]()
' riep moet ik nu bang zijn voor 'BONKERS
![]()
![]()
' ben ik bang
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nadat onze oudste een tijdje op de meest vreemde momenten opeens 'MARS !!!![]()
![]()
' riep moet ik nu bang zijn voor 'BONKERS
![]()
![]()
' ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |