Die gaat pas op zijn 90e stoppen denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef LeonH het volgende:
Tom Jones
Wat een energie met zijn leeftijd, en dan ook nog eens goed bij adem en stem zijn. Alleen maar respect voor die man!
Die is echt freakyquote:
las ik net op twitter:quote:
Want nu al toeter?quote:
Ah, Glastonbury is zogenaamd alweer afgelopen, begrijp ikquote:Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
las ik net op twitter:
michielveenstra Zometeen naar Zeist, samen met @gerardekdom draaien op een groot feest. Pogen onderwijl niet om te vallen
Ah, tof. Jammer dat ik er uitgerekend vandaag niet benquote:Op zondag 28 juni 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
las ik net op twitter:
michielveenstra Zometeen naar Zeist, samen met @gerardekdom draaien op een groot feest. Pogen onderwijl niet om te vallen
Ik heb er ook niets van gehoord, misschien is het privé ?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan dat hele festival niet vinden in Zeist op Google...
Lijkt wel het Glastonbury topic hierquote:Op zondag 28 juni 2009 19:33 schreef Timo20 het volgende:
the way to amarillo @ Glastonbury!!
![]()
![]()
![]()
zoveel fouts op 1 festival![]()
![]()
![]()
jah ik denk tquote:Op zondag 28 juni 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets van gehoord, misschien is het privé ?
Kijken jullie het allemaal via tvquote:Op zondag 28 juni 2009 19:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Lijkt wel het Glastonbury topic hier
Maja er zijn gewoon zo nu en dan betere dingen dan een zondagavond op 3fm
Nu is Madness bezig!
Waar woon jij dan?quote:
Geen digitale tv? Ik ben het hier zelfs via het gewone kabelaanbod aan het kijken...quote:
Zelhem dacht ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Noord-Holland![]()
Verder.. een kerstmarkt, nu
Het is toch ook een beetje overdreven geweest, iedereen daalt weer neer op aarde nu.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat MJ niet langer in de top 30 meest gedraaid in de afgelopen 24 uur staat. Had dat wel verwacht eigenlijk.
Aan de andere kant, het is ook wel mooi geweest nu. Een dag of 2 erbij stilstaan is wel genoeg.
Het gaat verder op BBC4. Om 23.00 weer op BBC2.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Geen digitale tv? Ik ben het hier zelfs via het gewone kabelaanbod aan het kijken...
edit: het is nu weer even afgelopen. Volgens mij gaat het vanavond weer even verder.
quote:
niet verdiendquote:Op zondag 28 juni 2009 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en toen wonnen de samba's met 2-3
Vreselijk domme crap inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Trouwens, wat maakt Linkin Park toch een ongelofelijke kutmuziek. (Sorry, ik hoorde net weer het nieuwe copy/paste nummer van ze bij Giel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |