Kom dan ook eens wat sneller to the point!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
En weer terug na een vermoeiende meeting!
Heel bijzonder inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk , het enige wat ik kan uitbrengen
hoe een cynischeposter zo kan omslaan naar
Komt in het geheel door dit nummer. Ken het al maaaanden (> 100 keer gedraaid in iTunesquote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk , het enige wat ik kan uitbrengen
hoe een cynischeposter zo kan omslaan naar
En dan deze plaat wel mooi vinden?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komt in het geheel door dit nummer. Ken het al maaaanden (> 100 keer gedraaid in iTunes) dus niet geheel onprettig dat dit de nieuwe single is. Verder maakt Adele natuurlijk alleen maar zeurderige kutmuziek.
bijzonder mee eens , een van de albums die meegaat naar itunesquote:Op maandag 29 juni 2009 15:44 schreef June. het volgende:
[..]
En dan deze plaat wel mooi vinden?Adele is tof, dat hele album 19 is trouwens geweldig.
Heb je daar nog niet al die terabytes in zittenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bijzonder mee eens , een van de albums die meegaat naar itunes
Voor de pc heb ik een eigen webbased systeem geschreven die winamp playlists genereerd op mijn database output.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je daar nog niet al die terabytes in zitten![]()
Of bedoel je je 3GS?
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor de pc heb ik een eigen webbased systeem geschreven die winamp playlists genereerd op mijn database output.
Itunes moet ik helaas alleen gebruiken voor de 3Gs heb 32 gb te vullen
eerst vanavond hem activeren.
quote:
waarvanquote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef Noortje. het volgende:
Wil iemand printscreentjes maken? Ik zit op Werchter namelijk.
Boos? Fans?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef erfc4ever het volgende:
vanavond is de algemeen directeur van Excelsior te gast bij Radio Rijnmond. dat kan nog leuk worden met boze fans
Ah ik zat met het platenlabel in mijn hoofd.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
Excelsior gaat weer samenwerken met Feyenoord en daar zijn veel fans van Excelsior boos om
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:31 schreef Dandelion het volgende:
[..]
euh? Wie is het? Ik schakel net in bij shaka demus...
ach ja, dat kan ook nog.quote:
Ik hoor hem vaak in december.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:32 schreef Sersjee het volgende:
Tevens m'n eerste kennismaking met het fenomeen Alice Cooper.
We gaan brieven sturen.quote:
Doenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We gaan brieven sturen.
Ik wil dat die 'Comic Sans MS'-dag compleet flopt. Hacken hoeft niet, alleen boze brieven versturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |