quote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
De "nieuwe" Franz klinkt best oke
iets met een computerquote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En waar aan ga jij je vele tijd aan besteden
idd, dat is al iig iets wat LEAF nooit heeft gepresteerdquote:Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Dandelion het volgende:
wow een acceptabele plaat van Miss Montreal!
ik denk dat het over een paar dagen wel komt te staan op de sitequote:Op maandag 29 juni 2009 14:23 schreef mutzenbacher het volgende:
wie was dat nou net in Vare TV Prive?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Bergequote:Op maandag 29 juni 2009 14:23 schreef mutzenbacher het volgende:
wie was dat nou net in Vare TV Prive?
die dusquote:Op maandag 29 juni 2009 14:29 schreef Dandelion het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Berge
Oftewel Chiel Ottink...
Vakantiequote:Op maandag 29 juni 2009 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iets met een computerMaar eigenlijk weet ik niet
Ik ga zowieso mn mp3 collectie toch wat vergroten voor als ik 3 weken weg ben
naar de bergen
![]()
nah, het is nog niet echt officieel vakantie, maar ik hoef niet meer te leren![]()
8 weken tijd voor jenever
dat beslissen we pas 1 dag van tevorenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:31 schreef 3FMaster het volgende:
Hello
[..]
Vakantie![]()
Dat heb ik pas over 2 weken ofzo
Maaree, waar ga je naar toe in de bergen?
Ik word niet zoveel lesbisch geconfronteerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
hebben jullie ook dat bij elke lesbische confrontatie het liedje van de faggot fairys in je hoofd komt
in PUB SC welquote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik word niet zoveel lesbisch geconfronteerd.
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Sirolf het volgende:
Mahala Rai Banda - Mahalageasca!
En ja, dat is juist gespeld zo.
Zeuren over het weer doe ik alleen maar in de winterquote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef on_air het volgende:
Was er maar een coldness in the air. Dat gezweet.
ik nooitquote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zeuren over het weer doe ik alleen maar in de winter
Het weer is fantastisch, alleen hier thuis, op een zolder, waar het niet door kan luchten bij gebrek aan wind, is het niet echt prettig.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zeuren over het weer doe ik alleen maar in de winter
Daar sterft het van de Puberende Naatjes , om dood moe van te wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PUB SC slowchat van het puberale hoekje op FOK
whehequote:Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar sterft het van de Puberende Naatjes , om dood moe van te worden
Land weet je toch welquote:Op maandag 29 juni 2009 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat beslissen we pas 1 dag van tevoren
Oi Veyron...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PUB SC slowchat van het puberale hoekje op FOK
neequote:
KXquote:Op maandag 29 juni 2009 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt ie weer met z'n debiele programma-item.
Tjah, op zolder is het idd best wel kut.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Het weer is fantastisch, alleen hier thuis, op een zolder, waar het niet door kan luchten bij gebrek aan wind, is het niet echt prettig.
ik slaap daarquote:Op maandag 29 juni 2009 15:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tjah, op zolder is het idd best wel kut.
Als artiesten afwijken van hun gebruikelijke stijl, kan het knap vernieuwend overkomenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zoals Roel ineens Adele mooi vind, vind ik dit wel aardig.
Kom dan ook eens wat sneller to the point!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
En weer terug na een vermoeiende meeting!
Heel bijzonder inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk , het enige wat ik kan uitbrengen
hoe een cynischeposter zo kan omslaan naar
Komt in het geheel door dit nummer. Ken het al maaaanden (> 100 keer gedraaid in iTunesquote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk , het enige wat ik kan uitbrengen
hoe een cynischeposter zo kan omslaan naar
En dan deze plaat wel mooi vinden?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komt in het geheel door dit nummer. Ken het al maaaanden (> 100 keer gedraaid in iTunes) dus niet geheel onprettig dat dit de nieuwe single is. Verder maakt Adele natuurlijk alleen maar zeurderige kutmuziek.
bijzonder mee eens , een van de albums die meegaat naar itunesquote:Op maandag 29 juni 2009 15:44 schreef June. het volgende:
[..]
En dan deze plaat wel mooi vinden?Adele is tof, dat hele album 19 is trouwens geweldig.
Heb je daar nog niet al die terabytes in zittenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bijzonder mee eens , een van de albums die meegaat naar itunes
Voor de pc heb ik een eigen webbased systeem geschreven die winamp playlists genereerd op mijn database output.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je daar nog niet al die terabytes in zitten![]()
Of bedoel je je 3GS?
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor de pc heb ik een eigen webbased systeem geschreven die winamp playlists genereerd op mijn database output.
Itunes moet ik helaas alleen gebruiken voor de 3Gs heb 32 gb te vullen
eerst vanavond hem activeren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |