Die Dag top 5 zal wel helemaal MJ zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de Dag Top 5 bij Veenstra vanavond. Hij heeft by the way een mooie entry op zijn weblog geschreven.
Helemaal mee eens ja., Verschrikkelijk. Van 6:00 tot 7:00 uur had Gielepiel het ook alleen maar over Krezipquote:En ik hoef ook niet 24/7 alleen maar MJ te horen maar vind dat we nu wel iets te veel de Hollandse Nuchterheid aan het uithangen zijn door helemaal niks te draaien. "Meuhhhh 't is wel genoeg geweest, terug naar de orde van de dag."
Krezip is uit elkaar, blijkbaar is dat dan toch een grotere ramp voor de muziek als je af moet gaan op de verhalen/liedjes die je daarvan dit weekend op de radio hoort.
Ceequote:Trouwens, wat maakt Linkin Park toch een ongelofelijke kutmuziek. (Sorry, ik hoorde net weer het nieuwe copy/paste nummer van ze bij Giel)
nicequote:Op maandag 29 juni 2009 08:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vandaag wordt het voor mij indirect vakantie8 weken niks doen
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:48 schreef Timo20 het volgende:
In Belgie een ontzettende hit, wordt tijd dat 3FM deze ook op high rotation gaat zetten![]()
Wat een pracht plaat, de ultieme chill track:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morguh, hier het eerste berichtje via UMTS via de Iphone
net bezorgd
Zelfs dood gaan wil niet helpen , dan gaan ze juist meer van je draaienquote:Op maandag 29 juni 2009 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Krezip
Irritant dat als zo'n band uit elkaar gaat je er niet voor goed vanaf bent...
Je was toch dit jaar nog naar ierland geweest of was dat vorig jaar nog.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik nog precies twee maanden. Maar goed, ik heb al drie hele dagen vrij gehad dit jaar
.
Vorig jaar septemberquote:Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je was toch dit jaar nog naar ierland geweest of was dat vorig jaar nog.
Wat ga je doen, ga je weg uit het Utrechtse ?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
Voor mij nog 6 weken, dan ben ik 3 weken vrij en begin ik daarna bij m'n nieuwe baan
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Virus is aanstekelijk , zit denk ik einde van de week met 4 iphone 3Gs om mij heen
Damn wat gaat de tijd toch hardquote:Op maandag 29 juni 2009 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vorig jaar september. Ben in maart paar dagen met collega's naar Edinburgh geweest
.
Idd. Ik moet driekwart van de pics van Ierland nog bewerken en online zettenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Damn wat gaat de tijd toch hard
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Weet nog goed toen ik m'n iPhone net had. M'n vader had een N95 bij een nieuw abo genomen. Toen ie mijn iPhone zag, heeft ie die N95 niet eens uitgepakt, maar meteen weer doorverkocht, en voor zichzelf ook een iPhone aangeschaft.
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Alweer zo'n plaatje dat op StuBru wèl lekker is opgepikt
.
Ik heb thuis een vrij simpel internet abotje, ik doe te weinig met die extra snelheid, ik wacht wel wat langer.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.internetten.nl(...)hoog-en-prijs-omlaag
Fijne verhogingen van de internetsnelheden. Heb zelf Alles-in-1 Extra dus van 20 naar 50 mbit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |