quote:Op zondag 28 juni 2009 16:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hey die heb ik gisteravond nog gekeken!
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hey die heb ik gisteravond nog gekeken!
Je had gisteravond nog les?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Educatieve films kijken op schoolGOD wat was dat een lijdensweg.
Geweldige serie datquote:
Niet verplicht misschien, maar ik werk dit jaar gewoon vrij fulltime dus ik zou volgens dat gare aangifte programma toch honderden euro's terugkrijgen. Ik vraag me alleen af wanneer aangezien ik het niet voor 1 april heb gedaanquote:Op zondag 28 juni 2009 17:01 schreef koei het volgende:
[..]
Geweldige serie datHeb hem op Blu ray liggen hier!
En Nebo, volgens mij ben jij nog niet oud genoeg om verplicht aangifte te moeten doen. Dan kun je tot 3 jaar na dato nog met een TJ biljet je teveel betaalde belasting terugvragen. Rente wordt idd wel rekening mee gehouden en ze houden een flink percentage aan. Ik lig nogsteeds overhoop met de gemeente over de gemeentebelastingen en dankzij hun rente percentage is de rekening daarvan in een jaar bijna verdubbeld
Nebo ik heb die PM's wel ontvangen! Ik ben ook terug op veler verzoek... Ik dacht dat ik ook een Pm van jou had maar dat weet ik niet meer zeker...quote:Op zondag 28 juni 2009 17:40 schreef Nebo het volgende:
Zonder jou was het ook anders, en niemand heeft jou een PM gestuurd om te vragen of je terug kwam.
O NO HE DIDN'T!
AQ
Het duurt wat langer dan, maar je krijgt het nog wel gewoon. Als je tenminste wel die aanvraag binnen 3 jaar na afloop van die periode instuurt. Stuur je het pas later in dan kun je zwaaien naar je geld.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet verplicht misschien, maar ik werk dit jaar gewoon vrij fulltime dus ik zou volgens dat gare aangifte programma toch honderden euro's terugkrijgen. Ik vraag me alleen af wanneer aangezien ik het niet voor 1 april heb gedaan
Rot eens op met je spam.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nebo ik heb die PM's wel ontvangen! Ik ben ook terug op veler verzoek... Ik dacht dat ik ook een Pm van jou had maar dat weet ik niet meer zeker...
[TK][360] Red Faction: Guerilla sealed
Cyb wordt gek
Dat is geen spam lelijke aapquote:Op zondag 28 juni 2009 17:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Rot eens op met je spam.
Was het leuk bij de kinderdisco?
Je moet eerst kijken wat iets is voordat je gaat moelenquote:Op zondag 28 juni 2009 18:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan je ook wat anders zeggen dan lelijkerd of papzak?
Je zat gister op MSN anders nog te SMEKEN dat ik het niet moest doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet eerst kijken wat iets is voordat je gaat moelen![]()
Kom bij nader inzien maar zo snel mogelijk met dat filter dan heb ik ook geen last meer van je
Omdat dadeliijk iedereen me gaat filteren en dan schiet het ook niet opquote:Op zondag 28 juni 2009 18:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je zat gister op MSN anders nog te SMEKEN dat ik het niet moest doen.
Vraag me nog steeds af waarom.
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat dadeliijk iedereen me gaat filteren en dan schiet het ook niet op![]()
Maar in jou geval GRAAG hoe sneller hoe beter
Ik schrok ook zo op msnquote:Op zondag 28 juni 2009 18:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij hebt nog zoveeel te leren klein jongetje.
Nee dat niet niet maar heb nog wel een tof dvdtje voor jequote:Op zondag 28 juni 2009 18:28 schreef Nebo het volgende:
Iemand een leuk torrentje van seizoen 4 van HIMYM voor mij?
Nee dankje, ik kijk wel gewoon naar de AVGN op Gametrailers...quote:Op zondag 28 juni 2009 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee dat niet niet maar heb nog wel een tof dvdtje voor je
piratebay?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:28 schreef Nebo het volgende:
Iemand een leuk torrentje van seizoen 4 van HIMYM voor mij?
Edwinussquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:46 schreef Tain het volgende:
[..]
EdwinussAQuila360, ze komen er alleen niet openlijk vooruit dus gaan ze maar ruzie maken
Die kerel heeft gewoon sex nodigquote:Op zondag 28 juni 2009 17:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nebo ik heb die PM's wel ontvangen! Ik ben ook terug op veler verzoek... Ik dacht dat ik ook een Pm van jou had maar dat weet ik niet meer zeker...
[TK][360] Red Faction: Guerilla sealed
Cyb wordt gek
quote:
En ik zie jou nog een heel stuk onder mij staan...quote:Op zondag 28 juni 2009 19:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Eerder was ie leuk nu haalt hij zelfs het niveau AQuila niet meer
Van jouw maatstaven trek ik zowiezo weinig aan.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik zie jou nog een heel stuk onder mij staan...
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Van jouw maatstaven trek ik zowiezo weinig aan.
ieuw dat is een gek beestquote:
Koei is er misschien al iets bekend over de prijsvraag?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:51 schreef koei het volgende:
Ik heb die van mij nog niet gebruikt eigenlijk... Vind het geen bubbelbadweer
okeequote:Op zondag 28 juni 2009 20:56 schreef koei het volgende:
Nee, niet meer naar gekeken AQuila... Eerst nog even wat andere dingen regelen!
De voorlopige versie van het kampboekje 2009 is in iedergeval af
stuur is opquote:Op zondag 28 juni 2009 21:49 schreef Poit het volgende:
temperatuur is regelbaar. 37 graden wa fucking nice!
om er in te zitten met, maar als je hem opstuurd mag het best zonder waterquote:
Dat is zo relax, ding even een klein uurtje laten loeien in de deuropening en je slaapt echt heerlijk koel!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:16 schreef Rossdale het volgende:
Net ff lekker de airco in de slaapkamer aangezet. Straks kruip ik in een heerlijk koel bedje
Zat jij maar aan de crystal methquote:Op zondag 28 juni 2009 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
Zitten jullie hier ook de Crystal Meth ofzoiets? Komt zo bij Reportage
Zijn dat van die verplaatsbare dingen? Hoe duur zijn die?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is zo relax, ding even een klein uurtje laten loeien in de deuropening en je slaapt echt heerlijk koel!
Lig ik hier in een snikhete kamer...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is zo relax, ding even een klein uurtje laten loeien in de deuropening en je slaapt echt heerlijk koel!
Je hebt een berisping te pakken in V&A Tain dus hou je maar ff gedeisdquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt een berisping te pakken in V&A Tain dus hou je maar ff gedeisd
Een tik op de vingers heb je gekregenquote:
Die dingen gaan zijn echt verkrijgbaar in tig verschillende prijsklassen en verschillende energie-labels. Tegenwoordig heb je een hele degelijke vanaf een euro of 200 volgens mij.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zijn dat van die verplaatsbare dingen? Hoe duur zijn die?
[TK] EmarWii / DGVF 2 DVD (met foto's)quote:Op zondag 28 juni 2009 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een tik op de vingers heb je gekregen
Ik wil die hele dvd niet verkopenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef Tain het volgende:
AQ... Hoe belangrijk denk je dat het is voor me om op fok te kunnen posten? Denk dat het vergelijkbaar is met de kans dat je je DGVF(leer die gast afkortingen maken) dvd verkoopt
Daarom maak je er een V&A topic voorquote:
Ik hoopte wat mooie reacties daar uit te lokkenquote:
quote:
Hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef koei het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de slowchat achteruit gaan!
Ik heb geen ruzie ik vind Tain tofquote:Op zondag 28 juni 2009 23:06 schreef SkyChat het volgende:
Aquila.. heb je geen ruzie met Edwin dan is wel met iemand anders
Hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzie ik vind Tain tof![]()
Alleen heeft die net een berisping gehad dus raad ik hem aan om zich ff gedeisd te houden
Rihanna to the rescuequote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef lkb9000 het volgende:![]()
De laatste legende man, dit soort mensen bestaan niet meer!
Hey koei!quote:
Nee, niet weer...quote:
Ja, had nog een boek waar ik in begonnen was... en dat las wel lekker weg eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:17 schreef koei het volgende:
5 uur ook pas
Zelfs ik ben vroeger gaan slapen
nebo, gewoon invullen die hap. Te laat is pas een probleem als je een boete krijgtquote:Op zondag 28 juni 2009 17:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet verplicht misschien, maar ik werk dit jaar gewoon vrij fulltime dus ik zou volgens dat gare aangifte programma toch honderden euro's terugkrijgen. Ik vraag me alleen af wanneer aangezien ik het niet voor 1 april heb gedaan
Door een weiland? GameBabe zit op een gele koe?quote:Op maandag 29 juni 2009 07:59 schreef GameBabe het volgende:
zit je toevallig in dezelfde geledie van mij rijdt nu door het weiland
in den haagquote:Op maandag 29 juni 2009 09:37 schreef lkb9000 het volgende:
Waar is iedereen op deze vrooeeege morgen![]()
![]()
Klundertquote:Op maandag 29 juni 2009 09:37 schreef lkb9000 het volgende:
Waar is iedereen op deze vrooeeege morgen![]()
![]()
arbeiten + aanwezig zijn en den haag valt op zich wel meequote:Op maandag 29 juni 2009 09:41 schreef lkb9000 het volgende:
Wat moet je daaaaaaaaaar nou weer [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:50 schreef Tain het volgende:
[..]
arbeiten + aanwezig zijn en den haag valt op zich wel mee
Elke scheet van apple wordt in de media behandeldquote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef AQuila360 het volgende:
Lekker voor in de winter tain![]()
Maar het lijkt of al die nieuwe apple dingen kut zijn in het begin of is dat bij elk bedrijf maar wordt het bij Apple meer belicht?
Maar toch heb ik die shit nog nooit gehad met telefoons enz maargoed die koop ik ook nooit meteen als ze uitkomen maar meer hoe het uitkomt!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Elke scheet van apple wordt in de media behandeldArtikelen over concurrende producten die in de media komen gaan uiteindelijk meer over apple dan over de andere producten.
Ik zit nu een beetje die zooi te lezen en te bekijken van de gefrustreerde videogame fan.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar toch heb ik die shit nog nooit gehad met telefoons enz maargoed die koop ik ook nooit meteen als ze uitkomen maar meer hoe het uitkomt!
Aleen met de 360 kan ik er over meepraten aangezien ik al aan mijn 3de zit
Hun macbooks verkleuren en smelten ook al jaren, leren ze nou niks?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef Tain het volgende:
Gebruikers iPhone 3GS melden oververhittingsproblemen
Het is gewoon zo slecht dat het ook weer leuk wordtquote:Op maandag 29 juni 2009 11:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje die zooi te lezen en te bekijken van de gefrustreerde videogame fan.![]()
Echt geniaal!
waarom kopen mensen niet gewoon een PDA-telefoon die ook daadwerkelijk iets kan?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef Tain het volgende:
Gebruikers iPhone 3GS melden oververhittingsproblemen
mensen blijven nu eenmaal graag in het verleden hangen qua functionaliteit en als er dan eindelijk functionaliteit wordt toegevoegd uit 2001 dan is hetquote:Op maandag 29 juni 2009 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom kopen mensen niet gewoon een PDA-telefoon die ook daadwerkelijk iets kan?
Noem mij gek, maar de iPhone werkt voor mij prima en kan die dingen die ik belangrijk vind.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom kopen mensen niet gewoon een PDA-telefoon die ook daadwerkelijk iets kan?
Ja, laten we allemaal het succesnummer MMS gaan gebruiken.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
mensen blijven nu eenmaal graag in het verleden hangen qua functionaliteit en als er dan eindelijk functionaliteit wordt toegevoegd uit 2001 dan is hetvoor apple
Copy-Paste vind ik in een smartphone toch echt geen feature, maar een vereiste. Begreep dat dat pas sinds de laatst firmware op de iPhone te gebruiken isquote:Op maandag 29 juni 2009 11:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Noem mij gek, maar de iPhone werkt voor mij prima en kan die dingen die ik belangrijk vind.
Hij kan bellen, SMS'en, internetten en mailen. Dit zijn voor mij de belangrijkste dingen en als dat er dan ook nog een beetje overzichtelijk uitziet, ben ik tevreden.
[..]
Ja, laten we allemaal het succesnummer MMS gaan gebruiken.![]()
Wat moet ik er anders nog op?
Misschien dat je met een andere Smartphone nog veel meer dingen kan, maar eerlijk gezegd vind ik het prima zoals het is. Misschien helpt het dat ik als computer ook een mac heb, dus synchroniseren gaat ook probleemloos.... niet met brakke iTunes onder Windows.
Heb ik dan geen kritiek op de iPhone? Jawel, ik vind het belachelijk dat standaard de tethering-optie ontbreekt. Dat was even een flinke domper toen ik dat ding kocht. Maar goed, met een nieuw profieltje hangt m'n powerbookje ook via de iphone aan het net!
Puntje, maar sinds het er is heb ik het nog niet gebruikt...quote:Op maandag 29 juni 2009 12:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Copy-Paste vind ik in een smartphone toch echt geen feature, maar een vereiste. Begreep dat dat pas sinds de laatst firmware op de iPhone te gebruiken is
Informeer eens wat de mogelijkheden zijn....quote:Op maandag 29 juni 2009 12:01 schreef koei het volgende:
Ik wil ook een nieuwe telefoon met internet enzomn huidige contract loopt alleen pas in november af...
Heb geen demo modellen..quote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Fallen het volgende:
Misschien Poit lief aankijken en een demo-moddeletje voor weinig?
En dan gewoon een Sim-only abo... ?
In Gouda? Daar word je tegenwoordig zelfs door de buschauffeur in elkaar geslagen!quote:
Pruts winkel...quote:
Vind het copy-pasten ook niet heel erg prettig werken in vergelijking met mijn HTC. Maar ook tethering wat pas sinds de laatste firmware wordt ondersteund, geen bluetooth voor data overdracht, geen vrijheid hebben in de browser die je gebruiktquote:Op maandag 29 juni 2009 12:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Puntje, maar sinds het er is heb ik het nog niet gebruikt...
Ik heb geen ervaring met Copy/Paste op andere telefoons. Heb 2 maanden een Samsung Smartphone gehad met Windows Mobile, daar werd ik heel chagrijnig van.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind het copy-pasten ook niet heel erg prettig werken in vergelijking met mijn HTC. Maar ook tethering wat pas sinds de laatste firmware wordt ondersteund, geen bluetooth voor data overdracht, geen vrijheid hebben in de browser die je gebruikt
Nee, tethering... maar ja, je komt uit Den Haag... daar doet de fietsbel zelfs *TERING* in plaats van *tring*quote:Op maandag 29 juni 2009 12:47 schreef koei het volgende:
Ben ik de enige die tethering leest als te-tering? Er zat vroeger een kampterrein in tetheringen dat ook altijd te-teringen genoemd werd, dat heeft me verpest
Maar goed, ik ga even een stukje lopen, dan nog een stukje taart eten (ik loop niet voor niets natuurlijk...) en dan kijken wat ik de rest van de dag ga doen!
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef koei het volgende:
Het is echt te warm om te lopen! Ben al zeikesnat voordat ik uberhaupt onder de douche stap
Dat jij nat bent heeft toch niets met het weer te maken?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef koei het volgende:
Het is echt te warm om te lopen! Ben al zeikesnat voordat ik uberhaupt onder de douche stap
Welke HTC heb je Tain?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind het copy-pasten ook niet heel erg prettig werken in vergelijking met mijn HTC. Maar ook tethering wat pas sinds de laatste firmware wordt ondersteund, geen bluetooth voor data overdracht, geen vrijheid hebben in de browser die je gebruikt
Copy/paste is ook heel erg programma afhankelijk hoe het werkt en of het fijn werkt. Gebruik de copy/paste functie en de bluetooth functie zelf ook niet vaak, maar dat het mogelijk is vind ik wel fijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Copy/Paste op andere telefoons. Heb 2 maanden een Samsung Smartphone gehad met Windows Mobile, daar werd ik heel chagrijnig van.
Tethering zei ik al, dat is inderdaad een heel slecht punt geweest. Vond dat toch een minimaal iets dat hoort te werken vanaf dag 1.
Bluetooth overdracht... mja, het zal wel. Nooit gebruikt anders dan voor "kijk, ik heb deze ringtone... hebben".
En ik gebruik altijd Safari, dus keuzevrijheid in browser boeit me in dit geval totaal niet.
Nog wel een ander puntje van kritiek... geen flash.
Nicequote:
Ikzelf gebruik al tijden de Opera Mini variant voor de mobiel. Ik moet ook niet te zware programma's draaien op me mobiel, daar is die neit geschikt voor. Ik had ooit een betere mobiel maar daar is iemand anders ongevraagd gelukkig mee geworden.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Copy/paste is ook heel erg programma afhankelijk hoe het werkt en of het fijn werkt. Gebruik de copy/paste functie en de bluetooth functie zelf ook niet vaak, maar dat het mogelijk is vind ik wel fijn.
Voor browsen op mijn mobieltjes ben ik nu behoorlijk fan geworden van Opera mobile en draai nu de stable en beta versie ervan. De beta is heel veel sneller dan de normale versie, alleen sommige websites willen de beta versie weleens laten crashen. Uiteraard is het ook weer persoonlijke voorkeur van wat je lekker vindt werken, maar ook hier weer keuze hebben is fijnHeb nu zelf Internet Explorer, Opera Mobile stable + beta, Fennec (Firefox Mobile) en Skyfire geinstalleerd staan
Ik heb geen idee, ik bezoek gewoon dezelfde site's als die ik op de pc bezoek. Kan Opera Mini met gemak aanquote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nice
Hebben/weten jullie trouwens toffe mobile website's? Met nieuws of gamesnieuws enzo?
Oke? maar laat die dan dingen weg ofzo of precies hetzelfde?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik bezoek gewoon dezelfde site's als die ik op de pc bezoek. Kan Opera Mini met gemak aan
Eerst zie ik een kleine versie van de site en ik kan precies daar inzomen waar ik wat wil lezen. Scheel scrollen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke? maar laat die dan dingen weg ofzo of precies hetzelfde?
Fok heeft wel zon mobile versie dat werkt perfect alleen wil ik meer van dat soort site's ik had eerst een goeie maar die is plat ofzo
Tsja. Ik bel nooit, ik wordt altijd gebeldquote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef koei het volgende:
Sowieso dat je nog pre-paid hebt RossdaleZelfs pubers hebben tegenwoordig standaard een abbonement!
Goedzoquote:Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben net begonnen met Breaking Bad, eens kijken hoe dat is
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Goed idee, TS mag het op nieuw proberen zonder deze bagger!
Slotje.
61% van mijn bundeltegoed nog over tot 2 juli. Duidelijk hequote:Op maandag 29 juni 2009 14:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja. Ik bel nooit, ik wordt altijd gebeldEn als je alleen smst is prepaid goedkoper dan een abbo
Enige reden om nu een abbo te hebben is omdat dat goedkoper was dan mijn pre-paid houden en deze telefoon los te kopen
19.20 was iedereen in Leeuwarden, meteen spacecake gehaald en heel veel eten gehaald. Toch nog even aan de verkoper gevraagd wat het verstandigste is om te doen met die cake. Hij gaf aan dat als je een hele zou nemen je meteen in slaap zou vallen. Voor de rest is het heel heftig, het gevoel van stoned zijn komt meteen naar boven, als je het rookt dan bouw je het op.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
19.20 was iedereen in Leeuwarden, meteen spacecake gehaald en heel veel eten gehaald. Toch nog even aan de verkoper gevraagd wat het verstandigste is om te doen met die cake. Hij gaf aan dat als je een hele zou nemen je meteen in slaap zou vallen. Voor de rest is het heel heftig, het gevoel van stoned zijn komt meteen naar boven, als je het rookt dan bouw je het op.
Ik heb zelf een kwart genomen rond een uur of half 11, de andere 2 gasten een halve. Het duurt 1.5 tot 2 uren voordat het ingewerkt is. Dus we hebben veel FIFA gespeeld ( uiteraard gewonnen) voordat het insloeg.
En tering, wat was ik van de kaart. Ik was mezelf echt gek aan het maken leek het wel. Besloten om maar wat frisse lucht te gaan happen en dus een dik stuk gelopen. Toen sloeg het in bij die andere 2.
We hebben tot een uur of 5 in de Prinsetuin gelopen ( is hier in Leeuwarden ). Alleen maar rondjes gelopen en alles mooi vinden
Voor mij was het niet echt een positieve ervaring, denk dat ik niet meer aan dat spul kom. ging echt allemaal dingen zien.
Die maat van mij die in Groningen woont heeft ook de trein terug gepakt rond half 7.
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
19.20 was iedereen in Leeuwarden, meteen spacecake gehaald en heel veel eten gehaald. Toch nog even aan de verkoper gevraagd wat het verstandigste is om te doen met die cake. Hij gaf aan dat als je een hele zou nemen je meteen in slaap zou vallen. Voor de rest is het heel heftig, het gevoel van stoned zijn komt meteen naar boven, als je het rookt dan bouw je het op.
Ik heb zelf een kwart genomen rond een uur of half 11, de andere 2 gasten een halve. Het duurt 1.5 tot 2 uren voordat het ingewerkt is. Dus we hebben veel FIFA gespeeld ( uiteraard gewonnen) voordat het insloeg.
En tering, wat was ik van de kaart. Ik was mezelf echt gek aan het maken leek het wel. Besloten om maar wat frisse lucht te gaan happen en dus een dik stuk gelopen. Toen sloeg het in bij die andere 2.
We hebben tot een uur of 5 in de Prinsetuin gelopen ( is hier in Leeuwarden ). Alleen maar rondjes gelopen en alles mooi vinden
Voor mij was het niet echt een positieve ervaring, denk dat ik niet meer aan dat spul kom. ging echt allemaal dingen zien.
Die maat van mij die in Groningen woont heeft ook de trein terug gepakt rond half 7.
Je kan je tegoed volgens mij helemaal niet meenemen naar een andere provider...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef koei het volgende:
Zo, ik ga woensdag even flink ruzie maken met de belcompany. Ik heb even mijn huidige belfacturen bekeken, kijken hoeveel er nog over was, hebben ze mijn oude orange tegoed dus helemaal niet overgenomen a 170 euro, terwijl ik dat zeker drie keer heb gevraagd en dat echt zou gebeuren. En ze hadden het nummerbehoud ook al fout gedaan waardoor ik twee maanden een dubbel contract had...
Als het goed is heb ik woensdag mijn eerste facturen van T-Mobile in de bus waarmee ik naar de Belcompany kan...
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan je tegoed volgens mij helemaal niet meenemen naar een andere provider...
Ja, het was echt een toffe avond. Die gast waar ik altijd FIFA mee speel, heeft mij FIFA geleerd. Een periode terug kon ik hem nooit verslaan. Ik speel echt heel veel online, en dan doe je een hele andere ervaring op.quote:
Orange werd T-mobile, was dus dezelfde providerquote:Op maandag 29 juni 2009 15:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan je tegoed volgens mij helemaal niet meenemen naar een andere provider...
Br Ba is echt goedquote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef koei het volgende:
Nee, ik kijk momenteel greys anatomy (maar niet nu)
Ja, en dat m'n versterker te veel herrie maakt als ik Rock Band aan het spelen ben, dat m'n afwas niet vanzelf gedaan wordt en ik niet wordt ingestopt 's-nachts..quote:Op maandag 29 juni 2009 16:23 schreef koei het volgende:
waar ga je over klagen Poit? Dat het zo'n troep is binnen?
Ach ja, het blijft natuurlijk Gouda he, als je daar eenmaal woont wil je daar gewoon niet meer wegquote:Op maandag 29 juni 2009 16:26 schreef koei het volgende:
Dat je daar uberhaupt nog woont als er zoveel mankeert
Man, you've got some serious issues....quote:Op maandag 29 juni 2009 16:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach ja, het blijft natuurlijk Gouda he, als je daar eenmaal woont wil je daar gewoon niet meer weg
Bubblemeister!!quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef koei het volgende:
durven is wat anders dan willen Poit
Ik was overigens van plan om bij je langs te komen maar besloot nog even mn huidige contract te checken waardoor ik lang aan de telefoon heb gehangen en geen tijd meer had... En ik had nogwel inFamous in mn tas gedaan...
Ik ga BBQen voor de 3de dag op rijquote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef koei het volgende:
Ach, een euro te weinig of teveel aan huur betalen is ook leuk! De rekeningen van bedrijven waar ik mot mee heb betaal ik meestal net verkeerd. Kost mij weinig, maar is voor hen veel administratieve rompslomp
Wat gaan jullie trouwens eten vandaag? Moet zo nog even langs de supermarkt maar ben een beetje inspiratieloos!
Ik heb met een vriend afgesproken bij de supermarkt, we verzinnen daar waarschijnlijk wat we etenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:36 schreef koei het volgende:
Ach, een euro te weinig of teveel aan huur betalen is ook leuk! De rekeningen van bedrijven waar ik mot mee heb betaal ik meestal net verkeerd. Kost mij weinig, maar is voor hen veel administratieve rompslomp
Wat gaan jullie trouwens eten vandaag? Moet zo nog even langs de supermarkt maar ben een beetje inspiratieloos!
ja maar wat ik van je verhaal lees heb je een nieuw contract genomen, oude voorwaarden orange naar nieuwe voorwaarden t-mobilequote:Op maandag 29 juni 2009 16:16 schreef koei het volgende:
[..]
Orange werd T-mobile, was dus dezelfde provider
Nee, ik heb verlengd naar T-mobile. Maar dat heeft de domme meneer bij de Belcompany dus niet goed gedaan. Ik heb twee keer gevraagd of mijn beltegoed meegenomen kon worden omdat ik anders geen interesse had en dat was geen probleem. Nadat er problemen waren met nummerbehoud ben ik nog twee keer terug geweest en beide keren dezelfde vraag gesteld en die jongen heeft me elke keer verzekerd dat het kon en goed zou komen. Maar blijkbaar heeft hij dus een nieuw contract aangemaakt ipv verlenging, zo begrijp ik van T-mobile en de algemene Belcompany klantenservice, want anders is nummerbehoud sowieso onmogelijk. Ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
ja maar wat ik van je verhaal lees heb je een nieuw contract genomen, oude voorwaarden orange naar nieuwe voorwaarden t-mobile
succes ieder geval, klinkt als een hele domme meneer bij de Belcompany...quote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik heb verlengd naar T-mobile. Maar dat heeft de domme meneer bij de Belcompany dus niet goed gedaan. Ik heb twee keer gevraagd of mijn beltegoed meegenomen kon worden omdat ik anders geen interesse had en dat was geen probleem. Nadat er problemen waren met nummerbehoud ben ik nog twee keer terug geweest en beide keren dezelfde vraag gesteld en die jongen heeft me elke keer verzekerd dat het kon en goed zou komen. Maar blijkbaar heeft hij dus een nieuw contract aangemaakt ipv verlenging, zo begrijp ik van T-mobile en de algemene Belcompany klantenservice, want anders is nummerbehoud sowieso onmogelijk. Ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.
Ik heb geen BBQquote:
Maak je een lekkere salade bij en haal je een stokbrood!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:49 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb geen BBQEn geen BBQ-tijd
Ik vind het eigenlijk wel weer Tzaziki-weer! Maar alleen Tzazikisaus eten is ook niet zo lekker...
Geen dank, doe het graagquote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef AQuila360 het volgende:
Hierbij wil graag Tain,sky en de rest bedanken voor het verklote van mijn V&A topic
feta en olijvenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maak je een lekkere salade bij en haal je een stokbrood!
Griekse salade, altijd yummie!
Dat soort shit ook nooit via een BelCompany regelen. Ik doe alleen zaken direct met T-Mobile, en dat gaat gewoon goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef koei het volgende:
Zo, ik ga woensdag even flink ruzie maken met de belcompany. Ik heb even mijn huidige belfacturen bekeken, kijken hoeveel er nog over was, hebben ze mijn oude orange tegoed dus helemaal niet overgenomen a 170 euro, terwijl ik dat zeker drie keer heb gevraagd en dat echt zou gebeuren. En ze hadden het nummerbehoud ook al fout gedaan waardoor ik twee maanden een dubbel contract had...
Als het goed is heb ik woensdag mijn eerste facturen van T-Mobile in de bus waarmee ik naar de Belcompany kan...
the glitch is: it's not inFamous.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ben bang dat ik een glitch heb bij Prototype![]()
Heb je prototype al gespeeld dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
the glitch is: it's not inFamous.
Schuif je die feta en olijven op mijn bord, ook goed!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef koei het volgende:
[..]
feta en olijven
Nee, doe mij maar gyros, souvlaki, bifteki en alle andere vleesdingen die ze hebben! Griekenland is wat betreft eten een van de beste vakantielanden!
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:56 schreef koei het volgende:
Ach, ik had tot dan toe altijd goede ervaringen met Belcompany. Twee keer eerder een contract afgesloten zonder problemen. Maar toen werkte "Seth" er ook nog niet
Dat vijand van de mens klopt wel aardig met deze Seth...quote:Seth werd gezien als de god van de woestijn, chaos, onvruchtbaarheid, van stof en kale grond en als een vijand van de mens.
juh.quote:
quote:
Ik ook maar heb niet zo'n zin om te koken.. Misschien de kok maar eens lastigvallenquote:
Gaat lukken.quote:
Waarom trouwens?quote:
quote:
Ik denk dat ik gewoon wat simpele meuk in een pannetje flikker..quote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef Tain het volgende:
koken... het is waarschijnlijk straks een graadje of 30 in mijn keuken als het hier al 26 graden is...
Mja, puntje... misschien ga ik zelf ook wel iets van salade maken ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef Tain het volgende:
koken... het is waarschijnlijk straks een graadje of 30 in mijn keuken als het hier al 26 graden is...
Stokbroodje kruidenboter met soep is ook perfect met dit weerquote:Op maandag 29 juni 2009 17:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, puntje... misschien ga ik zelf ook wel iets van salade maken ofzo.
Voor de meeste andere dingen heb ik de oven nodig...
Soep eet je in de winter, als je het koud hebt...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Stokbroodje kruidenboter met soep is ook perfect met dit weer
een Light versie of een Zero versie?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:16 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja maar ik ontdek net dat er weer eens een Light versie van is gekocht
Damn you!quote:
Potje bier zal je bedoelen!!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn you!
BBQ'en is wel relaxed met dit weer. Potje frisbee er bij... geweldig!
Hoax!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Soep eet je in de winter, als je het koud hebt...![]()
Handschoenen weer en dan thuis komen met een doorweekte jas, snel een kop soep die je weer warm maakt en energie geeft... achterlatend met een loopneus.
Nee, niks voor in de zomer...
Ook... maar dat ligt bij mij niet zo voor de hand. Drink bijna nooit... sorry..quote:
Soep-fail!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hoax!
Zomersoep
Ingrediënten :
2 jonge wortels
3 takjes selder
enkele roosjes bloemkool
20 g erwten
1 liter water en bouillon
100 g gehakt
2 koffielepels vermicelli
Bereiding :
Was de groenten en snij ze zo fijn mogelijk.
Rol het gehakt tot balletjes en laat de groenten en het gehakt gaar koken. Hierna voeg je de bouillon toe. Tot slot bindt je de soep met de vermicelli.
Warm opdienen. <-
Frisbee gooien is ook een sport der heerschers! Bier drinken ook maar je kan niet alles hebben dudequote:Op maandag 29 juni 2009 17:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ook... maar dat ligt bij mij niet zo voor de hand. Drink bijna nooit... sorry..![]()
En frisbeeën doe ik bijna altijd als er een BBQ wordt gehouden, ergens in het park of op een scouting-veld.
Da's waar... Maar nu heb ik en geen BBQ, geen frisbee en geen bier...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Frisbee gooien is ook een sport der heerschers! Bier drinken ook maar je kan niet alles hebben dude
Klinkt goed. Ik denk dat ik toch maar iets in de oven ga gooien. Heb nog wat bladerdeeg en spinazie enzo. (Met feta natuurlijk). Geen zin om nog de deur uit te gaan vandaag.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef koei het volgende:
Ik wil ook bbqen
Ik heb shoarma, shoarmabroodjes, tzaziki, komkommer en sla gehaald voor mijn avondmaaltijd! En ik denk dat ik lekker op balkon ga eten als het niet te warm is!
Lasagna zonder gehaktquote:Op maandag 29 juni 2009 17:33 schreef GameBabe het volgende:
Ik ga zo lekker lasagne maken met verse groenten en pijnboompitjes en dat lekker in de tuin oppeuzelen zonder het in mijn ex-verstandkies te stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dude!! Jij bent Fallen!!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Da's waar... Maar nu heb ik en geen BBQ, geen frisbee en geen bier...![]()
[..]
Klinkt goed. Ik denk dat ik toch maar iets in de oven ga gooien. Heb nog wat bladerdeeg en spinazie enzo. (Met feta natuurlijk). Geen zin om nog de deur uit te gaan vandaag.
Naar de AH hoef ik ook niet meer.
Het Meisje van de Vanillestokjes kom ik toch nooit meer tegen..
En niet opgeven man! Je komt d'r vast binnenkort weer tegen!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
wel he?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Lasagna zonder gehaktJa, nou... echt niet. Al een week of 3 bijna elke dag op hetzelfde tijdstip bij de AH rondgehangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar dude!! Jij bent Fallen!!
En niet opgeven man! Je komt d'r vast binnenkort weer tegen!!He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Eet smakelijk!quote:
quote:
quote:
Gouda (Midden)-Oosten?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |