Door een weiland? GameBabe zit op een gele koe?quote:Op maandag 29 juni 2009 07:59 schreef GameBabe het volgende:
zit je toevallig in dezelfde geledie van mij rijdt nu door het weiland
in den haagquote:Op maandag 29 juni 2009 09:37 schreef lkb9000 het volgende:
Waar is iedereen op deze vrooeeege morgen![]()
![]()
Klundertquote:Op maandag 29 juni 2009 09:37 schreef lkb9000 het volgende:
Waar is iedereen op deze vrooeeege morgen![]()
![]()
arbeiten + aanwezig zijn en den haag valt op zich wel meequote:Op maandag 29 juni 2009 09:41 schreef lkb9000 het volgende:
Wat moet je daaaaaaaaaar nou weer [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:50 schreef Tain het volgende:
[..]
arbeiten + aanwezig zijn en den haag valt op zich wel mee
Elke scheet van apple wordt in de media behandeldquote:Op maandag 29 juni 2009 10:38 schreef AQuila360 het volgende:
Lekker voor in de winter tain![]()
Maar het lijkt of al die nieuwe apple dingen kut zijn in het begin of is dat bij elk bedrijf maar wordt het bij Apple meer belicht?
Maar toch heb ik die shit nog nooit gehad met telefoons enz maargoed die koop ik ook nooit meteen als ze uitkomen maar meer hoe het uitkomt!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Elke scheet van apple wordt in de media behandeldArtikelen over concurrende producten die in de media komen gaan uiteindelijk meer over apple dan over de andere producten.
Ik zit nu een beetje die zooi te lezen en te bekijken van de gefrustreerde videogame fan.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar toch heb ik die shit nog nooit gehad met telefoons enz maargoed die koop ik ook nooit meteen als ze uitkomen maar meer hoe het uitkomt!
Aleen met de 360 kan ik er over meepraten aangezien ik al aan mijn 3de zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |