Moet je hier maar eens even kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:20 schreef rjce het volgende:
wat is dit, heb echt geen flauw benul!
Ruilen tegen Conanquote:
Correct!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:35 schreef Cheiron het volgende:
Is dit met de complete twaalf minuten van de halloween special? Ik ben altijd nog erg benieuwd geweest naar de beelden die niet in de youtube cut zaten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Correct!
Op deze dvd staat o.a. ook de volledige halloween special
Ikke niet maar misschien iemand anders welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]Wie betaalt er nou om naar deze debiele boer te luisteren..
Wie? Degene op de dvd of AQ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:33 schreef Jessah het volgende:
Serieus, is die jongen verstandelijk gehandicapt?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef djac1 het volgende:
Iemand een leuk stukje in een van de filmpies???????Geen zin om te zoeken
Ik zie liever een verzamelwerk van commentaar op zijn filmpjes, dat is leuker dan het filmpje zelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit vind ik 1 van zijn betere maar die staat alleen niet op de dvd.
Dat jochie in dat apenpak ook
Afzetter die aquila!quote:
Dat is excl verzendkosten en excl handtekening spankquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef SpankmasterC het volgende:
10 euro?!
Je kunt hem nieuw kopen voor 10 euro!!
Dit is een schande!!
Maar als de DVD voor 6 euro bij play.com lag, en de handtekening eerst 3 euro kostte, dan nog ben je duur! Afzetter!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is excl verzendkosten en excl handtekening spank![]()
Die handtekening kon je eerst voor 3 euro extra er bij krijgen maar nu niet meer. Maar omdat ik hem een game heb geschonken kreeg ik die handtekening als een extra attentie een stukje waardering zeg maar!
klikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef AQuila360 het volgende:
Laat maar een linkje zien dat die voor 6 euro bij play.com ligt?
Ik vind het een mooi gebaar maar nog veel te karig om mij geinteresseerd te krijgen. Voor dat kleine verschil in prijs koop ik het liever direct bij Emar zelf, dan verdient hij er ook nog eens wat geld aan in plaats van dat jij erop vooruit gaat!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:31 schreef AQuila360 het volgende:
Vanwege de recessie en de kredietcrisis en meer van zulks kom ik jullie tegemoet en doe ik een euro van de vraagprijs af
De vraagprijs is dus 9,- EURO
Bij Emar zelf kost het je 12 euro EXCL handtekening...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi gebaar maar nog veel te karig om mij geinteresseerd te krijgen. Voor dat kleine verschil in prijs koop ik het liever direct bij Emar zelf, dan verdient hij er ook nog eens wat geld aan in plaats van dat jij erop vooruit gaat!
Gast ik heb die niet gekochtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:18 schreef muay-toy het volgende:
Aquila eigenlijk best wel kansloos dat je die dvd nog serieus van hem hebt gekocht ookje hebt toch niet ook zo'n emarwii t-shirt he?
Ik heb hem al verlaagd naar 9 euro...quote:Op zondag 28 juni 2009 19:57 schreef muay-toy het volgende:
vraagprijs wel aan de hoge kant
Eerder bood je al 5 euro tochquote:Op zondag 28 juni 2009 20:39 schreef RacerDKB het volgende:
Ik bied 2 euro
Had je het toen maar moeten accepteren, de dagwaarde is nu gedaald, derhalve lijkt het me niet reëel dat ik nog de biedprijs van ¤5 zou moeten aanhouden.quote:
2 euro voor die handtekening is een dealquote:Op zondag 28 juni 2009 20:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had je het toen maar moeten accepteren, de dagwaarde is nu gedaald, derhalve lijkt het me niet reëel dat ik nog de biedprijs van ¤5 zou moeten aanhouden.
Ik bood de ¤2 op het geheel.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
2 euro voor die handtekening is een deal
PM me maar
Genoteerd maar ook niet meer dan datquote:
beste bod tot nu toe, zou het doen AQquote:Op zondag 28 juni 2009 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Genoteerd maar ook niet meer dan dat
Kan je net zo goed alle posts verwijderen of het topic sluitenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoi, leuk zo'n theekransje, maar iedereen die geen interesse gaarne niet reageren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |