Gaat lukken.quote:
Waarom trouwens?quote:
quote:
Ik denk dat ik gewoon wat simpele meuk in een pannetje flikker..quote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef Tain het volgende:
koken... het is waarschijnlijk straks een graadje of 30 in mijn keuken als het hier al 26 graden is...
Mja, puntje... misschien ga ik zelf ook wel iets van salade maken ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef Tain het volgende:
koken... het is waarschijnlijk straks een graadje of 30 in mijn keuken als het hier al 26 graden is...
Stokbroodje kruidenboter met soep is ook perfect met dit weerquote:Op maandag 29 juni 2009 17:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, puntje... misschien ga ik zelf ook wel iets van salade maken ofzo.
Voor de meeste andere dingen heb ik de oven nodig...
Soep eet je in de winter, als je het koud hebt...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Stokbroodje kruidenboter met soep is ook perfect met dit weer
een Light versie of een Zero versie?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:16 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja maar ik ontdek net dat er weer eens een Light versie van is gekocht
Damn you!quote:
Potje bier zal je bedoelen!!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn you!
BBQ'en is wel relaxed met dit weer. Potje frisbee er bij... geweldig!
Hoax!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Soep eet je in de winter, als je het koud hebt...![]()
Handschoenen weer en dan thuis komen met een doorweekte jas, snel een kop soep die je weer warm maakt en energie geeft... achterlatend met een loopneus.
Nee, niks voor in de zomer...
Ook... maar dat ligt bij mij niet zo voor de hand. Drink bijna nooit... sorry..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |