abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 13:00:49 #176
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70475325
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:47 schreef koei het volgende:
Ben ik de enige die tethering leest als te-tering? Er zat vroeger een kampterrein in tetheringen dat ook altijd te-teringen genoemd werd, dat heeft me verpest

Maar goed, ik ga even een stukje lopen, dan nog een stukje taart eten (ik loop niet voor niets natuurlijk...) en dan kijken wat ik de rest van de dag ga doen!
Nee, tethering... maar ja, je komt uit Den Haag... daar doet de fietsbel zelfs *TERING* in plaats van *tring*

Maar loop ze. Ik mag voorlopig even niet. Iets te veel gedaan en moet rust houden...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_70476628
Het is echt te warm om te lopen! Ben al zeikesnat voordat ik uberhaupt onder de douche stap
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_70476748
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef koei het volgende:
Het is echt te warm om te lopen! Ben al zeikesnat voordat ik uberhaupt onder de douche stap
  maandag 29 juni 2009 @ 13:50:09 #179
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_70477035
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:38 schreef koei het volgende:
Dat jij nat bent heeft toch niets met het weer te maken?

*badoom TSJA*
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 29 juni 2009 @ 13:50:47 #180
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70477058
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef Tain het volgende:

[..]

Vind het copy-pasten ook niet heel erg prettig werken in vergelijking met mijn HTC. Maar ook tethering wat pas sinds de laatste firmware wordt ondersteund, geen bluetooth voor data overdracht, geen vrijheid hebben in de browser die je gebruikt
Welke HTC heb je Tain?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_70477220
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:55 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met Copy/Paste op andere telefoons. Heb 2 maanden een Samsung Smartphone gehad met Windows Mobile, daar werd ik heel chagrijnig van.
Tethering zei ik al, dat is inderdaad een heel slecht punt geweest. Vond dat toch een minimaal iets dat hoort te werken vanaf dag 1.
Bluetooth overdracht... mja, het zal wel. Nooit gebruikt anders dan voor "kijk, ik heb deze ringtone... hebben".
En ik gebruik altijd Safari, dus keuzevrijheid in browser boeit me in dit geval totaal niet.

Nog wel een ander puntje van kritiek... geen flash.
Copy/paste is ook heel erg programma afhankelijk hoe het werkt en of het fijn werkt. Gebruik de copy/paste functie en de bluetooth functie zelf ook niet vaak, maar dat het mogelijk is vind ik wel fijn.

Voor browsen op mijn mobieltjes ben ik nu behoorlijk fan geworden van Opera mobile en draai nu de stable en beta versie ervan. De beta is heel veel sneller dan de normale versie, alleen sommige websites willen de beta versie weleens laten crashen. Uiteraard is het ook weer persoonlijke voorkeur van wat je lekker vindt werken, maar ook hier weer keuze hebben is fijn Heb nu zelf Internet Explorer, Opera Mobile stable + beta, Fennec (Firefox Mobile) en Skyfire geinstalleerd staan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_70477342
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Welke HTC heb je Tain?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:00:05 #183
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70477407
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:58 schreef Tain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice

Hebben/weten jullie trouwens toffe mobile website's? Met nieuws of gamesnieuws enzo?
  maandag 29 juni 2009 @ 14:01:58 #184
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_70477481
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef Tain het volgende:

[..]

Copy/paste is ook heel erg programma afhankelijk hoe het werkt en of het fijn werkt. Gebruik de copy/paste functie en de bluetooth functie zelf ook niet vaak, maar dat het mogelijk is vind ik wel fijn.

Voor browsen op mijn mobieltjes ben ik nu behoorlijk fan geworden van Opera mobile en draai nu de stable en beta versie ervan. De beta is heel veel sneller dan de normale versie, alleen sommige websites willen de beta versie weleens laten crashen. Uiteraard is het ook weer persoonlijke voorkeur van wat je lekker vindt werken, maar ook hier weer keuze hebben is fijn Heb nu zelf Internet Explorer, Opera Mobile stable + beta, Fennec (Firefox Mobile) en Skyfire geinstalleerd staan
Ikzelf gebruik al tijden de Opera Mini variant voor de mobiel. Ik moet ook niet te zware programma's draaien op me mobiel, daar is die neit geschikt voor. Ik had ooit een betere mobiel maar daar is iemand anders ongevraagd gelukkig mee geworden.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:03:32 #185
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_70477537
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nice

Hebben/weten jullie trouwens toffe mobile website's? Met nieuws of gamesnieuws enzo?
Ik heb geen idee, ik bezoek gewoon dezelfde site's als die ik op de pc bezoek. Kan Opera Mini met gemak aan
  maandag 29 juni 2009 @ 14:06:30 #186
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70477654
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:03 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik bezoek gewoon dezelfde site's als die ik op de pc bezoek. Kan Opera Mini met gemak aan
Oke? maar laat die dan dingen weg ofzo of precies hetzelfde?

Fok heeft wel zon mobile versie dat werkt perfect alleen wil ik meer van dat soort site's ik had eerst een goeie maar die is plat ofzo
  maandag 29 juni 2009 @ 14:07:54 #187
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_70477715
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke? maar laat die dan dingen weg ofzo of precies hetzelfde?

Fok heeft wel zon mobile versie dat werkt perfect alleen wil ik meer van dat soort site's ik had eerst een goeie maar die is plat ofzo
Eerst zie ik een kleine versie van de site en ik kan precies daar inzomen waar ik wat wil lezen. Scheel scrollen.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:08:26 #188
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_70477738
Ik heb net een samsung ultra touch binnegekregen bij mijn abbonement Alleen gaat het pas volgende week dinsdag in dus ik moet nog even wachten tot ik alles kan uitproberen

Heb nu prepaid en ga echt niet met mijn prepaid-SIM lopen internetten. Kost me dan vast een euro per minuut ofzo
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_70478119
Sowieso dat je nog pre-paid hebt Rossdale Zelfs pubers hebben tegenwoordig standaard een abbonement!
  maandag 29 juni 2009 @ 14:20:40 #190
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_70478188
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef koei het volgende:
Sowieso dat je nog pre-paid hebt Rossdale Zelfs pubers hebben tegenwoordig standaard een abbonement!
Tsja. Ik bel nooit, ik wordt altijd gebeld En als je alleen smst is prepaid goedkoper dan een abbo

Enige reden om nu een abbo te hebben is omdat dat goedkoper was dan mijn pre-paid houden en deze telefoon los te kopen
pi_70478323
Ik ben net begonnen met Breaking Bad, eens kijken hoe dat is
pi_70479716
40min gekeken en het is echt een toffe serie

maandag 29 juni 2009 @ 15:04:34 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_70479801
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:24 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben net begonnen met Breaking Bad, eens kijken hoe dat is
Goedzo

Het is een zeer goede serie
pi_70479912
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:47 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Goed idee, TS mag het op nieuw proberen zonder deze bagger!

Slotje.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_70480395
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Tsja. Ik bel nooit, ik wordt altijd gebeld En als je alleen smst is prepaid goedkoper dan een abbo

Enige reden om nu een abbo te hebben is omdat dat goedkoper was dan mijn pre-paid houden en deze telefoon los te kopen
61% van mijn bundeltegoed nog over tot 2 juli. Duidelijk he
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_70480604
Poe, wat een nacht.
pi_70480712
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef Edwinuss het volgende:
Poe, wat een nacht.
Vertel jongeh!
pi_70481042
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:29 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Vertel jongeh!
19.20 was iedereen in Leeuwarden, meteen spacecake gehaald en heel veel eten gehaald. Toch nog even aan de verkoper gevraagd wat het verstandigste is om te doen met die cake. Hij gaf aan dat als je een hele zou nemen je meteen in slaap zou vallen. Voor de rest is het heel heftig, het gevoel van stoned zijn komt meteen naar boven, als je het rookt dan bouw je het op.
Ik heb zelf een kwart genomen rond een uur of half 11, de andere 2 gasten een halve. Het duurt 1.5 tot 2 uren voordat het ingewerkt is. Dus we hebben veel FIFA gespeeld ( uiteraard gewonnen ) voordat het insloeg.
En tering, wat was ik van de kaart. Ik was mezelf echt gek aan het maken leek het wel. Besloten om maar wat frisse lucht te gaan happen en dus een dik stuk gelopen. Toen sloeg het in bij die andere 2.
We hebben tot een uur of 5 in de Prinsetuin gelopen ( is hier in Leeuwarden ). Alleen maar rondjes gelopen en alles mooi vinden
Voor mij was het niet echt een positieve ervaring, denk dat ik niet meer aan dat spul kom. ging echt allemaal dingen zien.
Die maat van mij die in Groningen woont heeft ook de trein terug gepakt rond half 7.
pi_70481105
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

19.20 was iedereen in Leeuwarden, meteen spacecake gehaald en heel veel eten gehaald. Toch nog even aan de verkoper gevraagd wat het verstandigste is om te doen met die cake. Hij gaf aan dat als je een hele zou nemen je meteen in slaap zou vallen. Voor de rest is het heel heftig, het gevoel van stoned zijn komt meteen naar boven, als je het rookt dan bouw je het op.
Ik heb zelf een kwart genomen rond een uur of half 11, de andere 2 gasten een halve. Het duurt 1.5 tot 2 uren voordat het ingewerkt is. Dus we hebben veel FIFA gespeeld ( uiteraard gewonnen ) voordat het insloeg.
En tering, wat was ik van de kaart. Ik was mezelf echt gek aan het maken leek het wel. Besloten om maar wat frisse lucht te gaan happen en dus een dik stuk gelopen. Toen sloeg het in bij die andere 2.
We hebben tot een uur of 5 in de Prinsetuin gelopen ( is hier in Leeuwarden ). Alleen maar rondjes gelopen en alles mooi vinden
Voor mij was het niet echt een positieve ervaring, denk dat ik niet meer aan dat spul kom. ging echt allemaal dingen zien.
Die maat van mij die in Groningen woont heeft ook de trein terug gepakt rond half 7.
Awesome!
pi_70481200
Zo, ik ga woensdag even flink ruzie maken met de belcompany. Ik heb even mijn huidige belfacturen bekeken, kijken hoeveel er nog over was, hebben ze mijn oude orange tegoed dus helemaal niet overgenomen a 170 euro, terwijl ik dat zeker drie keer heb gevraagd en dat echt zou gebeuren. En ze hadden het nummerbehoud ook al fout gedaan waardoor ik twee maanden een dubbel contract had...

Als het goed is heb ik woensdag mijn eerste facturen van T-Mobile in de bus waarmee ik naar de Belcompany kan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')