Hun macbooks verkleuren en smelten ook al jaren, leren ze nou niks?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef Tain het volgende:
Gebruikers iPhone 3GS melden oververhittingsproblemen
Het is gewoon zo slecht dat het ook weer leuk wordtquote:Op maandag 29 juni 2009 11:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje die zooi te lezen en te bekijken van de gefrustreerde videogame fan.![]()
Echt geniaal!
waarom kopen mensen niet gewoon een PDA-telefoon die ook daadwerkelijk iets kan?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef Tain het volgende:
Gebruikers iPhone 3GS melden oververhittingsproblemen
mensen blijven nu eenmaal graag in het verleden hangen qua functionaliteit en als er dan eindelijk functionaliteit wordt toegevoegd uit 2001 dan is hetquote:Op maandag 29 juni 2009 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom kopen mensen niet gewoon een PDA-telefoon die ook daadwerkelijk iets kan?
Noem mij gek, maar de iPhone werkt voor mij prima en kan die dingen die ik belangrijk vind.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom kopen mensen niet gewoon een PDA-telefoon die ook daadwerkelijk iets kan?
Ja, laten we allemaal het succesnummer MMS gaan gebruiken.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
mensen blijven nu eenmaal graag in het verleden hangen qua functionaliteit en als er dan eindelijk functionaliteit wordt toegevoegd uit 2001 dan is hetvoor apple
Copy-Paste vind ik in een smartphone toch echt geen feature, maar een vereiste. Begreep dat dat pas sinds de laatst firmware op de iPhone te gebruiken isquote:Op maandag 29 juni 2009 11:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Noem mij gek, maar de iPhone werkt voor mij prima en kan die dingen die ik belangrijk vind.
Hij kan bellen, SMS'en, internetten en mailen. Dit zijn voor mij de belangrijkste dingen en als dat er dan ook nog een beetje overzichtelijk uitziet, ben ik tevreden.
[..]
Ja, laten we allemaal het succesnummer MMS gaan gebruiken.![]()
Wat moet ik er anders nog op?
Misschien dat je met een andere Smartphone nog veel meer dingen kan, maar eerlijk gezegd vind ik het prima zoals het is. Misschien helpt het dat ik als computer ook een mac heb, dus synchroniseren gaat ook probleemloos.... niet met brakke iTunes onder Windows.
Heb ik dan geen kritiek op de iPhone? Jawel, ik vind het belachelijk dat standaard de tethering-optie ontbreekt. Dat was even een flinke domper toen ik dat ding kocht. Maar goed, met een nieuw profieltje hangt m'n powerbookje ook via de iphone aan het net!
Puntje, maar sinds het er is heb ik het nog niet gebruikt...quote:Op maandag 29 juni 2009 12:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Copy-Paste vind ik in een smartphone toch echt geen feature, maar een vereiste. Begreep dat dat pas sinds de laatst firmware op de iPhone te gebruiken is
Informeer eens wat de mogelijkheden zijn....quote:Op maandag 29 juni 2009 12:01 schreef koei het volgende:
Ik wil ook een nieuwe telefoon met internet enzomn huidige contract loopt alleen pas in november af...
Heb geen demo modellen..quote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Fallen het volgende:
Misschien Poit lief aankijken en een demo-moddeletje voor weinig?
En dan gewoon een Sim-only abo... ?
In Gouda? Daar word je tegenwoordig zelfs door de buschauffeur in elkaar geslagen!quote:
Pruts winkel...quote:
Vind het copy-pasten ook niet heel erg prettig werken in vergelijking met mijn HTC. Maar ook tethering wat pas sinds de laatste firmware wordt ondersteund, geen bluetooth voor data overdracht, geen vrijheid hebben in de browser die je gebruiktquote:Op maandag 29 juni 2009 12:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Puntje, maar sinds het er is heb ik het nog niet gebruikt...
Ik heb geen ervaring met Copy/Paste op andere telefoons. Heb 2 maanden een Samsung Smartphone gehad met Windows Mobile, daar werd ik heel chagrijnig van.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind het copy-pasten ook niet heel erg prettig werken in vergelijking met mijn HTC. Maar ook tethering wat pas sinds de laatste firmware wordt ondersteund, geen bluetooth voor data overdracht, geen vrijheid hebben in de browser die je gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |